Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?
Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?
A) Jes, vihdoin!
B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.
C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!
D) Jotain muuta, mitä?
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio keskustelussa. Moni mies kertonut et on platonisia ystäviä naisina. Sit kysyttäessä ei ollakkaan enää ihan varmoja mitä tapahtuisi jos platoninen ystävä nainen tekisi aloitteen 😂😂
Eiköhän kuka tahansa vähänkin elämää nähnyt ihminen ymmärrä, että joissain tietyissä olosuhteissa saattaa ystäviä olevat mies ja nainen hetkellisesti tai pidemmän aikaa kokea seksuaalista vetoa sitä toista osapuolta kohtaan.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai ennenkuulumatonta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä keskustelua. Ovatko miehet oikeasti niin puutteessa, että aina pitää harrastaa seksiä, kun vain irtoaa?
Itse olen 28v., sinkku ja joku hemmetin taso naisten suhteen. En halua olla helppo.
Tottakai ystävät ystävinä ja suhdehommat hoidetaan eri tavalla. Ystävyys on ikuista ja tärkeää, seksiä nyt saa mistä tahansa. Netistä, baarista jne.
Monta x laukeat keskimäärin viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä keskustelua. Ovatko miehet oikeasti niin puutteessa, että aina pitää harrastaa seksiä, kun vain irtoaa?
Itse olen 28v., sinkku ja joku hemmetin taso naisten suhteen. En halua olla helppo.
Tottakai ystävät ystävinä ja suhdehommat hoidetaan eri tavalla. Ystävyys on ikuista ja tärkeää, seksiä nyt saa mistä tahansa. Netistä, baarista jne.
"seksiä nyt saa mistä tahansa"
Mikä prosenttiosuus miehistä saa seksiä "mistä tahansa". Mitä veikkaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt oikein ymmärrä tätä koko keskustelua. Eräs parhaista ystävistäni on nainen. Perheemmee olivat paljon yhdessä ja me lähes kasvoimme yhdessä, mutta emme ole sukua. Olemme olleet toistemme elämässä niin hyvinä kuin huonoinakin hetkinä ihan lapsesta asti.
Miksi nyt yht'äkkiä kun meistä kumpikin on parisuhteessa toisaalla, minun pitäisi poistaa hänet maailmankartalta ja ilmoittaa, ettei tässä nyt enää olla ystäviä? Hän on lapsemme kummi jne. ja käy meillä perheineen usein viettämässä aikaa. Ja joskus saatamme jutella puhelimessa pitkään tai käydä vaikkapa jääkeikkomatsissa yhdessä kaksistaan, kun kummankaan siippaa ei tuo kiinnosta ja me sitten taas olemme siihen kasvaneet omien perheidemme kautta.
Oletko koskaan ajatellut naista seksuaalisesti?
Ja tottakai sä voit kasvaa kaverisuhteeseen naisen kanssa. Seksualisoimatta häntä yhtään. Teille tulee jo historiasta yhteisiä asioita.
Täällä nyt lähinnä keskustellaan siitä et mulle tulee kauppareissulla Jari ja sanoo et ollaan kavereita. Mitkä hänen aikeet on.
No itse asiassa en ole koskaan ajatellut häntä kuin kaverina/ystävänä. En edes teininä kun hormonit hyrräsi valtoimenaan.
OK, no tuollasia naispuoleisia ns. kavereita ei kyllä ole. Aattelin että on kyse oikeista kavereista/ystävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio keskustelussa. Moni mies kertonut et on platonisia ystäviä naisina. Sit kysyttäessä ei ollakkaan enää ihan varmoja mitä tapahtuisi jos platoninen ystävä nainen tekisi aloitteen 😂😂
Eiköhän kuka tahansa vähänkin elämää nähnyt ihminen ymmärrä, että joissain tietyissä olosuhteissa saattaa ystäviä olevat mies ja nainen hetkellisesti tai pidemmän aikaa kokea seksuaalista vetoa sitä toista osapuolta kohtaan.
Miksi naiset sit haluaa kieltää tämän?
Miehillä tää tuntuu olevan ihan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies29 kirjoitti:
Samoin jos olen itse parisuhteessa, niin kiinnostus muihin naisiin tietysti lopahtaa.
Olet harvinaisuus.
Niin mullakin vaikka sinkkuna en tee mitään muuta kun yritän päästä panemaan useita naisia.
Ehkä se on tuo kunnioitus puolisoa kohtaan.
Varattuna en pidä naispuolisia kavereita, koska en näe heillä mitään arvoa elämääni.M44
Mä en aivan käsitä tätä. Miksi sulla on kavereita, jos et näe niillä arvoa sun elämään? Vai onko sulla kavereita? Onko sulla oikeasti niin paljon kavereita, että pystyt rajamaan niitä pois sukupuolen perusteella? Olet onnekas.
Mulle tämä on vähän vaikea käsittää. Oli kyse sitten kaverista tai kumppanista, persoonalla on mulle tosi iso merkitys. Ja hyvät tyypit pidän mielelläni elämässäni.
Kyllä mä nään arvoa kavereilla. Sinkkuna naispuolisten arvo tulee siitä että heidän kautta tutustun naisiin. Ja on mahdollisuus saada heiltä seksiä.
Varattuna mä en saa naispuolista kavereista mitään hyötyä.
Mitä hyötyä sä saat sun miespuolisista kavereista?
Kun joku sun miespuolinen kaveri lopettaa lainaamasta porakonetta, lopetatko silloinkin ystävyyden?
Mun ei tarvitse esittää mitään miespuolisten kavereiden kanssa. Mä voin keskustella asioista jotka mua kiinnostaa.. Mä en esim voi nähdä naispuolista ystävää ilman suihkussa käyntiä, puhtaita vaatteita tai valmiutta seksiin.. miespuoliselle kaverille voin mennä likaiset collarit jalassa. Olla täysin oma aito itseni.
Miespuoliset kaverit pyytää apua ja auttaa takaisin. Naispuolisilla hyvin usein saa olla pelkästään auttajan osassa. Miespuoliset ei yleensä tarvi olkapäätä. Naiset tarvii.
Mies 44
Miksi et? Odottaako ne sulta seksiä?
Auttamiseen en osaa sanoa mitään. Mun kokemuksen mukaan autetaan puolin ja toisin, sukupuolesta riippumatta. Ja miespuoiset on kyllä tarvinneet sitä olkapäätä ihan yhtälailla.
Siksi koska mä toivon ja rukoilen että pääsisin panemaan. Mitä siistimpi mä olen sitä paremmat mahkut. Enpä ole joutunut vielä mennä kantamaan miespuolisten kavereiden tavaroita, vaihtelee auton renkaita, kasaamaan hyllyjä ymtm.
Naisena olo ei ole helppoa, mutta miehenä olo se vasta paskaa näyttää olevankin. Ei jumaliste...
Olen nainen, mutta vastaan silti. Itselläni ei ole ollut miespuolisia kavereita nuorempana. Nelikymppisenä tutustunut pariin mieheen jotka halunneet jatkaa kavereina muutamien treffien jälkeen. Itse ovat siis halunneet vaihtaa "romanttisesta" kiinnostuksesta kaverimeininkiin ja olen sitä toivetta noudattanut. Kummankin kanssa kuitenkin mieheltä tullut aloite seksiin sen jälkeenkin. Useamman naistuttavan kumppanit myös vihjailleet ja kähmineet illanvietoissa, näistä tilanteista pyrin poistumaan välittömästi. Eli ei anna vahvaa kuvaa siitä että miehet voisivat olla kanssani vain puhtaasti ystäviä.
Toisilla voi toki olla toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies joka on aina päässyt tai joutunut naisen kanssa kaveriksi tai ystäväksi. Olisihan se enemmän kuin mukavaa löytää tai kohdata joku, jonka kanssa saattaisin edetä parisuhteeseen. - Se, että olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisia ihmissuhteita naisten kanssa on joillekin merkki siitä, että olen homo, koska vaikka en ole, enkä ole ollut parisuhteessa naisen kanssa, niin voin ja olen voinut hyvin eriasioita hänen/ heidän kanssa.
Minusta on jotenkin hämmenntävää kun jotkut kokevat, että mies ja naine eivät voisi olla läheisiä ilman seksiä. tai toivetta tai enemmän ja vähemmän latautuneita odotuskia seksistä. - Kuullostaa, jotenkin kovin alkukanataiselta koska kokemuksnei mukaan naisen (tai naisten) kanssa voi tehdä erinoamsien monta muutakin asiaa ja tai olla vain ja olla tekemättä. Olla vain vierellä.
Seksi asioita, joita en tee tai ole tehnyt naisen kans, joka on kaverini tai ystäväni .
- Kyllä. Kyllä ennen kuin on selvinnyt, että meidän on parhainta yrittää jatkaa kavereina tai ystävinä, jos siis ylipäätään meillä on edessä yhteistä minkäänlaista tulevaisuutta olen saattanut haaveilla ja ajatella seksiä hänen kanssaan.
Mutta en enää sen jälkeen kun olemme "vain" kavereita tai ystäviä. - Miksi piinaisin ja kiusaisin itseäni tällaisella ajatuksilla?
- Eikä vähiten siksi, että en ole kiinnostunut mistään epämääräsisitä viritelmistä ja säädöistä, jollaiseksi mielestäni suhteemme saattaisi muodostua, jos olisi käynyt selväksi että emme etene parisuhteeseen.
No mitäs jos nää kaverit ehdottaisi seksiä?
Suostuisit ASAP.En välttämättä. - Kokisin tilanteen varmaankin vähän kiusallisena. Saattaisi tulla vähän hölmistynyt olo. - Tiedän kyllä, että moni parisuhde on kehittynyt muodostunut kaveripohjalta.... Olennaista täs kohtaa olis, että millä kohtaa -mitä olsi tapahtunut ennen naisen ehdotusta.... Olisniko voinut aistia, että nain saattaisi haluta minusta muutakin vai ei.
En välttämättä vastaus kertoo olennaisen. Nyt sä et ole kiihottunees tilassa ja mietit asiaa. Vastasit et välttämättä. Jos se kaverinainen tulee sun eteen stringit ja rintsikat päällä tai ottaa aloitteen sä antaudut ihan varmasti.
Kuinka yksinkertaina ja seksikeskeisinä miehiä on lupa pitää?
Aatteleppa tuo tilanne toisin päin. -Sinulla olisi miespuolinen kaveri ja hän tulisi viereesi alusvaatteisillaan ja tekisi aloitteen seksiin. - Antautuisiko heti?
Tai kuinka, jos heteromiehenä kieltäydyt, niin taas saatetaan osoittaa naista, että mies kyllä olisi valmis ja halukas, jos vain olisit sitä ta tätä. Ikäänkuin mies ei saisi kieltäytyä ja olla haluamatta/ olla olematta valmis seksiin naisen kanssa vain siksi, että haluaa olla naisen kanssa vastaisuudessakin vain kaveri, eikä ihan periaatteesta halua harrastaa seksiä kaverinsa kanssa.
Tässä on just vaan se ero että miehen seksuaalisuus on tutkitusti paljon naisia kovempi.
Kuten tässäkin keskustelussa on nähty useampi mies on kertonut olevansa naisen kaveri seksin mahdollisuuden takia. Yksikään nainen ei ole tainnut sanoa samaa.
Ohiksena on kommentoitava, minä olen naisena ollut ihastunut pariinkin miespuoliseen kaveriin (ei siis pelkästään tasolla "panisin" vaan ihan tunteitakin ollut mukana). Ei ole yksikään heistä kyllä reagoinut lähestymisiini niin että jotakin olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tää alentaa naista. Kuka haluaa tunnustaa et se huomio ja ystävyys johtuu siitä et sulla on reikä. Tätä kutsutaan hyvä jätkä ajatteluksi.
Miehet on mukavia koska mä olen mukava. Ne haluaa olla kavereita koska mä olen hyvä jätkä.
On aika tuskallista tajuta että se sun ulkonäkö ja pimppa olikin ainoat mitkä vaikuttaa.
N34
Aloituksen vaihtoehdot ei oikein käy miehille, kun ne on naisen näkökulmasta ajateltuna. Miehelle seksi on yleensä vaan seksiä ja se tulee tollasesta kiehnäytymisestä hyvin herkästi mieleen. Ihastuminen on sitten asia ihan erikseen, joka tuskun tällasen kaverinaisen kohdalla tulee edes kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies29 kirjoitti:
Samoin jos olen itse parisuhteessa, niin kiinnostus muihin naisiin tietysti lopahtaa.
Olet harvinaisuus.
Niin mullakin vaikka sinkkuna en tee mitään muuta kun yritän päästä panemaan useita naisia.
Ehkä se on tuo kunnioitus puolisoa kohtaan.
Varattuna en pidä naispuolisia kavereita, koska en näe heillä mitään arvoa elämääni.M44
Mä en aivan käsitä tätä. Miksi sulla on kavereita, jos et näe niillä arvoa sun elämään? Vai onko sulla kavereita? Onko sulla oikeasti niin paljon kavereita, että pystyt rajamaan niitä pois sukupuolen perusteella? Olet onnekas.
Mulle tämä on vähän vaikea käsittää. Oli kyse sitten kaverista tai kumppanista, persoonalla on mulle tosi iso merkitys. Ja hyvät tyypit pidän mielelläni elämässäni.
Kyllä mä nään arvoa kavereilla. Sinkkuna naispuolisten arvo tulee siitä että heidän kautta tutustun naisiin. Ja on mahdollisuus saada heiltä seksiä.
Varattuna mä en saa naispuolista kavereista mitään hyötyä.
Mitä hyötyä sä saat sun miespuolisista kavereista?
Kun joku sun miespuolinen kaveri lopettaa lainaamasta porakonetta, lopetatko silloinkin ystävyyden?
Mun ei tarvitse esittää mitään miespuolisten kavereiden kanssa. Mä voin keskustella asioista jotka mua kiinnostaa.. Mä en esim voi nähdä naispuolista ystävää ilman suihkussa käyntiä, puhtaita vaatteita tai valmiutta seksiin.. miespuoliselle kaverille voin mennä likaiset collarit jalassa. Olla täysin oma aito itseni.
Miespuoliset kaverit pyytää apua ja auttaa takaisin. Naispuolisilla hyvin usein saa olla pelkästään auttajan osassa. Miespuoliset ei yleensä tarvi olkapäätä. Naiset tarvii.
Mies 44
Miksi et? Odottaako ne sulta seksiä?
Auttamiseen en osaa sanoa mitään. Mun kokemuksen mukaan autetaan puolin ja toisin, sukupuolesta riippumatta. Ja miespuoiset on kyllä tarvinneet sitä olkapäätä ihan yhtälailla.
Siksi koska mä toivon ja rukoilen että pääsisin panemaan. Mitä siistimpi mä olen sitä paremmat mahkut. Enpä ole joutunut vielä mennä kantamaan miespuolisten kavereiden tavaroita, vaihtelee auton renkaita, kasaamaan hyllyjä ymtm.
Jaa, mä olen. Ei miestenkään ole yksin tarvinnut muuttaa. Auton renkaita en ole vaihtanut, mutta bileiden järjestämisessä olen esimerkiksi auttanut.
Mutta lähtökohtaisesti mun ystävyyssuhteet ei ole mitään hyötysuhteita. Tai mistä minä tiedän, ehkä joku mun mieskavereista onkin mun kaveri vain mun kokkaustaitojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltää minkä? Sen, että sitä seksuaalista vetoa saattaa olla? Sen kai harva kieltää, mulle sillä nyt ei ainakaan ole mitään merkitystä. Se menee ohi, kun sille asialle ei mitään tee. Eikä se tee miehen ja naisen välistä ystävyyttä mahdottomaksi, merkityksettömäksi tai valheelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju herättää mussa paljon ajatuksia ja ihmeteltävää. Olen siis sinkkunainen, joka saattaisi olla vähän kiinnostunut yhdestä kaveriporukan sinkkumiehestä. En vaan kerta kaikkiaan tiedä miten asiaa toisin ilmi tai näyttäisin edes vähän vihreää valoa hänelle. Toisaalta tässä on tullut selväksi, että miehet ovat kiinnostuneita vai hyvännäköisistä kavereistaan. Eli siinä se vastaus kait sitten minulle tuli. Tämä kaverimies ei varmastikaan sitten ole minusta kiinnostunut, koska ulkonäköni ei riitä. Toisaalta en minäkään haluaisi hänelle mikään yhden yön hoito olla, vaan ihan pidemmästä parisuhteesta haaveilen. Mies saattaisi kyllä olla minulle liian kovatasoinen, ei siis mitenkään ulkonäkönsä puolesta vaan muilta ominaisuuksiltaan. Ehkä yritän unohtaa koko ajatuksen sitten vaan. Itse naisena ajattelisin, että kaveruus/ystävyys olisi hyvä pohja parisuhteelle, mutta tämä ei taida olla miesten ajatusmaailma. Kaikki lähtee vain ulkonäöstä heillä näköjään.
Kyllä mä ainakin pystyn melkein aina aistimaan, onko joku mies kiinnostunut minusta.
Tarkkaile miehen eleitä, kehonkieltä ja käytöstä: jos havaitset merkkejä siitä että hän on sinusta kiinnostunut, niin go for it.
Jos mies ei osoita mitään kiinnostumisen merkkejä sinua kohtaan, niin itse en kyllä lähtisi yrittämään mitään, todennäköisesti seurauksena on vaan kiusallinen tilanne ja/tai pahaa mieltä sinulle itsellesi.
Niin no tämähän juuri on se ongelma, minä en pysty tai osaa aistia voisiko joku mahdollisesti olla kiinnostunut minusta. Ja sitten vaikka joskus joku sensuuntaisesti tulkittavissa oleva ele tulisikin mieheltä, niin en uskalla mitään sellaista olettaa heti jostain pienistä jutuista. Itsetuntoni ja luottamukseni ei tällä saralla ole mitenkään erityisen hyvä. Vähän pattitilanne siis. Se on varmaan kauniilla naisilla eri juttu, kun on itsetunto kehittynyt hyväksi juuri siitä syystä, että harvempi mies antaa pakkeja. Pahaan mieleen olen jo tottunut, valitettavasti ja sen vuoksi en itse mitään suurempi aloitteita tai eleitä uskallakaan tehdä. Pelkään, että olisin juuri tuollainen naispuoleinen ystävä, jota miehet pitää niin rumana etteivät voisi kuvitellakaan koskevansa. Ihan mielenkiinnosta millaisista eleistä ja käytöksestä voisi jotain kiinnostuksen merkkejä nähdä? Miehetkin voi kertoa. T: tuo kaverimiehestään kiinnostunut sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tää tuntuu olevan ihan selvää.Koska tää alentaa naista. Kuka haluaa tunnustaa et se huomio ja ystävyys johtuu siitä et sulla on reikä. Tätä kutsutaan hyvä jätkä ajatteluksi.
Miehet on mukavia koska mä olen mukava. Ne haluaa olla kavereita koska mä olen hyvä jätkä.On aika tuskallista tajuta että se sun ulkonäkö ja pimppa olikin ainoat mitkä vaikuttaa.
N34
Välikommenttina:
Tuskin se ystävyys ja huomiointi PELKÄSTÄÄN siitä johdu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo onnistunu saamaan yhtäkään heteromiestä kaveriks kun ne aina menee ihastumaan ennemmin tai myöhemmin. Joka kerta. Myös varatut. En enää usko että voisin olla miehen kanssa vaan kavereita joten pysyn niistä kaukana kun en parisuhdettakaan kaipaa.
Harmittaa kyllä kun moni on niin kivaa seuraa, mutta mua itteeni häirittee se että muhun ollaan ihastuneita vaikka mä en millään tavalla oo.
Parhaat on varattuja. Eikö sinua huoleta mitä parhaudestasi luullaan kun et ole parisuhteessa?
N104kg, varattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tää tuntuu olevan ihan selvää.Koska tää alentaa naista. Kuka haluaa tunnustaa et se huomio ja ystävyys johtuu siitä et sulla on reikä. Tätä kutsutaan hyvä jätkä ajatteluksi.
Miehet on mukavia koska mä olen mukava. Ne haluaa olla kavereita koska mä olen hyvä jätkä.On aika tuskallista tajuta että se sun ulkonäkö ja pimppa olikin ainoat mitkä vaikuttaa.
N34
Kai nyt miehetkin tunnistaa hyvät tyypit? Ei ne nyt niin viettiensä vietävissä voi olla? Tai niin tyhmiä, että vuosikausia roikkuu jossain ihmissuhteessa sen vuoksi, että voisivat saada kerran seksiä. Eihän?
Mun mielestä tuo ei edes alenna naisia. Vaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tää tuntuu olevan ihan selvää.Kieltää minkä? Sen, että sitä seksuaalista vetoa saattaa olla? Sen kai harva kieltää, mulle sillä nyt ei ainakaan ole mitään merkitystä. Se menee ohi, kun sille asialle ei mitään tee. Eikä se tee miehen ja naisen välistä ystävyyttä mahdottomaksi, merkityksettömäksi tai valheelliseksi.
Kyllä se vaan tekee monissa tapauksissa.. se kun ei mene miehellä ohi vaan se mies on siinä hyvin usein pelkästään sen mahdollisuuden takia.
Nähnyt monta kertaa sen mitä joku aiemmin kirjoitti. Miehestä tulee tahdoton palvelija joka suostuu kaikkeen mitä tämä "kaveri" ehdottaa.
Kunnes tää mies sitten jossain vaiheessa joutuu toteamaan ettei tule saamaan ikinä. Esimerkiksi silloin kun nainen pariutuu jonkun muun kanssa. Ja tämä kokemus ei ole miehelle mukava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Ei se välttämättä aina noin ole.
Mulla on muutama naispuolinen kaveri, joita en pidä millään tasolla seksuaalisesti viehättävinä. En minä ole heidän kanssaan kaveri "heidän ulkonäkönsä tai pimpan" takia. Päinvastoin, en missään nimessä haluaisi harrastaa seksiä heidän kanssaan.
Olen heidän kaveri, koska me tullaan hyvin juttuun ja viihdytään toistemme seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34Kai nyt miehetkin tunnistaa hyvät tyypit? Ei ne nyt niin viettiensä vietävissä voi olla? Tai niin tyhmiä, että vuosikausia roikkuu jossain ihmissuhteessa sen vuoksi, että voisivat saada kerran seksiä. Eihän?
Mun mielestä tuo ei edes alenna naisia. Vaan miehiä.
Aika usein ne miehet ei haluaa pelkästään seksiä vaan parisuhteen. Kyllä tälläisissä suhteissa miehet saattaa roikkua vuosikymmeniä.