Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?

Vierailija
17.07.2023 |

Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?

A) Jes, vihdoin!

B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.

C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!

D) Jotain muuta, mitä?

Kommentit (592)

Vierailija
241/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla naispuolisia kavereita vastaa. Osittain paljon omia ajatuksia nähnyt täällä. Kyl se kiinnostus kaveruuteen on aina lähtenyt seksuaalisuuden kautta. En ota kontaktia ihmisiin ilman ulkonäöstä tykkäämistä.

Sit on tutustuttu ja nää naiset on jääneet kaveri tasolle jolloin olen lopettanut aktiivisen jahtaamisen. Viihdyn usean naisen kanssa hyvin joka johtuu naisvaltaisella alalla työskentelystä. Mulla on siis yhteisiä keskustelunaiheita näiden naisten kanssa.

Rehellisesti, onko mulla yhtään nais kaveri ketä en panisi, ei ole. Yritänkö päästä panemaan? En yritä. Panenko vaikka tietäisin et ystävyys loppuu? Kyllä.

Taas kommetti joka todiste miesten pinnallisuudesta. Nainen arvotetaan pelkän ulkonäön ja seksuaalisuuden kautta. Ja naisiia niin usein syytetään pinnallisiksi :D 

Vierailija
242/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että miehet nussivat mitä tahansa ja itse en ole saanut munaa 20 vuoteen. Ei, en ole lihava ja jotkut pitävät jopa nättinä.

Miten voi olla mahdollista? Eikö edes ravintolasta ole ketään tarttunut matkaan?

Jos syy ei ole ulkonäössä, sitten se on persoonassa.

Ai nyt yhtäkkiä miehet välittävät persoonasta?

Mulle ulkonäkö on ihan ehdottomasti tärkein asia naisessa, ei epäilystäkään, mutta jos naisen persoona on täysin sietämätön, niin en mä oikein pysty sellaisen naisen kanssa seurustelemaan, oli kuinka kaunis tahansa.

Ei tässä puhuttu seurustelusta vaan munan saannista.

Ahaa, asia selvä. No kyllä minä siis pystyn nussimaan hyvännäköistä naista, vaikka kyseinen nainen olisikin ihan hirveä ihminen.

Ja olen itse asiassa näin joskus tehnytkin 😂

T. Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naimisissa olevana miehenä olen oikeastaan jättänyt vuosien varrella kaverinaiset pois elämästä. Helpottaa kummasti omaa elämääni parisuhteessa. Ite kuitenkin jossain määrin fiilistelen, että millaista olisi harrastaa seksiä jonkun kaverinaisen kanssa ja mulla menee helposti vähän flirtin puolelle ja monen kaverin kanssa sit tullut lopulta ihastumista ja mennyt seksin harrastamiseksi. En siis ole parisuhteessa ollessani pettänyt.

Omasta kumppanista saa sen tarvittavan "naisenergian", joten ei ole tarvista pitää elämässä läheisiä naispuolisia kamuja. Ja rehellisesti sanottuna -en mä jaksa naisen kanssa pelkästään kahvia juoda. Miehet kaverina on paljon hauskempaa seuraa yleisellä tasolla ja oman vaimon kanssa toki kiva viettää sellaista parisuhdeaikaa ja flirttailla, olla lähellä jne... en usko, että olen ainoa mies, joka ajattelee näin...

Tää on just se. Mä harrastan prätkiä ja niiden entisöintiä, nyrkkeilen ja seuraan paljon kansainvälisiä valuutta markkinoita..

Mä tunnen 10 miestä kenen kanssa voin ottaa kahvin tai kaljan ja jutella näistä asioista jotka mua kiinnostaa.. Yhtään naista en tunne ketä nää kiinnostais..

Bileissäkin on keskusteltava jostain muusta jos naisia on paikalla koska he eivät yleisesti ole kiinnostuneita noista aiheista.

Vierailija
244/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju herättää mussa paljon ajatuksia ja ihmeteltävää. Olen siis sinkkunainen, joka saattaisi olla vähän kiinnostunut yhdestä kaveriporukan sinkkumiehestä. En vaan kerta kaikkiaan tiedä miten asiaa toisin ilmi tai näyttäisin edes vähän vihreää valoa hänelle. Toisaalta tässä on tullut selväksi, että miehet ovat kiinnostuneita vai hyvännäköisistä kavereistaan. Eli siinä se vastaus kait sitten minulle tuli. Tämä kaverimies ei varmastikaan sitten ole minusta kiinnostunut, koska ulkonäköni ei riitä. Toisaalta en minäkään haluaisi hänelle mikään yhden yön hoito olla, vaan ihan pidemmästä parisuhteesta haaveilen. Mies saattaisi kyllä olla minulle liian kovatasoinen, ei siis mitenkään ulkonäkönsä puolesta vaan muilta ominaisuuksiltaan. Ehkä yritän unohtaa koko ajatuksen sitten vaan. Itse naisena ajattelisin, että kaveruus/ystävyys olisi hyvä pohja parisuhteelle, mutta tämä ei taida olla miesten ajatusmaailma. Kaikki lähtee vain ulkonäöstä heillä näköjään. 

Vierailija
245/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla naispuolisia kavereita vastaa. Osittain paljon omia ajatuksia nähnyt täällä. Kyl se kiinnostus kaveruuteen on aina lähtenyt seksuaalisuuden kautta. En ota kontaktia ihmisiin ilman ulkonäöstä tykkäämistä.

Sit on tutustuttu ja nää naiset on jääneet kaveri tasolle jolloin olen lopettanut aktiivisen jahtaamisen. Viihdyn usean naisen kanssa hyvin joka johtuu naisvaltaisella alalla työskentelystä. Mulla on siis yhteisiä keskustelunaiheita näiden naisten kanssa.

Rehellisesti, onko mulla yhtään nais kaveri ketä en panisi, ei ole. Yritänkö päästä panemaan? En yritä. Panenko vaikka tietäisin et ystävyys loppuu? Kyllä.

Taas kommetti joka todiste miesten pinnallisuudesta. Nainen arvotetaan pelkän ulkonäön ja seksuaalisuuden kautta. Ja naisiia niin usein syytetään pinnallisiksi :D 

Tapailetko sinä itse useinkin rumia miehiä? Vai onko kenties miehen ulkonäöllä vaikutusta siihen, kenestä kiinnostut?

Vierailija
246/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että naisen pitäisi osata suhtautua mieheen kuin tahdottomaan käyttöesineeseen ja pitää tämä aina pienen etäisyyden päässä, niin ettei pääse tunteita kehittymään. Silloin olisi todellisuutta vastaava suhtautuminen?

Tuossa juuri mietin, että ottaisinko hihnan päässä narttujen perään tempoilevan koiran vai käsipuolessa naisten perään tempoilevan miehen. En ole vielä päättänyt, mutta koira ei nolottaisi ehkä niin paljon.

Koira on ainakin uskollinen, toisin kuin mies...

Vierailija
247/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että naisen pitäisi osata suhtautua mieheen kuin tahdottomaan käyttöesineeseen ja pitää tämä aina pienen etäisyyden päässä, niin ettei pääse tunteita kehittymään. Silloin olisi todellisuutta vastaava suhtautuminen?

Tuossa juuri mietin, että ottaisinko hihnan päässä narttujen perään tempoilevan koiran vai käsipuolessa naisten perään tempoilevan miehen. En ole vielä päättänyt, mutta koira ei nolottaisi ehkä niin paljon.

Koira on ainakin uskollinen, toisin kuin mies...

Tutkimusten mukaan miehet ja naiset pettävät kumppaniaan yhtä usein.

Vierailija
248/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailetko sinä itse useinkin rumia miehiä? Vai onko kenties miehen ulkonäöllä vaikutusta siihen, kenestä kiinnostut?

No miksi se ystävämiehen ulkonäkö merkkaisi mitään jos kyse on platonisesta ystävyydestä? En valitse ystävinäi ulkonäön perusteella joten tottakai ns ruma mies kelpaisi ystäväksi.

Parisuhteessa tottakai seksuaalisessa vetovoimalla on iso merkitys ja täten myös miehen ulkonäöllä

Vierailija
249/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuntuu koko ajan sekoittuvan ihailu, ystävyys, ihastuminen, karisma, ulkonäkö ja seksuaalisuus. 

Itse heteromiehenä ihastun useinkin ystäviini. Miehiin, naisiin ja muihin. 

Itse ihailen muutamaakin naispuolista frendiä, koska he ovat älykkäitä, taiteellisia, skarppeja ja ihania ihmisiä, mutta en halua harrastaa heidän kanssaan seksiä. 

Ihailen myös miesystäviäni. Ei ongelmaa. 

Vierailija
250/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies joka on aina päässyt tai joutunut naisen kanssa kaveriksi tai ystäväksi. Olisihan se enemmän kuin mukavaa löytää tai kohdata joku, jonka kanssa saattaisin edetä parisuhteeseen. - Se, että olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisia ihmissuhteita naisten kanssa on joillekin merkki siitä, että olen homo, koska vaikka en ole, enkä ole ollut parisuhteessa naisen kanssa, niin voin ja olen voinut hyvin eriasioita hänen/ heidän kanssa. 

Minusta on jotenkin hämmenntävää kun jotkut kokevat, että mies ja naine eivät voisi olla läheisiä ilman seksiä. tai toivetta  tai enemmän ja vähemmän latautuneita odotuskia seksistä. - Kuullostaa, jotenkin kovin alkukanataiselta koska kokemuksnei mukaan naisen (tai naisten) kanssa voi tehdä erinoamsien monta muutakin asiaa ja tai olla vain ja olla tekemättä. Olla vain vierellä.

Seksi asioita, joita en tee tai ole tehnyt naisen kans, joka on  kaverini tai ystäväni .

- Kyllä. Kyllä ennen kuin on selvinnyt, että meidän on parhainta yrittää jatkaa kavereina tai ystävinä, jos siis ylipäätään meillä on edessä yhteistä minkäänlaista tulevaisuutta olen saattanut haaveilla ja ajatella seksiä hänen kanssaan. 

Mutta en enää sen jälkeen kun olemme "vain" kavereita tai ystäviä. - Miksi piinaisin ja kiusaisin itseäni tällaisella ajatuksilla?

- Eikä vähiten siksi, että en ole kiinnostunut mistään epämääräsisitä viritelmistä ja säädöistä, jollaiseksi mielestäni suhteemme saattaisi muodostua, jos olisi käynyt selväksi että emme etene parisuhteeseen.

No mitäs jos nää kaverit ehdottaisi seksiä?

Suostuisit ASAP.

En välttämättä. - Kokisin tilanteen varmaankin vähän kiusallisena. Saattaisi tulla vähän hölmistynyt olo. - Tiedän kyllä, että moni parisuhde on kehittynyt muodostunut kaveripohjalta.... Olennaista täs kohtaa olis, että millä kohtaa -mitä olsi tapahtunut ennen naisen ehdotusta.... Olisniko voinut aistia, että nain saattaisi haluta minusta muutakin vai ei.

En välttämättä vastaus kertoo olennaisen. Nyt sä et ole kiihottunees tilassa ja mietit asiaa. Vastasit et välttämättä. Jos se kaverinainen tulee sun eteen stringit ja rintsikat päällä tai ottaa aloitteen sä antaudut ihan varmasti.

Vierailija
251/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisen käsityksen mukaan miehet pettävät herkemmin kuin naiset. Yhdysvalloissa Texas A&M University -yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan syynä ei olekaan se, että miehillä olisi naisia huonompi itsekontrolli.

Tutkimuksessa todettiin, että miesten seksuaaliset halut ovat voimakkaammat kuin naisten. Tämä voi altistaa pettämään.

Tutkijat muistuttavat, että tutkimustulos ei oikeuta pettämistä. Miehillä on itsehillintää ihan yhtä paljon kuin naisilla, ja vaikka miehet kokevatkin voimakkaampia haluja kuin naiset, he voivat kontrolloida itseään siinä missä naisetkin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-selittaa-miksi-miehet-pett…

Vierailija
252/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset ette tajua millaista on olla mies..

Miehet ajattelee seksiä jokaikinen kerta kun vähän vilahtaa paljasta pintaa.

Lähestulkoon kaikki miehet elää jonkinasteisessa puutteessa.

Vaikka mies olisi teidän kaveri ilman tarkoitusta seksiin. Voitte olla ihan varmoja että mies kattoo silti teidän vartaloa ja vähintään mielessään miettii miltä tuntuisi yhtyä teihin

Mä en ole koskaan ollut näin sinut vastenmielisyyteni kanssa kuin nyt. Ei ole yksikään mies ajatellut musta noin, ja se on ehkä parasta mitä nainen voi toivoa.

Vierailija
253/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi nainen haluaa silti olla miehen ystävä vaikka huomaa tämän olevan ihastunut häneen? Tuossa tilanteessa naisen pitäisi välittömästi ottaa etäisyyttä.

Uteliaisuudesta millaisten miesten kanssa nainen sitten saisi olla kaveri? - Tai jopa ystävä?

Kyllä minä miehenä voin myöntää, että olen joihinkin kavereinani oleviin naisiin joskus ihastunut mutta miksi piinaisiin ja kiusaisin itseäni ajatuksella siitä, että pääsisisin harrastamaan seksiä heidän kanssaan. - Ei nainen tai naiset ole minulle vain enemmän tai vähemmän potentiaalista seksiobjektia.

Tietysti jos ihastunut ja nainen selvästikään ei ole, niin tokihan silloin tulee osata ns. käyttäytyä ja ymmärtää, että vaikka on itse ihastunut, niin täytyy tuntea rajansa ja paikkansa. - Joskus voi olla oikeasti parempi ottaa etäisyyttä mutta joskus voi yrittää jatkaa kaverina tai ystävinä. Mutta ei kaveruuteen tai ystävyyteen minusta kuulu taka-ajatukset siitä, että kun sopiva aika koittaa niin yrittäsin taas päästä hänen pikkareiden alle

Mutta se kirpaisee pahasti kun naiskaverisi löytää miesystävän, jolloin ajattelet miksi minä en kelpaa ja tunnet itsesi hyväksikäytetyksi.

Onhan se toki joskus kirpaissut en kiellä. - Vaan miksei siitä huolimatta voisi jatkaa kaverina tai ystävänä? - Ei yhdelläkään naisella (tai miehellä) ole velvollisuutta edetä parisuhteeseenjuuri minun kanssani. Se on tietysti erityisen ikävää, jos jää tunne. että olisin joutunut vielä naisen hyväksikyttämäksi. Mut elämä ei ole aina reilu ja ehkä tuohon hyväksikäyttö väitteeseen suhtautuisin toisin, jos oikeasti olisi joskus tullut tunne, että nainen olisi vain halunnut minulta lypsää aikansa minua, anatamatta minulle oikeastaan mitään vastineeksi. 

Vierailija
254/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Yhden tutkimuksen pettämisestä lukeneena.

Miehet pettää 18-40 vuotiaana useimmiten. Hyvin usein taustalla on asia jonka takia seksi vähentynyt kuten lasten saanti..

Naiset pettää 20v ja ovat myös silloin seksuaalisesti aktiivisimpia..

Tutkimukden summa summarum. Mitä isommat halut ja vähemmän seksiä sen isompi riski pettää.

Vierailija
255/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se ystävämiehen ulkonäkö merkkaisi mitään jos kyse on platonisesta ystävyydestä? En valitse ystävinäi ulkonäön perusteella joten tottakai ns ruma mies kelpaisi ystäväksi.

Parisuhteessa tottakai seksuaalisessa vetovoimalla on iso merkitys ja täten myös miehen ulkonäöllä

Nyt en oikein ymmärrä. Siis tässä ketjussahan on lukuisia viestejä miehiltä, joissa nämä miehet kertovat että heillä on naispuolisia ystäviä jotka ovat rumia. Miten se eroaa siitä, että sinä voisit olla ystävä ruman miehen kanssa?

Vierailija
256/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi nainen haluaa silti olla miehen ystävä vaikka huomaa tämän olevan ihastunut häneen? Tuossa tilanteessa naisen pitäisi välittömästi ottaa etäisyyttä.

Uteliaisuudesta millaisten miesten kanssa nainen sitten saisi olla kaveri? - Tai jopa ystävä?

Kyllä minä miehenä voin myöntää, että olen joihinkin kavereinani oleviin naisiin joskus ihastunut mutta miksi piinaisiin ja kiusaisin itseäni ajatuksella siitä, että pääsisisin harrastamaan seksiä heidän kanssaan. - Ei nainen tai naiset ole minulle vain enemmän tai vähemmän potentiaalista seksiobjektia.

Tietysti jos ihastunut ja nainen selvästikään ei ole, niin tokihan silloin tulee osata ns. käyttäytyä ja ymmärtää, että vaikka on itse ihastunut, niin täytyy tuntea rajansa ja paikkansa. - Joskus voi olla oikeasti parempi ottaa etäisyyttä mutta joskus voi yrittää jatkaa kaverina tai ystävinä. Mutta ei kaveruuteen tai ystävyyteen minusta kuulu taka-ajatukset siitä, että kun sopiva aika koittaa niin yrittäsin taas päästä hänen pikkareiden alle

Mutta se kirpaisee pahasti kun naiskaverisi löytää miesystävän, jolloin ajattelet miksi minä en kelpaa ja tunnet itsesi hyväksikäytetyksi.

Onhan se toki joskus kirpaissut en kiellä. - Vaan miksei siitä huolimatta voisi jatkaa kaverina tai ystävänä? - Ei yhdelläkään naisella (tai miehellä) ole velvollisuutta edetä parisuhteeseenjuuri minun kanssani. Se on tietysti erityisen ikävää, jos jää tunne. että olisin joutunut vielä naisen hyväksikyttämäksi. Mut elämä ei ole aina reilu ja ehkä tuohon hyväksikäyttö väitteeseen suhtautuisin toisin, jos oikeasti olisi joskus tullut tunne, että nainen olisi vain halunnut minulta lypsää aikansa minua, anatamatta minulle oikeastaan mitään vastineeksi. 

Vastine mitä saat on mahdollisuus ehkä parisuhteeseen tai seksiin joskus. Tämä kun ei ikinä realisoidu sulle tulee kusetettu olo.

Vierailija
257/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne naiset voitte olla parisuhteissa miesten kanssa tiedostaen tämän? Kysyn ihan vakavissani. Entäs miehet, harmittaako edes koskaan, jos ette kykene ajatuksissanne olemaan puolisollenne uskollisia?

Jos sinun ympärilläsi pyörisi jatkuvasti miehiä, joilla olisi lihakset, pieni rasvaprosentti ja täydellinen hiusraja, niin pysyisitkö ajatuksissasi uskollisena? Tällä hetkellä Suomessa et todennäköisesti näe, kuin keskivertoja ja sen alapuolella olevia mieskörmyjä. Miehet sen sijaan näkevät kauniita naisia joka puolella.

Hmm, nyt pistit pahan. Eli jos mun ympärillä pyörisi miehiä jotka vetoavat sinun seksuaalisuuteesi, olisinko uskollinen? Et ole tosissasi. 🤣

Vierailija
258/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella yllättynyt sillä tiedän hänen olevan kiinnostunut vain naisista. Kysyisin mitä hän pelleilee.

Vierailija
259/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platoninen ystävyys ei ole koskaan ollut mahdollista eikä tule koskaan olemaan mahdollista. Niin kauan kun ihmisillä on seksuaalista halukkuutta jäljellä. Vanhana aivan eri asia.

Vierailija
260/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne naiset voitte olla parisuhteissa miesten kanssa tiedostaen tämän? Kysyn ihan vakavissani. Entäs miehet, harmittaako edes koskaan, jos ette kykene ajatuksissanne olemaan puolisollenne uskollisia?

Naiset voivat olla parisuhteissa, koska naiset uskovat aina oman miehen olevan juuri sellainen, joka ei ajattele, kuten miehet yleensä. Naisilla on uskomaton kyky ajatella, että on joku tietty ryhmä miehiä, jotka eivät ajattele seksuaalisesti, kuten muut miehet. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, mihin tämä haavemaailma perustuu.

Tämä on ihmisissä käsittämätöntä. Jos itse on tietynlainen, kuten vaikka tässä selkeästi yliseksuaalinen, niin miksi oletatte että kaikki muutkin ovat? Minä olen seksuaalisesti estynyt, ei minulla ole mitään harhakuvitelmia että se olisi normi ja koko muukin maailma olisi.