Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?
Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?
A) Jes, vihdoin!
B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.
C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!
D) Jotain muuta, mitä?
Kommentit (592)
D: Ei se kuitenkaan anna panna koska olen lyhyt, lihavahko, puolikalju ja köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio keskustelussa. Moni mies kertonut et on platonisia ystäviä naisina. Sit kysyttäessä ei ollakkaan enää ihan varmoja mitä tapahtuisi jos platoninen ystävä nainen tekisi aloitteen 😂😂
Eiköhän kuka tahansa vähänkin elämää nähnyt ihminen ymmärrä, että joissain tietyissä olosuhteissa saattaa ystäviä olevat mies ja nainen hetkellisesti tai pidemmän aikaa kokea seksuaalista vetoa sitä toista osapuolta kohtaan.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai ennenkuulumatonta.
Miksi naiset sit haluaa kieltää tämän?
Miehillä tää tuntuu olevan ihan selvää.Kieltää minkä? Sen, että sitä seksuaalista vetoa saattaa olla? Sen kai harva kieltää, mulle sillä nyt ei ainakaan ole mitään merkitystä. Se menee ohi, kun sille asialle ei mitään tee. Eikä se tee miehen ja naisen välistä ystävyyttä mahdottomaksi, merkityksettömäksi tai valheelliseksi.
Kyllä se vaan tekee monissa tapauksissa.. se kun ei mene miehellä ohi vaan se mies on siinä hyvin usein pelkästään sen mahdollisuuden takia.
Nähnyt monta kertaa sen mitä joku aiemmin kirjoitti. Miehestä tulee tahdoton palvelija joka suostuu kaikkeen mitä tämä "kaveri" ehdottaa.
Kunnes tää mies sitten jossain vaiheessa joutuu toteamaan ettei tule saamaan ikinä. Esimerkiksi silloin kun nainen pariutuu jonkun muun kanssa. Ja tämä kokemus ei ole miehelle mukava
Miehenä. Mä olin 3vuotta rakastunut mun parhaaseen kaveriin. Olin aina saatavilla ja tämän takia mun omat suhteet sit kusi koska naiset ei kestäneet tota mun parasta kaveria..
Tai sitä että mä olin aina valmis kaikkeen mitä kaveri ehdotti. En mä oikeastaan enää itsekkään tajunnut tuota.. Olin vaan jo niin tottunut hyväksikäyttöön ja siihen että mailman paras paikka oli tän naisen luona.
Vasta kun tää nainen meni naimisiin mä tajusin ettei meil ollut mitään yhteistä. Mä olin vaan palvelija ja hyvä seuralainen kuka oli aina saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio keskustelussa. Moni mies kertonut et on platonisia ystäviä naisina. Sit kysyttäessä ei ollakkaan enää ihan varmoja mitä tapahtuisi jos platoninen ystävä nainen tekisi aloitteen 😂😂
Eiköhän kuka tahansa vähänkin elämää nähnyt ihminen ymmärrä, että joissain tietyissä olosuhteissa saattaa ystäviä olevat mies ja nainen hetkellisesti tai pidemmän aikaa kokea seksuaalista vetoa sitä toista osapuolta kohtaan.
Miehillä tää tuntuu olevan ihan selvää.Kieltää minkä? Sen, että sitä seksuaalista vetoa saattaa olla? Sen kai harva kieltää, mulle sillä nyt ei ainakaan ole mitään merkitystä. Se menee ohi, kun sille asialle ei mitään tee. Eikä se tee miehen ja naisen välistä ystävyyttä mahdottomaksi, merkityksettömäksi tai valheelliseksi.
Kyllä se vaan tekee monissa tapauksissa.. se kun ei mene miehellä ohi vaan se mies on siinä hyvin usein pelkästään sen mahdollisuuden takia.
Nähnyt monta kertaa sen mitä joku aiemmin kirjoitti. Miehestä tulee tahdoton palvelija joka suostuu kaikkeen mitä tämä "kaveri" ehdottaa.
Kunnes tää mies sitten jossain vaiheessa joutuu toteamaan ettei tule saamaan ikinä. Esimerkiksi silloin kun nainen pariutuu jonkun muun kanssa. Ja tämä kokemus ei ole miehelle mukava
Monissa, mutta ei aina, eikä todellakaan kaikissa. On paljon muitakin asioita ihmisissä, jotka tekee monissa tapauksissa ystävyyden mahdottomaksi. On olemassa ihmisiä, jotka hyväksikäyttää toista, eikä sillä ole mitään tekemistä hyväksikäytettävän sukupuolen kanssa. Olen vierestä seurannut kahden naisen ystävyyssuhdetta, jossa toinen ottaa kontaktia vain silloin, kun hänellä on tarve, muuten ei ole missään tekemisissä. Ihan samalla tavalla se sattuu, eikä kokemus siitä, että siirretään sivuun kuin käytetty tiskirätti mielenkiintoisempien ihmisten vuoksi, ole tuossakaan tilanteessa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes tää mies sitten jossain vaiheessa joutuu toteamaan ettei tule saamaan ikinä. Esimerkiksi silloin kun nainen pariutuu jonkun muun kanssa. Ja tämä kokemus ei ole miehelle mukavaMonissa, mutta ei aina, eikä todellakaan kaikissa. On paljon muitakin asioita ihmisissä, jotka tekee monissa tapauksissa ystävyyden mahdottomaksi. On olemassa ihmisiä, jotka hyväksikäyttää toista, eikä sillä ole mitään tekemistä hyväksikäytettävän sukupuolen kanssa. Olen vierestä seurannut kahden naisen ystävyyssuhdetta, jossa toinen ottaa kontaktia vain silloin, kun hänellä on tarve, muuten ei ole missään tekemisissä. Ihan samalla tavalla se sattuu, eikä kokemus siitä, että siirretään sivuun kuin käytetty tiskirätti mielenkiintoisempien ihmisten vuoksi, ole tuossakaan tilanteessa mukana.
*mukava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes tää mies sitten jossain vaiheessa joutuu toteamaan ettei tule saamaan ikinä. Esimerkiksi silloin kun nainen pariutuu jonkun muun kanssa. Ja tämä kokemus ei ole miehelle mukavaMiehenä. Mä olin 3vuotta rakastunut mun parhaaseen kaveriin. Olin aina saatavilla ja tämän takia mun omat suhteet sit kusi koska naiset ei kestäneet tota mun parasta kaveria..
Tai sitä että mä olin aina valmis kaikkeen mitä kaveri ehdotti. En mä oikeastaan enää itsekkään tajunnut tuota.. Olin vaan jo niin tottunut hyväksikäyttöön ja siihen että mailman paras paikka oli tän naisen luona.Vasta kun tää nainen meni naimisiin mä tajusin ettei meil ollut mitään yhteistä. Mä olin vaan palvelija ja hyvä seuralainen kuka oli aina saatavilla.
Jos olit rakastunut, niin ei se mikään kaveri sulle ollu. Nainen käytti sinua hyväksi ja et sitä itse edes tajunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn yhden kysymyksen liittyen aloitukseen?
Mistä ihmeestä johtuu että kauniilla naisilla on aina näitä kaverimiehiä paljon?
Oman kokemuksen perusteella kauniit naiset on usein vielä suht hankalia vs rumemmat.Miehet vaan rakastavat kauniita naisia. Kauniit naiset vetävät miehiä puoleensa kuin lyhty houkuttelee yöperhosia. Troijan sotakin aloitettiin vain yhden kauniin naisen takia.
Näinpä juuri. Sitä voi sitten miettiä kuinka Platonista se ystävyys on.
En voi puhua kaikkien miesten puolesta, mutta itse kykenen olemaan pelkkä kaveri/ystävä vain rumien naisten kanssa. Jos nainen on hyvännäköinen, minulla herää aina seksuaalinen kiinnostus häntä kohtaan, ja joissain tapauksissa myös ihan romanttisia ihastuksen tunteita.
Missä todellisuudessa on vain ääripäitä, rumia tai kauniita? Täällä mun reaalitodellisuudessani kun valtaosa ihmisistä on ihan vain taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tää tuntuu olevan ihan selvää.Koska tää alentaa naista. Kuka haluaa tunnustaa et se huomio ja ystävyys johtuu siitä et sulla on reikä. Tätä kutsutaan hyvä jätkä ajatteluksi.
Miehet on mukavia koska mä olen mukava. Ne haluaa olla kavereita koska mä olen hyvä jätkä.On aika tuskallista tajuta että se sun ulkonäkö ja pimppa olikin ainoat mitkä vaikuttaa.
N34
Jep, se tuska tulee syvästä pettymyksestä, jota yhtäkkiä kokee täysin himonsa rappioittamia miehiä kohtaan.
Kummallinen sivusto tämä vauva.fi.
Jos olettaisin että täällä, eri keskusteluissa kirjoittavat naiset ja miehet todellakin edustavat keskimääräistä naista ja miestä niin pahalta näyttäisi.
Sen sijaan tietty osa selvästikin olettavat automaatiolla toisista jotain. Esim. "persu", "inkkeli" ja "vassari" ovat yleisiä sanoja joita pistetään vastauksiin.
Toisaalta täällä on selvästikin jonkin tyyppisiä yliedustuksia, mutta silloin ongelma on tosiaan se kun heijastaa tällaiset kuplat universaaleiksi.
Vielä vastauksena aloitukseen, en ole koskaan ajatellut naiskavereita seksiin eikä he sytyttäisi minua.
Tämä voi myös johtua siitä etten ole tavanomainen mies aivoiltani ja fysiikaltani, tulkitkaa kuten lystäätte.
Jos sytyttäisi, en jäisi kaverin rooliin.
Minulla oli naiskaveri joka vuosia puhui meistä että ollaan kuin sisarukset. Sitten kun erosin liitostani niin hän alkoi kuitenkin tekemään seksuaalisia alotteita. Ei tajunnut että ei sytyttänyt minua ollenkaan. Tosiaan, kuin olisi oman puolisiskon kanssa ruvennut. Huh.
Enää ei olekaan jäljellä muuta kuin yksi paljon vanhempi naiskaveri joka puolestaan on kohta toistakymmentä vuotta toivonut suhdetta toisen mieskaverinsa kanssa jota ei koskaan tule saamaan vaikka tämä (tunnettu) henkilö vipeltääkin eri naisten kanssa.
Minulla on myös ainakin yksi hyvin selkeä ja kirkasmielinen lapsuuden bestis jonka mieli ei laukkaa joka suuntaan ystäväpiirissä, sen tiedän.
Jos osalla miehiä on tiettyjä biologisia ominaisuuksia voimistuneena, niin on syytä peilata sitä evoluutioon ja sama naisten suhteen. Jos osoittaa sormea heiluttaen yhteen suuntaan, mutta sokeana toiseen suuntaan, silloin vasta onkin jotain pielessä.
Puhkaiskaa siis itsenne ulos kuplistanne täällä. Ei näitä "keskusteluja" voi ottaa vakavasti.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies29 kirjoitti:
Samoin jos olen itse parisuhteessa, niin kiinnostus muihin naisiin tietysti lopahtaa.
Olet harvinaisuus.
Niin mullakin vaikka sinkkuna en tee mitään muuta kun yritän päästä panemaan useita naisia.
Ehkä se on tuo kunnioitus puolisoa kohtaan.
Varattuna en pidä naispuolisia kavereita, koska en näe heillä mitään arvoa elämääni.M44
Mä en aivan käsitä tätä. Miksi sulla on kavereita, jos et näe niillä arvoa sun elämään? Vai onko sulla kavereita? Onko sulla oikeasti niin paljon kavereita, että pystyt rajamaan niitä pois sukupuolen perusteella? Olet onnekas.
Mulle tämä on vähän vaikea käsittää. Oli kyse sitten kaverista tai kumppanista, persoonalla on mulle tosi iso merkitys. Ja hyvät tyypit pidän mielelläni elämässäni.
Kyllä mä nään arvoa kavereilla. Sinkkuna naispuolisten arvo tulee siitä että heidän kautta tutustun naisiin. Ja on mahdollisuus saada heiltä seksiä.
Varattuna mä en saa naispuolista kavereista mitään hyötyä.
Kaverit on sulla vain sitä varten, että saat heistä jotain hyötyä? Ok.
Minkä takia osoitatte kysymyksiä miekkosille naikkosten palstalla?!?!?!?! Oletteko iđiootteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju herättää mussa paljon ajatuksia ja ihmeteltävää. Olen siis sinkkunainen, joka saattaisi olla vähän kiinnostunut yhdestä kaveriporukan sinkkumiehestä. En vaan kerta kaikkiaan tiedä miten asiaa toisin ilmi tai näyttäisin edes vähän vihreää valoa hänelle. Toisaalta tässä on tullut selväksi, että miehet ovat kiinnostuneita vai hyvännäköisistä kavereistaan. Eli siinä se vastaus kait sitten minulle tuli. Tämä kaverimies ei varmastikaan sitten ole minusta kiinnostunut, koska ulkonäköni ei riitä. Toisaalta en minäkään haluaisi hänelle mikään yhden yön hoito olla, vaan ihan pidemmästä parisuhteesta haaveilen. Mies saattaisi kyllä olla minulle liian kovatasoinen, ei siis mitenkään ulkonäkönsä puolesta vaan muilta ominaisuuksiltaan. Ehkä yritän unohtaa koko ajatuksen sitten vaan. Itse naisena ajattelisin, että kaveruus/ystävyys olisi hyvä pohja parisuhteelle, mutta tämä ei taida olla miesten ajatusmaailma. Kaikki lähtee vain ulkonäöstä heillä näköjään.
Kyllä mä ainakin pystyn melkein aina aistimaan, onko joku mies kiinnostunut minusta.
Tarkkaile miehen eleitä, kehonkieltä ja käytöstä: jos havaitset merkkejä siitä että hän on sinusta kiinnostunut, niin go for it.
Jos mies ei osoita mitään kiinnostumisen merkkejä sinua kohtaan, niin itse en kyllä lähtisi yrittämään mitään, todennäköisesti seurauksena on vaan kiusallinen tilanne ja/tai pahaa mieltä sinulle itsellesi.
Niin no tämähän juuri on se ongelma, minä en pysty tai osaa aistia voisiko joku mahdollisesti olla kiinnostunut minusta. Ja sitten vaikka joskus joku sensuuntaisesti tulkittavissa oleva ele tulisikin mieheltä, niin en uskalla mitään sellaista olettaa heti jostain pienistä jutuista. Itsetuntoni ja luottamukseni ei tällä saralla ole mitenkään erityisen hyvä. Vähän pattitilanne siis. Se on varmaan kauniilla naisilla eri juttu, kun on itsetunto kehittynyt hyväksi juuri siitä syystä, että harvempi mies antaa pakkeja. Pahaan mieleen olen jo tottunut, valitettavasti ja sen vuoksi en itse mitään suurempi aloitteita tai eleitä uskallakaan tehdä. Pelkään, että olisin juuri tuollainen naispuoleinen ystävä, jota miehet pitää niin rumana etteivät voisi kuvitellakaan koskevansa. Ihan mielenkiinnosta millaisista eleistä ja käytöksestä voisi jotain kiinnostuksen merkkejä nähdä? Miehetkin voi kertoa. T: tuo kaverimiehestään kiinnostunut sinkkunainen
Lähestulkoon aina kun joku tuttavapiirin mies on ihastunut minuun, niin ainakin nämä eleet toistuu heidän käytöksessään:
- mies ikään kuin aktivoituu ja piristyy kun tapaa minut: ilostuu ja hymyilee
- katsoo minua kohti usein, ja katse viipyy minussa. Esimerkkinä, jos hän kertoo jotain juttua koko ryhmälle, hän ylläpitää tarinan kertomisen ajan katsekontaktia pääsääntöisesti minuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes tää mies sitten jossain vaiheessa joutuu toteamaan ettei tule saamaan ikinä. Esimerkiksi silloin kun nainen pariutuu jonkun muun kanssa. Ja tämä kokemus ei ole miehelle mukavaMiehenä. Mä olin 3vuotta rakastunut mun parhaaseen kaveriin. Olin aina saatavilla ja tämän takia mun omat suhteet sit kusi koska naiset ei kestäneet tota mun parasta kaveria..
Tai sitä että mä olin aina valmis kaikkeen mitä kaveri ehdotti. En mä oikeastaan enää itsekkään tajunnut tuota.. Olin vaan jo niin tottunut hyväksikäyttöön ja siihen että mailman paras paikka oli tän naisen luona.Vasta kun tää nainen meni naimisiin mä tajusin ettei meil ollut mitään yhteistä. Mä olin vaan palvelija ja hyvä seuralainen kuka oli aina saatavilla.
Jos olit rakastunut, niin ei se mikään kaveri sulle ollu. Nainen käytti sinua hyväksi ja et sitä itse edes tajunnu.
Mä uskon että hän piti minusta ja mun seurasta paljonkin. Mutta se taas johtui siitä että mä olin tahdoton. Tein aina asioita joita hän halusi edes miettimättä ja olin aina saatavilla. Hyvä kaveri siis.
Jos mä en olisi ollut rakastunut olisi puolet asioista jäänyt tekemättä. Mä naureskelen esimerkiksi sille että väliin tän naisen kanssa melkein kaikki etelä suomen luonnonpuistot.
Mä vihaan vaeltamista. Mut kun tää nainen pyysi lähtemään mä olin rinkka selässä samantien.
Omiin kavereihin ei kosketa. Mutta jos kumppanin kaverit.......
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä keskustelua. Ovatko miehet oikeasti niin puutteessa, että aina pitää harrastaa seksiä, kun vain irtoaa?
Itse olen 28v., sinkku ja joku hemmetin taso naisten suhteen. En halua olla helppo.
Tottakai ystävät ystävinä ja suhdehommat hoidetaan eri tavalla. Ystävyys on ikuista ja tärkeää, seksiä nyt saa mistä tahansa. Netistä, baarista jne.
Tässä on kyseessä miehistä, jotka ovat ihastuneet kauniiseen naiseen ja tavallaan ovat ajautuneet naisen ystäväksi, koska pelkäävät pakkeja ja yrittävät viimeiseen saada nainen ihastumaan itseensä. Mistään oikeasta ystävyydestä ei koskaan edes ollut kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette tajua millaista on olla mies..
Miehet ajattelee seksiä jokaikinen kerta kun vähän vilahtaa paljasta pintaa.
Lähestulkoon kaikki miehet elää jonkinasteisessa puutteessa.
Vaikka mies olisi teidän kaveri ilman tarkoitusta seksiin. Voitte olla ihan varmoja että mies kattoo silti teidän vartaloa ja vähintään mielessään miettii miltä tuntuisi yhtyä teihinTää niin hitosti.. Voisitteko naiset kuvitella syövänne erektiolääkeitä pystyäksenne harrastamaan seksiä ihmisen kanssa joka ei kiihota teitä?
Tai Vastaavasti yliannostamaan erektioläökettä että pystyisitte harrastamaan seksiä mahdollisimman monen eri naisen kanssa eri päivinä?Mä oon tehnyt molemmat.. mies 44
.
En tajua miksi pitää syödä lääkettä että saa erektion harrastaakseen seksiä ihmisen kanssa jota ei halua. Pikkasen sairasta.
N-24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mies olisi teidän kaveri ilman tarkoitusta seksiin. Voitte olla ihan varmoja että mies kattoo silti teidän vartaloa ja vähintään mielessään miettii miltä tuntuisi yhtyä teihinTää niin hitosti.. Voisitteko naiset kuvitella syövänne erektiolääkeitä pystyäksenne harrastamaan seksiä ihmisen kanssa joka ei kiihota teitä?
Tai Vastaavasti yliannostamaan erektioläökettä että pystyisitte harrastamaan seksiä mahdollisimman monen eri naisen kanssa eri päivinä?Mä oon tehnyt molemmat.. mies 44
.
En tajua miksi pitää syödä lääkettä että saa erektion harrastaakseen seksiä ihmisen kanssa jota ei halua. Pikkasen sairasta.
N-24
Nimenomaan. Ja usko pois, ei miehiä opi ymmärtämään edes silloin, kun ikääkin on jo karttunut. :)
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä keskustelua. Ovatko miehet oikeasti niin puutteessa, että aina pitää harrastaa seksiä, kun vain irtoaa?
Itse olen 28v., sinkku ja joku hemmetin taso naisten suhteen. En halua olla helppo.
Tottakai ystävät ystävinä ja suhdehommat hoidetaan eri tavalla. Ystävyys on ikuista ja tärkeää, seksiä nyt saa mistä tahansa. Netistä, baarista jne.
"seksiä nyt saa mistä tahansa"
Mikä prosenttiosuus miehistä saa seksiä "mistä tahansa". Mitä veikkaisit?
No esim, minä. Olettaisin, että tämänkin palstan muutkin kundit saisivat, jos oikeasti pitäisivät naisista. Tässä on se fundamentaalinen ero, että oikeasti en pelkää ja vihaa naisia. Kunnioitan heitä. Tämä näkyy kaikessa toiminnassa ja naiset tunnistavat kyllä nämä vibat. Tämä naisten intuitio ei ole pelkkää psykosössötystä, vaan se realisoituu myös tosimaailmassa.
On helppo olla frendi naisten kanssa ja toisaalta relasti ja kunnioittavasti lähestyä romanttisesti naisia. Toki pidän myös seksistä. Kaikkihan pitää, mutta eivät nämä ole toisiaan poissulkevia - päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
N-24
Niin, seksi on seksiä siitä tuli hyvä olo sama se millä sen erektion sai.
Seksiä oli pahimmillaan niin paljon ettei enää oma halu riittänyt, muttei kuitenkaan halunnut tehdä ohareita naisille, ketä oli vongannut seksiin. Oli pakko turvautua sinisiin pillereihin et kykeni vastaamaan lupauksiinsa.
Mä tiedän etten ole ainoa. Erektiolääkkeiden huvikäyttö on lisääntynyt ihan hirveästi.
Mies 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
N-24Niin, seksi on seksiä siitä tuli hyvä olo sama se millä sen erektion sai.
Seksiä oli pahimmillaan niin paljon ettei enää oma halu riittänyt, muttei kuitenkaan halunnut tehdä ohareita naisille, ketä oli vongannut seksiin. Oli pakko turvautua sinisiin pillereihin et kykeni vastaamaan lupauksiinsa.Mä tiedän etten ole ainoa. Erektiolääkkeiden huvikäyttö on lisääntynyt ihan hirveästi.
Tässä täytyy erotella kaksi eri tilannetta:
1. Tarvitset viagraa, koska nainen on niin ruma että että hän ei kiihota sinua.
2. Koet seksuaalista vetoa naiseen, mutta stressin, jännityksen tai jonkun muun syyn takia sinulla on vaikeuksia saada erektiota, joten nappaat viagraa varmistaaksesi panopuuhat.
Mielestäni kohdassa 1 viagran käyttö on aika kyseenalaista, kohdassa 2 se taas on täysin ymmärrettävää.
Ei se mitään roikkumista ole, että pitää eron varalta aina muitakin reikiä elämässään.