Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksän rooli haasteena

Hörx
16.07.2023 |

Ollaan seurusteltu suunnilleen vuoden verran.
Miehelläni ja eksällään on yhteinen ystäväpiiri, jonka ymmärrän vuosien aikana kertyneen. Eksä on kummi- ja ystävyyssuhteiden vuoksi tiiviisti tekemisissä myös mieheni siskon kanssa. Myös yhteiset lapset pitävät eksän mukana kuvioissa.

En ole aikaisemmin ollut tilanteessa, jossa eksän rooli on näin vahva. Hän on niin monessa mukana. En löydä omaa paikkaani miehen kaveripiirissä, koska eksä on niin vahvasti mukana siinäkin.
Olimme viime viikolla eräässä miehen suvun juhlassa ja mulle jäi ulkopuolinen olo.
Se vaivaa, enkä oikein voi tästä kenellekään puhua. Eksänsä tunsi tietenkin hyvin sukulaiset, joista minä en ollut vielä edes tavannut kaikkia. Oli iloista jälleennäkemistä ja muistoja sivuuttiin. Sisäpiiriin eksä kuuluu ja kyläilee näiden ihmisten luona. Minä en. Tuntuu vaikealta esimerkiksi miehen siskoon tutustuminen tietäen hänen olevan hyvä ystävä miehen eksän kanssa.
Mieheni jutteli juhlissa eksänsä kanssa jostain poikiensa asiasta erillään muusta porukasta. Keskustelunsa aikana jo mietin, että voisin vaikka lähteä, kun ei minua huomata edes.
Juhlien jälkeen mieli on ollut matala.
En halua edes yrittää rajoittaa mieheni yhteydenpitoa ystäviinsä. En tiedä mitä teen. Onko tämä ihan normaalia ja miten tiiviisti yleensä eksä on kuvioissa?
Olenko kohtuuton, kun mietin tällaista? Kun en halua kyläillä miehen siskon luona jos eksänsä on lasten kanssa vaikka siellä.
Kun en tykkää kahdenkeskeisistä juttuhetkistään juhlissa.
Tiedän etteivät mieheni ja eksänsä voisi palata yhteen ja sellaista haikailua ei ole. En ole siitä mitenkään mustasukkainen. Epävarmuutta eksän rooli aiheuttaa nyt mulle.
Mitä tässä kannattaisi tehdä?
Minä en ole yhteydessä oman poikani isään kuin lapseen liittyen ja ystäväpiiri jakautui eron myötä. Myöskään sukulaisten kanssa ei olla muutoin yhteydessä kuin kohteliaan ystävällisesti harvakseltaan.

Kommentit (294)

Vierailija
101/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse exän asemassa ja sanon suoraan, että exällä, joka lähtee miehen kanssa keskustelemaan syrjään, vaikka tietää, että miehen uusi puoliso ei tunne suvusta juuri ketään, hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

On vaikea kuvitella, mikä lasten asia olisi sellainen, että se on puhuttava just sillä minuutilla kahdestaan sukujuhlissa, ei voi odottaa esim. muutamaa tuntia edes, että pääsee juhlat käyntiin ja uusi puoliso mindlaamaan juhlasakkiin. 

Eihän sellaisia ole. Eli aplle on tässä kyllä siten huonoja uutisia, että kumpikaan, mies tai ex, ei hänen tunteitaan kunnioita eikä niistä välitä. Joten samaa on varmaan tulossa muistakin kanavista.

Kyllä sellaisia voi olla.

No siinä tapauksessa on kyllä kysymyksessä isompi ongelma, joka vaatii heti huomiota ja voi sanoa niin muulle suvulle kuin puolisolle, että nyt tuli vakava paikka. Ei siinä vain siirrytä kahdestaan jonnekin supisemaan ja kuitata, että "lasten asioita" ja jatketa juhlimista hyvillä mielin.

Ainakaan itse en näin toimisi, juurikin kunnioituksesta kummankin nykyistä puolisoa kohtaan.

Ei ole. Esimerkiksi mun kuopuksella on krooninen sairaus, joka aaltoilee, jossa jokin lääke toimii nyt ja sitten ei taas toimikaan. Annostukset muuttuu jne. Silloin päivitetään puolison kanssa tietoja heti kun tilanne muuttuu. Yleensä olen laittanut tekstarin ja sitten vielä suullisesti varmistetaan, että molemmat on kartalla.

Toisella lapsella on allergioita, joten ihan hyvin esimerkiksi nyt voisimme vaihtaa sanasen siitä, että pujo on saanut taas oireet pintaan.

Lapsen terveystiedot ovat aina yksityisiä.

Jos suhde ei kestä sitä että vanhemmat keskustelee hetken niin sen voi lopettaa.

Noinhan se on. Kun ottaa miehen jolla on lapsia, ja niillä lapsilla on myös äiti, niin siihen pitää vaan sopeutua.

Vierailija
102/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse exän asemassa ja sanon suoraan, että exällä, joka lähtee miehen kanssa keskustelemaan syrjään, vaikka tietää, että miehen uusi puoliso ei tunne suvusta juuri ketään, hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

On vaikea kuvitella, mikä lasten asia olisi sellainen, että se on puhuttava just sillä minuutilla kahdestaan sukujuhlissa, ei voi odottaa esim. muutamaa tuntia edes, että pääsee juhlat käyntiin ja uusi puoliso mindlaamaan juhlasakkiin. 

Eihän sellaisia ole. Eli aplle on tässä kyllä siten huonoja uutisia, että kumpikaan, mies tai ex, ei hänen tunteitaan kunnioita eikä niistä välitä. Joten samaa on varmaan tulossa muistakin kanavista.

No siinä tapauksessa on kyllä kysymyksessä isompi ongelma, joka vaatii heti huomiota ja voi sanoa niin muulle suvulle kuin puolisolle, että nyt tuli vakava paikka. Ei siinä vain siirrytä kahdestaan jonnekin supisemaan ja kuitata, että "lasten asioita" ja jatketa juhlimista hyvillä mielin.

Ainakaan itse en näin toimisi, juurikin kunnioituksesta kummankin nykyistä puolisoa kohtaan.

Miksi pitäisi suurieleisesti ilmoittaa kaikille, että nyt on vakava paikka? Että kaikkien mielenkiinto varmasti herää ja sitä sitten ihmetellään, että mistä on kyse? Itse en nyt huomannut, onko tässä selitetty millä tavalla nämä siirtyivät syrjään, mutta luontevampaa musta olisi olla mitenkään kuuluttelematta, että Hei kaikki, me nyt tästä siirrytään puhumaan lasten asioista, kun on vakava paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Esimerkiksi mun kuopuksella on krooninen sairaus, joka aaltoilee, jossa jokin lääke toimii nyt ja sitten ei taas toimikaan. Annostukset muuttuu jne. Silloin päivitetään puolison kanssa tietoja heti kun tilanne muuttuu. Yleensä olen laittanut tekstarin ja sitten vielä suullisesti varmistetaan, että molemmat on kartalla.

Toisella lapsella on allergioita, joten ihan hyvin esimerkiksi nyt voisimme vaihtaa sanasen siitä, että pujo on saanut taas oireet pintaan.

Jos suhde ei kestä sitä että vanhemmat keskustelee hetken niin sen voi lopettaa.

Ja oikeasti tämä tilannetiedotus ei voi odottaa sen vertaa, että ex-miehesi ennättää uuden puolisonsa kanssa tehdä moikkauskierroksen sukujuhlissa ja siinä samalla esitellä uuden puolisonsa?

Tästä nyt oli kyse, ei mistään tekstarinvaihdosta.

Vierailija
104/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt kerran olet niin rakastunut ja mies niin ihana, niin ensisijaisesti sun kai pitäis keskustella sen miehen kanssa näistä omista tuntemuksistasi. Sanoit, että et ole edes tavannut miehen aikuisia lapsia? Mites näin on päässyt käymään? Ootko edes halunnut?

En ollut se, joka kertoi, ettei ole tavannut aikuisia lapsia.

Halusin täällä jotain vinkkejä mutta moni viesti oli vain ilkeilyä.

Kyllä sinun täytyy osata kuvio ajatella itseksesi, ei täällä tilannettanne selkeästi tiedä kukaan. Ja niin, puhu tietysti selkeästi miehen kanssa. Muista kuitenkin, että ykkössijalla ovat aina lapset, tai ainakin pitäisi olla.

Vierailija
105/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset on sille miehelle se tärkein. Nyt ja aina. Ja sitten sen lapsen äidin kanssa on koettu lasten syntymät ja kaikki se onni jo kertaalleen

Kaverini oli 25-vuotias, kun tapasi 33-vuotiaan lääkärin, joka oli eronnut ja 2 lasta. (Mies pettänyt)

2 seikkaa kiinnitti huomiota:

ensinnäkin se, että mies kantoi mukanaan rakkautta siihen ekaan vihittyyn vaimoon edelleen. Kaverini kertoi, että rakastellessa siltä pääsee välillä voihkaisu exän nimellä.

Toinen on se, että Kaverini oli mustasukkainen niistä lapsista. Aivan uskomatonta. Kun lapsi meni miehen kainaloon, halusi kaveri myös huomiota ja tunki toiseen kainaloon. Jne. Noloa seurattavaa. Kaverini oli myös raivoissaan, kun lapsi oli heillä joskus viikonloppuisin, niin lapsen isä menikin lapsen huoneeseen nukkumaan (lapsi pelkäsi pimeää).

Jostain syystä se miehen toinen lapsi ei ollut juuri lainkaan kuvioissa. Ehkei halunnut tulla.

Vierailija
106/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen tässä tilanteessa, miksi tuo alkuperäinen ydinperhe edes rikkoontui. Vaikuttaa kovasti siltä, että he oikeasti kuuluisivat edelleen yhteen.

Tulee myös mieleen kysymys, miksi. Eli pettikö mies (ehkä sinun kanssasi) ja ero tuli siksi. Vaikuttaa siltä, että erossa ei ollut mitään järkeä.

Kaiken kaikkiaan opetus muille: Älkää sekaantuko uusperhekuvioihin. Älkää varsinkaan, jos teillä ei ole entuudestaan omia lapsia.

Kannattaa pysyä kaukana kertaalleen naimisissa olleista miehistä, varsinkin, jos niillä on lapsia.

Erityisesti pysykää kaukana, jo lapset ovat alaikäisiä.

Naapurini on koulun rehtori ja sanoo, että uusperheistä koituu vaan ihan kamala sekasotku. On nähnyt sen oppilaissa. (Varsinkin silloin, kun oli vielä luokanopettajan roolissa)

Kai sitä nyt eksän kanssa voi olla hyvissä väleissä ilman, että se heti tarkoittaa, että olisivat toimiva aviopari...

Vierailija
107/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies toimi ikävästi. Jos pyytää kumppanin mukaan sukujuhliin, joista kumppani ei tunne ketään, niin on normaalia käytöstä esitellä kumppani ja sukulaiset toisilleen ja huomioida kumppania niin, että tämä löytää juttuseuraa.

Tästä tarinasta nyt ei kuitenkaan selviä se, että miten kauan mies oli juttelemassa eksälle lapsista. Viisi minuuttia? Tunti? Odottavan aika on pitkä, mutta kyllä aikuisen voi jättää viideksi minuutiksi yksin. Ei kai siellä käsi kädessä vessassakaan käydä!

Oudointahan tässä on se, että exä on niin hyvä ystävä, että soitellaan koko ajan, ollaan viikottain/päivittäin tekemisissä, niin miksi on mitään erityistä syytä vetäytyä edes minnekään kahdestaan juttelemaan?

Minä soittelen siskoni kanssa esim. koko ajan, joten suinkaan en sukujuhlissa vetäydy hänen kanssaan juttelemaan ja jätä miestäni yksin suvun keskellä ihmettelemään. 

Oletan kuitenkin, ettei sinulla ole yhteisiä lapsia siskosi kanssa?

Minulla on ex-mieheni kanssa yhteisiä lapsia. Ollaan toistaiseksi aivan mainiosti onnistuttu sukujuhlien ulkopuolella selvittämään kaikki asiat, mitä lasten kanssa on tarpeen. Sen lisäksi kyllä päivitetään myös omatkin kuulumiset, jos vaikka töissä uutta.

Ei mitään syytä vetäytyä minnekään, kun oikeasti on niin hyvät välit, että kahdestaan voidaan tavata milloin vain. Ei sitä tarvitse dramaattisesti sukujuhliin tulla tekemään ja aika pitkiä katseita kyllä kieltämättä suvultakin saataisiin, jos niin tehtäisiin.

Vierailija
108/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti tämä tilannetiedotus ei voi odottaa sen vertaa, että ex-miehesi ennättää uuden puolisonsa kanssa tehdä moikkauskierroksen sukujuhlissa ja siinä samalla esitellä uuden puolisonsa?

Tästä nyt oli kyse, ei mistään tekstarinvaihdosta.

- Isäntä/emäntä huolehtii vieraiden esittelemisestä ja viihtymisestä juhlissa

- Myös se avec (jos on edes saanut kutsun) voi itse olla aktiivinen, niin minäkin teen

- Mehän emme tiedä, koska se keskusteluhetki on ollut, ap kuvaa että olisi halunnut ripustautua koko illan

Vierailija
109/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lapset on sille miehelle se tärkein. Nyt ja aina. Ja sitten sen lapsen äidin kanssa on koettu lasten syntymät ja kaikki se onni jo kertaalleen

Kaverini oli 25-vuotias, kun tapasi 33-vuotiaan lääkärin, joka oli eronnut ja 2 lasta. (Mies pettänyt)

2 seikkaa kiinnitti huomiota:

ensinnäkin se, että mies kantoi mukanaan rakkautta siihen ekaan vihittyyn vaimoon edelleen. Kaverini kertoi, että rakastellessa siltä pääsee välillä voihkaisu exän nimellä.

Toinen on se, että Kaverini oli mustasukkainen niistä lapsista. Aivan uskomatonta. Kun lapsi meni miehen kainaloon, halusi kaveri myös huomiota ja tunki toiseen kainaloon. Jne. Noloa seurattavaa. Kaverini oli myös raivoissaan, kun lapsi oli heillä joskus viikonloppuisin, niin lapsen isä menikin lapsen huoneeseen nukkumaan (lapsi pelkäsi pimeää).

Jostain syystä se miehen toinen lapsi ei ollut juuri lainkaan kuvioissa. Ehkei halunnut tulla.

Yksi umpisurkea mies ei tarkoita, että kaikki olisivat samanlaisia🙄

Vierailija
110/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies toimi ikävästi. Jos pyytää kumppanin mukaan sukujuhliin, joista kumppani ei tunne ketään, niin on normaalia käytöstä esitellä kumppani ja sukulaiset toisilleen ja huomioida kumppania niin, että tämä löytää juttuseuraa.

Tästä tarinasta nyt ei kuitenkaan selviä se, että miten kauan mies oli juttelemassa eksälle lapsista. Viisi minuuttia? Tunti? Odottavan aika on pitkä, mutta kyllä aikuisen voi jättää viideksi minuutiksi yksin. Ei kai siellä käsi kädessä vessassakaan käydä!

Oudointahan tässä on se, että exä on niin hyvä ystävä, että soitellaan koko ajan, ollaan viikottain/päivittäin tekemisissä, niin miksi on mitään erityistä syytä vetäytyä edes minnekään kahdestaan juttelemaan?

Minä soittelen siskoni kanssa esim. koko ajan, joten suinkaan en sukujuhlissa vetäydy hänen kanssaan juttelemaan ja jätä miestäni yksin suvun keskellä ihmettelemään. 

Minulla on ex-mieheni kanssa yhteisiä lapsia. Ollaan toistaiseksi aivan mainiosti onnistuttu sukujuhlien ulkopuolella selvittämään kaikki asiat, mitä lasten kanssa on tarpeen. Sen lisäksi kyllä päivitetään myös omatkin kuulumiset, jos vaikka töissä uutta.

Ei mitään syytä vetäytyä minnekään, kun oikeasti on niin hyvät välit, että kahdestaan voidaan tavata milloin vain. Ei sitä tarvitse dramaattisesti sukujuhliin tulla tekemään ja aika pitkiä katseita kyllä kieltämättä suvultakin saataisiin, jos niin tehtäisiin.

Elämä menee aika hankalaksi, jos pitää hankkia aina lapsenvahti, jos haluaa vaihtaa tietoja eksän kanssa.

En voi mitenkään ymmärtää mitä pahaa tuossa oli.

Vierailija
111/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei mammat jäitä hattuun... Ei ole mitään väliä oliko kyse terveydellisestä hätätilanteesta vai ihan vaan jutustelusta. Kyllä kaksi aikuista voivat hetkellisesti siirtyä syrjään juttelemaan vaikka säästä ilman, että se koetaan heti röyhkeänä tai vääränä.

Vierailija
112/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävysty eksän kanssa, niin tilanne raukeaa sillä. Varmasti eksäkin arvostaisi, että uusi nainen haluaa tutustua - onhan aina helpompaa kun tuntee kaikki aikuiset lastensa elämässä.

Mustasukkaisuus on vain noloa.

Vierailija
113/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum:

Nykyinen ihmisten liikaa puolisoistaan eroaminen ei ole hyväksi kenellekään.

Pitäisi tarkemmin valita se, jonka kanssa menee vihille ja erityisesti ainakin se, kenen kanssa hankkii lapsia.

Liittoa pitäisi myös hoitaa. Ei pidä erota liian helposti.

Vierailija
114/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epävarma miehestäsi? Luotatko häneen?

Sinulla on varmasti syysi tuntea epävarmuutta ja epäluottamusta. Luota omiin tunteisiisi.

Kyllä se näkyy ja kuuluu, jos olet miehen ykkösnainen. Ei sitä tarvitse kysyä tai pyydellä. Joko sitä on tai ei ole.

En ymmärrä näitä vääntöjä suhteissa. Tai kyllä itsekin väänsin aikoinani, opin ja kehityin. En väännä enää ja olen hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
115/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa seurustella pitää ottaa käytännön asiat huomioon. Ihan sama jos mies sanoo rakastavansa ja pitävänsä tärkeimpänä, jollei se tarkoita mitään/näy käytännön valinnoissa. Tuollainen mies joka ei pääse, eikä mitä ilmeisimmin edes halua päästä, exästään eroon ei ole mikään hyvä saalis yhdellekään naiselle, vaikka ihmisenä muuten olisi viehättävä. Itse on valinnoillaan pzkonut asiansa ja elämänsä sellaiseksi, ettei uudella naisella ole siinä kuin jokin hyvin ohut 'naisen rooli'. Miksi edes ottaa uutta puolisoa tuollaiseen kuvioon, ja kuinka naiivi pitää ihmisen olla jos yllättyy ettei uusi - nykyinen - puoliso ole tyytyväinen exän pyörimiseen joka nurkassa?

Vierailija
116/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä menee aika hankalaksi, jos pitää hankkia aina lapsenvahti, jos haluaa vaihtaa tietoja eksän kanssa.

No kyllä, elämä menee todella hankalaksi, jos pitää  olla lapsenvahti ja sukujuhlat, että voi vaihtaa exän kanssa tietoja lapsista.

Onneksi meillä todellakaan näin ei ole, vaan voidaan soittaa/tekstata/tavata aivan koska hyvänsä ja vaihtaa näitä tärkeitä tietoja. Onneksi toisaalta meillä on ihan semmoiset tavalliset lapsetkin, joten heistä ei tule uutta tietoa ja vaihdettavaa 24/7.

Vierailija
117/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä, elämä menee todella hankalaksi, jos pitää  olla lapsenvahti ja sukujuhlat, että voi vaihtaa exän kanssa tietoja lapsista.

Onneksi meillä todellakaan näin ei ole, vaan voidaan soittaa/tekstata/tavata aivan koska hyvänsä ja vaihtaa näitä tärkeitä tietoja. Onneksi toisaalta meillä on ihan semmoiset tavalliset lapsetkin, joten heistä ei tule uutta tietoa ja vaihdettavaa 24/7.

Millä lailla? Siinähän ne hoituu kaikki samalla.

Tavallisilla lapsilla voi olla kiireellisiä asioita, kuten sairaukdia.

Vierailija
118/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eksän pitäisi ymmärtää vähän perääntyä.

Vierailija
119/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alkaa seurustella pitää ottaa käytännön asiat huomioon. Ihan sama jos mies sanoo rakastavansa ja pitävänsä tärkeimpänä, jollei se tarkoita mitään/näy käytännön valinnoissa. Tuollainen mies joka ei pääse, eikä mitä ilmeisimmin edes halua päästä, exästään eroon ei ole mikään hyvä saalis yhdellekään naiselle, vaikka ihmisenä muuten olisi viehättävä. Itse on valinnoillaan pzkonut asiansa ja elämänsä sellaiseksi, ettei uudella naisella ole siinä kuin jokin hyvin ohut 'naisen rooli'. Miksi edes ottaa uutta puolisoa tuollaiseen kuvioon, ja kuinka naiivi pitää ihmisen olla jos yllättyy ettei uusi - nykyinen - puoliso ole tyytyväinen exän pyörimiseen joka nurkassa?

Tämä on totta. Lisäksi, koska olen oikeasti hyvä ystävä ex-mieheni kanssa, en tekisi mitään, mikä vaikeuttaa hänen nykyistä suhdettaan.

Enhän minä tahallani muidenkaan ystävieni suhteita pilaa, vaadi heidän huomiotaan tms. jos tilanne siihen ei ole sopiva. Miksi sen exälle tekisin?

Vierailija
120/294 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös, että ota vastuuta itsestäsi ja omasta roolistasi. Ei enää sinun paikallasi ole. Sinä olet nykyinen! Tutustu sekä erään että sukulaisiin, miehen ystäväpiiriin itsenäsi. Ties vaikka kuinka läheiseksi ajan kanssa tulisit.

Ei ole miehesi tehtävä hoitaa tutustumista puolestasi, ei hän siihen pysty edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi