aikuisimetys
Onko aikuisimetys tabu? vai onko se vain miesten haave? Harva Nainen tuntuu innostuvan imetävän miestään. Itse haaveilen hellästä ja hoivaavasta estottomasta naisesta joka imettäisi minua. Onko sellaisia olemassakaan?
Kommentit (20)
lisääntykää niin saatte vaimolta ylimääräset huikat. meillä joka kerta
Minä rakastan kaikkia tissijuttuja ja imettäisin mielelläni, eli on sellaisia naisiakin.
-yksi nainen
Olen joka laosen syntymän jälkeen kerran maistanu maitoa suoraan rinnasta,
Olen saanut maistaa ja siitä se himo jäikin päälle :)
Kyllä mäkin imettäisin miestäni ja saisi maistaa, olen monesti ehdottanut miehelleni. Mies ei vaan halua edes koskea rintoihini imetysaikana..
N31
Itse voisin roikkua rinnoissasi kiinni vaikka koko päivän lutkuttaen makeaa maitoasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin imettäisin miestäni ja saisi maistaa, olen monesti ehdottanut miehelleni. Mies ei vaan halua edes koskea rintoihini imetysaikana..
N31
Olisitpa minun vaimoni.... imisin aina kun vain saisin... *naminami*. Imeminen/imettäminen... se läheisyys, intiimiys ja hellyyden tunne... taivaallinen kokemus. ;)
tissinimija43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Olisitpa minun vaimoni.... imisin aina kun vain saisin... *naminami*. Imeminen/imettäminen... se läheisyys, intiimiys ja hellyyden tunne... taivaallinen kokemus. ;)
oletteko kaikki kaipaajat lapsettomia, millaiset vaimot teillä oikeen on
Juttelin taannoin jonkun itsensä naiseksi kanssa esitelleen kanssa netissä, joka haaveili miehen imettämisestä. Minulla ei ole mitään erityistä perustetta epäillä hänen sukupuoltaan, asiaa on mahdoton sitovasti osoittaa. Niin muodoin pidän mahdollisena, että joku nainen tällaisestakin haaveilee.
hukkaanko ylimääräiset? kirjoitti:
tissinimija43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
oletteko kaikki kaipaajat lapsettomia, millaiset vaimot teillä oikeen on
Lapsia on, mutta vaimo liittää imetyksen juuri niihin lapsiin.. ei seksiin eikä aikuiseen mieheen
Se maito ei ole se juttu. Vaan läheisys, yhteys, hoivaaminen ja hellyys
Vierailija kirjoitti:
Kaipaavatko nykynaiset vain "raakaa" seksiä josta puttuvat hellyys ja läheisyys? Itse haaveilen hellyydesta ja hoivasta osana seksiä.
Kyllä minä ainakin haaveilen miehen imettämisestä. Sopivaa kumppania tähän ei vain vielä ole löytynyt. Asun Savossa ja parhaillaan sopivan imetettävän löytäminen on käynnissä :)
Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen; Neiti28@outlook.com
Pohjois-pohjanmaalta (Oulu) jos löytyisi imettäjä, niin olisin kiinnostunut maitotissiä maistamaan.
road.biker042@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Sitä läheisyyttä ja hellyyttä ihan ilman että tulee maitoa ei voi verrata mihinkään.
Onko tässä kyse seksuaalisedta asiasta, vai mistä? En ole ikinä oikein saanut selvää. Itse en osaa ajatella tuota juttua millään tavalla seksuaalisena tapahtumana.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kyse seksuaalisedta asiasta, vai mistä? En ole ikinä oikein saanut selvää. Itse en osaa ajatella tuota juttua millään tavalla seksuaalisena tapahtumana.
Jos löydät sopivan rakastavan kumppanin niin koita. Vaikka siinä voi hyvin kiihottuakin ei meillä ainakaan ole sinänsä seksiä eikä koskaan panna jälkeenpäin. Läheisyydestä ja syvästä intimiteetistä tässä hommassa on kyse ja siksi niin monet ei tähän kykene kun eivät oikeasti halua olla niin läheisiä miehensä tai naisensa kanssa. Tissin imaisuun osana panemista ei voi verrata kun ihan eri hasiasta on kyse laittaa pää syliin ja imeä ja imettää rauhassa.
Biker kirjoitti:
Pohjois-pohjanmaalta (Oulu) jos löytyisi imettäjä, niin olisin kiinnostunut maitotissiä maistamaan.
road.biker042@gmail.com
Sponssiakin voidaan harkita. Imettävä nainen ota yhteyttä :)
YÖK!