Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sua pitkäaikaistyötön mies? Jos deiteillä selviäisi?

Vierailija
16.07.2023 |

Tuntuu että maailma on menny pinnalliseksi.

haittaisiko sua?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, sillä olipa syynä sairaus tai oma valinta tai mikä vaan siltä väliltä, on tavoitteenani päästä tasapuoliseen parisuhteeseen, jossa kumpikin kykenee tienaamaan elantonsa. Tästä on ihan turha murjottaa, ei kenenkään tarvitse säälistä tai muodollisuudesta ryhtyä kenenkään kanssa suhteeseen. Pitkäaikaistyöttömyys varmasti vaikeuttaa mutta tuskin estää parisuhdetta

Vierailija
102/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi toisia treffejä!

Raha, raha, raha...

Niin. Sitähän nämä työttömät miehet havittelevat kun änkeävät treffeille työssäkäyvän naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies edes voisi työllistyä jos cv:hen on kertynyt iso aukko?

Esimerkiksi tekemällä sitä työtä mitä lähes kuka tahansa saa, tai uudelleen kouluttamalla. Niinhän me naisetkin tehdään, jos on ollut pitkään kotona vaikka lasten kanssa. Jos sulla ei ole edes lapsia niin voit tehdä mitä vaan kun mikään ei sido sua kotiin. Voit helposti vaikka muuttaa työn perässä.

Vierailija
104/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä on ollut pääasiallisesti työtön (välillä tehnyt pieniä pätkiä töitä), mutta olen tehnyt selväksi että en aio elättää. Eli saa osallistua yhteisiin kuluihin, kuten ruokaan ja treffeihin. On kuitenkin muuten niin ihana mies, tulee hyvin toimeen lapseni kanssa, on huomaavainen, hyvä kuuntelija. Kemiat kohtaavat ja yhdessäolo tuntuu oikealta. Olen aiemmin ollut erittäin huonoissa parisuhteissa, joten totesin vain että se työ ei välttämättä ole meriitti parisuhteen onnistumisen kannalta. Mitään sohvalla makaavaa juopottelijaa en katsoisi, kyllä joku intohimo pitää elämässä olla. Mieheni tykkää esim. käydä kalassa.

Kyllä sinä kuitenkin häntä elätät, jos itse käyt töissä ja maksat veroja.

Vierailija
105/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään pk-seudulla asuvan kolmekymppisen miehen, jolla ammottaa yli 10 vuotta aikuisesta iästään työttömyyttä. Hän työllistyi loppukeväästä ja alkoi välittömästi valittamaan puheluissa kuinka työ tuntuu vievän kaiken ajan. 

Hän eläisi mieluiten veronmaksajien rahoilla vailla minkäänlaista halua työllistyä, mutta tällä kertaa työhön osoitettiin hakemaan ja tärppäsi jopa pitkäaikaistyöttömälle. Asenne on kammottava. 

Vierailija
106/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä on ollut pääasiallisesti työtön (välillä tehnyt pieniä pätkiä töitä), mutta olen tehnyt selväksi että en aio elättää. Eli saa osallistua yhteisiin kuluihin, kuten ruokaan ja treffeihin. On kuitenkin muuten niin ihana mies, tulee hyvin toimeen lapseni kanssa, on huomaavainen, hyvä kuuntelija. Kemiat kohtaavat ja yhdessäolo tuntuu oikealta. Olen aiemmin ollut erittäin huonoissa parisuhteissa, joten totesin vain että se työ ei välttämättä ole meriitti parisuhteen onnistumisen kannalta. Mitään sohvalla makaavaa juopottelijaa en katsoisi, kyllä joku intohimo pitää elämässä olla. Mieheni tykkää esim. käydä kalassa.

Kyllä sinä kuitenkin häntä elätät, jos itse käyt töissä ja maksat veroja.

Yksi ihminen maksaa ehkä 1€/kk työttömien tukia veroina.

Vierailija
107/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyötön tuskin saa mitään aikaan kun on oppinut laiskottelemaan. Ainakaan maksumieheksi näistä ei ole vaan kustannukset jäisivät toisen kontolle. 

Vierailija
108/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi. Pitkäaikaistyöttömän, joka opiskelee työllistyvälle alalle ja tekee opintojen ohella töitä voisin ottaa, mutta en sellaista kotona lusmuavaa yksilöä.

Kyllä sitä itsekin persruvella opiskellut ja valinnut alan, mihin työllistyy eikä vaan jäänyt vellomaan johonkin itsesääliin. Eiköhän jokainen etsi itselleen sellaisen kumppanin, jolla on edes hieman samanlaiset arvot ja tavoitteet elämässä?

Vierailija
109/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko itse kumppaniksesi murhaajan, rasistin tai alkoholistin? Aivan.

Kaikki aiheuttavat yhteiskunnalle ja ihmisille pelkkää harmia. 

Listaan voi lisätä myös pitkäaikaistyöttömän.

Vierailija
110/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi ajatella, että pitkäaikaistyön on niinkuin nuori eläkeläinen tai tuleva eläkeläinen, jos kerta "pitkäaikaistyötön" kuulostaa huonolta.

Vierailija
111/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi.

Ellei ihminen ole sairas, hänellä ei ole yhtään mitään syytä olla pyrkimättä töihin. Itsekästä, naivia, laiskaa ja jotenkin epäsivistynyttä riippakiveä ei halua kukaan- ellei ole sitten itse samanlainen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi