Haittaisiko sua pitkäaikaistyötön mies? Jos deiteillä selviäisi?
Tuntuu että maailma on menny pinnalliseksi.
haittaisiko sua?
Kommentit (111)
Haittaisi. Kertoohan se nyt ihmisestä. Ja toiseksi haluan, että mies pystyy osallistumaan myös yhteisiin juttuihin, jotka vaatii rahaa. Leffat, näytelmät, konsertit, ravintolaruokailu, reissut...
Ei tarvi mikään kroisos olla, mutta ei yhteiskunnan elättikään.
Haittaisi kyllä. En keksi mitään sellaista syytä pitkäaikaistyöttömyyteen, joka olisi kumppanissa ns. hyvä ominaisuus.
Jos taas kyseessä olisi työkyvytön henkilö, riippuu aika paljon siitä, miten ja miksi hän on työkyvytön ja miten asiaa käsittelee ja hoitaa. Mitään katkeria ja masentuneita en jaksa alkaa katsella.
Olen varakas ja työtön. Ei kelpaa naisille koska en ole kertonut että on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisi. Kertoohan se nyt ihmisestä. Ja toiseksi haluan, että mies pystyy osallistumaan myös yhteisiin juttuihin, jotka vaatii rahaa. Leffat, näytelmät, konsertit, ravintolaruokailu, reissut...
Ei tarvi mikään kroisos olla, mutta ei yhteiskunnan elättikään.
Sinä ainakin kerroit tarpeeksi itsestäsi. Teit olettamuksia, joiden paikkansapitävyydelle ei ole mitään perusteita tässä tapauksessa, kun tietoa ei ole.
Itseäni ei välttämättä haittaisi. Enemmän vaikuttaisi ne syyt taustalla. Kuka tahansa meistä voi joutua pitkäaikaistyöttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, liity rahaan eikä työttömyyteen. Olet vaan tylsämielinen mulkero.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Et menetä mitään. Ei tuollaisten onnenonkijoiden kanssa mitään kestävää kumppanuutta voi rakentaakaan
Naiset valitsee aina mielummin uramiehen kuin työttömän. Luxusta ja elämyksiä. Nainen haluaa hyötyä miehestä. Ovat mielummin sinkkuja kuin työttömän kanssa.
Miten mies edes voisi työllistyä jos cv:hen on kertynyt iso aukko?
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyteen liittyy muitakin mielikuvia, kuin varallisuus. Mihin käytät aikasi?
Haittaisi. Ei rahallisesti, mutta muuten. Joku syyhän siihen työttömyyteen on, ja se ei ole varmasti positiivinen syy.
En jaksaisi elämää vetelehtivän kelaelätin kanssa, kun itse käyn töissä ja tienaan omat rahani. Liian erilaiset elämät.
Miksi haittaisi, saisitte tittelin sugar mommy?
Vierailija kirjoitti:
Miten mies edes voisi työllistyä jos cv:hen on kertynyt iso aukko?
Lähihoitajakouluun otetaan miehiäkin. Ei sukupuoli ole siinä mikään este.
Pelkkä työttömyys tai edes elämäntapatyöttömyys ei haittaisi, kunhan siihen ei liittyisi muita ongelmia. En itsekään ole työkeskeinen ihminen, joten voisin tulla paremmin jopa juttuun työttömän kuin jonkun supersuorittajan kanssa.
Olisipa kiva tietää, että miten kulutat päiväsi?
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta olen itse ollut 6 vuotta työtön. Päivät kuluu harrastusten parissa. Itselläni kirjat, kitara ja videopelit.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi toisia treffejä!
Raha, raha, raha...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta olen itse ollut 6 vuotta työtön. Päivät kuluu harrastusten parissa. Itselläni kirjat, kitara ja videopelit.
Videopelit yök. Työtön videopelaaja hyi.
Haittaisi.