Nainen, sano rehellisesti tiedätkö mitä tarkoitaa kun jalkapallossa puhutaan 4-4-2 - pelisysteemistä?
Kommentit (20)
Kyllä. Viimeiset 30 olen asunut englantilaisen jalkapallofanin ja meidän jalkapallofanilastemme kanssa. Ei ole pystynyt välttymään jalkapallolta. Olisit ihan hiljaa heidän tietämyksensä keskellä. Sori.
Pöllö. Lapsikin tietää että jalkapalojoukkuessa on 11 eikä -2 pelaajaa.
Voi olla toisinkin päin, no en ole nainen mutta ei ole hajuakaan tuollaisesta potkupallosta.
Miksi pitäisi tietää kun täysin yhdentekevä laji ei ole koskaan kiinnostanut.
En juurikaan katso jalkapalloa mutta epäilen vahvasti että liittyy pelaajien paikkaan/tehtävään/sijaintiin kentällä. Kaksi ylhäällä, neljä keskellä, neljä alhaalla? Voisi kai olla toisinpäinkin mutta tuntuisi hassummalta että olisi neljä hyökkääjää ja kaksi puolustajaa. Oikeita termejä en kyllä tiedä että arvauksella menee.
No hei, en kyl tiedä. Onko se 442 syy siihen, että Suomi aina häviää jalkapallossa?
Jos mun mies olis sellainen että möllöttäis ja mylvisi telkkarin edessä jotain peliä katsellen, pistäisin luiskaan moisen ukon..
N22
En tiedä enkä välitäkään.
Kuten en välitä mistään muistakaan palloilu- ja urheilulajeista.
Sori niistä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen tietäväni. Mutta "kymppipaikka" on ollut aina vähän mysteeri.
Kymppi pelaa ysipaikan alla ja järjestää tilanteita ja läpisyöttöjä. Semmonen jolla on paljon pelisilmää ja näkemystä. Pystyy tekemään maaleja myös. On myös hyökkäävä pelaaja. Esim Messi
En ole ikinä tarkistanut mutta oletan että näin suurinpiirtein.
En tiedä, eikä asia kiinnosta sen vertaa että ottaisin selvää tai edes haluaisin tietää.
Neljä puolustajaa, neljä keskikentällä ja kaksi hyökkäyksen kärjessä?