Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sua pitkäaikaistyötön mies? Jos deiteillä selviäisi?

Vierailija
16.07.2023 |

Tuntuu että maailma on menny pinnalliseksi.

haittaisiko sua?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi toisia treffejä!

Raha, raha, raha...

Itselläni on rahaa, mutta en halua työtöntä.

Vierailija
22/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jos hän olisi mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva tietää, että miten kulutat päiväsi?

En ole AP, mutta olen itse ollut 6 vuotta työtön. Päivät kuluu harrastusten parissa. Itselläni kirjat, kitara ja videopelit.

Videopelit yök. Työtön videopelaaja hyi.

Oletko 12-vuotias? Tuollaisella asenteella et ikinä saa miestä. Seuraavaksi sinun täytyy opetella kertomaan mielipiteesit asiallisesti. Yököttely on erittäin junttimaista käytöstä naiselta.

Vierailija
24/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva tietää, että miten kulutat päiväsi?

En ole AP, mutta olen itse ollut 6 vuotta työtön. Päivät kuluu harrastusten parissa. Itselläni kirjat, kitara ja videopelit.

Videopelit yök. Työtön videopelaaja hyi.

Oletko 12-vuotias? Tuollaisella asenteella et ikinä saa miestä. Seuraavaksi sinun täytyy opetella kertomaan mielipiteesit asiallisesti. Yököttely on erittäin junttimaista käytöstä naiselta.

Ja just naiselta.

Vierailija
25/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin paljon työttömiä ja työttömille kaikenlaisia tapaamistupia, tai mitä lie, että luulisi teidän voivan tavata toisianne ja treffailevan keskenänne. Miksi pitkäiaikaistyötön edes haluaisi työssäkäyvän kumppanin, kun työttömän kanssa voi lojua kotona pleikkaa pelaamassa?

Vierailija
26/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään henkevää pitkäaikaistyötöntä. Ehkä henkevät ihmiset löytävät aina tavan kohdentaa energiaansa tavalla, josta maksetaan.

Vierailija
27/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi elämää vetelehtivän kelaelätin kanssa, kun itse käyn töissä ja tienaan omat rahani. Liian erilaiset elämät.

"...tienaan omat rahani, arvostan myös vähää vapaa-aikaani, joten kultturellina ihmisenä notkun kaiket illat vauvapalstalla. Oikeutan sen itselleni, mutta muiden virheitä karsastan."

Vierailija
28/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyötön on henkilö, joka tutkimusajankohtana on ollut yhtäjaksoisesti työttömänä 12 kuukautta tai pidemmän ajan.

https://www.stat.fi/meta/kas/pitkaaikaistyot.html

Vierailija
29/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Ei toisia treffejä.

Vierailija
30/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi, koska olen itsekin pitkäaikaistyötön, eikä ole oikeastaan haluja työllistyä. Se ei työkkärin porukankaan mielestä ole realistista ja mietinnässä jokin eläkeratkaisu, vaikka osaan kirjoittaa niin hyviä työhakemuksia edes valehtelematta niissä, että saan paljon työhaastattelukutsuja. Terveys ihan hyvä, muttei työelämän vaatimuksiin riittävä.

Pitkäaikaistyötön mies olisi minulle ihanteellinen, kunhan ei ole juoppo, koska mies ei todennäköisesti kokisi minun työttömyyttä ongelmaksi.

Vierailija
31/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, ei jatkoon.

Vierailija
32/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinäkään minua huolisit. Olen tavoitteellinen lähes kaikessa tekemisessäni, erittäin tarkka siitä miten käytän aikani ja minulla on paljon unelmia ja tavoitteita. Ärsyttäisin sinua suunnattomasti.

Vierailija
33/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä olisi mitään tulevaisuutta. Tulen itse köyhyydestä ja nyt kohtuullinen elämisen taso taloudellisesti. En mene takaisin köyhyyteen minkään miehen takia. En ala elättämään ketään. Jos itselläni olisi poskettomasti rahaa niin ettei toisen köyhyys tuntuisi missään niin sitten ehkä. Mutta kun ei ole.

Haluan myös tehdä normaaleja asioita, käydä joskus leffassa ja syömässä, teatterissa, konserteissa jne. Persaukisen kanssa joutuu maksamaan kummankin tai menemään yksin.

Vierailija
34/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi, koska olen itsekin pitkäaikaistyötön, eikä ole oikeastaan haluja työllistyä. Se ei työkkärin porukankaan mielestä ole realistista ja mietinnässä jokin eläkeratkaisu, vaikka osaan kirjoittaa niin hyviä työhakemuksia edes valehtelematta niissä, että saan paljon työhaastattelukutsuja. Terveys ihan hyvä, muttei työelämän vaatimuksiin riittävä.

Pitkäaikaistyötön mies olisi minulle ihanteellinen, kunhan ei ole juoppo, koska mies ei todennäköisesti kokisi minun työttömyyttä ongelmaksi.

Millanen on ihan hyvä terveys, mikä ei riitä työelämän vaatimuksiin?

Vierailija
35/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Ei olisi yhteisiä elämänarvoja. En tarvi miehen rahoja, mutta haluan perusarvoiltaan ja elämäntavoiltaan kaltaiseni.

Aina on jotakin työtä kun ei nirsoile ja myös kouluttautumismahdollisuus. En ymmärrä, en katselisi, joten ei tulisi treffejä.

Mikäli oma rakas, ahkera mieheni joutuisi ilman omaa syytään työttömäksi, sen kanssa eläisin - mutta en alkaisi edes tutustumaan pitkäaikaistyöttömään.

Lyhytaikainen tilanne olisi eri asia. Näkisin että tämä mies kummiskin on reipas ja yrittää parhaansa. Ja jos syy ei olisi hänen. Juoppoa enkä lusmua en ottaisi ristikseni.

Ei tämä ole pinnallisuutta. Tienaan omat rahani. Tämä on rehellisyyttä. Lika barn lekar bäst.

Vierailija
36/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valitsee aina mielummin uramiehen kuin työttömän. Luxusta ja elämyksiä. Nainen haluaa hyötyä miehestä. Ovat mielummin sinkkuja kuin työttömän kanssa.

Vai olisiko niin että nainen ei halua heikentää omaa elämäänsä, taloudellisesti tai muutenkaan. Pitkäaikaistyöttömyys tarkoittaa yleensä muutenkin jotain ongelmia, mikä sen työttömyyden aiheuttaa. Ei se nyt ole mitenkään kiehtovaa.

Vierailija
37/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on oikeasti miehiä jotka etsii vain elättäjää. Röyhkeimmät alkaa kartoittamaan ensimmäisellä juttelukerralla että millainen asunto olisi, jos vaikka muutettaisiin yhteen. Joo ei.

Vierailija
38/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin jo aiemmin, että haittaisi. Itselläkin on takana joitakin työttömyysjaksoja, mutta käänsi asian niin, että opiskelin uuden ammatin. Tietäen millaista työttömän ja rahattoman elämä on, en lähtisi työttömän- etenkään pitkäaikaistyöttömän kelkkaan.  Nyt, kun olen jälleen töissä ja yritän saada edelleen ruvella olevaa taloutta tasapainoon, on olettamus, että ryhdyn hetimiten lahjoittajaksi jollekin järjestölle tai annan kolikon tai pari kerjäläiselle, joka tulee pyytämään. Ei vielä tässä vaiheessa. Heitä avustakoot he joilla on enemmän taloudellista runsautta.

Vierailija
39/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Tosin tuo asia olisi tullut esille jo ennen deittejä. Tai jos ei olisi tullut, niin mies olisi valehdellut, ja se olisi totaalinen deal breaker.

Vierailija
40/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinäkään minua huolisit. Olen tavoitteellinen lähes kaikessa tekemisessäni, erittäin tarkka siitä miten käytän aikani ja minulla on paljon unelmia ja tavoitteita. Ärsyttäisin sinua suunnattomasti.

Meillä olisi enmmän yhteistä, kuin arvaatkaan. Erona se ettei minulla ole tällä hetkellä resursseja joilla tavoitteita toteuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan