Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sua pitkäaikaistyötön mies? Jos deiteillä selviäisi?

Vierailija
16.07.2023 |

Tuntuu että maailma on menny pinnalliseksi.

haittaisiko sua?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi varmaan ihan siinä määrin et sanoisin et eiköhän ole parempi että lopetetaan ihan jo ennen deittejä alkuunsa. Sitten jos nykyinen miesystävä jäisi työttömäksi, tilanne ihan toinen. Mielellään sitten auttaisin ja tukisin minkä voisin

Vierailija
42/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valitsee aina mielummin uramiehen kuin työttömän. Luxusta ja elämyksiä. Nainen haluaa hyötyä miehestä. Ovat mielummin sinkkuja kuin työttömän kanssa.

Ei kukaan Suomessa sellaisia rahoja tee, millä naiset rälläisivät jotain ihmeen luksuselämää. Kaikki naiset mitä tiedän ovat kunnollisissa töissä itse, ja maksavat elämänsä itse. En tiedä mistä nämä fiktiiviset onnenonkijat löydät... ehkä mielikuvituksestasi?

Pitkäaikaistyötön ei kelpaa kumppaniksi naisille taikka miehille työssäkäyvän lailla siksi, että taustalla on muita ongelmia. Toki jokaisella voi olla tilanne, että pitää esim. vaihtaa alaa tms. jos oman alan töitä ei löydy, mutta kumppaniksi kelpaa molemmille sukupuolille ihminen, joka pystyy reagoimaan tuollaiseen tilanteeseen ja liikkumaan siinä eteenpäin. Eli kyse on ihan siitä vain, että halutaan puolisoksi aktiivinen ihminen, jolla mielenterveys kunnossa. Jos siis itselläkin on. Kyllä vakka kantensa tuntee, niin sanoakseni. 

Mutta ei Suomessa kukaan mitään mälläysrahoja ole puolisoistaan etsimässä. Eihän täällä edes saa kunnon palkkaa ja verotus on niin tiukka, ettei työllä rikastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi. Kertoohan se nyt ihmisestä. Ja toiseksi haluan, että mies pystyy osallistumaan myös yhteisiin juttuihin, jotka vaatii rahaa. Leffat, näytelmät, konsertit, ravintolaruokailu, reissut...

Ei tarvi mikään kroisos olla, mutta ei yhteiskunnan elättikään.

Kyllä minulla on ainakin työttömänä varaa tehdä noita kaikkia asioita mitä luettelit.

Vierailija
44/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli on off sellaisen perässävedettävän kanssa. Olihan se hirveän kiltti ja jaksoi erohaavojani. Mutta: kymmenen vuoden aikana ajautui sellaiseen luuseriporukkaan, hitaasti ja varmasti. Ei siitä olisi yhteistä arkipäivää enää rakennettu. Lopuksi poltti vain ketjussa ja kuunteli kaltaistensa louskutusta ajantappamisesta.

Vierailija
45/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinäkään minua huolisit. Olen tavoitteellinen lähes kaikessa tekemisessäni, erittäin tarkka siitä miten käytän aikani ja minulla on paljon unelmia ja tavoitteita. Ärsyttäisin sinua suunnattomasti.

Meillä olisi enmmän yhteistä, kuin arvaatkaan. Erona se ettei minulla ole tällä hetkellä resursseja joilla tavoitteita toteuttaa.

Se on hiton iso ero, muuten. Kyllä on tarpeen olla joku tasapaino tuollaisissa asioissa. Ihmiset etsii parisuhteita, ei hoito- tai tsemmppaussuhteita.

-Eri

Vierailija
46/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset valitsee aina mielummin uramiehen kuin työttömän. Luxusta ja elämyksiä. Nainen haluaa hyötyä miehestä. Ovat mielummin sinkkuja kuin työttömän kanssa.

Vai olisiko niin että nainen ei halua heikentää omaa elämäänsä, taloudellisesti tai muutenkaan. Pitkäaikaistyöttömyys tarkoittaa yleensä muutenkin jotain ongelmia, mikä sen työttömyyden aiheuttaa. Ei se nyt ole mitenkään kiehtovaa.

Nainen? Ei miehetkään pitkäaikaistyöttömiä etsi. Moni mies haluaa nykyään hyvin ansaitsevan puolison.

Vierailija
47/111 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos ihastuu oikeasti ja kunnon mies

Vierailija
48/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi joku terveydellinen syy, miksi ei tee töitä, niin ei sinänsä haittaisi.

Minusta kuitenkin on tärkeää, että ihminen joka kykenee tekemään töitä, niitä myös tekee, jos on mahdollista. Omat arvoni sotivat sitä vastaan, että otetaan rahaa vastaan, ilman että sitä ansaitaan, vaikka olisi rahkeet tienata itse oma elantonsa. 

Vierailija
49/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli on off sellaisen perässävedettävän kanssa. Olihan se hirveän kiltti ja jaksoi erohaavojani. Mutta: kymmenen vuoden aikana ajautui sellaiseen luuseriporukkaan, hitaasti ja varmasti. Ei siitä olisi yhteistä arkipäivää enää rakennettu. Lopuksi poltti vain ketjussa ja kuunteli kaltaistensa louskutusta ajantappamisesta.

Työttömänä vuosia olen ollut, eikä kyllä kukaan ole mua perässään vetänyt - naisystävälleni olen toisinan joutunut lainaamaan rahaa kyllä.

Vierailija
50/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haittaisi, jos mies olisi kuitenkin terve, töihin kykenevä ja työttömyys olisi ns. oma valinta. Olen itse aika työ- ja uraorientoitunut, enkä tiedä mitä yhteistä meillä voisi pitkäaikaistyöttömän kanssa olla. En myöskään etsi elättäjää, kun omalla alalla palkkaus on hyvä. Olen itsekin ollut aika ajoin työttömänä ja parin kuukauden jälkeen jo tuntuu, että hajoan siihen toimettomuuteen.

Vierailija
51/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaisi, on 12 vuoden työttömyys itselläkin, ja nyt satunnainen kesätyö. Juoppo ei saa olla, eikä tuhlari, ruma ja lyhytkin käy, kunhan ei ole väkivaltainen

Vierailija
52/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas ja työtön. Ei kelpaa naisille koska en ole kertonut että on rahaa.

Enpä usko, että tuo on se syy.

Jos olet oikeasti varakas, voit kertoa että olet sijoittaja, joka varmasti tottakin - tuskin pidät rahojasi vain inflaation syötävänä pankkitilillä.

Vierailija
53/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 10 vuotta pitkäaikaistyöttömän kanssa, itse työssäkäyvä. Meni loppua kohti aika hulluksi se suhde, viimeisessä riidassa mm. h*oritteli minua kun "myyn" aikaani työnantajalle.

Ei se toimi, koska jos tulotaso on täysin eri, ei voi olla esim. yhteisiä harrastuksia. Lomat vietimme aina kotona.

Ainoa positiivinen puoli oli että säästin keskimääräisestä palkastani yli 50k rahaa omalle säästötilille tuon suhteen aikana, koska rahaa ei kulunut yhtään mihinkään.

Vierailija
54/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, koska jos tämä asia selviäisi vasta deiteillä, mies olisi valehdellut minulle ja se on ehdoton ei. En lähde koskaan deiteille ilman riittävää alkututustumista viestein tai puheluin ja työasia on se mikä noissa tulee aina läpikäytyä.

55/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi erityisen kiva ja komea mies, jolla ei olisi myöskään päihde- ja mielenterveysongelmia, voisin toki deittailla häntä.  Avoliittoon en kyllä ihan pian menisi, enkä varsinkaan kihloihin tai avioliittoon. 

Toisaalta rahatilanteemme voisi olla liian ankea deittailuunkin, koska minä olen opiskelija. 

Vierailija
56/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan syistä. Jos on kotiin vauvapalstailemaan ja uhriutumaan jämähtänyt joka ei millään tavalla kanna korttaan kekoon (esim. vapaaehtoistyöt) ja/tai on ns. elämänhallinnallisia ongelmia niin ei tulisi mitään.

Vierailija
57/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkäaikaistyötön tekee jotain tämän yhteiskunnan hyväksi esim. vapaaehtoistyötä ja käyttää päivänsä johonkin muuhun kuin omiin harrastuksiin, voisin harkita. Se, että aikuinen ihminen nostaa yhteiskunnan tukia ja elämä pyörii vain oman navan ympärillä, ei innosta.

Vierailija
58/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva tietää, että miten kulutat päiväsi?

En ole AP, mutta olen itse ollut 6 vuotta työtön. Päivät kuluu harrastusten parissa. Itselläni kirjat, kitara ja videopelit.

Videopelit yök. Työtön videopelaaja hyi.

Oletko 12-vuotias? Tuollaisella asenteella et ikinä saa miestä. Seuraavaksi sinun täytyy opetella kertomaan mielipiteesit asiallisesti. Yököttely on erittäin junttimaista käytöstä naiselta.

12 vuotiaat ne videopelejäkin pelaa, että siis..?

Vierailija
59/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallista kuvitella, ettei loisiminen haittaisi. Allu, painu takaisin sinne pohjoiseen mistä tulit. Ala vaikka porojen palleja järsimään kun tykkäät jauhaa aina samaa.

Vierailija
60/111 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitkäaikaistyötön tekee jotain tämän yhteiskunnan hyväksi esim. vapaaehtoistyötä ja käyttää päivänsä johonkin muuhun kuin omiin harrastuksiin, voisin harkita. Se, että aikuinen ihminen nostaa yhteiskunnan tukia ja elämä pyörii vain oman navan ympärillä, ei innosta.

Työtön ei saa tehdä vapaaehtoistyötä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kela-uhkaa-peria-tyottomalta-ollilt…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän