Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 7 vuotta sitten erosin ex-miehestäni ja minusta tuli lapsen lähivanhempi. Yksi asia ei jätä rauhaan.

Vierailija
14.07.2023 |

Lapsi viettää siis suurimman osan ajastaan kanssani. Kasvatan hänet yksin ja eron jälkeen menin monta vuotta lapsen ehdoilla, kun hän oireili pahasti. Ex-mieheni perusti heti uuden perheen ja sai lapsia. Elatusavun ja mone muun asian kanssa on ollut ongelmia.

Yksi asia on jäänyt valtavasti painamaan, ja nousee esiin säänöllisin väliajoin: se, miten ex-mieheni vanhemmat ovat kohdelleet minua.

He eivät ole eromme jälkeen KERTAAKAAN kysyneet minulta miten jaksan, pärjäänkö lapseni kanssa, tarvitsemmeko jotain. Ei kertaakaan. Heillä ei ole puute resursseista, päinvastoin.

Mietin, miten ihmiset voivat olla noin julmia. Heidän poikansa on jättänyt vastuun minulle. Kukaan ei ole kertaakaan kysynyt miten minä jaksan tai voin.

Viime aikoina minulla on ollut itsetuhoisia ajatuksia ja luulen, että olen sairastunut masennukseen. Joku näkymättömyys vaivaa ja tällaiset ajatukset pyörivät päässä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ihmisiä. Onneksi olet päässyt tuollaisista eroon. En voi sanoa muuta. Äitiä tai isääkin, joka huolehtii lapsista, pitäisi kunnioittaa.

Vierailija
2/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et enää kuulu heidän perheeseensä, joten miksi pitäisi kysellä.

Oodtin tätä vastausta.

Ehkäpä siksi, että olen kasvattanut heidän lapsenapsestana hienon ihmisen. Olen laittanut resurssinin änen kasvattamiseen samaan aikaan kun heidän poikansa on jättänyt kaiken ja aloittanut uuden elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä empatiakyvytön juntti olet? Ymmärrätkö että mies on jättänyt apn ja lapsen? Jos isovanhemmat ovat kiinnostuneita yhtään lapsesta, he ovat kyllä kiinnostuneita myös tämän äidistä.

Vierailija
4/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit tua? Miksi tämä aloitus saa alapeukkuja?????

Pisti oikein vihaksi. Ihan hirveä tilanne!

Vierailija
5/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettavat, että SINÄ pärjäät. Ota se kohteliaisuutena. Oletko pyytänyt edes apua tai pitänyt yhteyttä.

Vierailija
6/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oodtin tätä vastausta.

Ehkäpä siksi, että olen kasvattanut heidän lapsenapsestana hienon ihmisen. Olen laittanut resurssinin änen kasvattamiseen samaan aikaan kun heidän poikansa on jättänyt kaiken ja aloittanut uuden elämän.

Keskity olennaiseen. Et ole velkaa vaan he. Jos eivät ymmärrä eivät ymmärrä.

Vierailija
7/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt on mennyttä eikä se vie venettäsi eteenpäin, joten anna asioiden olla. Tajusin juuri, että eivätpä ole poikani toiset isovanhemmatkaan kysyneet mitään, mutta niinpä vain sain kasvatettua totaaliyh:na reippaan nuoren miehen. Jee. Olisiko pitänyt uhriutua siitä hyvästä 🙂

Vierailija
8/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi eksän vanhempien pitäisi kysellä kuulumisiasi tai miksi yleensäkään kukaan olisi kiinnostunut siitä miten sinulla menee?

Vierailija
9/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oodtin tätä vastausta.

Miksi he olisivat jotain velkaa?

Vierailija
10/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heillä ei ole puute resursseista, päinvastoin."

Ja mitähän tämä muka on tarkoittavinaan? Mistä sinä.muka tiedät heidän resursseistaan, oletko kysellyt heidän jaksamistaan?

Joo, arvaan. Et ole.

Miksi apn pitäisi kysyä heidän jaksamistaan? ihan ohis. Ei kukaan heitä ole yksin jättänyt kantamaan lapsesta vastuuta, vai ymmärsinkö jotain väärin?

Vierailija
11/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kannattanut olla eroamatta? Ihmetyttää, miten joillekin tulee aina tietyt asia yllätyksinä.

Vierailija
12/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää vanhoja muistella 

Vierailija
13/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivien välistä luin, että ap:n exän vanhemmilla on "resursseja", joten ahne ap haluaisi niiltää rahaa.

Vierailija
14/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kuluta voimavarojasi tuon asian miettimiseen. Ei he siitä miksikään kumminkaan muutu. 

Vierailija
15/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Heillä ei ole puute resursseista, päinvastoin."

Ja mitähän tämä muka on tarkoittavinaan? Mistä sinä.muka tiedät heidän resursseistaan, oletko kysellyt heidän jaksamistaan?

Joo, arvaan. Et ole.

Miksi apn pitäisi kysyä heidän jaksamistaan? ihan ohis. Ei kukaan heitä ole yksin jättänyt kantamaan lapsesta vastuuta, vai ymmärsinkö jotain väärin?

Kun väitti, että heillä muka on paljon resursseja.

Ihan tuulesta temmattu väite siis. Ei hän ole varmasti heiltä mitään kysynyt. Eikä ap:ta varmasti edes kiinnosta kysellä sellaisia. Kuhan vaan tykkää lillua omassa uhriutumisessaan.

Vierailija
16/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, naisvihaa ketju täynnä.

Se on ihan ok, että mies jättää hommat lapsen äidille. Not.

Jos isovanhemmat olisivat YHTÄÄN sivistyneitä, he olisivat kysyneet aplta jotain, jotain pientä edes.

Mutta eivät ole. Varmaan ajattelevat olevansa itse tilanteen uhreja. Ihmiset saavat asiat käännettyä niin hullunkurisesti.

Terveisin,

yh-äiti, jolla hyvät välit lapsen isän vanhempiin.

Vierailija
17/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oodtin tätä vastausta.

Miksi he olisivat jotain velkaa?

koska ap on nainen ja naiseuden vuoksi ap:n kuuluu saada muilta rahaa

Vierailija
18/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä toinen. Minulla on sama juttu ja vielä 3 lasta. Mutta muista karma. Kaikki saavat palkkansa. Huolehdi itsestäsi. . Tee jotakin mukavaa. Olet väsynyt, silloin raskaat asiat nousevat pintaan. Lohduttaudu sillä, että meitä on muitakin. Löydät vielä rakkauden.

Vierailija
19/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota rahaa, vaikka tiedän, että heillä sitä on (hieno talo, useita ulkomaan matkoja vuodessa jne). Odotan edes pientä kysymystä kuten: miten olet jaksanut?

Seillaista ei ole tullut.

ap

Vierailija
20/67 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odota rahaa, vaikka tiedän, että heillä sitä on (hieno talo, useita ulkomaan matkoja vuodessa jne). Odotan edes pientä kysymystä kuten: miten olet jaksanut?

Seillaista ei ole tullut.

ap

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan