Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa mieheltä (miehiltä)?

Vierailija
14.07.2023 |

Mietin tätä nyt liittyen nykyiseen parisuhteeseen, mutta sama koskee kyllä kaikkia miehiä, siis jo aiempiakin parisuhteitani ja tapailujuttuja.

En vaadi miehiltä uraa, en huenoa työpaikkaa, en varallisuutta, koulutuksellakaan ei ole niin väliä minulle. Eikä muulla ns. statuksella. Ulkonäön puolestakaan vaatimuksia ei paljoa ole, kalju ei haittaa eikä silmälasit, ylipainoakin saa jonkun verran olla eikä se haittaa. Siisti olemus toki pitää olla mutta useimmillahan onkin. Mutta minulla on aika kovia vaatimuksia sellaiseen henkiseen kypsyyteen liittyen. Vaadin korkeaa tunneälyä, yleistä henkistä kypsyyttä, sitä että osaa kypsästi hoitaa erimielisyydet, ei leiki mitään mykkäkouluja, osaa rauhallisesti ja älykkäästi perustella kantansa, on hyvä kuuntelija, on empaattinen, ei käyttäydy huonosti jne voisin jatkaakin listaa mutta ymmärrätte jo tästä varmaan mitä tarkoitan. Tuntuu, että vaadin mieheltä tai siis miehiltä aivan liikaa kun vaadin näitä. Suhteeni kariutuu siihen, että mies ei ole tällainen ja lopetan suhteen. Nytkin mietin lopettavani tämän suhteen taas samasta syystä kuin aiemmatkin.

N36

Kommentit (179)

Vierailija
1/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaadi liikaa. Jostain syystä et vain osaa valita miehiä, jotka toteuttavat haluamasi kriteerit.

Vierailija
2/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaadi liikaa. Jostain syystä et vain osaa valita miehiä, jotka toteuttavat haluamasi kriteerit.

En ole tutustunut kriteerini täyttäviin miehiin juuri missään. Työn kautta tunnen yhden sellaisen, mutta hän on jo pitkään ollut vakaasti avioliitossa. En yhtään tiedä missä vaatimukseni täyttäviä miehiä voisi edes kohdata. Jos kohtaisin niin valitsisin kyllä hänet.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaadi, vaadin tuota samaa. Minulla on myös muita kriteereitä.

Vierailija
4/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit jännä miehiä. Kiltin miehen kanssa  olisi suhde parempi.

Vierailija
5/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit. Koska tuollaisia ei käytännössä ole.

Vierailija
6/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet kuvitelmissasi luonut ihannemiehen ja jos deittisi poikkeaa tästä edes vähän niin kenkää tulee. Opettele hyväksymään ettei kukaan ole täydellinen tai saat jäädä yksin.

Vierailija
7/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyinen miesystäväsi ei täytä tuota? Välitätkö hänestä kuinka paljon?

Vierailija
8/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin sinä ap ja edelleen nelikymppisenä sinkku. Ehkei ikisinkku kuitenkaan kun pitkiäkin suhteita takana. Oma ongelmani on kai ollut tietynlainen ujous miesmarkkinoilla, en ole osannut tuoda itseäni esille tällaisille hyville miehille. Toisaalta vasta näin vanhemmiten yhtään tajuan mistä tuollaisia olisi voinut edes löytää. Eli vaikeaa on ollut ja tulee ehkä olemaan. Lapsuudenkodista perin tämän huonon itsetuntoni vaikka vientiä olisi ollut. En kyllä usko että nuo tasapainoiset miehet aiemmin harkitsivat minuakaan kahta kertaa, nyt varmaan voisivat kun olen enemmän sinut itseni kanssa, mutta toisaalta itselleni tullut nyt enemmän ikää ja kyynisyyttäkin, joten en ole varma tulenko enää koskaan seurustelemaan.

Vierailija
9/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet kuvitelmissasi luonut ihannemiehen ja jos deittisi poikkeaa tästä edes vähän niin kenkää tulee. Opettele hyväksymään ettei kukaan ole täydellinen tai saat jäädä yksin.

Niin olen luonut mielikuvan tuollaisesta henkisesti kypsästä ihannemiehestä. Mutta miksi minun pitäisi hyväksyä mies, joka vaikka mykkäkouluilee tai suuttuu mitättömistä ja häipyy ovet paukkuen tai ei osaa kuunnella muita ja muiden näkemyksiä? En minä sellaista suhdetta halua. Olen sitten mieluummin yksin.

Ap

Vierailija
10/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykyinen miesystäväsi ei täytä tuota? Välitätkö hänestä kuinka paljon?

Välitän hänestä kyllä. Mutta hän harrastaa mykkäkouluja, enkä halua sellaista elämääni.

Ap

Vierailija
11/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tunneälyä"

Jätä miehet rauhaan.

Vierailija
12/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen luonut mielikuvan tuollaisesta henkisesti kypsästä ihannemiehestä. Mutta miksi minun pitäisi hyväksyä mies, joka vaikka mykkäkouluilee tai suuttuu mitättömistä ja häipyy ovet paukkuen tai ei osaa kuunnella muita ja muiden näkemyksiä? En minä sellaista suhdetta halua. Olen sitten mieluummin yksin.

Ap

Olethan itse täydellinen?

Vierailija
13/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tutustunut kriteerini täyttäviin miehiin juuri missään. Työn kautta tunnen yhden sellaisen, mutta hän on jo pitkään ollut vakaasti avioliitossa. En yhtään tiedä missä vaatimukseni täyttäviä miehiä voisi edes kohdata. Jos kohtaisin niin valitsisin kyllä hänet.

Ap

On vaikea kuvitella, että miespuoliset opettajakollegani eivät täyttäisi noita ehtoja.

Vierailija
14/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olethan itse täydellinen?

En tietenkään. Minussa on vikoja siinä missä muissakin. Mutta nuo omat kriteerini täytän lähes täysin. Ja jos joskus niissä asioissa mokaan niin pyydän anteeksi ja huolehdin, että parannan tapani. Ei ole edes vaikeaa täyttää noita listaamiani kriteerejä. En ole koskaan halunnut mykkäkouluilla, noin esimerkiksi. Enkä varmasti ole edes harvinainen nainen tässä asiassa.

Ap

Vierailija
15/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat joltain puiden halaajalta. Suurin osa miehistä ei vaan ole kiinnostunut tuommosista asioista, en minäkään.

Vierailija
16/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On vaikea kuvitella, että miespuoliset opettajakollegani eivät täyttäisi noita ehtoja.

Seurustelin kerran pari kuukautta yhden opettajamiehen kanssa. Hän täyttikin monta niistä kriteereistäni. Mutta hänkin harrasti mykkäkoulua ja sitä en vain siedä.

Ap

Vierailija
17/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samat kriteerit eikä ole liikaa vaadittu, olenhan itsekin samankaltainen mutta nainen. Tärkeintä parisuhteessa on mielestäni hyvä, avoin, rehellinen ja kunnioittava keskusteluyhteys, huumori ja hellyys.

Vierailija
18/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat joltain puiden halaajalta. Suurin osa miehistä ei vaan ole kiinnostunut tuommosista asioista, en minäkään.

Miltä puiden halaajalta? Tarkoitatko joltain hipiltä tai vi hervassarilta? Sellainen en ole.

Ap

Vierailija
19/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadit. Koska tuollaisia ei käytännössä ole.

Kyllä on. Minulla on ollut kolme pitkää parisuhdetta komeiden, mukavien, sosiaalisten, tunneälykkäiden miesten kanssa. 

Vierailija
20/179 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just niitä "osaa kuunnella", kun minä olen oikeassa enkä muuta kantaani ja nalkutan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän