Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko tippaakaan että niillä ihmisillä on kaikki hyvin joiden somepäivitykset ovat luokkaa "leipaisin mustikkapiirakan heti aamusta,linnut laulaa, odotan rakastani töistä"

Vierailija
14.07.2023 |

Jotain tuolla pinkillä disney-kuorrouuksella salataan.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOmessa voi rakentaa itselleen tietynlaisen virtuaali-identiteetin ja jonka mukaan jutut sinne sitten ilmestyvät. Ihmisillä on syynsä toimia niin ja jonkinlainen hatara motivaatio pysytellä samassa genressä, sillä se mitä paljastaa kertoo myös mitä haluaa salata. 

PÄivityksien analysointi on turhauttavaa, täysin turhaa hommaa, sillä siitä ei seuraa kuin itselleen negatiivinn olo. Kun kuitenkin tuntee ne tyypit tietää jo etukäteen millaisia päivityksiä on odotettavista vuosista toisiin. Siksi niitä ei ole pakko katsella ja lukea, sillä harva osaa kirjoittaa hyvin ja kiinnostavasti. Minä peukutan/laitan sydämen kohteliaisuudesta. En jaksa katsella kuvia tai lukea, mutta kun se on heille tärkeää suotakoon se myös heille.

Mielestäni aikuisten ihmisten pitäisi keksiä muuta tekemistä kuin kuvata torttujaan.

Vierailija
62/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaan sometileillä pinnallista infoa itsestäni. Läheiseni tietävät, mitä mulle kuuluu kokonaisuudessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kauhistuttaa kun toiset somettaa kaikki lääkepurkkinsa jopa someen. "Katsokaa nyt kuinka sairas minä olen", sairaudet ovat kyllä ihan omaa syytään mutta silti pitäisi vain paijata ja voivotella. Yök.

Vierailija
64/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lukunsa on ne  röökimuijat joiden lapset vaan räplää kännyköitä, uunissa paistuu pelkät ranskanperunat ja koko talo kuulee kun äiti selvittelee uuden poikaystävänsä kanssa välejä mutta silti  facebookissa ollaan että ihana aamu mun rakkaiden lasten ja murun kaa.

Vierailija
65/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielikuvia herättää ainaiset parisuhdekuvat, aina niin iloisena hymyillään. En tiedä olenko liian negatiivinen, mutta kun itsekin hymyllä peitän (en postaa kuviani someen) vaikeita asioita, niin hempeät parisuhdekuvat kertovat minusta muusta kuin oikeasta onnesta. Kuin että vakuuteltaisiin, että me olemme ME.

Minä laitan aina silloin tällöin juuri tällaisia kuvia miehestäni ja itsestäni, olemme oikeasti vielä 20 vuoden jälkeenkin ihan normionnellisia, Ei ole mitään piilotettava. Se taitaa herättää kateutta kaltaisissasi.

Mä olen laittanut ei-seurattaviin tällaiset kaverit, ei vaan jaksa näitä tyyppejä. Etenkään niitä, jotka keskustelevat kumppaninsa kanssa somessa. Hyvää yötä rakas ja toinen vastaa Hyvää yötä pusi pusi,

Sanoinko, että keskustelen kumppanini kanssa somessa tai pusuttelen? Laitan kuvamme silloin tällöin, tykkäyksiä satelee aina 300-400 , kun on laaja tuttavapiiri. Olen karsinut kaltaisesi kateelliset murjottajat, jotka eivät koskaan reagoi mihinkään.

Vierailija
66/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ja komppaajillaan ei ole kaikki hyvin. Ei kaikki positiiviselta näyttävä ole 'todellisuudessa' negatiivista. Someen postaillaan pääsääntöisesti positiivisia asioita, harva siellä syvemmin rupeaa avautumaan. Jotkut viettävät siellä enemmän aikaansa kuin toiset, ja jotkut viettävät saman verran aikaa rypemällä av:lla. En itse lue piirakanleipomisjuttuja, mutta kyllä niitä saa julkaista.

Vierailija
67/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg, olen julkaissut somessa iloisen lomakuvan. Todellisuudessa se kertookin maailmalle, että lomani on kurja ja pilalla.

Vierailija
68/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielikuvia herättää ainaiset parisuhdekuvat, aina niin iloisena hymyillään. En tiedä olenko liian negatiivinen, mutta kun itsekin hymyllä peitän (en postaa kuviani someen) vaikeita asioita, niin hempeät parisuhdekuvat kertovat minusta muusta kuin oikeasta onnesta. Kuin että vakuuteltaisiin, että me olemme ME.

Minä laitan aina silloin tällöin juuri tällaisia kuvia miehestäni ja itsestäni, olemme oikeasti vielä 20 vuoden jälkeenkin ihan normionnellisia, Ei ole mitään piilotettava. Se taitaa herättää kateutta kaltaisissasi.

Mä olen laittanut ei-seurattaviin tällaiset kaverit, ei vaan jaksa näitä tyyppejä. Etenkään niitä, jotka keskustelevat kumppaninsa kanssa somessa. Hyvää yötä rakas ja toinen vastaa Hyvää yötä pusi pusi,

Sanoinko, että keskustelen kumppanini kanssa somessa tai pusuttelen? Laitan kuvamme silloin tällöin, tykkäyksiä satelee aina 300-400 , kun on laaja tuttavapiiri. Olen karsinut kaltaisesi kateelliset murjottajat, jotka eivät koskaan reagoi mihinkään.

Justhan sanoit miten hauskaa susta on, että saa aiheuttaa kauåteutta muissa tällaisilla kuvilla, ja nyt sanot, että olet karsinut pois ne, jotka ei tykkää. Eli oikeinseuraat, että kuka ei tykännyt. Puhut ristiriitaisia, siis valehtelet, ja olet itse negatiivinen tykkäyten kyttääjä ja haluat aiheuttaa kateutta kuvillasi, ja vihaat osaa kavereistasi. .

Vierailija
69/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo 400 rakkainta ystävää varmasti aidosti rakastaa hanikuviasi.

Vierailija
70/70 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lukunsa on ne  röökimuijat joiden lapset vaan räplää kännyköitä, uunissa paistuu pelkät ranskanperunat ja koko talo kuulee kun äiti selvittelee uuden poikaystävänsä kanssa välejä mutta silti  facebookissa ollaan että ihana aamu mun rakkaiden lasten ja murun kaa.

Muuten samaa mieltä, paitsi että oma kokemukseni on, että someriippuvuus ja lasten jättäminen huomiotta ei riipu tupakasta eikä esim koulutusasteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän