Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purran ajojahti - mihin tämä maa on menossa?

Vierailija
14.07.2023 |

Tämä ketju on tarkoitettu asialliseen keskusteluun ja vertaistukeen maamme suunnasta huolestuneille kansalaisille. Siksi pyydän, että ne jotka haluavat panetella valtiovarainministeriä osoittavat kommenttinsa johonkin muuhun ketjuun - tai mieluimmin tietysti, jättävät kommenttinsa kirjoittamatta.

Olen syvästi huolissani siitä, mihin tämä maa on menossa, kun näen että jo asiallista uskonto- ja kulttuurikritiikkiä aletaan väittää yksilöitä alistavaksi ja halventavaksi. Selvää on, että tämä on tahallista ajojahtia, maalittamista ja provokaatiota tietyiltä poliittisilta tahoilta, mutta en olisi uskonut että tämä propaganda oikeasti uppoaa järkevään kansaan. Mitä tahansa tekstiä on mahdollista lukea kuin piru raamattua, jos nostetaan esille vain kontekstista irrotettuja lauseita. Kuka tahansa, jolla on edes alkeellinen käsitys kirjallisuudesta ymmärtää, että esimerkiksi kielikuvat, sarkasmi ja kärjistäminen on tavallisia tyylikeinoja eri tyyppisissä teksteissä. Siksi alkuperäistekstiin perehtyminen on välttämätöntä kontekstin ymmärtämiseksi.

Yritän kai tässä sanoa, että vastaava ajojahti voidaan näköjään aloittaa ketä tahansa vastaan, koska mikä tahansa ihmisen kirjoitus (toistan, mikä tahansa ja vaikka miten kaukaa historiasta) voidaan ottaa tarkasteluun ja irrottaa sieltä mitä tahansa sarkastisesti tai kärjistäen kirjoitettuja lauseita. Mitään muuta ei oikeastaan tarvita kuin tarpeeksi palstatilaa ja näkyvyyttä kampanjalle.

Eikö tämä huolestuta teitä muita, ihan puoluekantaan katsomatta?

Kommentit (5746)

Vierailija
2681/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä maa on menossa, jos törkypuheita

ja rasismia aletaan kutsua "suoraksi puheeksi"? Mihin tämä maa on menossa, jos nasseiluatai rasismia ei saa tuomita, vaan sitä kutsutaan ajojahdiksi? Miksi sananvapaus koskee vaan persuja, silloin ku he haluavat rasseilla?

Vierailija
2682/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö todella persuilla jo hälytyskellot soi ja ihmettele, miksi nämä, jopa yli puolet kansanedustajista, jotka ovat olleet yli 20v eduskunnassa, josta osa myös ministereinä, ovat hiljaa, eivätkä ole ministerinä tai puolustamassa tai tukemassa Purran toimintaa, vaan pysyvät taka-alalla äänettöminä.

Purra pyörittää hyvin pientä piiriä, myös ministerivalinnoissa ja on tehnyt historiaa, nimittämällä ministeriksi jopa loikkarin (Rydman) vaikka hän on ollut puolueen jäsen vasta 3kk ja samaan aikaan pitkäaikaiset kansanedustajat ja persujen entiset ministerit sivuutettu ja jätetty rannalle, kuten Kike Elomaan, vaikka k.edustajana 25v ja hallituksessa ministerinä tai moni muu, jotka ovat istuneet eduskunnassa useamman kauden.

Eikö yhtään kellot kilkata? Miksi?

Muistelisin, ettei edellinen hallituskaan valinnut kaikkia puolueensa pitkäikäisiä konkareita ministereiksi.

Sannakin oli vasta harjoittelija, ja jälki olikin sitten sen mukaista.

Pääministeri Marinilla oli enemmän ministeri ja muuta poliittista kokemusta kuin pääministeri Sipilällä tai Esko Aholla ryhtyessään pääministeriksi. Voit tarkistaa helposti asian.

Marinilla oli pitkäaik.kokemus kunnallispolitiikasta, kansanedustajan työstä ja Marin oli ennen pääministeri kauttaan liikenneministeri.

Pääministerin marinin saavutuksiin kuuluu mm. 50 miljardin ekstravelan otto, 10 miljardin uniperin lahjoittaminen saksalaisille, ja kruunuksi ennallistamisasetuksen sählääminen ja siitä 20 miljardin lisäkulut suomelle. Melko tehokasta toimintaa vajaassa 4 vuodessa pääministerinä kun aiheuttaa suomelle 80 miljardin eksrakulut. Enkä edes maininnut vielä terveydenhoidon hajottamista, hölmöjä sotealueita jotka työllistää lähinnä kerma/c poliitikkoja muttei paranna hoitoa mitenkään tai noita muita kohuja jauhoista muuhun biletykseen ja jatkuvaan sähläämiseen.

Eikä tää millään määrällä sensurointia tästä muuksi muutu. 

Sannan on todella syytä lähteä niille ulkomaan puhujankeikoille. Ei häntä kaivata täällä edes eduskunnassa sähläämässä. Harmi kun se Brysselin hoito osoittautui pojista tykkääväksi homoksi. Ehtisikö Sanna löytää jonkun sulhon/vaimon vaikka Kanadan perämetsistä?

Sanna on top3 naispäättäjien joukossa maailmassa ja top5 kaikista. Kansainvälinen tähti, New Yorkin yliopiston kunniatohtori. Tuleva luennoitsija samassa joukossa kuin esim. Obama.

Sanna loi sellaista suomikuvaa maailmalla että sen tuhoamiseen ei toivottavasti riitä orpon vallanhimo ja valehtelu, eikä persujen pelleilyt.

Vain muutama munaton persu ja vahvoja naisia pelkäävä kokkari Suomessa yritäää puukottaa selkään. Vikinä ei onneksi kuulu edes maan rajojen ulkopuolelle

Sanna oli, tuli ja meni jo. Palkkiopesti lohkesi kuin manulle illallinen.

-Marin ja Saarikko kuuluvat nuorten huippujohtajien globaaliin verkostoon, joka tukee talousjärjestelmän "nollausta"- professori: Sidonnaisuus olisi ollut syytä ilmoittaa

Young Global Leaders -jäsenyys antaa nuorille johtajille mahdollisuuden verkostoitua muiden äärimmäisen menestyneiden ihmisten kanssa. Mutta jäsenyys voi altistaa myös vaikutusyrityksille. YLE

Weffiläiset sitten palkkaavat Sannan "puhumaan" tilaisuuksinsa. Johan sen lyhyenlännistä iskulausepuheista ja siitä usanyliopisto-yrityksestä tiedetään, ettei se pysty pitämään hyvää puhetta. Onnea vaan avustajalle, joka ne enkunkieliset puheet joutuu kirjoittamaan. Sanna sitten lukee paperista. Senhän se osaa.

Kitkerää on :D Voisitko kuvitella että joku joskus palkkaa Orpon tai Purran puhumaan jotain?

Siis palkkaa. Rahalla :D

No eipä kukaan ole Sannaakaan mihinkään palkannut puhumaan. Siis rahalla. On esiintynyt Suomen pääministerin ominaisuudessa ihan ilmaiseksi joissain tapahtumissa. Paljon useammissa ovat esiintyneet useat muut suomalaiset poliitikot. Koska se nyt yksinkertaisesti kuuluu poliitikon tehtäviin.

Sitähän ei kukaan vielä tiedä, palkkaako ex-PM Sannaa kukaan minnekään. Siis rahalla. Koska sellaista ei ole vielä tapahtunut. Tähän astihan oli tosiaan puhumassa ihan ilmaiseksi pääministerinä, ei Sannana.

Itsepähän uransa tekee, onnea sille. Siellä ei kukaan maksa tyhjästä, kuten Suomen politiikassa.

Olen iloinen Sannan puolesta että ajattelee itseään ja lähtee tästä myrkkykäärmepesästä mahdollisimman kauas.

Aivan liian lahjakas olemaan likasankona täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla tulisi oppia elämään.

Vierailija
2684/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla tulisi oppia elämään.

Maan tapa pitäisi kyllä määrittää ettei jokainen loisi omaa määrettään.

Vierailija
2685/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purran adressi erosta on muutamassa päivässä kerännyt jo 120.000 allekirjoitusta.

Nolla pois niin ehkä siinä on oikea luku.

Ei ole mikään virallinen eikä vahvisteta pankkitunnuksilla joten tuloksella voi pyyhkiä peetä.

Sama ihminen voi kirjata vaikka satoja kertoja.,.

Edellyttänee satoja sähköposteja ja naamakirjoja. Adressia tarkastellaan, jos joku toistuvasti ottaa osaa, adressia siivotaan. Älä yritä sabotoida adressin merkitystä, se on kannanotto ja pulinat pois !

Vierailija
2686/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritän kai tässä sanoa, että vastaava ajojahti voidaan näköjään aloittaa ketä tahansa vastaan, koska mikä tahansa ihmisen kirjoitus (toistan, mikä tahansa ja vaikka miten kaukaa historiasta) voidaan ottaa tarkasteluun ja irrottaa sieltä mitä tahansa sarkastisesti tai kärjistäen kirjoitettuja lauseita"

No, mä olen kuka tahansa ja tää teksti mitä tähän kirjotan on mitä tahansa, olkaas hyvä ja koittakaa saada tästä joku vihakampanja mua vastaan :DDD

Tai pitäiskö sitten vaan pitää mölyt mahassa ja jättää kaikki rasistinen sonta sinne oman pään sisään eikä tuoda sitä ulos. hyvä vaan että puutuaan vihapuheeseen.

Vierailija
2687/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purran adressi erosta on muutamassa päivässä kerännyt jo 120.000 allekirjoitusta.

Ei sillä ole mitään vaikutusta, mutta osoittaa kyllä sen, miten ministeri Purra on suututtanut ihmisiä.

Tuo määrä ja vähän ylikin nyt menee yksiin vasemmisto puolueen kannatuksen kanssa, joita suurin osa allekirjoittaneista lienee.

Purra/persut on suututtanut niitä aina.

Hmm, en ole käynyt allekirjoittamassa. Henkilökohtaisesti minua suututtaa rasseilu ja nassseilu. Ministeri Purra on nyt mitä on, ei hänelle mitään voi.

Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon vasemmistojankkauksen. 

Vierailija
2688/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto ei pysty IKINÄ myöntämään tosiasioita.

Niin kuin nyt mitä. Ministeri Purra on rasse, ei siitä mihinkään pääse, eikä siitäkään, että hän on tavattoman vihamielinen ihminen.

Vierailija
2689/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se Purra on tyhmä kuin saapas.

Kunnianloukkaus ja solvaus. Asia viedään eteenpäin.

Voitko täsmentää... Vasen saapas vai oikea saapas vai kummatkin jalan saappaat pyytävät oikeutta vertauksesta?

Tavallisesti sanotaan, että joku on tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Johtunee sotilaista.

Vierailija
2690/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ajojahtia!

Persut ovat nyt hallitusvastuussa ja suurennuslasin alla. Lopettakaa se uhriutuminen ja kantakaa vastuunne!

Vierailija
2691/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään vaikutusta, mutta osoittaa kyllä sen, miten ministeri Purra on suututtanut ihmisiä.

Tuo määrä ja vähän ylikin nyt menee yksiin vasemmisto puolueen kannatuksen kanssa, joita suurin osa allekirjoittaneista lienee.

Purra/persut on suututtanut niitä aina.

Hmm, en ole käynyt allekirjoittamassa. Henkilökohtaisesti minua suututtaa rasseilu ja nassseilu. Ministeri Purra on nyt mitä on, ei hänelle mitään voi.

Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon vasemmistojankkauksen. 

Mitä väärää on sanoa vasemmisto puolue?

Onko sekin jo menossa kiellettyjen sanojen joukkoon?

Vierailija
2692/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. kysyy otsikossa - mihin tämä maa on menossa?

Sitä sopii kysyä persuilta. Itä-Suomessa ei voi edes supisuomalainen vanha nainen käydä kaupassa ostoksilla, ettei persut tule ilkkumaan ja haukkumaan kaikkien kuullen ja käyttävät rasistista kieltä Lintulan luostarin nunnia kohtaan, jos he ovat pukeutuneet nunnan kaapuun, sama luostarin munkeilla.

Tähän saakka he ovat saaneet olla rauhassa vuosisatoja julkisilla paikoilla.

Vaikka persut edustavat hyvin pientä ryhmää Suomen kansasta ja yhä harvempi jakaa heidän ideologiansa.

Kyllä on valhetta tämä, tai sitten ko paikkakunnalla on joku imbesilli yksilö. Ei Perusuomalaisilla ole tietenkään mitään nunnia tai heidän huivejaan vastaan. Eiväthän he pistä niitä päähänsä, kun aviomies sitä mustasukkaisena vaatii, etteivät toiset miehet näe vaimoa. He nunnat, kuten Pihtiputaan mummokin solmivat huivinsa ihan omasta halustaan, ovat menneet luostariin omasta halustaan, eikä siellä naisia halvenneta, käsittääkseni ovat tasa-arvoisia munkkeihin nähden.

Täällä jo aiemmin kyseltiin missä on munkkeja ja nunnia muka sorrettu Heinävedellä ja vastausta ei tullut. Näin törkeästä tempusta olisi Ylekin uutisoinut ja simesta löytyisi runsaasti keskustelua. Ihan täyttä soopaa, koko kuntakin on nunnia ja munkkeja myöten vastustamassa Palokin lähelle suunniteltua kaivosta.

Vierailija
2693/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rasismia aletaan kutsua "suoraksi puheeksi"? Mihin tämä maa on menossa, jos nasseiluatai rasismia ei saa tuomita, vaan sitä kutsutaan ajojahdiksi? Miksi sananvapaus koskee vaan persuja, silloin ku he haluavat rasseilla?

Totta, täällä hyvin monet Purraa ja Perusssuomalaisia vastustavat ja vihaa uhkuvat kommentit ovat olleet kyllä todellista törkypuhetta. Nimittelyä ja suoranaista sontaa. Viipymättä, josta voisi nostaa jo syytteen.

Ei mitään "suoraa puhetta" vaan halveksuntaa. Mitään asiaa ei joissain ole kuin ryöppy hyvin rumaa tekstiä. Osa on kuin jonkun mielenhäiriöisen.

Fkisuus loistaa poissaolollaan.

Näin ala-arvoista tekstiä en ole huomannut Purraa ja Perussuomalaisia kannattavissa yhdessäkään viesteissä.

Ne ovat suurelta osin hyvin perusteltuja ja asiallisia.

Perussuomalaisia jotkut sanovat sivistymättämiksi, mutta tämä ketju kyllä puhuu toista.

Aivan, toista se oli keväällä Marinia kohtaan. Persut kilpaa kehumassa silloista pääministeriä. Lyhyt on persun muisti.

Vierailija
2694/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009717257.html

Tämän päivän Hesarissa oli otteita Purran blogista. Olen samaa mieltä joka ainoasta sitaatista. Enkä näe noita kommentteja rasisitisina, vaan maahanmuuttokriittisinä. Toki joitakin sanamuotoja olisi voinut harkita. Mutta kaikki tuo mitä purra sanoo islamin naisvihamielisyydestä yms. olen samaa mieltä. En halua tuollaista kulttuuria Suomeen. Mutta koska noita asioita, kouluun liittyen tosiasioita, ei saisi sanoa ääneen koska se ei ole poliittisesti korrektia, niin jatketaan hymistelyn tiellä. Tiellä jossa kaikki kriittinen ajattelu ja kriittiset mielipiteet leimataan rasistisiksi. Se on helpompi tie. Voidaan ummistaa silmät tosiasioilta ja patsastella suvaitsevaisina.

Et tietenkään näe noita rasistisina, koska olet itsekin rasisti. 

"Minä en hyväksy burkineita. En hyväksy säkkejä enkä kaapuja, en erityisesti huiviakaan, mutta ei mennä nyt siihen. En haluaisi nähdä yhtä ainutta. Niiden näkemisestä tulee paha olo, inho, kiukku, sääli. Minä en halua niitä tänne. (29.8.2016)"

Mitä muuta tuo on kuin selkeää rasismia? 

Ei ole. Vaan näkökanta naisten puolesta, koetaan burkat ja muu siihen liittyvä naisia alistavana.

Minä käsitän tämän ihan näin. Niin se oli uskoakseni tarkoitettukin.

Puolustatko sinä burkaan pukeutumista Suomessa? Onko se naisen vapautta? Entä naisten silpominen? Naisten alistaminen miesten vallan alle yms. ?

Nykyään kaikki pienikin kyseenalaistaminen on rasismia tai suvaitsemattomuutta.

Ja kaikkein suvaitsemattomia ja puusilmäisiä ovat nämä ihmiset, jotka kaikessa näkevät rasismia ja suvaitsemattomuutta.

Ja sitä suurennuslasilla hakevat ja julkituovat vihaisena ja ehdottomana.

Ahdistavaa. Kaipaan vanhaan elämääni, kuten monet muutkin.

Naisen vapautta on pukeutua kuten haluaa. Vaikka siihen burkaan, jos se naisen harjoittamaan uskontoon kuuluu. Todellinen vapaus on sitä, että nainen saa pukeutua tai olla pukeutumatta uskontonsa vaatekappaleisiin, poliittisten päättäjien, vastaantulijoiden, tai oman perheen siihen puuttumatta.

Minä henkilökohtaisesti ateistina en haluaisi nähdä ristejä kaikkialla, tai yleensä joutua uskontojen kanssa tekemisiin. Aika vaikeaa on, mutta en minä nosta siitä äläkkää, että taas joutuu kuuntelemaan ensi jouluna Jeesus-aiheisia joululauluja ruokakaupoissa. Enkä suunnittele mitään iskuja jumalanpalveluksiin tms. Kun minä aikuisena ihmisenä ymmärrän, ettei ne muut ihmiset ola täällä minun silmiäni ja korviani miellyttämässä, vaan elämässä omaa elämäänsä.

Vierailija
2695/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän Hesarissa oli otteita Purran blogista. Olen samaa mieltä joka ainoasta sitaatista. Enkä näe noita kommentteja rasisitisina, vaan maahanmuuttokriittisinä. Toki joitakin sanamuotoja olisi voinut harkita. Mutta kaikki tuo mitä purra sanoo islamin naisvihamielisyydestä yms. olen samaa mieltä. En halua tuollaista kulttuuria Suomeen. Mutta koska noita asioita, kouluun liittyen tosiasioita, ei saisi sanoa ääneen koska se ei ole poliittisesti korrektia, niin jatketaan hymistelyn tiellä. Tiellä jossa kaikki kriittinen ajattelu ja kriittiset mielipiteet leimataan rasistisiksi. Se on helpompi tie. Voidaan ummistaa silmät tosiasioilta ja patsastella suvaitsevaisina.

"Minä en hyväksy burkineita. En hyväksy säkkejä enkä kaapuja, en erityisesti huiviakaan, mutta ei mennä nyt siihen. En haluaisi nähdä yhtä ainutta. Niiden näkemisestä tulee paha olo, inho, kiukku, sääli. Minä en halua niitä tänne. (29.8.2016)"

Ei ole. Vaan näkökanta naisten puolesta, koetaan burkat ja muu siihen liittyvä naisia alistavana.

Puolustatko sinä burkaan pukeutumista Suomessa? Onko se naisen vapautta? Entä naisten silpominen? Naisten alistaminen miesten vallan alle yms. ?

Ja kaikkein suvaitsemattomia ja puusilmäisiä ovat nämä ihmiset, jotka kaikessa näkevät rasismia ja suvaitsemattomuutta.

Naisen vapautta on pukeutua kuten haluaa. Vaikka siihen burkaan, jos se naisen harjoittamaan uskontoon kuuluu. Todellinen vapaus on sitä, että nainen saa pukeutua tai olla pukeutumatta uskontonsa vaatekappaleisiin, poliittisten päättäjien, vastaantulijoiden, tai oman perheen siihen puuttumatta.

Minä henkilökohtaisesti ateistina en haluaisi nähdä ristejä kaikkialla, tai yleensä joutua uskontojen kanssa tekemisiin. Aika vaikeaa on, mutta en minä nosta siitä äläkkää, että taas joutuu kuuntelemaan ensi jouluna Jeesus-aiheisia joululauluja ruokakaupoissa. Enkä suunnittele mitään iskuja jumalanpalveluksiin tms. Kun minä aikuisena ihmisenä ymmärrän, ettei ne muut ihmiset ola täällä minun silmiäni ja korviani miellyttämässä, vaan elämässä omaa elämäänsä.

Luuletko ihan tosissasi näillä naisilla olevan vapaus pukeutua tai olla pukeutumatta uskontonsa vaatimiin vaatteisiin?

Siitähän on juuri kysymys kun sitä vapautta ei ole.

Ja heidän "oma elämänsä" ei ole omaa vaan muiden määräämää.

Lastensa lukumääräääkään ei voi päättää. Jopa sukuelimet vielä monilta silvotaan.

Tämä kommentti on taas sarjassamme ei mitään asiaa tutkinut, lukenut tai sitten täydellisesti asioita ymmärtämätön.

Vierailija
2696/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, täällä hyvin monet Purraa ja Perusssuomalaisia vastustavat ja vihaa uhkuvat kommentit ovat olleet kyllä todellista törkypuhetta. Nimittelyä ja suoranaista sontaa. Viipymättä, josta voisi nostaa jo syytteen.

Ei mitään "suoraa puhetta" vaan halveksuntaa. Mitään asiaa ei joissain ole kuin ryöppy hyvin rumaa tekstiä. Osa on kuin jonkun mielenhäiriöisen.

Näin ala-arvoista tekstiä en ole huomannut Purraa ja Perussuomalaisia kannattavissa yhdessäkään viesteissä.

Perussuomalaisia jotkut sanovat sivistymättämiksi, mutta tämä ketju kyllä puhuu toista.

Aivan, toista se oli keväällä Marinia kohtaan. Persut kilpaa kehumassa silloista pääministeriä. Lyhyt on persun muisti.

Ei Marinilta sentään ihmisarvoa riistetty kuten kommarit nyt tekevät Purralle ja Orpolle. Aika hyytävä tekstiä Ylenkin jutussa, Orpoa verrataan rottaan. Kun Purra suutuspäissään kutsui häntä ahdistelleita miehiä turkkilaisiksi apinoiksi (minä olisin kutsunut paljon pahemmilla nimillä tuossa tilanteessa ihan suomalaisiakin) niin tästä kommarit valheellisesti levittelevät ulkomaita myöten että Riikka kutsui koko Turkin kansaa apinoiksi. Ja samalla sitten itse kutsuvat Orpoa rotaksi Ylen ala-arvoisissa haastatteluissa .

Kommunisteilla on aika pahat kaksoisstandardit.

Intersektionalismi on sekoittanut sosialisten päät niin totaalisesti että todellisuudentaju on hämärtynyt, yksi oireista on että sairaudentuntoa ei ole. Lääkkeeksi käy luoti, sähkö tai kaasu.

Luuletko, että pelkään? En, koska seison arvojeni takana. Nasset yrittävät pelotella, ei onnistu.

Vierailija
2697/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Marinilta sentään ihmisarvoa riistetty kuten kommarit nyt tekevät Purralle ja Orpolle. Aika hyytävä tekstiä Ylenkin jutussa, Orpoa verrataan rottaan. Kun Purra suutuspäissään kutsui häntä ahdistelleita miehiä turkkilaisiksi apinoiksi (minä olisin kutsunut paljon pahemmilla nimillä tuossa tilanteessa ihan suomalaisiakin) niin tästä kommarit valheellisesti levittelevät ulkomaita myöten että Riikka kutsui koko Turkin kansaa apinoiksi. Ja samalla sitten itse kutsuvat Orpoa rotaksi Ylen ala-arvoisissa haastatteluissa .

Kommunisteilla on aika pahat kaksoisstandardit.

Kyllä Marin ihan järkyttävä sylkykuppi oli. Toisaalta ilman sitä tuskin olisin häntä äänestänyt.

Vierailija
2698/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nämä jutut ole jo käsitelty. Purra jatkaa hommiaan, jossa on hyvä. 

Hullua ruveta kaivamaan jotain vanhoja juttuja. 

Jokainen tekee virheitä, kyllä näistä kansanedustajista ja ministereistä löytyy jos jonninmoista rötöstä, kun tonkimaan lähdetään.

Minä en tee sellaisia virheitä, että haaveilisin ampuvani ketään. Toista se on teikäläisillä.

Vierailija
2699/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ihan tosissasi näillä naisilla olevan vapaus pukeutua tai olla pukeutumatta uskontonsa vaatimiin vaatteisiin?

Siitähän on juuri kysymys kun sitä vapautta ei ole.

Ja heidän "oma elämänsä" ei ole omaa vaan muiden määräämää.

Lastensa lukumääräääkään ei voi päättää. Jopa sukuelimet vielä monilta silvotaan.

Tämä kommentti on taas sarjassamme ei mitään asiaa tutkinut, lukenut tai sitten täydellisesti asioita ymmärtämätön.

Luulis Purran siis puolustavan heitä eikä haukkuvat. T:ohis

Vierailija
2700/5746 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on sinullakin.

Näytähän edes yksikin Marinia koskeva kommentti joka on edes lähelläkään tuota sontaa ja törkyä mitä Purraa kohtaan on kirjoitettu. Suoranaista nimittelyä, josta minä nostaisin syytteen.

Joissakin on vain perä perää haukkumasanoja ja mitä rumempaa nimittelyä.

Vastaavia ei todellakaan Marinista kirjoitettu, ja se on tosi, jänkkäätte mitä jänkkäätte.

Mutta muisti tosiaan pätkii osittain.

Etkö enää muista mitä ketjuja täällä olit peukuttelemassa puoluetoimistosi kanssa? Joo-o.

Ketju on lukittu.