Kelpaisiko tällainen mies? Kerro syitä miksi ei tai miksi kyllä.
42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan. Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. "Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista. Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin. Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito. Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?
Kommentit (360)
minkälaista mt-ongelmaa? onko halua tehdä asialle jotain, ja rajoittaako se arkea kuinka? tupakointi miinusta mutta ei ehdoton, juomattomuus hyvä. En ole itse täysi absolutisti enkö tee siitä numeroa. Viihdyn ilman vauhtiryyppyjä monenlaisten ihmisten seurassa.
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa.
Riippuu mitä ne mielenterveysongelmat ovat olleet..
Vierailija kirjoitti:
minkälaista mt-ongelmaa? onko halua tehdä asialle jotain, ja rajoittaako se arkea kuinka? tupakointi miinusta mutta ei ehdoton, juomattomuus hyvä. En ole itse täysi absolutisti enkö tee siitä numeroa. Viihdyn ilman vauhtiryyppyjä monenlaisten ihmisten seurassa.
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa.
"Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta."
Ihan ihme oletuksia ihmiset täällä tekee 😳
Ei kävisi, koska tatuoinnit, kalju ja mielenterveysongelma aikoinaan. Liian vähäinen alkoholin käyttö kertoo jostain.
Tupakointi ei haittaa.
Minusta on enemmän normaalia että nelikymppisellä on lapsia kuin ettei olisi. Myös se että välit exään on hyvät on normaalia ja että lasten asiat hoidetaan yhteisymmärryksessä.
Itse en siis huolisi miestä jolla ei ole lapsia.
N54 ja aikuiset lapset
Vierailija kirjoitti:
masennuskausi 7v. sitten. Puolisen vuotta saikulla silloin. Apua hain ja sain. Ei ole vaikuttanut arkeen sen koommin. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa.masennuskausi 7v. sitten. Puolisen vuotta saikulla silloin. Apua hain ja sain. Ei ole vaikuttanut arkeen sen koommin. AP
Tuntuuhan tuo johonkin vaikuttavan, kun sen oikein erikseen mainitset aloituksessa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa."Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta."
Kieltämättä. No. Kommentoin, että muutamat tatuointini ovat itseni suunnittelemat, niillä on itselleni symbolinen merkitys, ovat hyvin tehdy, pienehköt ja piilossa vaatteiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei: tupakanpoltto täysin ei.
Tupakoivatkin ovat enimmiltään tupakoimattomia.
Ei kessua jatkuvasti polteta.
Tuollainen leimaaminen voisi loppua jo. Kuulostaa ihan rotuopilta ja kansallissosialismilta.
Juuri samalta mitä esimerkiksi huumeidenkäyttäjiä kohtaan langetetaan.
Heistä tehdään alempia ihmisinä, koska likaavat perimäänsä ja rodun dna:ta.
Tässä oli nyt kyse ihan vain siitä, millaisen ihmisen kanssa voisi kuvitella olevansa suhteessa. Tupakointi ehdoton deal breaker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa.masennuskausi 7v. sitten. Puolisen vuotta saikulla silloin. Apua hain ja sain. Ei ole vaikuttanut arkeen sen koommin. AP
Tuntuuhan tuo johonkin vaikuttavan, kun sen oikein erikseen mainitset aloituksessa.
Ohis
Ajattelin että rehellisesti kerron tuon asian itsestäni. Niin, kerrotko kuinka tulkitset sen vaikuttavan?
Plussat:
42v
Itsestään huolehtiva
hyvin pukeutuva
normaalivartaloinen
rouheakin mies
188/90
Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin.
Kalju, parta ja muutama tatuointi.
"Miehinen" työ
keskivertoa paremmat tulot.
Osaa remontoida kaikenlaista.
alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin.
Pitää hyvästä ruuasta,
kulttuurista,
lukemisesta,
sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito.
Neutraalit:
eronnut 3v sitten
hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan.
Miinukset:
Polttaa tupakkaa,
videopelit
Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OhisAjattelin että rehellisesti kerron tuon asian itsestäni. Niin, kerrotko kuinka tulkitset sen vaikuttavan?
No mistäs minä sen tietäisin. Ja miksi edes tekisin mitään tulkintoja? Itse sen asian esille toit nyt ja tässä, vaikka olisit miljoona muutakin asiaa voinut sen sijaan mainita.
Vierailija kirjoitti:
kolme lasta oli tehtynä, eli ei osaa käyttää ehkäisyä.
Mikä ihmeen kommentti tämä on? Ei osaa käyttää ehkäisyä. Voi äly hoi. Ei sitten tullut mieleen, että suunniteltuja lapsia ja ehkäisyä käytetty sitten muuten.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja parta ei innosta. Eikä työnsä määrittely miehiseksi.
Minulle tulee ekana mieleen poliisin tai palomiehen ammatti.
Muuten ei kuulostaisi pahalta, mutta lapset on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa."Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta."
Kieltämättä. No. Kommentoin, että muutamat tatuointini ovat itseni suunnittelemat, niillä on itselleni symbolinen merkitys, ovat hyvin tehdy, pienehköt ja piilossa vaatteiden alla.
ok. kiitos selvennyksestä. lyhyt napakka parta on muuten komea! alkuperäisellä hiustenvärillä ei väliä, mutta muu kuin ruskea silmienväri olisi selvää plussaa. vaikka ihan vain hailu.
tuota tatska vimmaa en yhtään ymmärrä. Mustetta ihoon ja sit on ihan "cool" loppuelämänsä?
H.tto, itsellä kertynyt arpia ihan muutenkin, ilman mitään mustetta iholla. Sekä tavannut henkilöitä jotka katuu syvästi miksi johki tatskajuttuun mennyt. Ja toistan, jossain maissa jos tunaroi tms, niin siellä katsotaan ne kuviot, ja meno sit on sit aivan eri kun oletti.
Samanikäinen olet kuin minäkin, tupakointi on ainoa miinus, elle ne mt-ongelmat ole pahoja. Eöi kelpaisit 42-vuotiaalle, mutta tuskinpa oman ikäistäsi etsit.
Muuten kiinnostaisi, mutta en tupakoi itse, enkä halua tupakoivaa miestä. Mutta tuo ei varmaan ole ongelma tupakoivalle naiselle.
Minulle itsestään huolehtiminen tarkoittaa kokonaisvaltaisesti liikuntaa, hyvää ruokavaliota ja hygieniastaan/siisteydestään huolehtimista.AP