Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisiko tällainen mies? Kerro syitä miksi ei tai miksi kyllä.

Vierailija
13.07.2023 |

42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan. Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. "Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista. Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin. Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito. Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?

Kommentit (360)

Vierailija
341/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ajattelin kertoa, että kahvit tuli juotua erään naisihmisen kanssa em. paikalla/ajankohtana. Hetken ehdin lehteä lukea, kun eräs kysyi: "anteeksi, miksi sinulla on hammastahna-tuubi lautasella?"

Kävi ilmi, että hän oli kuullut tästä joltain ystävältään, lukenut ketjun läpi ja päättänyt käydä paikalla.

Kohtuullisen mukavasti juttu luisti, enimmäkseen tästä ketjusta puhuttiin. En kuulemma vastannut ennakko-odotustaan juurikaan, yllätys oli kuulemma positiivinen, en kysynyt mitä tarkoittaa sillä. Positiivinen oli yllätys minullekin, ja tarkoitan, että naisen rohkeus kyllä teki suuren vaikutuksen.

No, lopuksi numerot vaihdettiin ja ajateltiin, että toistekkin käydään kahvilla.

Lopuksi: Tiedän, että et usko koko juttua. En minäkään vähääkään uskonut ketään ilmestyvän. En osaa sanoa, oliko tämä nainen ainoa paikalle tullut, hammastahnan laitoin pois pöydältä heti kun hän siitä kysyi. Mutta jännittävää oli heittäytyä ja katsoa mitä tapahtuu! AP

Vierailija
342/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysikö ap naisen kuopiosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tupakka yksinään riittää siihen että ap päätyy auttamatta ei kelpaa -osastolle. Tupakointi on jälleen kerran eräs (/ vain 1) kristallinkirkas oire ja osoitus moniongelmaisuudesta, lapsia heti tehty ja mielenterveys kuralla.

Vierailija
344/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta itse en halua lapsia elämääni enkä enää voi sietää tupakanhajua. Siinäpä ne miinukset, joiden takia jäisi.

Vierailija
345/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löysikö ap naisen kuopiosta?

ilmeisesti. jos totta niin tosi kiva juttu.

Vierailija
346/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, parta ja tatuoinnit - Ei kiitos

Lisäksi tupakointi on ehdoton EI

Vierailija
347/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran ja tupakan takia ei kiitos.

Vierailija
348/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi et kelpaisi...mitä jotkut menneisyyden mielenterveysongelmat haittaa...niitähän on melkein kaikilla jossain elämänvaiheessa. hyvä vaan että olet nyt järjissäsi ja selvinnyt murheista. 

sä olet ehkä mulle liian nuori kun olen jo 55 vuotias

Jaa-a.. Ei ole suuresta ikäerosta kokemusta, mutta ajattelen että jos yhdessäolo tuntuu hyvältä kaikinpuolin, olisi outoa todeta, että "Olet liian nuori" tai "Olet liian vanha." AP

Vierailija
349/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umm, ei. Ex-vaimo ja lapset, ei uusioperhejuttuja kiitos. Myöskin maininta videopeleistä iso red flag. Koska se on maskeertattu noin pieneksi jutuksi, totuus on se, että videopelien pelaaminen on ISO osa elämää, ja voi olla että exäkin on exä juuri siksi. En ole vielä kuunaan tavannut miestä joka pelaisi videopelejä vain vähän. Sama kuin jos sanoisi että heroiinia tulee vedettyä vain välillä vähän.

Vierailija
350/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka, tatskat ja parta = nounou

Vierailija
351/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(___(___polta_aina_vaa____() kirjoitti:

Ei mua haittaa jos mies polttaa viikonloppuisin hienostovaatteissa kera konjakin muutaman sikaarin.

Ketä se muka voisi haitata?

Minua haittaisi, sillä se tarkoittaisi, että olisin joka viikonloppu migreenissä.

Vierailija
352/360 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todella!

Entisen muijan perään ruikuttava ja pentuja hirveä lauma. Juu ei. 

Luulee olevansa komea, mikä useimmiten ei pidä paikkaansa. Tatuoitu -hyhhyh. Parta - hyhhyh. 

Alkoholin käyttöään noilla sanoilla kuvaavat ovat yleensä alkoholisteja. (Enhän minä käytä kuin lasin pari vuodessa -juujuu).

Kulttuuri lienee jotain Tuska-festariluokkaa, jos on sen verran rahaa jäänyt, että sinne pääsee. 

Kaiken päälle mielenterveysongelmat historiassa. Hohhoijaa. 

On sulla töitä tuon luetun ymmärtämisen kanssa...

Vierailija
353/360 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kuulla, että joku uskaltautui paikalle ja ilmeisesti juttukin luisti!

Itse ihailen moista rohkeutta ja heittäytymistä, kyllä pitää välillä elämässä rohkeasti vaan kokeilla asioita. Tietty tää kuviona kuulosti siltä, että nyt on katsottu liikaa romanttisia elokuvia, mutta mitä siitä vaikka olisikin! Täytyy myöntää, että olisin kyllä itse lähtenyt paikalle, jos olisin Kuopiosta, mutta asun valitettavasti turhan kaukana. Eli olen itsekin selvästi katsonut liikaa elokuvia! :D

Tsemppiä AP, toivottavasti juttu etenee ja jos ei niin jää ainakin hyvät muistot!

Ja kerro jos eksyt pääkaupunkiseudulle ;)

Vierailija
354/360 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa oikein hyvältä, mutta olen vela, joten lapset ovat automaattisesti poissulkeva tekijä. En halua niitä elämääni, omia, enkä toisten. Tupakointi myös iso ei-ei. Ja sitten, millaisia mielenterveysongelmia? Jos jotain väkivaltaisuuteen edes etäisesti viittaavaa tai sitä ruokkivaa, niin en haluaisi olla tekemisissä.

Vierailija
355/360 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umm, ei. Ex-vaimo ja lapset, ei uusioperhejuttuja kiitos. Myöskin maininta videopeleistä iso red flag. Koska se on maskeertattu noin pieneksi jutuksi, totuus on se, että videopelien pelaaminen on ISO osa elämää, ja voi olla että exäkin on exä juuri siksi. En ole vielä kuunaan tavannut miestä joka pelaisi videopelejä vain vähän. Sama kuin jos sanoisi että heroiinia tulee vedettyä vain välillä vähän.

Mulla on sellainen mies. Pelailee silloin tällöin, jollei ole muuta tekemistä.

Vierailija
356/360 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v ikäero, tupakointi, tatuoinnit ja se, että kuvaa jotain työtä miehiseksi tyssäsivät kiinnostuksen alkuunsa. Minkä työn tekemiseen tarvitaan penistä?

Suurimman osan, tehtiin eloonjäämistesti, laitettiin saarelle naisia ja toiselle saarella miehiä, naiset tarvitsivat apua parin päivän sisällä, miehet alkoivat rakentamaan ja selvisivät hyvin. Naisia ei tarvita muihin töihin kuin kotitöihin. Pää ei kestä työtä.

Vierailija
357/360 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Liian iso ikäero itseeni ja en huolisi miestä jolla lapsia. Lisäksi tupakointi on iso miinus, etenkin pahaa tekee tupakoivat ihmiset joilla lapsia, ihan sama vaikkeivät polta lasten lähellä.

Vierailija
358/360 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa kuulla, että joku uskaltautui paikalle ja ilmeisesti juttukin luisti!

Itse ihailen moista rohkeutta ja heittäytymistä, kyllä pitää välillä elämässä rohkeasti vaan kokeilla asioita. Tietty tää kuviona kuulosti siltä, että nyt on katsottu liikaa romanttisia elokuvia, mutta mitä siitä vaikka olisikin! Täytyy myöntää, että olisin kyllä itse lähtenyt paikalle, jos olisin Kuopiosta, mutta asun valitettavasti turhan kaukana. Eli olen itsekin selvästi katsonut liikaa elokuvia! :D

Tsemppiä AP, toivottavasti juttu etenee ja jos ei niin jää ainakin hyvät muistot!

Ja kerro jos eksyt pääkaupunkiseudulle ;)

Kiitos. En ole ikinä tuollaista tempausta tehnyt, ja mielessä kävi monta kertaa että jätän itse menemättä paikalle. Senkin vuoksi että en oikeasti juuri uskonut kenenkään eksyvän paikalle. Kukapa haluaisi edes kahvitella wannabeprätkäkerholaisensovinistialkoholistintupakkaaviimeistäpäivääimevänmielisairaanwtäijän kanssa...;)Sain kuitenkin pidettyä mielessä, että hävittävää ei ole, sinne vaan tuli mitä tuli. Kokemus oli kuitenkin hyvä, opin jotain itsestänikin. AP

Vierailija
359/360 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut käydä tuolla paikanpäällä. Mutta en kertakaikkiaan saanut riittävästi rohkeutta riivittyä kasaan. Harmittaa kyllä vähän..:(

Vierailija
360/360 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi varmaan +50 v. naiselle. Ongelma voi olla yhteisen kemian puute, sillä varmaan sopiva nainenkin olisi pinnallisempi ja  haluaisi hyvännäköistä miestä, mitä et ole. Paitsi jos arvostaisi rahaa ja asemaa, jota voit tarjota. Yksi vaihtoehto olisi etsiä niitä pohjalaisia ja kepulaisia naisia, jos sieltä löytisi yhteistä arvopohjaa. Ehdottomasti kannattaa pitäytyä +40 v. naisissa, jotka ovat leskiä / toisella kierroksella ja joilla on yhtä paljon kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän