Kelpaisiko tällainen mies? Kerro syitä miksi ei tai miksi kyllä.
42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan. Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. "Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista. Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin. Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito. Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?
Kommentit (360)
Itsellänikin on yksi lapsi ja on myös ollut ongelmia mielenterveyden kanssa, eli ne vielä menevät myös sinulla. Mutta tuo tupakointi on aika ehdoton nono, se vain haisee liian pahalle. Olen itsekin polttanut aikoinaan, mutta silti. Kuulostat muuten ihan hyvältä miesehdokkaalta.
Sinun kannattaisi tupakasta päästä eroon, koska luulen että se on ehdoton ei suurimmalle osalle savuttomista naisista (joita siis on ainakin 80 prosenttia kaikista naisista). Näin parannat mahdollisuuksiasi pariutumiseen oleellisesti. Lisäksi väestöstä noin 15 prosentilla on persoonallisuushäiriö tai muuta ongelmaa mielenterveyden kanssa ja kyllä se vaan on niin että tupakoinnin ja mielenterveyden välillä on korrelaatio. Eli jos haluat mieleltään terveen kumppanin niin tätä kyllä oikeasti kannattaa harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kävisi, koska tatuoinnit, kalju ja mielenterveysongelma aikoinaan. Liian vähäinen alkoholin käyttö kertoo jostain.
Tupakointi ei haittaa.
Minusta on enemmän normaalia että nelikymppisellä on lapsia kuin ettei olisi. Myös se että välit exään on hyvät on normaalia ja että lasten asiat hoidetaan yhteisymmärryksessä.
Itse en siis huolisi miestä jolla ei ole lapsia.
N54 ja aikuiset lapset
Minulla taas särähtää korvaan, että exän kanssa on läheiset välit ja lapsia kasvatetaan yhdessä. Mihin siinä uutta naista tarvitaan? Palvelijaksi? Se miksi tuo särähtää korvaan liittyy siihen, että tuon voisi kääntää muotoon "hypin exän menojen mukaan eikä meillä ole virallista sopimusta lasten tapaamisesta". Rajat on ensisijaisen tärkeät uusperheen onnistumisen kannalta.
Elämänkumppaniksi? :)AP
Jos olisin sinkku voisin antaa mahdollisuuden.
Mutta koska olen onnellisesti naimisissa niin sorry :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon suoraan että kun yrität päteä miehisyydellä ja isolla palkalla, se ennustaa että yrität kaataa kotityöt naisen niskaan. Olen sen verran elämää nähnyt että en usko ollenkaan vaikka sanoisit olevasi tasa-arvon kannattaja. Juuri kukaan mies ei ole. Joten kotitöistä on taisteltava, ja veikkaan että sinun kanssasi enemmän kuin useimpien.
Tupakointi on huono juttu, ja lapsia en halua kuvioihin. Muuten kuulostaa hyvältä, erityisesti lukeminen.
So että jos listatessa omia faktojaan kertoo että palkka on keskivertoa parempi niin heti ollaan naisia taas sortamassa 😆😆😆
Apua oikeesti miten sekasin osa meistä naisista on. Sortoa nähdään jo männynkävyssäkin.
"osa meistä naisista"
Olet mies, joka haluaa saada naiset näyttämään tyhmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkälaista mt-ongelmaa? onko halua tehdä asialle jotain, ja rajoittaako se arkea kuinka? tupakointi miinusta mutta ei ehdoton, juomattomuus hyvä. En ole itse täysi absolutisti enkö tee siitä numeroa. Viihdyn ilman vauhtiryyppyjä monenlaisten ihmisten seurassa.
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa.Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa tuolla teemahassuttelulla?
kuka kysyy? tarkoittaa sitä, että niiden tatskojen ottaminen, kun niitä ilmeisesti on muutamakin, on ollut muodikasta ja vähän niinkuin teemana.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on hyvä ihmiskarkoitin. Sen avulla voi haravoida pahimmat pintaliitäjät pois tieltä.
Tupakointia voi tehdä myös niin että parin kuukauden seurustelun jälkeen vetää kessut ja kun tulee sanomista, niin toteaa että oho, unohdin mainita että tupakoin aina silloin tällöin ja erityisesti töissä paljon.
Se auttaa keskittymään. Toisinaan tulee poltettua saunan jälkeen sikaari.
Et jos sen jälkeen on deelbreaker, niin antaa sen olla. Pintaliitäjät saa mennäkin.
Mun mielestä tupakan haju on todella tarttuva. Niitten vaatteet, auto ja ne ite haisee. Ite eivät sitä kyllä haista. Joskus oon töissä käynyt tupakoitsijan jälkeen (ei polta siellä) vessassa ja hyi kun haisee, viimeksi kaupassa ollessani tunnistin sikaria polttavan naapurin hajusta metrien päästä, että et sä kyllä pystyis mua huijaamaan, jos töissä poltat. Suudellessa ainakin jäisit kiinni. Olen sitten varmaan pintaliitäjä/haistaja, mutta minkään kessukallen kanssa en kyllä alkais mihinkään. Muutenhan oot aika normaali mies ja jos naisen löytäisit pelkästään syöpäkääryleestä luopumalla, niin tuskin tuo iso uhraus on. Oma mies inhoaa tupakkaa vielä enemmän kuin minä ja kyllä se kriteerinä mulla oli.
Ei voi tietää kelpaisiko ennen kuin tapaa.
Mutta kysyitkin speksien perusteella. Niissä on pari asiaa, jotka aika kynnyskysymyksiä:
1. Tupakointi, koska terveys ja rahat
2. Mt-ongelmat, koska exäni oli masentunut ja se oli helvettiä, perimmäinen syy eroon
Muutoinkin aika pinnallisia asioita listasit. Jostain sanamuodosta särähti, että lienetkö edes mies. "Kaverin puolesta kysyn".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkälaista mt-ongelmaa? onko halua tehdä asialle jotain, ja rajoittaako se arkea kuinka? tupakointi miinusta mutta ei ehdoton, juomattomuus hyvä. En ole itse täysi absolutisti enkö tee siitä numeroa. Viihdyn ilman vauhtiryyppyjä monenlaisten ihmisten seurassa.
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa.Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa tuolla teemahassuttelulla?
kuka kysyy? tarkoittaa sitä, että niiden tatskojen ottaminen, kun niitä ilmeisesti on muutamakin, on ollut muodikasta ja vähän niinkuin teemana.
Anteeksi nyt vain, mutta todella typerä ja kummallinen ilmaisu tuo teemahassuttelu. Mä olen ottanut tatuoinnin ensimmäisen kerran vuonna -97 ja ihan siksi, että halusin. Viimeisimmän olen ottanut parisen viikkoa sitten. En elä muodin mukaan ja teen kuten itse haluan.
En käsitä mitä ihmettä selität tuolla teemalla.
Olen samanikäinen kolmen lapsen äiti, mutta naimisissa.
Jos olisin eronnut ja etsisin miestä, en varmaan päätyisi sinuun.
En tupakoi, enkä pysty kestämään sen hajua, pussailu tupakoivan/nuuskaavan miehen kanssa ällöttää jo ajatuksen tasolla. Lisäksi ajattelen, että tupakoiva ihminen on pian sairas, keuhkoahtauma, keuhkosyöpä tiedossa lopulta, vain ajan kysymys. Mieluummin tahdon terveelliset elämäntavat omaavan miehen.
Tatuoinneista en välitä, itsellä ei ole, ja ne tekevät vähän turjakemaisen vaikutelman miehelle.
Kaljuina tai aiemman liiton lapset ei minua haittaisi.
Mielenterveysongelmat kuulostavat vähän pelottavilta, en ehkä senkään vuoksi uskaltaisi alkaa seurustella, jos sitten päässä voi joskus naksahtaa ja tapahtua jotain kauheaa.
Mielenkiintoista huomata, miten tosiaan käytännössä kaikille savuttomille naisille on suuri ongelma, jos mies tupakoi (minä mukaanlukien) ja myös kolme lasta on lähes kaikille turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon suoraan että kun yrität päteä miehisyydellä ja isolla palkalla, se ennustaa että yrität kaataa kotityöt naisen niskaan. Olen sen verran elämää nähnyt että en usko ollenkaan vaikka sanoisit olevasi tasa-arvon kannattaja. Juuri kukaan mies ei ole. Joten kotitöistä on taisteltava, ja veikkaan että sinun kanssasi enemmän kuin useimpien.
Tupakointi on huono juttu, ja lapsia en halua kuvioihin. Muuten kuulostaa hyvältä, erityisesti lukeminen.
So että jos listatessa omia faktojaan kertoo että palkka on keskivertoa parempi niin heti ollaan naisia taas sortamassa 😆😆😆
Apua oikeesti miten sekasin osa meistä naisista on. Sortoa nähdään jo männynkävyssäkin."osa meistä naisista"
Suurin osa meistä naisista kuitenkin osaa laskea, että iso palkka - elarit 3 lapsesta=vähän rahaa. Että ei tuo varmaan päde palkallaan, kyllä lapseton nainen enemmän tienaa. Ehkä se yritti kertoa, että rahaa jää vähän elämiseenkin.
Auts... pakko myöntää et vuosia olen inceleille kettuillu siitä että vika on heissä eikä naisissa, taisin olla väärässä. Aivan täysin harhaiset odotukset täälä, järjestäen kaikilla naisilla on päässä vikaa mutta heti kun mies on avoin omista ongelmistaan niin sitten ollaan olevinaan.
Oli täälä fiksujakin vastauksia, ei sillä!
Sun on lopetettava tupakoiminen että ois mitään mahkuja, ja ihan vilpittömästi haluan nyt auttaa. Lapset voi vielä mennä monelle mutta tupakointi ja 3 muksua yhdessä on aika hillitön turn off. Paitsi tietenkin jos kelpaa joku elähtänyt ei-niin-sivistynyt röökimuija jolla myös pieniä lapsia. Yli 20-vuotiaista naisista muuten tupakoi 11% eli kymmenesosa, että sekin vielä.
T. N35v
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen taas ap:ta haukutaan täällä, niinkuin useimpia palstailevia miehiä. Kuinkahan moni noista "liian vanha mulle" on jotain 40v😂😂
T. M26
Jokainen päättäköön itse, mikä on liian vanha.
Itse olet takuulla niitä, jotka hokevat, ettei ketään miestä kiinnosta yli 25v. nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat --> välitön no no.
90% ihmisistä on jossain vaiheessa elämää esim. masennusta. Jännä, että tälle mielenvikaisten palstalle etsiintyy näitä harvinaisia aina terveitä ihmisiä.
En ole vielä koskaan tavannut tervejärkistä naista ja miehiäkin vain muutaman.
Riippu siis hulluuden laadusta lähinnä.
Ps. Itse olen ollut käkikello fiiliksissä noin 10v mutta muuten pitänyt itseäni selväjärkisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miten sekasin osa meistä naisista on. Sortoa nähdään jo männynkävyssäkin."osa meistä naisista"
Suurin osa meistä naisista kuitenkin osaa laskea, että iso palkka - elarit 3 lapsesta=vähän rahaa. Että ei tuo varmaan päde palkallaan, kyllä lapseton nainen enemmän tienaa. Ehkä se yritti kertoa, että rahaa jää vähän elämiseenkin.
Tässä maassa on aika paljon lapsettomia naisia pätkätöissä mm. kaupoissa. Lapseton ei todellakaan tarkoita hyvätuloista, vaikka palstalla jaksetaan niin väittää vuodesta toiseen.
Tupakointi olisi minulle ainut miinus. Parta, kalju ja pituus, aa että kun kuulostaa hyvältä! Ainoastaan positiivista, että on lapsia ja asiat exän kanssa kunnossa. Omien kokemusten mukaan (näin kahden teinin yh-mutsina) mikään ei ole itsekkäämpi kuin keski-ikäinen, lapseton mies, joka on elänyt elämänsä oma napa keskipisteenä.
Aika pihalla olet jos kuvittelet, että vain miehiä täällä haukutaan. Itse tein suruissani aloituksen tänne avioerosta ja paskaa sain niskaani. Olen nainen.