Kelpaisiko tällainen mies? Kerro syitä miksi ei tai miksi kyllä.
42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan. Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. "Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista. Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin. Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito. Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?
Kommentit (360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kolme lasta oli tehtynä, eli ei osaa käyttää ehkäisyä.
Mikä ihmeen kommentti tämä on? Ei osaa käyttää ehkäisyä. Voi äly hoi. Ei sitten tullut mieleen, että suunniteltuja lapsia ja ehkäisyä käytetty sitten muuten.
Joo, tämä oli yksi parhaista tähän asti. Toistan vielä, jokainen lapsi on suunniteltu ja haluttu=)
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki valittaa lapsista :) Jos on yli nelikymppinen mies, ja elänyt pitkässä suhteessa, niin luulisi olevan aika tavallista, että on lapsia siunaantunut.
Monelle varmaan yksi ei olisi este, mutta kolme on jo joku lastentarha. Liikaa kakaroita väsätty.
Jos nyt lätkääntyisin vahingossa, niin kenties. Mutta missään nimessä en ryhtyisi väen vängällä yrittämään suhdetta kolmen lapsen isän kanssa. Kuulostaa erittäin rasittavalta. Myös jatkuva tupakointi ärsyttää ja mielenterveysongelmat arveluttavat. Eli summa summarum, en toivo ihastuvani kuvatunlaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
minkälaista mt-ongelmaa? onko halua tehdä asialle jotain, ja rajoittaako se arkea kuinka? tupakointi miinusta mutta ei ehdoton, juomattomuus hyvä. En ole itse täysi absolutisti enkö tee siitä numeroa. Viihdyn ilman vauhtiryyppyjä monenlaisten ihmisten seurassa.
Lapset ok, omani jo nuoria aikuisia. Tatskat sinulla merkkinä jostain aikaisemmasta teemahassuttelusta. Toivottavasti niitä ei tule lisää. olen vanhempi, mutta kemiastahan kaikki riippuu. kaljua ja mahaa saa olla, mutta terveys ja puhtaus vouhottamatta tärkeää. harrastukset ok. itselläkin monipuolista kiinnostuksen kohdetta. ei kaikki niin vakavaa.
Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa tuolla teemahassuttelulla?
Vierailija kirjoitti:
tuota tatska vimmaa en yhtään ymmärrä. Mustetta ihoon ja sit on ihan "cool" loppuelämänsä?
H.tto, itsellä kertynyt arpia ihan muutenkin, ilman mitään mustetta iholla. Sekä tavannut henkilöitä jotka katuu syvästi miksi johki tatskajuttuun mennyt. Ja toistan, jossain maissa jos tunaroi tms, niin siellä katsotaan ne kuviot, ja meno sit on sit aivan eri kun oletti.
Joissain maissa, jos tunaroi.... huoh. No älä tunaroi! Ole ihmisiksi. Normaaleilla ihmisillä ei ole mitään tuollaisia ongelmia.
Ja itse taas nimenomaan otin oman tatuointini arpien takia. Paljon ennemmin sitä tatuointia katselee kuin niitä arpia, muistuttamassa aina silmien edessä siitä miten ja miksi ovat syntyneet.
Kylläpä naiset on nirsoja! Naiset itse haluaa lapsia ja sitten jos miehellä on lapsia niin se on kielteinen asia? Mt ongelmat on nykyään tosi yleisiä ja naisilla on niitä yhtälailla joten miksi se on ehdoton ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kävisi, koska tatuoinnit, kalju ja mielenterveysongelma aikoinaan. Liian vähäinen alkoholin käyttö kertoo jostain.
Tupakointi ei haittaa.
Minusta on enemmän normaalia että nelikymppisellä on lapsia kuin ettei olisi. Myös se että välit exään on hyvät on normaalia ja että lasten asiat hoidetaan yhteisymmärryksessä.
Itse en siis huolisi miestä jolla ei ole lapsia.
N54 ja aikuiset lapset
Minulla taas särähtää korvaan, että exän kanssa on läheiset välit ja lapsia kasvatetaan yhdessä. Mihin siinä uutta naista tarvitaan? Palvelijaksi? Se miksi tuo särähtää korvaan liittyy siihen, että tuon voisi kääntää muotoon "hypin exän menojen mukaan eikä meillä ole virallista sopimusta lasten tapaamisesta". Rajat on ensisijaisen tärkeät uusperheen onnistumisen kannalta.
Ja olen siis ex-uusperheellinen ja nyt nautin omasta rauhasta. Yritän myös kasvattaa itsekunnioitustani takaisin. En ole kenenkään piika, lastenvahti tai seksilelu.
Kaksi ongelmaa: tupakointi ja kysely täällä, kelpaatko. Eli haiset ja olet yksinkertainen.
Yllättäen taas ap:ta haukutaan täällä, niinkuin useimpia palstailevia miehiä. Kuinkahan moni noista "liian vanha mulle" on jotain 40v😂😂
T. M26
Ap, tämä palsta on se, jossa saat vain arvostelua ja pahan mielen. Olet varmasti jollekin naiselle todella rakas juuri sellaisena kuin olet. Pidän peukkuja, että löydät itsellesi sopivan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naiset on nirsoja! Naiset itse haluaa lapsia ja sitten jos miehellä on lapsia niin se on kielteinen asia? Mt ongelmat on nykyään tosi yleisiä ja naisilla on niitä yhtälailla joten miksi se on ehdoton ei?
En minä ainakaan ole hankkimassa lapsia vaikka niistä tykkäänkin. En muuttaisi (enää) yhteen miehen kanssa, kunnes hänen lapsensa ovat muuttaneet kotoa. Ja ongelma ei ollut itse lapsissa, vaan exäni käytöksessä ja lastenkasvatustavoissa, joista saatiin aikaan paljon vääntöä.
Vierailija kirjoitti:
No minulla ei ole mielenterveysongelmia. Eikä kiinnosta hoitaa muiden lapsia. Ja vaikkei niitä joutuisikaan hoitamaan, niin nehän vievät merkittävän osan miehen ajasta, kuten tietysti kuuluukin.
Ei herätä kiinnostustani. Syyt: tupakointi on täydellinen miinus, liian vanha, liikaa lapsia (koska haluan itse saada vielä lapsia), tatuointi on mautonta, videopelit samoin.
N28, ei lapsia, luontoon liittyvä akateeminen ammatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole hankkimassa lapsia vaikka niistä tykkäänkin. En muuttaisi (enää) yhteen miehen kanssa, kunnes hänen lapsensa ovat muuttaneet kotoa. Ja ongelma ei ollut itse lapsissa, vaan exäni käytöksessä ja lastenkasvatustavoissa, joista saatiin aikaan paljon vääntöä.
Nii mutta noin 80% naisista tekee lapsia joten noin 80% naisista ei lapset ole ongelma.
Paistaa läpi naisten kaksnaamaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen taas ap:ta haukutaan täällä, niinkuin useimpia palstailevia miehiä. Kuinkahan moni noista "liian vanha mulle" on jotain 40v😂😂
T. M26
Suurin osa ei hauku, vaan toteaa ettei elämäntilanne tai joku muu vaan natsaisi yhteen. Etsi sanakirja jos et tiedä mitä haukkuminen tarkoittaa. Ihme mielensäpahoittajien sukupolvea te zoomerit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii mutta noin 80% naisista tekee lapsia joten noin 80% naisista ei lapset ole ongelma.
Paistaa läpi naisten kaksnaamaisuus.
Niin, tekee omat lapset. Toisten lapset onkin jo aivan eri juttu.
Oot muutenkin vaan tyhmä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäluokan miehistä ammattia korostava mies pyrkii usein muiluttamaan omien lastensa hoidon naiselle. Siksi se on naisille kielteinen asia.
Minulla taas särähtää korvaan, että exän kanssa on läheiset välit ja lapsia kasvatetaan yhdessä. Mihin siinä uutta naista tarvitaan? Palvelijaksi? Se miksi tuo särähtää korvaan liittyy siihen, että tuon voisi kääntää muotoon "hypin exän menojen mukaan eikä meillä ole virallista sopimusta lasten tapaamisesta". Rajat on ensisijaisen tärkeät uusperheen onnistumisen kannalta.