Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisiko tällainen mies? Kerro syitä miksi ei tai miksi kyllä.

Vierailija
13.07.2023 |

42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan. Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. "Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista. Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin. Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito. Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?

Kommentit (360)

Vierailija
221/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki valittaa lapsista :) Jos on yli nelikymppinen mies, ja elänyt pitkässä suhteessa, niin luulisi olevan aika tavallista, että on lapsia siunaantunut.

Monelle varmaan yksi ei olisi este, mutta kolme on jo joku lastentarha. Liikaa kakaroita väsätty.

Juuri kukaan nainen ei kelpuuta miehen lapsia mutta silti haluaa omia ja odottaa että

uudet miehet hyväksyy sitten heidän. 

Vierailija
222/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen taas ap:ta haukutaan täällä, niinkuin useimpia palstailevia miehiä. Kuinkahan moni noista "liian vanha mulle" on jotain 40v😂😂

T. M26

Aika pihalla olet jos kuvittelet, että vain miehiä täällä haukutaan. Itse tein suruissani aloituksen tänne avioerosta ja paskaa sain niskaani. Olen nainen.

En ota näitä haukkumisina, tämä on ollut todella viihdyttävää millaisia kommentteja on tullut:)

Kerroin rehellisesti itsestäni pintapuolisesti, omasta mielestäni hyviä juttuja ja myös ns. miinuksia yhtä rehellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska : tatuoinnit, kaljan ja varsinkin viininlipittely, 10 cm liian pitkä noi nyt ehdottomasti.

Lapset, tupakointi ja videopelit vois joissain tapauksessa mennäkin.

Pitää hyvästä ruuasta? Eikös me kaikki?

Vierailija
224/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä kelpaisi. Ei yhtään miinusta. Valitettavasti oon sua 8v vanhempi ja läski :)

Vierailija
225/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ehdottomat turn offit: lapset ja alkottomuus.

Vierailija
226/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen taas ap:ta haukutaan täällä, niinkuin useimpia palstailevia miehiä. Kuinkahan moni noista "liian vanha mulle" on jotain 40v😂😂

T. M26

Jokainen päättäköön itse, mikä on liian vanha.

Itse olet takuulla niitä, jotka hokevat, ettei ketään miestä kiinnosta yli 25v. nainen. 

En oo kyllä hokenut mitään sellaista ja itse voisin todellakin 25-30v naisen kelpuuttaa jos sinkku olisin. Tyttöystäväni on 23

M26

Vierailija
227/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jykevä kulli?

Vierailija
228/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan.

Ihan ok ikä, olet minua viisi vuotta vanhempi, hienoa että hyvät välit. Vanhempien kuuluu aina olla sen lapsen puolella eikä toisiaan vastaan. Itsellä neljä lasta.

Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90.

En osaa oikein hahmottaa paino/pituus/muotoasioita. Jos et käyttäisi fyysistä kokoeroa rumasti hyväksi esim olemalla kovakourainen niin ihan ok. Ite 165cm ja 50kg.

Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi.

Kalju sillei että valitset ajella pään kaljuksi vai sillei että tukka olisi pitempänä mallia osmo soininvaara tai juice leskinen? Jos vaihtoehto a, miksi ajelet ja jos b niin ok.

"Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista.

Mitä on miehinen työ? Remontointitaito on arvokas! Ihan oikeesti siinä säästää tosi paljon jos osaa tehdä itse. Osaavat kädet on kuin kullasta tehdyt.

Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin.

Tupakka ok, alkoholia en itse juo koskaan, enkä halua sitä arkeeni, joten se olisi deal breaker.

Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan.

Jee!

Maanläheinen ja aito.

Mitä se tarkottaa? Tykkäätkö kalastuksesta tai retkeilystä? Osaatko tehdä kasvimaata ja kukkapenkkiä ja hoitaa kukkopojat pakastimeen?

Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin.

Mitä ongelmia? Persoonallisuushäiriöt, epävakaa, narsisti, ei kiitos. Skitsofrenia, ei kiitos. Itse kärsin nuorena ahdistuksesta ja paniikista mutta kävin 4v terapiassa enkä ole vuosiin saanut itseäni semmoiseen hätätilaan että paniikkia laukaisisi. Jos olet tehnyt mt-ongelmiesi kanssa töitä ja ne eivät aiheuta kanssaeläjille vaaraa, ne on ok.

Miltä kuulostaisi?

Ihan hyvältä paitsi se alkoholi.

Vierailija
229/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naiset on nirsoja! Naiset itse haluaa lapsia ja sitten jos miehellä on lapsia niin se on kielteinen asia? Mt ongelmat on nykyään tosi yleisiä ja naisilla on niitä yhtälailla joten miksi se on ehdoton ei?

Tuon ikäluokan miehistä ammattia korostava mies pyrkii usein muiluttamaan omien lastensa hoidon naiselle. Siksi se on naisille kielteinen asia.

Usko tai älä, nautin kovasti lasteni kanssa ajan viettämisestä. Näen siinä, että olen jotain oikeasti merkityksellistä saanut aikaan elämässäni:) Toisaalta ovat jo sen ikäisiä etteivät kokoaikaista hoitoa ja aikuisen valvontaa välttämättä tarvitse. Joten ei ole tarvetta tai halua " muiluttaa" hoitovastuuta:

Vierailija
230/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ois kyllä nou. Mt-ongelmat voi olla myös, riippuen mitä ja onko todella toipunut niistä kunnolla. Muut ominaisuudet ihan ok, riippuen paljon synkkaako muuten jne. Mutta tupakointia en kestäisi ollenkaan.

Vierailija
231/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tökkii on tuo aiemmat mielenterveysongelmat.

Ei sillä, että mä kaksi vuotta vanhempana ja ylipainoisena kelpaisin edes sulle. :D 

Vierailija
232/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku niin joo kunhan haluaisit lisää lapsia. Mieheni polttaa, juo joskus alkoholia, lapsia entuudestaan ja hyvät välit heidän äitiinsä. Duunariammatissa, duunaritulot, joltain osin kulttuurista kiinnostunut. Mt-taustaa hänelläkin ja toisinaan oireilee lievästi. Mutta kenelläpä ei. On todella hyvä isä ja rakas kumppani.

Vierailija
233/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan pitkä/iso omaan makuun, mutta se nyt ei ole kynnyskysymys. Tupakointi no-no. Lapset ja se, että on hyvät välit heidän äitiin on plussaa, samoin remontointitaidot. Miehinen työ, no, enpä tiedä, sinällään ihan sama kunhan ei sisällä mitään "miesten ja naisten työt"-asennetta. Alkon käyttö, harrastukset, ulkonäkö muuten kuulostaa ihan hyvältä.

Vierailija
234/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuohon röökaamiseen kosahtais mullakin. Minkälaisia mt-ongelmia..? Lapset vois olla jopa plussaa jos ne on osattu kasvattaa (=on ollut ne kuuluisat rajat ja rakkautta) ja exä ei jatkuvasti soittele että tuletko pliis vaihtamaan lampun.

Vierailija
235/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä pisti silmään mt-ongelmat ja kalju, tupakointi ja tatuoinnit saattaa olla myös häiritseviä. Viehätyn eniten pitkähiuksisista miehistä.

N41

Vierailija
236/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehellä on lapsia, ei ole aivan ehdoton ei.

Olen kuitenkin huomannut että omien lasten kasvaessa sekin asia muuttuu.

Mitä vanhemmat lapset itsellä, sitä mieluummin yhtä vanhat lapset miehellä.

Oma nuorin on 14v ja ajat sitten ollut oma lapsiluku täynnä joten miehen useita vuosia nuoremmat.... Juu ei kiitos.

Vierailija
237/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu kuulostaa oikein kivalta mutta tupakointi ehdoton ei. En vaan siedä sitä hajua yhtään.

Mt ongelmat hiukan rajalla ja voisi mennä jos on ollut vaikka eroon liittyvää masennusta tms ja on tilanne on nyt balanssissa

Vierailija
238/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

crisscross kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki valittaa lapsista :) Jos on yli nelikymppinen mies, ja elänyt pitkässä suhteessa, niin luulisi olevan aika tavallista, että on lapsia siunaantunut.

Monelle varmaan yksi ei olisi este, mutta kolme on jo joku lastentarha. Liikaa kakaroita väsätty.

Juuri kukaan nainen ei kelpuuta miehen lapsia mutta silti haluaa omia ja odottaa että

uudet miehet hyväksyy sitten heidän. 

Et taida olla penaalin terävin kynä, kun sönkötyksessäsi ei ole mitään järkeä.

Vierailija
239/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinukset: lapset, tatuoinnit, tupakointi, mielenterveysongelmat. Parta menettelee jos hoidettu, rehottava risuparta iso miinus.

Vierailija
240/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M26

Jokainen päättäköön itse, mikä on liian vanha.

Itse olet takuulla niitä, jotka hokevat, ettei ketään miestä kiinnosta yli 25v. nainen. 

En oo kyllä hokenut mitään sellaista ja itse voisin todellakin 25-30v naisen kelpuuttaa jos sinkku olisin. Tyttöystäväni on 23

M26

Lähtökohtaisesti en ottaisi esim. 25v. naista, tai oikeammin tyttöä. En jaksa uskoa että on vielä "aikuistunut". Toki on poikkeuksia varmaankin..AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan