Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan rehellistä miestä, mutta sellainenkaan ei näemmä saa olla.
Tästä voi opetella:
https://askelterveyteen.com/miten-puhua-rehellisesti-ja-empaattisesti-4…
En lue naistenlehtipaskaa.
Enkä mä koske munaan, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole miehelleen kuningatar ja ykkönen, väärä mies. Jos mies ei ole naiselleen kuningas ja ykkönen, väärä nainen. Parisuhde on kaksisuuntainen tie.
Näin!
En halua olla kenenkään kuningatar enkä halua itselleni kuningasta. En ymmärrä noita sanoja.
Joo, osa ymmärtää, osa ei.
Sellaiset positiiviset ja tasapainoiset ihmiset pitävät itseään ainutkertaisina, hyvinä ja kelpaavina. He pitävät itseään mahdollisena kuningattareksi tai kuninkaaksi.
No ei, vaan joku pumpulissa kasvanut prinsessaharhailija voi kuvitella tuollaista.
56 vuoden aikana en ole vielä tavannut yhtään miestä joka kuvittelisi itseään joksikin hevonvitun kuninkaaksi. 😂😂😂
Etkö tajua asioita muutoin kuin konkretian kautta? Tuossa on kyse toisen arvostamisesta ja ykkössijan antamisesta parisuhteessa. Mä kohtelen miestäni kuin kuningasta ja siksi hän kohtelee mua kuin kuningatarta. Capiche?
Miksi naisille tulisi valehdella?
AP:n mies on rehellinen ja rakastaa naistaan.
Teidän tulisi olla kiitollisia suomalaisista miehistä. Olemme parasta, mitä voitte saada.
Miksi siis haluatte, että teille valehdellaan?
Vierailija kirjoitti:
Teidän tulisi olla kiitollisia suomalaisista miehistä. Olemme parasta, mitä voitte saada.
Lue tämä
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä olla moukka, niin halutessaan. Mut ei pidä sit ihmetellä, jos seuralainen ei tykkää.
Jännä, kun nämä samat miehet onnistuvat olemaan asiallisia työpaikoillaan ja kaveripiireissään. Se nainen on heille joku nyrkkeilysäkki, johon puretaan kaikki pettymykset ja paha mieli tökeröllä käytöksellä ja tahallisella provokaatiolla ja aina se nainen on liian huono, kun makella on kauniimpi ja peralla seksikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi opetella:
Niin, kyllä sen täytyy olla paskaa, jos naistenlehdessä julkaistaan. Vaik olis kuinka viisasta...mut hei, naistenlehti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi opetella:
Niin, kyllä sen täytyy olla paskaa, jos naistenlehdessä julkaistaan. Vaik olis kuinka viisasta...mut hei, naistenlehti...
Ja sama jantteri miettii huuli pyöreänä, että kun naisille ei saa olla rehellinen, kyllähän se mies rakastaa :D
Joo. Munaansa ja naisen tarjoamia palveluita.
Mies katsonut elämänsä alan leffoja ja todennut tämän faktan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kaunein voi olla vain yksi. Samoin kuin vaikka kaikkein rikkain.
Miten aloittaja voi olla kaikkein kaunein ja myös monta kymmentä vastaajaa, jotka edellyttävät ja olettavat puolisonsa pitävän heitä kaikkein kauneimpana? Onko sillä puolisolla silmälaput päässä 24/7, eikä hän käy töissä, kaupassa, katsele televisiota, käytä nettiä, näe mainoksia kaupungilla?
Voihan kyseinen naisystävä/vaimo/mikäonkaan olla kaikkein kaunein miehen naisystävistä miehen mielestä, mutta vaatia miestä pitämään universaalisti "kaikkein kauneimpana" on jo jotenkin omituista.
Tässä ei ole kyse siitä, että miehen pitäisi pitää naista maailman kauneimpana, se on täysin epärealistinen ajatus. Sen sijaan nainen haluaa olla miehelleen se sopivin ja että mies omaa edes alkeelliset aikuisten ihmisten käytöstavat ja tunnetaidot.
No onhan. Otsikossahan se jo käy ilmi; mies on sanonut rakkaimmaksi, mutta ei maailman kauneimmaksi ja tästä syystä on aloitettu tämä keskustelu. Ilmeisesti ap on miehensä mielestä tälle sopivin nainen, mutta se ei riitä kun pitäisi olla kaunein.
En sitä paitsi ymmärrä, miksi kukaan nainen ei ole aloittanut keskustelua aiheesta "mieheni ei pidä minua älykkäimpänä naisena". Tyhmäksi saa kyllä moittia eikä haittaa yhtään vaikka ei olisi tottakaan, mutta jätä kehumatta kauneimmaksi kun sitä ei ole ja on rehellinen, niin jo haittaa.
Miesten tärkeimpien ominaisuuksien naisille listalla rehellisyys on muuten todella korkealla, mutta kaikesta päätellen ei se niin tärkeää olekaan kun joissakin asioissa on suorastaan velvollisuus valehdella.
Jos naiselle pitää valehdella tämän olevan kaunein (tai edes kaunis) vaikka tämä ei sitä olisikaan, niin onko yhtä suotavaa valehdella olleensa ihan vaan poikien kanssa mökillä vaikka oikeasti oli (kauniimman) salarakkaan kanssa hotellissa? Molemmissa tarkoituksena on hyvä mieli, vaikka sanottu ei olekaan totta. Rehellistä ei ole kumpikaan, joten siitä ei tarvitse keskustella.
Meillä ollut pitkä liitto. 40v tähän asti. En ole kaunis, enkä hoikka. Muodokas lähinnä. Mieheni edustaa ns. komeaa. Pitkä ja tumma. Ikinä elämässään hän ei ole pahaa sanaa minusta sanonut. Ei aina olla samaa mieltä, ja riitojakin on ollut. Mutta haukkumisia tai arvostelua en ole koskaan kuullu. Työkaveritkin (mieheni) halusivat tavata minut, koska miettivät, kuin ihmeen ihana olen, koska mieheni puhuu aina niin arvostavasti. Taisivat ihmetellä tavatessa, et mikä minussa niin ihmeellistä sit on. Mut sanoisin, ettei tätä liittoa olisi ilman tätä suhtautumista. Toki sen pitää olla molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Mies katsonut elämänsä alan leffoja ja todennut tämän faktan?
Niin, tämä faktahan on monen parisuhteen ongelma, eikä se kenenkään naisen vika ole.
Harmillista maailman tyhmenemistä vaa...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään luotaantyöntävämpää ominaisuutta naisilla, kuin tämä jatkuva valittaminen ja piipittäminen! Se sanoi niin ja se sanoi näin ja minä niin mieleni pahoitin. Hankkikaa selkäranka ja ottakaa vastuu omasta elämästänne, ilman tätä loputonta narinaa ja voivotusta, vaikka se olisikin tällä hetkellä kuinka palkitsevaa. Pilaatte oman ja ympäristönne elämän, maailman tasa-arvoisimmassa ja onnellisimmassa maassa.
Kyllä minä mieleni niin ppahoitin, kun naisille ei saa sanoa enää rehellisesti mitään, kun niillä on mielipiteet ja tunteet, jotka ovat rasittavia. Hymyilisivät nyt vaan nätisti ja hiljaa, kun mies puhuu, niillähän on Suomessa asiat jo ihan tarpeeksi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään luotaantyöntävämpää ominaisuutta naisilla, kuin tämä jatkuva valittaminen ja piipittäminen! Se sanoi niin ja se sanoi näin ja minä niin mieleni pahoitin. Hankkikaa selkäranka ja ottakaa vastuu omasta elämästänne, ilman tätä loputonta narinaa ja voivotusta, vaikka se olisikin tällä hetkellä kuinka palkitsevaa. Pilaatte oman ja ympäristönne elämän, maailman tasa-arvoisimmassa ja onnellisimmassa maassa.
Kyllä minä mieleni niin ppahoitin, kun naisille ei saa sanoa enää rehellisesti mitään, kun niillä on mielipiteet ja tunteet, jotka ovat rasittavia. Hymyilisivät nyt vaan nätisti ja hiljaa, kun mies puhuu, niillähän on Suomessa asiat jo ihan tarpeeksi hyvin.
Niinpä. Ja kun mies on puhunut, siirrytään sänkyyn, missä tyydytään tähän naiseen haaveillen niistä kauniimmista ja muodokkaammista.
Vierailija kirjoitti:
Tuotas noin - näin aspergerina näkisin että miehesi todennäköisesti puhuu totta; aina löytyy kauniimpia ja muodokkaampia mutta rakkain voit hänelle varmasti olla - kaunista :o)
Sitäpaitsi voit silti olla tosi kaunis ja muodokas, eihän lause sitä mitenkään pois sulje.
Elämä, saati parisuhde, ei ole mikään kilpailu. Sinäkään et ole kaikkein pätevin yhtään missään. Haluaisitko kuunnella läheisiltäsi pitkiä litanioita siitä, että et ole kaikkein älykkäin, huumorintajuisin, viehättävin, keskustelutaitoisin, ystävällisin, parhain ruuanlaittaja, parhain seksitaidoiltasi, et ole paras harrastuksissasi tai työssäsi. Onhan se fakta juu, että toinen toistaan parempia joka asiassa löytyy aina. Mutta kuuluuko nämä arvottamiset parisuhteeseen ja mitä ihmettä sillä haetaan? Itse näen parisuhteen rakkaussuhteena ja siihen ei luokittelu kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelisit nyt edes itse noudattamaan tätä. Hirveää valitusta.
Olet keksinyt loputtoman loopin. Naisen logiikkaa.
Oletko jo harjoitellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi opetella:
Onko tuo askelterveyteen-sivusto joku naistenlehti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelisit nyt edes itse noudattamaan tätä. Hirveää valitusta.
Kukahan ketjun taas aloitti? Olet vastenmielinen jo nyt.
Luultavasti sinä. Olet sairas kun sekaannut eläimiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan olla rehellinen myös äidillesi ja esimiehellesi kertomalla totuuden torvena, että eivät hekään mitään hoikimpia ole, mutta arvostat heitä silti?
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
Ei noin sanota mielitietylle. Piste.
Joopati joo. Kaikki alkeellisetkin käytöstavat ovat turhaketta ja naisten paskaa. Ihan turha itkeä, että moni mies jää ilman suhdetta ja samalla p*llua, kun naiset vetäytyvät luolamiestapojen vuoksi markkinoilta ja ne, jotka ovat naimisissa, pitävät kiinni hyvistä miehistään.