Kukaan ei koskaan soita minulle
Vastataan kyllä jos itse soitan, mutta olis ihan kiva jos edes joskus soitettaisiin takaisin.
Kommentit (13)
Onneksi ei minullekaan. Inhoan puhelimessa puhumista.
Ystäväsi ja sukulaisesi ovat varmaan samanlaisia kuin minä. Inhoan puhelimessa jaarittelua ja pidän yhteyttä ihmisiin Whatsappilla. Tai no okei, äidilleni joudun soittamaan, koska hänellä ei ole älypuhelinta.
Ei tämä taida olla edes iästä kiinni. Olen viisikymppinen ja onnellinen siitä, että puhelimessa puhuminen on lähes loppunut.
Minulla kyllä soi puhelin liikaakin. Siellä on aina vanha tuttuni Mahdollinen Häirikkösoittaja.
Vierailija kirjoitti:
mitä asiaa kenelläkään olisi sinulle?
Miten kammottava ja häijy ihminen olet!
Ei minullekaan kukaan soita. Harmittaa.
Minä soitan sinulle huomenna niin päivitetään työllistymis suunnitelmasi taas 3 kuukaudeksi eteenpäin T:työkkärin täti.
Ei kaikki tykkää puhelimessa puhumisesta, mutta se ei ole sinun vikasi.
Miksi soitella?
Rasittavaa kun soittaja olettaa, että minulla on juuri sillä hetkellä aikaa ja halua jaaritella turhanpäiväisiä.
Suku meillä harrastaa maratonpuheluja.
No mulle kyllä äiti soittaa joka 2. päivä.
Kai voisi olla huonomminkin.
Voiko siitä puhua
Kun ei voi edes ajatella
Voiko siitä puhua
Muuten hymyillään ja toivotellaan hyvää jatkoa
Vaan illan tullen pelottaa
Ei ole ketään kelle soittaa
Semmoista se on.
Jos ei virallisia asiointi puheluita, omaa äitiä ja vaimoa lasketa, niin edellisen kerran mulle on soitettu aikana ennen koronaa. Lapset sen verta pieniä etteivät omista puhelimia.
T. Tavallinen työssäkäyvä 40v perheenisä
Vierailija kirjoitti:
Miksi soitella?
Rasittavaa kun soittaja olettaa, että minulla on juuri sillä hetkellä aikaa ja halua jaaritella turhanpäiväisiä.
Suku meillä harrastaa maratonpuheluja.
Mulle soittajat kyllä tietävät että soitan takaisin sitten kun aikaa. Joskus menee seuraavaan iltaankin soittaminen. Jos kiireistä niin txt.
mitä asiaa kenelläkään olisi sinulle?