Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Hän sentään yritti. Anna vielä mahdollisuus, jos on muuten hyvä tyyppi.
Teet kuten järkevät, listaat paperille plussat ja miinukset.
Mies olisi voinut mieluummin kertoa, miksi rakastaa sinua. Nyt hän tuli sanoneeksi, mitä sinulta hänen mielestään puuttuu. Tosi tökeröä.
Eikö se kaikkein kaunein ole miss Universum?
TÖRKEÄÄ! Olipa erittäin Loukkaavaa Sinulle jätä tuommonen tyyppi.
etkä varmasti ole sitä vanhetessas seuraavana vuonna jos tää veneen kaataa niin antaa mennä ei olis toiminutkaan koskaan :D
AP:n kannattaa valita seuransa jatkossa paremmin. Ei tuollaiseen moukkaan kannata aikaansa ja naiseuttaan tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
Yläpeukutin. Juttu voi olla Porvoosta, mutta yksi perussääntö on mielestäni aivan selvä, että älä ikinä vertaa kumppanisi ulkonäköä negatiivisesti muihin, älä tosissasi äläkä ns. huumorillakaan.
Itse voisin kuvitella korkeintaan jotakin sellaista, että kommentoisin vaimolleni vaikka jonkun naisen vaatetta tms., että tuo sopisi varmaan sinulle. Mutta ei ikipäivänä, että joku toinen nainen olisi itse jotakin parempaa kuin omani.
-Perheellinen mies
Tyhmä mies. Oma mies hipsuttaa ainailtaisin hiustupsua ja sanoo Kaunotar. (Vaikka olen oikeasti lihava rumilus, mutta se tuntuu silti hyvältä)
Ja ilmeisen huumorintajuton vielä.
Kuvottava mies, en antaisi anteeksi. Tosin ei nuo pyydäkään tai jos mukamas pyytävät, etkä heti lepy, suuttuvat siitä.
Voi jeesus miten paljon noita urpoja ukkoja riittää.
Vierailija kirjoitti:
AP:llä on prinsessasyndrooma.
Se taitaa olla sinulla.
Itse kyllä tiedän, etten ole kaunein, enkä edes muodokkain. En ole myöskään itsekeskeinen.
Miksi tämäkin pitää kaikille ölistä?
Valita sille miehelle, hyvä ihminen!
Kysy siltä, oletko kauniimpi kuin hänen äitinsä. Satasesta vetoa, että suuttuu, kun äitiä arvostellaan!!
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.