Nainen; Miksi matchaat tinderissä jos et vastaa viesteihin yhtään mitään? Mikä ihmeen järki tuossa on? Tuntuu olevan todella yleistä nailla
Olen nyt aloittanut 5 keskustelua eri naisten kanssa, ja yksikään ei vastaa mitään!
En vain ymmärrä, miksi edes sitten painaa sitä likea?
M34
Kommentit (42)
mä taas aloitin keskusteluja ja nyt niiltä tulee juttua koko ajan. Ei pitäis keskustella kuin yhden kans.
Saman huomannut ja kuulemma myös miehet tekee tuota.
Kai se sitten lopulta on, että jotku saavat matcheja enemmän kuin jaksvat käsitellä. Eli liketetän ihan kivaa profiilia, mutta kun on liian monta keskustelua menossa, niin ei ehditä vastaamaan kaikille.
Koska minulla on siellä 20 muuta mahdollista keskustelua ja joku toinen oli kiinnostavampi kuin sinä.
En tietenkään swaippailuvaiheessa osaa ennustaa kenen kanssa tulee mätsi, joten kun mätsi tulee tilanne voi muuttua.
Olet luultavasti "ihan ok"-kategoriassa, eli et vaan kiinnosta tarpeeksi.
todennäköinen syy on se, että naisella on niin monta matchia/keskustelua meneillään, että ne täytyy priorisoida kiinnostavuuden mukaan. Ja toinen juttu on se, että jos joku aloittaa keskustelun vaan, että "Moi!" tai "Miten menee?", niin se on niin tylsä aloitus, ettei siihen tee mieli vastata mitään.
Mutta kyllä niitä miehiäkin on paljon, jotka eivät vastaa mitään aloitusviestiin. Minäkin olen pari kertaa matchannyt Tinderissä miesten kanssa, jotka eivät ole vastanneet viestiini mitään. Sitten joskus myöhemmin he ovat poistunee Tinderistä ja luoneet uuden tilin ja taas lähettävät tykkäyksen. Tällöin olen kysynyt suoraan, että mikä on motivaatiosi olla täällä, kun lähetät tykkäyksiä, mutta et kuitenkaan vastaa viesteihin?
Christiiina kirjoitti:
todennäköinen syy on se, että naisella on niin monta matchia/keskustelua meneillään, että ne täytyy priorisoida kiinnostavuuden mukaan. Ja toinen juttu on se, että jos joku aloittaa keskustelun vaan, että "Moi!" tai "Miten menee?", niin se on niin tylsä aloitus, ettei siihen tee mieli vastata mitään.
Mutta kyllä niitä miehiäkin on paljon, jotka eivät vastaa mitään aloitusviestiin. Minäkin olen pari kertaa matchannyt Tinderissä miesten kanssa, jotka eivät ole vastanneet viestiini mitään. Sitten joskus myöhemmin he ovat poistunee Tinderistä ja luoneet uuden tilin ja taas lähettävät tykkäyksen. Tällöin olen kysynyt suoraan, että mikä on motivaatiosi olla täällä, kun lähetät tykkäyksiä, mutta et kuitenkaan vastaa viesteihin?
Itse olen tuosta vähän eri mieltä. Jos on tarpeeksi kiinnostava tapaus, niin tylsäkin aloitus käy. Sehän on vain aloitus, se miten se keskustelu sujuu kokonaisuutena ratkaisee.
Christiiina kirjoitti:
Samanlaisia tylsiä moi, hei ;), mitäs komistus aloituksia naisiltakin tulee, tylsiä.
Oisit onnellinen ees niistä vähäisistä naisista joita siellä on. Tilastollisesti nainen voi parhaiten sinkkuna.
On totta, että useamman kanssa ei kannata keskustella samaan aikaan. Itse asiassa pitäisi keskittyä kerrallaan yhteen, jotta saa tietää olisiko teistä johonkin.
Mutta kai niille muille matcheille voisi sanoa jotain tai sitten poistaa ne eikä jättää roikkumaan?
No tuota, saat sen matchin, koska oletettavasti olet tarpeeksi hyvännäköinen, mutta viestiisi ei vastata, koska se taas ei kiinnostanut tarpeeksi. Eli panosta siihen viestiin, lue profiili ja kysy vaikka siitä jotain.
Miehet tekee tuota kanssa. Tai jos vastaavat niitä pitää tentata kuin pikkulapsia. Vastauksest kysymyksiin on yleensä ei, joo tai emmä tiiä. Olis kiva kun Tinderissä ihmiset miettis jo vähän etukäteen mitä sieltä hakee ja mätsäisivät vain kiinnostavien kanssa. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee tuota kanssa. Tai jos vastaavat niitä pitää tentata kuin pikkulapsia. Vastauksest kysymyksiin on yleensä ei, joo tai emmä tiiä. Olis kiva kun Tinderissä ihmiset miettis jo vähän etukäteen mitä sieltä hakee ja mätsäisivät vain kiinnostavien kanssa. Mutta ei.
Miehet ei pääse matchaamaan oikeasti kiinnostavien kanssa, kiitos hypergamian.
Ellei sitten ole top 0.1% mies
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä on miehelle kova juttu jos tindermätsi ei oo jäätävä mätisäkki. Kyl tinder on naisten leikkipuisto.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Itse olen tuosta vähän eri mieltä. Jos on tarpeeksi kiinnostava tapaus, niin tylsäkin aloitus käy. Sehän on vain aloitus, se miten se keskustelu sujuu kokonaisuutena ratkaisee.
Miten sinä olet sitten tarpeeksi mielenkiintoinen? Yleensähän sen viestittelyn pointti on just se, että saadaan selville, onko match kiinnostava livenäkin. Näistä moi- tyypeistä ei oikein irtoo mitään.
Aika harva jamppa nyt on sellainen hunks- miljonääri, että olisi mitenkään superkiinnostava parilla bulletilla tehdyllä esitelyllä ja sumeilla kännykkäkuvilla.
Vierailija kirjoitti:
No tuota, saat sen matchin, koska oletettavasti olet tarpeeksi hyvännäköinen, mutta viestiisi ei vastata, koska se taas ei kiinnostanut tarpeeksi. Eli panosta siihen viestiin, lue profiili ja kysy vaikka siitä jotain.
Sinänsä hyvä neuvo, mutta ei tämäkään aina toimi. Tinderit yms., ovat aika turhauttavia, mutta sen kanssa on vain pystyttävä elämään.
Match ei ole lupaus keskustelusta, keskustelu ei ole lupaus treffeistä, treffit eivät ole lupaus toisesta tapaamisesta jne.
Vierailija kirjoitti:
On totta, että useamman kanssa ei kannata keskustella samaan aikaan. Itse asiassa pitäisi keskittyä kerrallaan yhteen, jotta saa tietää olisiko teistä johonkin.
Mutta kai niille muille matcheille voisi sanoa jotain tai sitten poistaa ne eikä jättää roikkumaan?
Ja miksei kannattaisi? Ihmiset virittelee taas ihme sääntöjä.
Suurin osa matcheistä ei johda mihinkään, mutta ihan samalla tavalla suurin osa keskusteluista kuihtuu kasaan kuitenkin ennen ensimmäistä tapaamista.
Ei kaikkiin vaan jaksa, eikä ole haluakaan jos joku toinen vaikuttaa juttujensa perusteella semmoiselta että tästä nyt voisi tulla jotain.
En halua useita ehdokkaita kerralla, muistaakin paremmin sitten. Sekaisinhan siinä menee että kuka puhui mitäkin.
Ja minä en edes ole mikään suosittu.
Naiset ei ole ap sinulle mitään velkaa. Ehkä sinun viisteistäsi paistaa samalla tavalla läpi naisviha Tinderissä kuten täällä?
"todella yleistä naisilla" *
ap