Nainen; Miksi matchaat tinderissä jos et vastaa viesteihin yhtään mitään? Mikä ihmeen järki tuossa on? Tuntuu olevan todella yleistä nailla
Olen nyt aloittanut 5 keskustelua eri naisten kanssa, ja yksikään ei vastaa mitään!
En vain ymmärrä, miksi edes sitten painaa sitä likea?
M34
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
On totta, että useamman kanssa ei kannata keskustella samaan aikaan. Itse asiassa pitäisi keskittyä kerrallaan yhteen, jotta saa tietää olisiko teistä johonkin.
Mutta kai niille muille matcheille voisi sanoa jotain tai sitten poistaa ne eikä jättää roikkumaan?
Miksi pitäisi antaa pakit tai poistaa, jos just sillä hetkellä jonkun toisen kanssa juttelee?
Eihän niissä ole välttämättä mitään vikaa eikä ole halua antaa pakkeja. Kuka tietää jos myöhemmin tuleekin juteltua.
Kauan olet sitä vastausta odottanut? Itsellä saattoi mennä muutamakin päivä että edes kävin viestejä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole ap sinulle mitään velkaa. Ehkä sinun viisteistäsi paistaa samalla tavalla läpi naisviha Tinderissä kuten täällä?
Naisvihaa se, että kysyy miksei vastaa keskustleun aloituksiin? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota, saat sen matchin, koska oletettavasti olet tarpeeksi hyvännäköinen, mutta viestiisi ei vastata, koska se taas ei kiinnostanut tarpeeksi. Eli panosta siihen viestiin, lue profiili ja kysy vaikka siitä jotain.
Sinänsä hyvä neuvo, mutta ei tämäkään aina toimi. Tinderit yms., ovat aika turhauttavia, mutta sen kanssa on vain pystyttävä elämään.
Match ei ole lupaus keskustelusta, keskustelu ei ole lupaus treffeistä, treffit eivät ole lupaus toisesta tapaamisesta jne.
Ei ne turhauta kun ei suhtaudu liian vakavasti.
Mul ei o turhia odotusarvoja niin ei harmita.
Vaikka ei mitään odottaisi, niin ihan hukkaan heitetty aika turhauttaa. Toisaalta, jos ei edes odota mitään, niin se koko homma menee siihen, että likettää vähän ketä sattuu ja ei edes muista käydä tsekkaamassa matchejä.
Vierailija kirjoitti:
Näkee heti kuka on paikalla:
https://www.rosebrides.com/brides/online.html
Miksi mainostat tätä täällä?
Oletko töissä tuolla?
Naiset ovat yksinkertaisesti tyhmiä, siinä koko selitys ilman kaunistelematta.
Vierailija kirjoitti:
Homoilta ei kysytty mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilta ei kysytty mielipidettä.
Sanoin Naiset, en miehet. vajaa älyisiltä ei pyydetty kommentteja
en vastaa aloitusviestiin, jos se on tylsä, tyyliin "Moi"
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
todennäköinen syy on se, että naisella on niin monta matchia/keskustelua meneillään, että ne täytyy priorisoida kiinnostavuuden mukaan. Ja toinen juttu on se, että jos joku aloittaa keskustelun vaan, että "Moi!" tai "Miten menee?", niin se on niin tylsä aloitus, ettei siihen tee mieli vastata mitään.
Mutta kyllä niitä miehiäkin on paljon, jotka eivät vastaa mitään aloitusviestiin. Minäkin olen pari kertaa matchannyt Tinderissä miesten kanssa, jotka eivät ole vastanneet viestiini mitään. Sitten joskus myöhemmin he ovat poistunee Tinderistä ja luoneet uuden tilin ja taas lähettävät tykkäyksen. Tällöin olen kysynyt suoraan, että mikä on motivaatiosi olla täällä, kun lähetät tykkäyksiä, mutta et kuitenkaan vastaa viesteihin?
Itse olen tuosta vähän eri mieltä. Jos on tarpeeksi kiinnostava tapaus, niin tylsäkin aloitus käy. Sehän on vain aloitus,
Ai miesten vai? Oletko selannut miesten bioja Tinderissä?
Kannattaa vaan suosiolla heti poistaa matchin saatua. Omaa tasoahan tuolla testataan.
Vierailija kirjoitti:
On totta, että useamman kanssa ei kannata keskustella samaan aikaan. Itse asiassa pitäisi keskittyä kerrallaan yhteen, jotta saa tietää olisiko teistä johonkin.
Mutta kai niille muille matcheille voisi sanoa jotain tai sitten poistaa ne eikä jättää roikkumaan?
Tiedätkö, miten paljon mies suuttuu, jos sille sanoo, että voitko odottaa vähän kun tässä on nyt toinen ehdokas ekana ja haluan viestitellä vain yhdelle kerrallaan? :D
Like ei ole ensinnäkään sitoumus viestittelystä.
Jos aloitusviestistä käy ilmi ettei viestijä ole lukenut profiiliani, arvioin ettei hän etsi seuraa samalla vakavuudella kuin minä, joten miksi turhaan vastaisin. Mutta itse en jätä matcheja roikkumaan, poistan kyllä jos viestistä käy ilmi ettemme ole yhteensopivia.
Plus moni ei edes käy sovelluksissa kuin luokkaa viikottain, tottakai vastaaminen silloin kestää.
Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia avausviestejä ap lähettää, voisimme antaa vinkkejä miten niitä voi parantaa. Mutta ei hän tietenkään kerro, koska päämäärä ei ole muuttaa tilannetta, vaan haukkua naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, miten paljon mies suuttuu, jos sille sanoo, että voitko odottaa vähän kun tässä on nyt toinen ehdokas ekana ja haluan viestitellä vain yhdelle kerrallaan? :D
Näin, kun ne suuttuu jo siitä, kuten tämä ketju kertoo, kun niille ei edes viestitellä! Onhan se kova paikka miehille, kun ovat tulleet tussu-Foodoraan, eivätkä saa edes yhtä viestiä naiselta :)
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa olla viettämättä aikaa naisten kanssa. Tyhmyya nimittäin tarttuu. Suosittelen, että aloitat sillä, että lähdetään pois tältä palstalta.
Millaisia viestejä olet laittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, kun ne suuttuu jo siitä, kuten tämä ketju kertoo, kun niille ei edes viestitellä! Onhan se kova paikka miehille, kun ovat tulleet tussu-Foodoraan, eivätkä saa edes yhtä viestiä naiselta :)
Ne suuttuu, jos ei vastaa, ne suuttuu jos vastaa väärin, ne suuttuu että naisella on enemmän kuin yksi match vaikka laittavat itse kaikki oikealle, suuttuvat kun pyytää odottamaan ja suuttuvat, jos poistat matchin.
Naiset häipyy ja tinderiin jää vain vieläkin vihaisempia miehiä.
Eka viesti naiselle on hyvä olla vaikka että: "joko on housut laskettu alas?"
Ei ne turhauta kun ei suhtaudu liian vakavasti.
Mul ei o turhia odotusarvoja niin ei harmita.