Perussuomalaiset: Riikan nettikommentit olivat ITSEPUOLUSTUSTA!
"Mutta tässäkin heitossa oli koko ajan kyse itsepuolustuksesta tilanteessa, jossa nuori mies uhkailee naista suljetussa tilassa."
https://www.suomenuutiset.fi/__trashed-16/
Riikka on UHRI! Perussuomalaiset ovat syyttömiä!
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31v nainen kirjoittelee väkivaltafantasioita 2 päivää kauhajokisurmien jälkeen. Kuinka sairaaksi Suomen hallitus on mennyt? Vastuuntuntoinen pääministeri olisi jo kiikuttamassa eroanomusta presidentille. Eroa Petteri ja koko hallitus.
15 vuotta sitten jouduttuaan häirinnän kohteeksi itse julkisessa kulkuvälineessä
Kerro nyt viisaana itse, mitä tuossa tilanteessa mielestäsi olisi kuulunut toimia ja kerro sama ohje kaikille muillekin häirintää kokeville
Kukaan ei häirinnyt riikkaa ennen kuin tämä itse sekaantui muiden keskusteluun.
Sinä olit tietenkin paikalla? Etkä itse tehnyt mitään, vaikka nuoria sinun vieressäsi häiriköitiin
Häiriköitiin? Nimimerkki "riikka" kysyi kertomansa mukaan somalilta, miksi häntä ei Suomi kiinnosta, sen jälkeen kun kyseinen somali oli kovaäänisesti ilmoittanut, että häntä ei juuri tapahtunut joukkoampuminen Suomessa tai Suomi kiinnosta. Tällaisen kysyminen on jonkun mielestä häiriköintiä? Ja vastauksena tähän kyseinen somali oli solvannut "riikkaa" ja uhannut tätä ampumisella.
Onhan tuossa nyt täysin ilmeistä., kuka tuossa tilanteessa käyttäytyi väärin ja se ei ollut "riikka".
Minä en puhunut häiriköinnistä, sanoin että "itse sekaantui muiden keskusteluun". Ja juuri näin tapahtui.
Niille ei saa siis puhua ollenkaan. Antaa niiden huutaa vaan omia mielipiteitänsä julkisissa tiloissa, mennään me pää alas painettuna hipi hiljaa ja huomaamatta ohi, ettei tule rasseleimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ne mitä oli niin väitetyn mainehaitan suomelle suomi teki niistä ihan itse. Älytön melskaus mediassa muutamasta kiukkusesta virkkeestä joskus kauan sitten.
Se on väärin että nykyään voi piiloutua median taakse ilman että lähde tulee selville. Jos aina vaadittaisiin lähteen julkaisua, niin media olisi hiljempaa, samoin lähteet.
Lähdesuoja on ollut voimassa vuodesta 1966, että ei se ole ihan "nykyään".
Hyvin harvoin kuulee suunnitelmia provosoimattomista hyökkäyksistä. Kyllä se on aina niin että mitä tekisit JOS. Tämä on tietysti kielletty totuus vasemmiston uskojärjestelmässä.
Ihmiset kaipaavat vertaistukea ja mahdollisuutta päästellä höyryjä ja näin on myös Purran kohdalla. Oikeuslaitos suhtautuu vertaistukeen poliittisena manifestina kuten myös poliittiset vastustajat.
Useimmilla suomalaisilla on lähinnä negatiivisia kokemuksia joistakin ihmisryhmistä ja toivoisivat, että nämä ihmiset lähtisivät raketilla kuuhun, jolloin paraneminen voisi alkaa.
Kannattaa katsoa Googlella adressi "suomensuomalaisten tasa-arvoinen kohtelu varmistettava" lisätietoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31v nainen kirjoittelee väkivaltafantasioita 2 päivää kauhajokisurmien jälkeen. Kuinka sairaaksi Suomen hallitus on mennyt? Vastuuntuntoinen pääministeri olisi jo kiikuttamassa eroanomusta presidentille. Eroa Petteri ja koko hallitus.
Tästäkin huomaa, että öyhöttäjät eivät ole edes viitsineet lukea tuota tekstiä josta öyhöttävät.
Koko tapaus alkaa siitä, että "riikka" on järkyttynyt kyseisestä ampumatapauksesta ja suuttuu, kun nuori somali bussissa kovaäänisesti ilmoittaa, että häntä ei kyseinen ampumatapaus tai Suomi kiinnosta. Jonka jälkeen kyseinen somali uhkaa Riikkaa ampumisella.
Höpö höpö. Jos Riikkaa olisi kauhistuttanut joukkoampuminen, hän ei olisi fantasioinut sellaisella. Sitä paitsi millainen kolmikymppinen äiti, jatko-opiskelija yliopistolta, menee sekaantumaan jonkun teinin satunnaiseen keskusteluun liikennevälineessä. Kyseinen teini (lapsi siis käytännössä) ei ollut millään tavalla ottanut kontaktia Riikkaan ennen kuin Riikka itse menee häiriköimään keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan joutunut samaan tilanteeseen? Aika moni suomalainen nuori on julkisissa kuljetusvälineissä turvattomassa tilassa nykyään.
Riikka oli 31 v.
31 vuotias ei vielä ole kovin vanha ja moni suomalainen nuori ja jopa lapsi on oikeasti pulassa nykyään julkisissa kulkuneuvoissa. Asiasta on käyty vilkasta keskustelua ja muutamaa nuorta itsekin olen joutunut kuuntelemaan näistä ongelmista.
Mikä sun mielestäsi vihan kohteeksi joutuneen suomalaisen nuoren toimintamalli vihatilanteessa pitäisi olla? Puolustaakaan kun ei voi itseään nykyään. Kerro nyt
Miten nuoren ehkä nykypäivänä kokema uhka oikeuttaa 15 vuotta sitten tehdyn rasisitisen kirjoittelun?
Sen sijaan, että nariset siinä, niin kerro ihmeessä miten häirinnän kohteeksi joutuneen nuoren pitää toimia? Eikö sulla ole mitään ohjetta ja neuvoa tarjota? Eipä tietenkään
Poistua tilanteesta ja hakeutua aikuisten keskelle, bussissa kuljettajan lähelle. Itsensä puolustaminen ei ole nykyäänkään kiellettyä, mutta viisasta se ei ole.
No niin, nyt on sun vuoro vastata.
Ja sitten sitä bussikuskia puukotetaan hengenvaarallisesti. Ei oikein toimi noin sun ohjeet.
Neljä nuorta vangittiin liittyen bussikuskin puukotukseen Vantaalla
STT
19.6. 17:31 | Päivitetty 19.6. 18:33
Itä-Uudenmaan käräjäoikeus on maanantaina vanginnut neljä nuorta Vantaalla runsas viikko sitten tapahtuneeseen bussinkuljettajan puukotukseen liittyen.
Vangitut nuoret ovat 15–17-vuotiaita. Kahta heistä epäillään pahoinpitelystä sekä kahdesta ryöstöstä, yhtä pahoinpitelystä sekä kahdesta törkeästä ryöstöstä ja yhtä törkeästä pahoinpitelystä sekä kahdesta ryöstöstä.
Lisäksi käräjäoikeus määräsi kaksi vuonna 2007 syntynyttä nuorta tehostettuun matkustuskieltoon.
Poliisi on kertonut aiemmin, että nuorisojoukko pahoinpiteli kuskia Vantaan Länsimäessä 11. kesäkuuta muun muassa nyrkein. Poliisin mukaan kuljettajaa lyötiin myös teräaseella.
Puukotettiinko kuljettajaa sen takia, että ahdistelua kokenut nuori hakeutui hänen lähelleen? Ei. Ei siis varsinaisesti liity asiaan.
Tuossakin tapauksessa ulkopuolisten väliintulo esti sen, ettei kuljettajalle käynyt vielä pahemmin. Siksi ei kannata jättäytyä yksin, jos tulee häirityksi, vaan hakeutua jo siinä vaiheessa muiden seuraan ennen kuin seuraa jotain pahempaa.
Nykyään vaan kukaan ei enää uskalla puuttua mihinkään. Kanssamatkustajat tuijottaa toiseen suuntaan hiljaa, kun viesressä tehdään ryöstöä nuorelle. Kengät viedään jalasta ja vaatteet pääältä ja kanssamatkustajat eivät katso edes kohti saati että auttaisivat uhria mitenkään
Tähänkö siinä rasse-pelossa on tultu? Moniko teistä on valmis puolustamaan rikoksen uhria ja jos ette, niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 vuotta sitten jouduttuaan häirinnän kohteeksi itse julkisessa kulkuvälineessä
Kerro nyt viisaana itse, mitä tuossa tilanteessa mielestäsi olisi kuulunut toimia ja kerro sama ohje kaikille muillekin häirintää kokeville
Kukaan ei häirinnyt riikkaa ennen kuin tämä itse sekaantui muiden keskusteluun.
Sinä olit tietenkin paikalla? Etkä itse tehnyt mitään, vaikka nuoria sinun vieressäsi häiriköitiin
Häiriköitiin? Nimimerkki "riikka" kysyi kertomansa mukaan somalilta, miksi häntä ei Suomi kiinnosta, sen jälkeen kun kyseinen somali oli kovaäänisesti ilmoittanut, että häntä ei juuri tapahtunut joukkoampuminen Suomessa tai Suomi kiinnosta. Tällaisen kysyminen on jonkun mielestä häiriköintiä? Ja vastauksena tähän kyseinen somali oli solvannut "riikkaa" ja uhannut tätä ampumisella.
Onhan tuossa nyt täysin ilmeistä., kuka tuossa tilanteessa käyttäytyi väärin ja se ei ollut "riikka".
Minä en puhunut häiriköinnistä, sanoin että "itse sekaantui muiden keskusteluun". Ja juuri näin tapahtui.
Niille ei saa siis puhua ollenkaan. Antaa niiden huutaa vaan omia mielipiteitänsä julkisissa tiloissa, mennään me pää alas painettuna hipi hiljaa ja huomaamatta ohi, ettei tule rasseleimaa
Saa öykkäreille puhua, mutta tyhmää se on. Turha esim. juoppoporukan juttuihin on puuttua, ei siitäkään mitään hyvää seuraa.
Ja kyllä sä voit pitää päätäsi ihan normaalissa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kaipaavat vertaistukea ja mahdollisuutta päästellä höyryjä ja näin on myös Purran kohdalla. Oikeuslaitos suhtautuu vertaistukeen poliittisena manifestina kuten myös poliittiset vastustajat.
Useimmilla suomalaisilla on lähinnä negatiivisia kokemuksia joistakin ihmisryhmistä ja toivoisivat, että nämä ihmiset lähtisivät raketilla kuuhun, jolloin paraneminen voisi alkaa.
Kannattaa katsoa Googlella adressi "suomensuomalaisten tasa-arvoinen kohtelu varmistettava" lisätietoja varten.
Joo kiitos mielellään persut raketilla kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hullumpaa sakkia kuin persut.
Takinkääntäjä kääntää takkinsa ja kaikki persuille käy. Yhtä innostuneen palavasti puolustavat takinkääntäjäänsä. 😂😂😂
Ei todellakaan muissa puolueissa, ei noin hulluja. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan joutunut samaan tilanteeseen? Aika moni suomalainen nuori on julkisissa kuljetusvälineissä turvattomassa tilassa nykyään.
Riikka oli 31 v.
31 vuotias ei vielä ole kovin vanha ja moni suomalainen nuori ja jopa lapsi on oikeasti pulassa nykyään julkisissa kulkuneuvoissa. Asiasta on käyty vilkasta keskustelua ja muutamaa nuorta itsekin olen joutunut kuuntelemaan näistä ongelmista.
Mikä sun mielestäsi vihan kohteeksi joutuneen suomalaisen nuoren toimintamalli vihatilanteessa pitäisi olla? Puolustaakaan kun ei voi itseään nykyään. Kerro nyt
Miten nuoren ehkä nykypäivänä kokema uhka oikeuttaa 15 vuotta sitten tehdyn rasisitisen kirjoittelun?
Sen sijaan, että nariset siinä, niin kerro ihmeessä miten häirinnän kohteeksi joutuneen nuoren pitää toimia? Eikö sulla ole mitään ohjetta ja neuvoa tarjota? Eipä tietenkään
Poistua tilanteesta ja hakeutua aikuisten keskelle, bussissa kuljettajan lähelle. Itsensä puolustaminen ei ole nykyäänkään kiellettyä, mutta viisasta se ei ole.
Hienoa. Puolustautua siis on oikeus, mutta myöhemmin voi saada leiman otsaansa ja menettää jopa työpaikkansa. Täytyy varmaan mennä kaiken uhalla itsepuolustuskurssille ja suositella sitä kaikille nuorillekin. Saako mitään aseita tai pippurisumutetta kantaa mukanaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka oli 31 v.
Eli yli 30 vuotiaista suomalaisia naisia saa mielestäsi ahdistella ja uhkailla julkisissa liikennevälineissä. Tämä selvä.
Olet ehkä helvetin tyhmä tai sitten rimpuilet vain huviksesi. Näytä kohta missä olen näin sanonut. Ikävästi suomalaiselle naiselle on kaikkein vaarallisin suomalainen mies, joka hyvin usein on perussuomalainen, jännää että Riikalla ei ole heistä mitään väkivalta fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka oli 31 v.
Hienoa. Puolustautua siis on oikeus, mutta myöhemmin voi saada leiman otsaansa ja menettää jopa työpaikkansa. Täytyy varmaan mennä kaiken uhalla itsepuolustuskurssille ja suositella sitä kaikille nuorillekin. Saako mitään aseita tai pippurisumutetta kantaa mukanaan?
Ennen lisäkysymyksiä katsotaan se vastaus siihen mun esittämään kysymykseen. Sitä ei ole vielä näkynyt.
Hommalla ei taas puolestaan ole katsottu hyvällä Riikan nöyristelyä vasemmiston edessä. Meneekö puheenjohtaja vaihtoon Tampereella?
Kiitos Riikka, nöyristelyä vasssareiden edessä, sitä me tässä halutaankin.
Se Riikka jonka kanssa olen keskustellut netissä viitisentoista vuotta sitten oli ihailtava ja hieno kirjoittaja ja toivon että tämä nykyinen anteeksipyytely tapahtuu pyssy ohimolla, pakon edessä, sillä juuri tämä vanha Riikka on sitä politiikkaa mitä haluan, jos tästä tulee joku soini v2 ja vassareiden nuolemis-porukka mun täytyy joko lopettaa äänestäminen tai siirtyä kannattamaan sinimustia.
Nykyinen Suomi näyttää mikä tässä nöyristely anteeksipyyntö vassarit viherpiperrys-kulttuurissa on vialla. Onko se tulevaisuus mitä me halutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka oli 31 v.
Avainnippu ja taikalapanen on ainoat sallitut.
Puolusti itseään musliminaisia ja -lapsia vastaan 2019: https://riikkapurra.net/2019/03/05/maa-joka-taantui/
Katselkaapa persut sen kirjoituksia ihan viime vuosilta kun on jo ollut kansanedustajana.
Sen jälkeen kun se heitetään viimeistään syksyllä pihalle ministerin pestistään, niin möyhöttäköön mitä haluaa. Ketään ei kiinnosta. Voitte oikein kimpassa ulista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan kun nuo koulusurmat oli olin todella järkyttynyt, järkyttynyt miten tuollaista voi Suomessa tapahtua.
Kesällä ennen koulusurmia löysimme miehen vanha ilmakiväärin 60-luvulta, lomalla mökillä jokainen aamu lasten kanssa alkoi kilpailulla kuka osuu läheiseen mäntyyn, kerran joku osui ikkunaan eikä se mennyt rikki eli todella tehoton ase.
Koulusurmien jälkeen koko perhettä hävetti ja kauhistutti meidän harrastus.
Kukaan meistä, ei 40v vanhemmat kuin teini-ikäiset lapset olisi vitsaillut joukkosurmalla, missään tilanteessa.Tämäpä se oli sekava kirjoitus. Olen minäkin ammuskellut lapsena maaseudulla kotona ilmakiväärillä vaikka mitä päivieni ratoksi. Koulusurmien jälkeenkö pitäisi kauhistuttaa ja hävettää harrastettu tarkkuusammuskelu?
Ja otetaan vaikka hypotettinen tilanne että 5 miesoletettua tulee joukolla raiskailemaan sinua ja/tai läheistäsi, etkö puolustautuisi aseella jos sellainen olisi saatavilla? Poliisia et ehdi soittelemaan eikä ne kerkiäisikään paikalle.
Otathan aseen esille myös kun ne häiriintyneet kantikset tulevat joukolla raisk aamaan sinua ja läheisiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin huomaa, että öyhöttäjät eivät ole edes viitsineet lukea tuota tekstiä josta öyhöttävät.
Koko tapaus alkaa siitä, että "riikka" on järkyttynyt kyseisestä ampumatapauksesta ja suuttuu, kun nuori somali bussissa kovaäänisesti ilmoittaa, että häntä ei kyseinen ampumatapaus tai Suomi kiinnosta. Jonka jälkeen kyseinen somali uhkaa Riikkaa ampumisella.
Höpö höpö. Jos Riikkaa olisi kauhistuttanut joukkoampuminen, hän ei olisi fantasioinut sellaisella. Sitä paitsi millainen kolmikymppinen äiti, jatko-opiskelija yliopistolta, menee sekaantumaan jonkun teinin satunnaiseen keskusteluun liikennevälineessä. Kyseinen teini (lapsi siis käytännössä) ei ollut millään tavalla ottanut kontaktia Riikkaan ennen kuin Riikka itse menee häiriköimään keskustelua.
No mutkun se hiustenvärjäys ei onnistunut niin vituttihan se.
T. Riikka
Vierailija kirjoitti:
Puolusti itseään musliminaisia ja -lapsia vastaan 2019: https://riikkapurra.net/2019/03/05/maa-joka-taantui/
No minun Suomeen ei kuulu Riikan kaltaiset öyhöttäjät ollenkaan. Isoisoisäni ei taatusti kuollut sodassa ra sis tien puolesta.
En tiedä hullumpaa sakkia kuin persut.