Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perussuomalaiset: Riikan nettikommentit olivat ITSEPUOLUSTUSTA!

Vierailija
12.07.2023 |

"Mutta tässäkin heitossa oli koko ajan kyse itsepuolustuksesta tilanteessa, jossa nuori mies uhkailee naista suljetussa tilassa."

https://www.suomenuutiset.fi/__trashed-16/

Riikka on UHRI! Perussuomalaiset ovat syyttömiä!

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31v nainen kirjoittelee väkivaltafantasioita 2 päivää kauhajokisurmien jälkeen. Kuinka sairaaksi Suomen hallitus on mennyt? Vastuuntuntoinen pääministeri olisi jo kiikuttamassa eroanomusta presidentille. Eroa Petteri ja koko hallitus.

15 vuotta sitten jouduttuaan häirinnän kohteeksi itse julkisessa kulkuvälineessä 

Kerro nyt viisaana itse, mitä tuossa tilanteessa mielestäsi olisi kuulunut toimia ja kerro sama ohje kaikille muillekin häirintää kokeville 

Kukaan ei häirinnyt riikkaa ennen kuin tämä itse sekaantui muiden keskusteluun.

Vierailija
102/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vassareita harmittaa. Menestyvä älykäs oikeistolainen on myrkkyä patavassarin mielenterveydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi saanut Purra pahoitella jo ennen vaaleja aiempia sanomisiaan ja mielipiteitään. Pahoittelut tässä vaiheessa eivät tunnu ihan uskottavilta. Onhan meistä yksi jos toinenkin tehnyt nuoruuden kiihkossa typeryyksiä jotka nyt kaduttavat, mutta tyhmyyksistä on ollut korkeintaan haittaa itselle jos ei ole pyrkinyt poliittiseksi vaikuttajaksi tai korkeisiin julkisiin virkoihin.

Hyvin korkeissa viroissa on ollut ihmisiä, jotka monen hengen läsnäollessa puhuivat kauheita asioita. Ei näkynyt eikä kuulunut minkäänlaista ajojahtia vaan hyvä asema säilyi.

Vierailija
104/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vassukit teitä. vihaatte itseltämme kesän ohi.

Hyhhyh.

Vierailija
105/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt vassareita harmittaa. Menestyvä älykäs oikeistolainen on myrkkyä patavassarin mielenterveydelle.

Joukkoampumisia suunnitteleva psykopaatti on tosiaan parasta mitä äärioikeistolla on tarjota.

Vierailija
106/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää on että jonkun toisen kirjoittelut vaati ministerin pallin menoa siinä missä Purralta riittää pahoittelu itkupotkuraivarin jälkeen.

Noh, kaksi asiaa on varmaa ja toivottavasti äänestäjätkin muistavat nämä:

- persujen aivotoiminta ei riitä muuhun kuin valittamiseen

- Petterin kivekset eivät ole vieläkään laskeutuneet. Nyt vaatisi hieman muutakin kuin pikkupojan virneen.

Vierailija
107/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tuo Purran teksti on edelleen luettavissa verkossa.

Tekstistä on tahallaan irrotettu esimerkiksi just tuo ampumisjuttu, josta noin saa tosi kuvottavan käsityksen.

Kun ei tiedä koko tekstiä.

Alan uskoa että jonkinmoinen tosi vahva ajojahti on meneillään persuja kohtaan.

Likaista peliä tuo politiikka.

Kuvottava teksti se on joka tapauksessa.

Vierailija
108/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31v nainen kirjoittelee väkivaltafantasioita 2 päivää kauhajokisurmien jälkeen. Kuinka sairaaksi Suomen hallitus on mennyt? Vastuuntuntoinen pääministeri olisi jo kiikuttamassa eroanomusta presidentille. Eroa Petteri ja koko hallitus.

15 vuotta sitten jouduttuaan häirinnän kohteeksi itse julkisessa kulkuvälineessä 

Kerro nyt viisaana itse, mitä tuossa tilanteessa mielestäsi olisi kuulunut toimia ja kerro sama ohje kaikille muillekin häirintää kokeville 

Jos koko keskustelua edes tapahtui.

Vierailija
109/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei johda enää viherkommareiden kukkahattutädit tätä maata

GET OVER IT 😁

Vihervassarit vaan ulisee 😂

Onko Elina Valtonen tai Sari Essayah vihervassari?

Vierailija
110/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mites se puhe kerjäläisten päälle sylkemisestä ja n*****ilasten hakkaamisesta, millaisesta itsepuolustuksesta siinä puhuttiin? 🙂

Kerjäläiset ovat kyllä olleet häiriöksi rautatieasemalla. Miten siihen häirintään olisi pitänyt suhtautua ja miten toimia?

Olen viime vuosina vältellyt kotini lähikauppoja. Tiedän, että pienet kaupat taistelevat olemassaolostaan. Mutta sinne mennessäni  jouduin aina ohittamaan kerjäläisiä, joskus jopa kolme kertaa yhdellä kauppamatkalla. Osa heistä kerjäsi agressiivisesti, Kerran minua lähdetiin seuraamaan ja se oli pelottavaa. Usean hengen ryhmä on joskus tullut ahdistelemaan minua keskustassa pysäkillä. He eivät kuitenkaan vieneet mitään. Olenkin tosi vähävarainen. En pidä siitä, että täytyy pelätä, koska muistan millaista Helsingissä oli ennen. Huom! Olen hyvin tietoinen, että heillä on vaikeaa omassa kotimaassaan. Mutta silti he eivät saisi ahdistella suomalaisia köyhiä ja vanhuksia.

Vierailija
111/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää on että jonkun toisen kirjoittelut vaati ministerin pallin menoa siinä missä Purralta riittää pahoittelu itkupotkuraivarin jälkeen.

Noh, kaksi asiaa on varmaa ja toivottavasti äänestäjätkin muistavat nämä:

- persujen aivotoiminta ei riitä muuhun kuin valittamiseen

- Petterin kivekset eivät ole vieläkään laskeutuneet. Nyt vaatisi hieman muutakin kuin pikkupojan virneen.

Vähän asiallisempaa tekstiä, kiitos.

Vierailija
112/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan joutunut samaan tilanteeseen? Aika moni suomalainen nuori on julkisissa kuljetusvälineissä turvattomassa tilassa nykyään. 

Riikka oli 31 v.

31 vuotias ei vielä ole kovin vanha ja moni suomalainen nuori ja jopa lapsi on oikeasti pulassa nykyään julkisissa kulkuneuvoissa.  Asiasta on käyty vilkasta keskustelua ja muutamaa nuorta itsekin olen joutunut kuuntelemaan näistä ongelmista. 

Mikä sun mielestäsi vihan kohteeksi joutuneen suomalaisen nuoren toimintamalli vihatilanteessa pitäisi olla? Puolustaakaan kun ei voi itseään nykyään. Kerro nyt 

Miten nuoren ehkä nykypäivänä kokema uhka oikeuttaa 15 vuotta sitten tehdyn rasisitisen kirjoittelun?

Sen sijaan, että nariset siinä, niin kerro ihmeessä miten häirinnän kohteeksi joutuneen nuoren pitää toimia? Eikö sulla ole mitään ohjetta ja neuvoa tarjota? Eipä tietenkään 

Vierailija
113/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tykkään kun vassarit ulisee 🤣🤣

Ulinaa kuuluu lähinnä sieltä suunnalta. Ette edes yritä keskustella asiallisesti. Orpo joutuu kyllä koville persujen kanssa.

Vierailija
114/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistohallitus on sitoutunut antirasistiseen politiikkaan ja antaa tiedoksiannon asiasta syksyllä.

Vierailija
115/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit tietenkin paikalla? Etkä itse tehnyt mitään, vaikka nuoria sinun vieressäsi häiriköitiin 

Vierailija
116/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nimenomaan kirjoitti itsepuolustuksesta tilanteessa jossa joku uhkaisi häntä aseella. Itsepuolustus on sallittua. Tyypillistä vihervasemmistolle ja SDPlle vääristellä asiaa.

Vierailija
117/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen valtava tappio vihervasemmistolle. Kaikki se feikkiuutisten levitys ja trollaus palstoilla satojen kommenttien päivätahdilla ja aivan turhaan.

Vierailija
118/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa yhtään sanaa tällaisen vihakirjoittelun väitteistä siitä, mitä muka on tapahtunut. On ilmiselvää, että se on pelkkää sepitettä. Kirjoittaja uhkuu vihaa, johon hän on Halla-ahon blogin ja sen vieraskirjan tekstien avulla itsensä suggeroinut. Sellaisessa tilassa ihminen on aivan sekaisin ja puhuu/kirjoittaa aivan mitä vain vihansa kohdetta mustamaalatakseen.

Tämä on raakaa peliä, eikä kannata sinisilmäisesti lähteä siitä, että tietenkin ihmiset puhuvat totta.

Koskeeko tämä myös vihervasemmiston puheita? Noudatatko itse omia ohjeitasi?

Vierailija
119/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra taisi kuvata jotain musiminaista nimellä säkki. Säkki jonka tunnistaa ihmiseksi siitä, että sillä on lapsi mukana.

Minun verorahoista päättävä ministeri.

Vierailija
120/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyvä? Tuilla kotona loisiva rasisti, joka pääsee töihin vain puolueeseen. Älykäs? Voimme käydä testeissä milloin vain Riikan (ja sinunkin) kanssa, jos se lopettaisi harhaisen kirjoittelusi.