Onko jokainen kirjoitettu ylilyönti 10-20 vuotta sitten este poliittiselle uralle?
Mä en usko että kovin moni eduskunnassa istuva pystyisi antamaan puhtaat paperit, mitä on saunaillassa tai kännissä uhonnut toisenmielisistä ihmisistä. Myös tuntemiltani vihervasureilta on tullut todella raakaa tekstiä puhuttuna, tyyli on "saunan taa".
Mitä jos annettaisiin ihmisille, olivat he vasemmalta tai oikealta, mahdollisuus muutokseen? Ei kukaan ole samanlainen vaikka 15 vuoden päästä.
Kommentit (214)
Terroir-iskuilla uhoaminen ja "ei tulisi mieleenkään irtisanoutua" on jo sitten omassa sarjassaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en millään jaksa uskoa että hallituspersut yllyttäisivät oikeasti ketään väkivaltaisuuksiin. Eijei. He yrittävät ehkäistä, ettei tästä maasta tule mellakka-Ranska nro 2...
Sanat ovat tekoja ja ne johtavat asioihin. Trumpin läyhääminenkin otettiin lopulta tosissaan ja rynnättiin riehumaan Capitolille ja ihminen kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en millään jaksa uskoa että hallituspersut yllyttäisivät oikeasti ketään väkivaltaisuuksiin. Eijei. He yrittävät ehkäistä, ettei tästä maasta tule mellakka-Ranska nro 2...
Sanat ovat tekoja ja ne johtavat asioihin. Trumpin läyhääminenkin otettiin lopulta tosissaan ja rynnättiin riehumaan Capitolille ja ihminen kuoli.
Useampi ihminen ja jokunen terroristi kuoli.
Kannattaa huomioida, että tällä tavalla ja näillä kirjoituksilla kannatus on ajan kuluessa rakennettu.
Täysin sopimatonta, mutta näin vain on.
Riittävän kammottava ja epäinhimillinen, ehdottomasti.
Turha yrittää luistaa vastuusta. Esim. minä en ole ikinä esittänyt netissä väkivaltafantasioita enkä haukkunut rasistisesti ketään.
Purra ei kirjoitellessaan ollut mikään nuori tyttönen, joten eivätköhän nuo kirjoitukset kuvasta aika lailla sitä todellista Purraa teeskentelyn takkana.
Naamiot on riisuttu. Ei kukaan normaali tuollaisia ole kirjoitellut, koskaan ja missään.
Ainoa oikea teko olisi Purralta irtisanoutua kokonaan, mutta sitähän ei tee. Miksei?
Jos koko polittiinen ophjelma persutuu omiin sairaisiin ja harhaisiin tunteisiin, niin hyvä kysymys lienee, millainen on poliittisen ideologian kesätvyyspohja?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tulevaisuudessa puutetta politiikkaan lähtijöistä kun nuoret suoltaa kaiken someen eikä se sieltä poistu.
Kyllä 😆 Näin on. Hyvin moni on kimmastunut somessa tai perseillyt muutoin, ja ihan aikuisenakin.
Eihän tässä kukaan uskalla enää mennä politiikkaan...
Jos olet muslimi ja ihannoit väkivalta niin ei kannattaa ryhtyä poliitikoksi siitä tulevat perussuomalaiset pitämään hyvin huoltaa. Valkoisella ihmisellä on etuoikeus loukata muita. Se on sallittu valkoisella Purralle.
Pienet ylilyönnit eivät tee mitään, etenkään nuorena ja tyhmänä, mutta kolmikymppisen väkivaltafantasiointi lapsiin kohdistuen ei ole ylilyönti, vaan jotain paljon pahempaa.
Mutta eihän Riikka ole edes irtisanoutunut näistä vanhoista puheustaan! Eikä aio edes pyytää anteeksi. Tää on se ero verrattuna muihin nuoruuden sekoilihoihin, Riikka ei ole viisastunut eikä muuttanut kantaansa. Puoluekuri on vain saanut hänet valitsemaan sanansa tarkemmin. Ihan syystä nyt syynätään, mitä naisen päässä liikkuu. Itse en ainakaan halua tähän maahan ministeriä, joka vielä 14 vuotta sitten on avoimesti ilmaissut olevansa valmis tapaamaan ihmisiä erilaisuuden vuoksi.
Ap, olet niin oikeassa. Freudilla & co olisi paljon kommentoitavaa ihmisistä, jotka ovat armottomia.
Nuoruuden toilailut tarkoittavat teininä tai varhaisaikuisuudessa tehtyjä hölmöilyjä. Jos väitöskirjaa tekevä äiti kirjoittaa poliittiselle foorumille tavalla, josta aukeaa palkkatöitä puolueessa, ei voi olla kyse "nuoruuden toilailuista". Kyse on poliittisesta agendasta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän Riikka ole edes irtisanoutunut näistä vanhoista puheustaan! Eikä aio edes pyytää anteeksi. Tää on se ero verrattuna muihin nuoruuden sekoilihoihin, Riikka ei ole viisastunut eikä muuttanut kantaansa. Puoluekuri on vain saanut hänet valitsemaan sanansa tarkemmin. Ihan syystä nyt syynätään, mitä naisen päässä liikkuu. Itse en ainakaan halua tähän maahan ministeriä, joka vielä 14 vuotta sitten on avoimesti ilmaissut olevansa valmis tapaamaan ihmisiä erilaisuuden vuoksi.
Jos hän pyytää anteeksi, hän myöntää kaiken, ja sitten hänet savustetaan ulos. Niin kauan kuin kirjoittaja jää epäselväksi, ei samaa lynkkausta tule.
Ei jos vihreä tai vasemmistoa tai SDP. Kyllä jos Persu.
Saunan taa -tyyli on suorastaan salonkikelpoista verrattuna riikan mölinään.
Vierailija kirjoitti:
Ei jos vihreä tai vasemmistoa tai SDP. Kyllä jos Persu.
Yhyy yhyy, kyllä meitä uhripersuja sorretaan.
Voi olla tulevaisuudessa puutetta politiikkaan lähtijöistä kun nuoret suoltaa kaiken someen eikä se sieltä poistu.