Ylireagoinko? Laitoin välit poikki 36v mieheen, joka kertoi että on kiinnostunut myös 16v
Tytöistä.. mitään sanomatta laitoin vain estoille. Ylireagoinko vai olisitko tehnyt samoin? Tiedän, ei ole rikos mutta silti jotenkin ällöttävää..m.
Kommentit (24)
Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin.
Jokainen tekee noin. Ei kai vanha mies ole kiinnostunut normaalisti 16 vuotiaista. Jos kiinnostaa niin mitä odottaa muilta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee noin. Ei kai vanha mies ole kiinnostunut normaalisti 16 vuotiaista. Jos kiinnostaa niin mitä odottaa muilta.
Eikö suurin osa kuitenkin ole? Pitää vain valita huolella.
Teineistä kiinnostuvat miehet ovat kuvottavia.
No 40/20 menis jo jotenkin läpi. Eli neljän vuoden kuluttua.
Mutta joo on aika nolo ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies?
Tuossa puhuttiin 36 vuotiaasta, itse olen vasta 44 ja joku 18 vuotias menisi hyvinkin rakastajattarena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies?
Tuossa puhuttiin 36 vuotiaasta, itse olen vasta 44 ja joku 18 vuotias menisi hyvinkin rakastajattarena.
Onneksi et sellaista saa.
Ihan oikein. 36 v miehen ei pidä kiinnostua alle 30 v naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies?
Onneksi et sellaista saa.
Miksi onneksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies?
Hyi mikä likainen ukkeli. Katsokaa likaista ukkelia! Itse vielä kehtaa myöntää! Hyh Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Ulkkari?
Ehkä, tavallisesti kantispedoille 16 on ihan liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies?
Hyi mikä likainen ukkeli. Katsokaa likaista ukkelia! Itse vielä kehtaa myöntää! Hyh Hyh.
Likainen en ole, kuin ehkä hieman tuhmasta mielestäni. :P
Ihan vapaasti saat valita seurasi, et tarvitse siihen mammaraadin lupaa.
Ghostaaminen on tosin hieman epäkohteliasta. Asiallisempaa olisi sanoa heippa ennen kuin katkaisee yhteyden.
Koko tarina kyllä kuulostaa hieman provolta. Missä yhteydessä tuollainen edes tulee puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
No 40/20 menis jo jotenkin läpi. Eli neljän vuoden kuluttua.
Mutta joo on aika nolo ukkeli.
No enpä tiedä.
T. 20-vuotiaan tyttären äiti
Entä jos asetelma olisi toisin päin, nainen 36 ja "mies" 16...? Ei kuulosta terveeltä.
Siis jotain häiriintynyttä siinä on että aikuinen tuntee vetoa noin paljon nuorempaan. Olisin lopettanut yhteydenpidon myös välittömästi.
Et ylireagoinut ollenkaan, hyvä että pistit estot. 16-vuotias on käytännössä vielä lapsi.
Olisin tehnyt samoin. Helvetin kuvottava