Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Purra väitetyistä kirjoituksista: "Ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua tai pahoitella tekemisiäni"

Vierailija
10.07.2023 |

Valtiovarainministerimme on häpeäksi Suomelle:

"Havainnot vihjaavat Purran kirjoittaneen muun muassa pikku s o m p u i s t a, nee ke reistä ja mok ka kikke leistä. Joukossa on myös kommentti, jossa nimimerkki Riikka kirjoitti lähijunassa tulevan ruumiita, jos hän saisi aseen käyttöönsä."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fd3c81c1-933e-4ea2-871d-b35f5a10c…

Kommentit (2553)

Vierailija
741/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purran kommentti omassa Facebookissaan:

"Minun vihainen tekstini on vain vihaista tekstiä, ei mitään muuta. En hyväksy enkä ole koskaan hyväksynyt minkäänlaista väkivaltaa."

Jos puhuu että haluaa joukkoampua, niin kyllä silloin hyväksyy väkivallan.

Vierailija
742/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme tiedä, kuka nuo Riikka-tekstit on aikoinaan kirjoittanut. Riikka Purra ei ole vahvistanut olevansa ko. nimimerkkikirjoittaja. Siinä kaikki, mitä oikeasti tästä asiasta tiedetään.

Suloista tälläinen, mutta normaalilla älyllä varustettu ihminen kykenee kyllä ymmärtämään, että 99% varmuus riittää.

Normaalillä älyllä varustettu ei piittaa mitä joku on kirjottanut nettiin 15v sitten jonkun nikin takaa. Kukapa ei olisi kirjoitellut samaan aikaan yhtä ja toista itsekin.

Jos kolmekymppisenä fantisoit ventovieraiden lasten am.pumisesta, suosittelen hakemaan apua mielenterveydellesi apua. Ei meinaan ole edes etäisesti tervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisikö nämä aihetodisteet oikeudessa läpi? Mistä lähtien nimimerkin takaa kirjoittaminen paljastaa kirjoittajan suoraan? Miten kukaan ei voi kopioida toisen elämää, ja esiintyä tänä? Valot päälle, kiitos. Onhan tuo varmasti Purra, mutta ei sitä voi kukaan todistaa, joten ei ole syytä potkuille.

Oletko ihan tosissasi? No, eipä tuo ihmetytä. Kaikki on sallittua kunhan ei jää kiinni, eiku kunhan ei myönnä vaikka jäisi kiinni vai mites se ny persuilla menikään. Byebye Purra ja muut perseilijät.

Voitko todistaa 100%, että Purra on kirjoittanut nuo? Onhan se ilmiselvää, mutta ei tuo riitä vielä potkuihin. Ymmärrätkö eron?

Ymmärrätkö, että kukaan jonkinlaista tasoa vaativa ihminen ei halua työskennellä vapaaehtoisesti nimimerkki Riikan kanssa.

Mutta miten tämä liittyy ministeri Riikka Purraan?

Mietipä sitä. Jos kuvitellaan, että olisin hallituksessa, olisin jo jättänyt eronpyyntöni.

Mietintäänpä tosiaan: edellisessä hallituksessa se kuvottava bilelortto varasti ruokaa 14 000 € edestä ja ulkoministeri rikkoi isis-kiimassaan kahta eri lakia. Kumpikaan ei eronnut. Nyt punakaartin mielestä ministerin pitäisi erota jonkun 15 vuotta sitten mahdollisesti kirjoittamansa takia. Juuei, jatkakaa ulinaanne ihan vapaasti.

Alkaa jo kyllästyttää tää loputon valehtelu aamiaisista. Sanna jatkoi virkamiesten ohjeista jo aikaisempien pääministerien aikaista käytäntöä, että pääministerin virka-asunnossa tarjoillaan aamiainen. Mikä kuulostaa ihan normaalilta. Ja en ole Sanna-fani enkä äänestänyt SDP:tä. Koko aamiaisjuttu oli vaan niin älytön.

Eikä mitenkään verrattavissa Purran rasistisiin ja törkeisiin väkivaltakirjoituksiin.

Vierailija
744/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoin aines hakeutuu politiikkaan. Muualla vaaditaan taitojakin ryhdin ja selkärangan lisäksi.

Vierailija
745/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minun vihainen tekstini on vain vihaista tekstiä, ei mitään muuta. En hyväksy enkä ole koskaan hyväksynyt minkäänlaista väkivaltaa."

Joku niin. Mutta kun kukaan, et edes sinä, pysty todistamaan, että kyseessä olisi Riikka Purra.

Vierailija
746/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajat ei halua olla enää koko maailman sosiaalitoimisto.

Minä haluan pitää huolta vähäosaisista kansalaisista : köyhistä vanhuksista, sairastuneista, köyhistä lapsiperheistä jne. Itse olen saanut yhteiskunnan tukia viimeksi noin 30 vuotta sitten, kun sain opiskelijana opintotukea ja asumistukea. Kaikki nämä vuodet olen ollut nettomaksaja.  En ole itsekäs kusipää niin kuin monet muut tällä palstalla. 

Nytkö yhtäkkiä vanhuksistakin alettiin olemaan huolissaan? Entä ne lukuista halveksuvat huutelut? Boom boom boomeri hahahahha get ower it

Vierailija
747/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran kannattaisi ymmärtää että sanat on tekoja. Sanat ohjaa kaikkea toimintaa.

Vierailija
748/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra ei aio erota kirjoitteluistaan huolimatta.

Koita nyt iso ihminen ymmärtää, että punakaartin möly itsessään ei velvoita ketään mihinkään. Suomessa on ihan lailliset keinot miten tuomiot annetaan. Siihen ei huutoäänestys kuulu.

Koita rakas ystävä ymmärtää, että tästä on tuohtunut ja jopa järkyttynyt aika suuri määrä ihmisiä, eikä vain joku kuvitteellinen punakaarti. Jokainen moraalinen ihminen tuomitsee tuollaiset puheet. Ei voi toimia hallituksessa tuollaisia puheita viljelevä ihminen.

Kunhan ensin todistetaan aukottomasti, että Purra on nuo kirjoittanut. Todisteita, todisteita. Ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan.

Turhaa sössötystä. Jos Purra ei selkeästi sanoudu noista irti, eli kiellä kirjoittaneensa niitä, niin luulisi jo tyhmemmänkin ymmärtävän että kyllä kirjoitti.

Vai eikö edes sen vertaa voi vaatia ministeriltä selkärankaa?

Vierailija
749/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt muuten vaan fantasioi viharikoksilla. Ihan normisettiä, kaikkihan me aina väillä niin tehdään. Eiku..?

Vierailija
750/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme tiedä, kuka nuo Riikka-tekstit on aikoinaan kirjoittanut. Riikka Purra ei ole vahvistanut olevansa ko. nimimerkkikirjoittaja. Siinä kaikki, mitä oikeasti tästä asiasta tiedetään.

Suloista tälläinen, mutta normaalilla älyllä varustettu ihminen kykenee kyllä ymmärtämään, että 99% varmuus riittää.

Normaalillä älyllä varustettu ei piittaa mitä joku on kirjottanut nettiin 15v sitten jonkun nikin takaa. Kukapa ei olisi kirjoitellut samaan aikaan yhtä ja toista itsekin.

Kun kirjoittelija itse kertoo olevansa edelleen monesta asiasta samaa mieltä, niin ei tämä ole mitään "15-v sitten nuoruuden tyhmyyksiä", vaan ihan sitä samaa mitä nykyäänkin. Tällöin nämä ovat edelleen ajankohtaisia. Ja itsehän hän vielä ilmaisi, että nykyään ei enää kirjoittele TUOLLA TAVALLA, mutta ajattelee kyllä monesta asiasta samoin. 

Hyvä että on tuonut kantansa noin selvästi esiin aiemmin, muuten ei välttämättä olisi koskaan selvinnyt kuinka rasisti ja vihamielinen hän todellisuudessa on. 

Ja itse en kyllä ole koskaan kirjoitellut mitään tuollaista, enkä tietääkseni tunne ketään joka kirjoittelisi. Ei todellakaan ole mitään normaalia kirjoittelua tuollainen. 

Vierailija
751/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siispä keskustelu asiasta voidaan lopettaa.

Ei, vaan nyt se vasta alkaa. Tuo on terro mi mainoksen suunnittelua. Nyt KRPn pitäisi selvittää, kuka kirjoittanut. Kyllä lokitiedoista selviää.

Vierailija
752/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yllätys että Purran ylimielisyyskin vähän karsiutui kun meni ns. reisille. Nyt yritetään sitten pelastaa mitä pelastettavissa on.

Vierailija
753/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä koominen tapaus. Siellä PS kaverit lohduttaa, että sanat on vain sanoja. Ei ne mitään tarkoita *sydän*

Vierailija
754/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan aikuinen täysipäinen ei myöskään puhu lasten hakkaamisesta.

Vierailija
755/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raflaavaa tekstiä reilu kolmekymppiseltä perheelliseltä vege äidiltä.

756/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra ei aio erota kirjoitteluistaan huolimatta.

Koita nyt iso ihminen ymmärtää, että punakaartin möly itsessään ei velvoita ketään mihinkään. Suomessa on ihan lailliset keinot miten tuomiot annetaan. Siihen ei huutoäänestys kuulu.

Koita rakas ystävä ymmärtää, että tästä on tuohtunut ja jopa järkyttynyt aika suuri määrä ihmisiä, eikä vain joku kuvitteellinen punakaarti. Jokainen moraalinen ihminen tuomitsee tuollaiset puheet. Ei voi toimia hallituksessa tuollaisia puheita viljelevä ihminen.

Kunhan ensin todistetaan aukottomasti, että Purra on nuo kirjoittanut. Todisteita, todisteita. Ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan.

Mitään rikosta tai tekoa ei pystytä todistamaan aukottomasti, ja perinteisesti esimerkiksi rikosoikeudessa pyritäänkin todistamaan syyllisyys vain "kohtuulliseen epäilyyn" (reasonable doubt) asti.

En siis ota nyt kantaa siihen, että onko Riikka Purra kirjoittanut nuo viestit vai ei, vaan kommentoin vain tätä kirjoittajan henkilöllisyyden aukottoman todistamisen tarvetta.

Vierailija
757/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin todisteiden vänkääjät. Riikka sanoo nyt olevansa "riikka".

Vierailija
758/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää spekulaatiota, tuntematon Tapsa kirjoittelee jostain nimimerkistä jota ei tiedetä kenen on ja kuka tahansa voinut kirjoittaa sinne mitä tahansa. Eikös ensin pitäisi todistaa että on juuri kyseinen henkilö ennen kuin aletaan uutisoida? Ennen ainakin journalistin ohjeet olivat semmoiset ettei ihan mutu-tuntumalta aleta kirjoitella ja löytyypä näitä älyttömyyksiä vasemmiston puoleltakin

Vierailija
759/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hyväksy ministeriksi ihmistä joka kirjoittaa ihmisvihaa tihkuvia tekstejä. Suomi ei saa hyväksyä tuollaista. Persut pihalle ja äkkiä!

Vierailija
760/2553 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä koominen tapaus. Siellä PS kaverit lohduttaa, että sanat on vain sanoja. Ei ne mitään tarkoita *sydän*

Minusta tuntuu, että tuo porukka projisoi omia sisäisiä heikkouksiaan toisiin. Nimimerkki Riikka on typerä, ettei ihmekään, että hän käyttää varsin värikästä kieltä. Todellisuudessä hän puhuu kuitenkin omista heikkouksistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän