IL: Purra väitetyistä kirjoituksista: "Ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua tai pahoitella tekemisiäni"
Valtiovarainministerimme on häpeäksi Suomelle:
"Havainnot vihjaavat Purran kirjoittaneen muun muassa pikku s o m p u i s t a, nee ke reistä ja mok ka kikke leistä. Joukossa on myös kommentti, jossa nimimerkki Riikka kirjoitti lähijunassa tulevan ruumiita, jos hän saisi aseen käyttöönsä."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fd3c81c1-933e-4ea2-871d-b35f5a10c…
Kommentit (2553)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekstit eivät ole Purran, niin miksi ihmeessä hän ei sano ettei hän ole niitä kirjoittanut?
Se on loputon suo irtisanoutua kaikesta. Eikä sekään tule riittämään, kuten on nähty. Junnila pyysi anteeksi huonoa huumoriaan ja silti joutui eroamaan. Sama kaava toistuisi myös Purran kanssa. Ja loppujen lopuksi mitä väliä mitä joku on joskus 15 vuotta sitten kirjoitellut? Sanna, Li tai Riikka?
Miten vaikeaa muka on sanoa: Minä en ole noiden tekstien kirjoittaja. Kuka muka sanoisi, ettei kommentoi, jos ei todellakaan ole kirjoittanut niitä.
Sellainen sanoo noin, joka ei lähde näihin vasemmiston lapsellisiin irtisanoutumisleikkeihin mukaan.
Mitä sitten mielestäsi pitäisi tehdä, jos onkin kirjoittanut kyseiset tekstit?
No sitten voi vaikka sanoa, ettei kommentoi.
Ei se mitään auta. Jos lähtee nöyristelemään, saa nöyristellä eroilmoitukseen asti ja vielä senkin jälkeen. Ei kannata lähteä pelleilemään vasemmiston pelisäännöillä.
Minkä v t u n vasemmiston? Ministeri ei saa valehdella. Suomen laki sanoo niin.
Onko Petteri kommentoinut asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekstit eivät ole Purran, niin miksi ihmeessä hän ei sano ettei hän ole niitä kirjoittanut?
Se on loputon suo irtisanoutua kaikesta. Eikä sekään tule riittämään, kuten on nähty. Junnila pyysi anteeksi huonoa huumoriaan ja silti joutui eroamaan. Sama kaava toistuisi myös Purran kanssa. Ja loppujen lopuksi mitä väliä mitä joku on joskus 15 vuotta sitten kirjoitellut? Sanna, Li tai Riikka?
Miten vaikeaa muka on sanoa: Minä en ole noiden tekstien kirjoittaja. Kuka muka sanoisi, ettei kommentoi, jos ei todellakaan ole kirjoittanut niitä.
Ymmärrätkö, että Purra ei suostu pelaamaan teidän vassareiden luomilla säännöillä? Ymmärrän, että harmittaa, kun Purra pitää pään kylmänä.
En ole vassari. En vain itse sanoisi, että en kommentoi, jos minua syytettäisiin jostakin mitä en ole tehnyt.
Purra ei lähde näihin peleihin mukaan ja se on erinomainen päätös. Antaa twittervassareiden höyrytä ihan sydämensä kyllyydestä. Twitteristien syytöksillä kun ei ole mitään merkitystä.
Miksi te Persut ette tunnusta omia mokianne, vaan alatte syyttelemään muita? Miksi? Teiltä on jo mennyt uskottavuus.
Täytyy kyllä sanoa, vaikka inhoankin porvarihallitusta ja erityisesti persuja, että tämä vanhojen tonkiminen suurennuslasilla ei ole ihan järkevää. Tästä tonkimisesta tulee uusi tapa toimia ja se johtaa vain siihen, että molemmat osapuolet vaan etsii niitä kirjoituksia ja ties mitä tykkäämisiä kymmenen vuoden takaa jne. Ymmärrän, jos kyseessä on jotakin sairasta paskaa ja joka ei vanhene, mutta ihan joka ikiseen juttuun ei kuitenkaan tarvitsisi lähteä. Tämä myrkyttää lopullisesti poliittisen kulttuurin ja kohta kukaan ei uskalla lähteä ehdokkaaksi, koska ei voi tietää mistä päivityksestä sitä on tykännyt vuonna 2011 jne. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tässä on huumori?
– Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see, hän jatkaa.
Oletko ihan vakavissasi sitä mieltä, että Riikka saadessaan aseen käteen ko. tilanteessa olisi ollut Suomen ensimmäinen junajoukkosurmaaja? Herätys nyt ihan oikeasti.
Ja sinunko mielestä on ok vitsailla noin? Herätys nyt ihan oikeasti.
Tottakai on. Missä pullossa olet elänyt, jos olet välttynyt rankalta huumorilta, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Sitä tekevät erittäin monet mummoja auttavista ensihoitajista alkaen.
Etkä muuten vastannut kysymykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että Purra ei suostu pelaamaan teidän vassareiden luomilla säännöillä? Ymmärrän, että harmittaa, kun Purra pitää pään kylmänä.
En ole vassari. En vain itse sanoisi, että en kommentoi, jos minua syytettäisiin jostakin mitä en ole tehnyt.
Purra ei lähde näihin peleihin mukaan ja se on erinomainen päätös. Antaa twittervassareiden höyrytä ihan sydämensä kyllyydestä. Twitteristien syytöksillä kun ei ole mitään merkitystä.
Tämä on jo menossa isompiin lehtiin.. ja sitten se on hei hei Riikka.
Menköön vain. Ei muuta asiaa miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Se miettii vielä, että miten yllättyneellä ilmeellä kertoisi olevansa yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua tai pahoitella tekemisiäni ja sanomisiani vuosien ja vuosikymmenten takaa. Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä? En varmasti ole samaa mieltä läheskään kaikista asioista. Monista olen, mutta en aio lähteä median ja vasemmiston kanssa peliin, että mistä olen ja mistä en. Tai olenko kirjoittanut tuon ja tuon vai en ole. Siitä kun ei tulisi loppua. Ei minkäänlaista loppua. Muistikin tulisi jo vastaan. Antaa kiinnostuneiden siis kaivaa."
Oikea asenne. Kun kaikki toimivat näin, vassareilta katoaa ammukset.
Jokainen vassari viime hallituksessa olisi joutunut eroamaan, jos neukkulan palvominen olisi otettu syyksi. Ihan turha on kenenkään vanhoista mielipiteistä erota. Silloin oli silloin ja nyt on nyt.
Juu, kyllä esim. Li Andersson oli kova "neukkulan" palvoja. Oli 4v kun Neuvostoliitto hajosi.
Jestas kun on taas harhaista menoa.
Kansa äänesti väärin. Meillä Pohjois-Koreassa valta kuului Sanna Un-Jungille. Kansanvihollisista hankkiudumme eroon. Syylliset jo tiedetään, nyt pitää keksiä vain mistä syytetään.
Tämä se on se todellinen häpeä Suomessa. Isot ihmiset parkuvat kuin pikkuvauvat vaalituloksesta.
" Empatia ei sovi politiikan ohjenuoraksi, vaan käsiase!"
Riikka
Purra on niitä ihmisiä joilta hajoaa vielä pää kunnolla. Nyt on jo niin aggressiivinen siilipuolustus, että menee överiksi.
Mutta nythän meillä on hyvä kokoonpano, Antti ja Riikka molemmat käsi ojossa suomalaisten puolesta. Antilla ihan asekin kädessä, Riikka vain puhuu.
Surkea nettiyhteisö. Tyttö kirjoittaa puoliseksuaalisia vihafantasioita päästäkseen kovien poikien (lue: sivarinörttien) suosioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te Persut ette tunnusta omia mokianne, vaan alatte syyttelemään muita? Miksi? Teiltä on jo mennyt uskottavuus.
On teillä vassareilla pahat vainoharhat, kun pitää arvuutella nimimerkin takana olevaa henkilöä. Ettekö osaa muuta?
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan vielä liian yllättynyt kommentoidakseen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua tai pahoitella tekemisiäni ja sanomisiani vuosien ja vuosikymmenten takaa. Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä? En varmasti ole samaa mieltä läheskään kaikista asioista. Monista olen, mutta en aio lähteä median ja vasemmiston kanssa peliin, että mistä olen ja mistä en. Tai olenko kirjoittanut tuon ja tuon vai en ole. Siitä kun ei tulisi loppua. Ei minkäänlaista loppua. Muistikin tulisi jo vastaan. Antaa kiinnostuneiden siis kaivaa."
Oikea asenne. Kun kaikki toimivat näin, vassareilta katoaa ammukset.
Jokainen vassari viime hallituksessa olisi joutunut eroamaan, jos neukkulan palvominen olisi otettu syyksi. Ihan turha on kenenkään vanhoista mielipiteistä erota. Silloin oli silloin ja nyt on nyt.
Juu, kyllä esim. Li Andersson oli kova "neukkulan" palvoja. Oli 4v kun Neuvostoliitto hajosi.
Jestas kun on taas harhaista menoa.
N_tsi-Saksa kaatui v. 1945. Minkäs ikäinen Purra oli silloin? Äly hoi älä jätä!
En tiedä, eikä kiinnosta mitä on kirjoittanut tai mitä väitetään kirjoittaneen, mutta onhan tuo virkistävää, että ei tule sitä nykyään niin normaalia jaarittelua tähtien asennoista ja milloin mistäkin syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sanoo noin, joka ei lähde näihin vasemmiston lapsellisiin irtisanoutumisleikkeihin mukaan.
Mitä sitten mielestäsi pitäisi tehdä, jos onkin kirjoittanut kyseiset tekstit?
No sitten voi vaikka sanoa, ettei kommentoi.
Ei se mitään auta. Jos lähtee nöyristelemään, saa nöyristellä eroilmoitukseen asti ja vielä senkin jälkeen. Ei kannata lähteä pelleilemään vasemmiston pelisäännöillä.
Minkä v t u n vasemmiston? Ministeri ei saa valehdella. Suomen laki sanoo niin.
No sen vi tun vasemmiston, joka näitä kausteja työkseen kaivaa ja julkaisee jossain twittereissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miettii vielä, että miten yllättyneellä ilmeellä kertoisi olevansa yllättynyt.
Urpolla on 2 ilmettä
1) Yllättynyt
2) Hieman enemmän yllättynyt
Persujen Elovena-kansikuvatyttö onkin nasse. Persujen imago sen kun pahenee.