Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
1041/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin Erä kirjoitti:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html

Nyt mammoille vähän bensaa liekkeihin :) kyllä nuorille naisille kelpaa myös vanhempi mies, olen huomannut saman Tinderissä. Niitä 18-22 vuotiaita tulee vastaan todella paljon, ovat itse säätääneet ikähaarukan tällä tavalla.

Juu, kyllä niitäkin on, mutta harvassa. Tulihan tuosta jutustakin ilmi se, että tuollainen ikäero on poikkeuksellista. Ja tilastoista asian voi tarkistaa myös. Tilastojen mukaan pääsääntöisesti pariudutaan suunnilleen samanikäisen kanssa - "pääsääntöisesti" tarkoittaa sitä, että joitain poikkeuksia on aina. Jos tilasto tehtäisiin vain suomalaisista (suhteen kumpikin osapuoli alunperin suomalainen) olisivat ikäerosuhteet vielä harvinaisempia.

Mutta poikkeuksia on, joten jo kokee, että tuo olisi se oma juttu, kannattaa tietysti etsiä juuri sitä.

Vierailija
1042/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin Erä kirjoitti:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html

Nyt mammoille vähän bensaa liekkeihin :) kyllä nuorille naisille kelpaa myös vanhempi mies, olen huomannut saman Tinderissä. Niitä 18-22 vuotiaita tulee vastaan todella paljon, ovat itse säätääneet ikähaarukan tällä tavalla.

Kyseessä on niin ääriharvinainen tapaus, että se kelpasi uutiseksi. Todistaa juuri päinvastaista kuin kuvittelet.

Aivan, juuri kirjoitin saman toiseen ketjuun. Vähän ihmetyttää, että eikö tuota asiaa lukija itse todella ole ymmärtänyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aiemmin ihmeteltiin että miehet haluaisi itseään nuoremman naisen. Tuohan on luonnollista. En tunne yhtään perhettä jossa puolisot olisivat saman ikäisiä. Nainen on aina jonkinverran nuorempi. Joskus ikäeroa voi olla 10-15 vuotta eikä tunnu haittaavan yhtään. Minullakin kumppanit ovat aina olleet selvästi nuorempia. Julkkiksilla 30 vuoden ikäero on jo tavallista.

Suomalaisilla julkkiksilla on yleensä suunnilleen samanikäinen kumppani. Ja sinun tuttavapiirisi lienee sitten joku tilastopoikkeama (tai sitten eivät ole suomalaisia). Suomessa isojen ikäerojen suhteet ovat harvinaisia. Se ei toki tarkoita, etteikö sellaista suhdetta saisi aloittaa tai hakea, eli jos itse haluaa vaikkapa huomattavasti nuoremman kumppanin, silloin kannattaa sellaista etsiä.

Vierailija
1044/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa lihava +40 yh nainen joka etsii lapsilleen uutta isää?

Harvassa ovat ne miehet. Jos jotain niin kyllä sen +40 yh naisen pitäisi olla ainakin vartaloltaan timmissä kunnossa sekä pärjätä taloudellisesti omillaan.

Ja kun otamme huomioon miten iso osa 40+ miehistä on lihavia isukkeja, jotka etsii lastenhoitaja/kodinhoitajaa seksiedulla, niin eipä ihme että parisuhteita ei synny. Kuka sellaisen haluaa? Fiksut, hyväkroppaiset, hyvännäköiset, omillaan pärjäävät ja mukavat on nirsoja molemmissa sukupuolissa, koska ei he halua ketä tahansa vaivoikseen.

Vierailija
1045/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi näillä miehillä ei lähes ikinä ole varaa olla nirsoja.

Vierailija
1046/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just laukesin tekopilluun virtuaaliseksin maailmassa. Kyllä mahtaa läskiä femakkoa katkeroittaa sekin asia varmaan

Vierailija
1047/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aiemmin ihmeteltiin että miehet haluaisi itseään nuoremman naisen. Tuohan on luonnollista. En tunne yhtään perhettä jossa puolisot olisivat saman ikäisiä. Nainen on aina jonkinverran nuorempi. Joskus ikäeroa voi olla 10-15 vuotta eikä tunnu haittaavan yhtään. Minullakin kumppanit ovat aina olleet selvästi nuorempia. Julkkiksilla 30 vuoden ikäero on jo tavallista.

Niin me eletään eri maailmoissa. Omassa tuttavapiirissä tiedän vain yhden 9 vuoden ikäeron ja siinäkin nainen mietti pitkään, voiko hän olla niin paljon vanhemman miehen kanssa. Muut parit ovat suunnilleen saman ikäisiä.

Pistän paremmaksi. Omassa tuttavapiirissä kaksi yli 10 v ikäeroa ja molemmissa nainen vanhempi. Muut samana vuonna syntyneitä (noin 1/4 pareista), nainen 1-3 v vanhempi (noin 1/4) tai mies 1-5 v vanhempi (puolet).

Vierailija
1048/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain naisilla on varaa nirsoilla. Miessukupuolella nirsoilu on harvojen etuoikeus.

Nuorilla naisilla on varaa nirsoilla. Tuossa jossain 40 ikävuoden paikkeilla vaaka kallistuu toiseen suuntaan. Naiselle kauneus ja nuoruus on tosi vahvoja valttikortteja. Niillä on vain valitettava taipumus olla ajan kanssa katoavaisia ominaisuuksia. Miehelle taas ikä ja ulkonäkö ei ole ollenkaan samalla tavalla ratkaisevan tärkeitä juttuja pariutumisen kannalta.

Miehellekö ikä ja ulkonäkö ei ole valttikortti?? No just se ihan ja samoin kuin naisillakin. En todellakaan halua ikääntyneen näköistä möhömahaa viereeni.

Ja ulkonäkö on täysin kiinni muutamasta seikasta jossa se ikä on lopulta hyvin pieni osa. Tärkeää on elämäntavat eli terveellinen ruoka, liikunta ja lepo. Toiseksi ne geenit jotkut vaan ei vanhene ja toiset vanhenee jo siinä 40 kymppisinä.

Miehillä useimmiten vanheneminen tapahtuu elämäntavoilla (tupakka, alkoholi, huono ruokavalio ja vähäinen liikunta). Niistä se on kiinni!

vanhenee 40 kymppisenä?

Vierailija
1049/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain naisilla on varaa nirsoilla. Miessukupuolella nirsoilu on harvojen etuoikeus.

Nuorilla naisilla on varaa nirsoilla. Tuossa jossain 40 ikävuoden paikkeilla vaaka kallistuu toiseen suuntaan. Naiselle kauneus ja nuoruus on tosi vahvoja valttikortteja. Niillä on vain valitettava taipumus olla ajan kanssa katoavaisia ominaisuuksia. Miehelle taas ikä ja ulkonäkö ei ole ollenkaan samalla tavalla ratkaisevan tärkeitä juttuja pariutumisen kannalta.

Miehellekö ikä ja ulkonäkö ei ole valttikortti?? No just se ihan ja samoin kuin naisillakin. En todellakaan halua ikääntyneen näköistä möhömahaa viereeni.

Ja ulkonäkö on täysin kiinni muutamasta seikasta jossa se ikä on lopulta hyvin pieni osa. Tärkeää on elämäntavat eli terveellinen ruoka, liikunta ja lepo. Toiseksi ne geenit jotkut vaan ei vanhene ja toiset vanhenee jo siinä 40 kymppisinä.

Miehillä useimmiten vanheneminen tapahtuu elämäntavoilla (tupakka, alkoholi, huono ruokavalio ja vähäinen liikunta). Niistä se on kiinni!

vanhenee 40 kymppisenä?

No kyllä. Ei nyt vanhuksen tavoin mutta elähtää.

Vierailija
1050/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen tullut siihen lopputulokseen, että miehistä on niin paljon vaivaa, että yhtäkään ukkoa en enää ota samaan huusholliin asumaan. Ihan mielelläni käyn kyllä treffeillä silloin tällöin, mutta yhteiselon kompromissit on minun osaltani tehty. Yksikään mies ei minua enää määräile.

Vierailija
1051/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just laukesin tekopilluun virtuaaliseksin maailmassa. Kyllä mahtaa läskiä femakkoa katkeroittaa sekin asia varmaan

Kyllä oli heiltä pois tämäkin siemensyöksy.

Vierailija
1052/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.

Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.

Jotenkin en tunnista itseäni aloittajan kuvauksesta.

Vierailija
1053/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa lihava +40 yh nainen joka etsii lapsilleen uutta isää?

Harvassa ovat ne miehet. Jos jotain niin kyllä sen +40 yh naisen pitäisi olla ainakin vartaloltaan timmissä kunnossa sekä pärjätä taloudellisesti omillaan.

Ja kun otamme huomioon miten iso osa 40+ miehistä on lihavia isukkeja, jotka etsii lastenhoitaja/kodinhoitajaa seksiedulla, niin eipä ihme että parisuhteita ei synny. Kuka sellaisen haluaa? Fiksut, hyväkroppaiset, hyvännäköiset, omillaan pärjäävät ja mukavat on nirsoja molemmissa sukupuolissa, koska ei he halua ketä tahansa vaivoikseen.

Ja kun otamme huomioon miten iso osa 40+ naisista on lihavia tatuoituja VT-mammoja, jotka etsii elatuksenhoitajaa/matkusteluedulla, niin eipä ihme että parisuhteita ei synny. Kuka sellaisen haluaa? Fiksut, hyväkroppaiset, hyvännäköiset, omillaan pärjäävät ja mukavat on nirsoja molemmissa sukupuolissa, koska ei he halua ketä tahansa vaivoikseen.

Vierailija
1054/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin me eletään eri maailmoissa. Omassa tuttavapiirissä tiedän vain yhden 9 vuoden ikäeron ja siinäkin nainen mietti pitkään, voiko hän olla niin paljon vanhemman miehen kanssa. Muut parit ovat suunnilleen saman ikäisiä.

Pistän paremmaksi. Omassa tuttavapiirissä kaksi yli 10 v ikäeroa ja molemmissa nainen vanhempi. Muut samana vuonna syntyneitä (noin 1/4 pareista), nainen 1-3 v vanhempi (noin 1/4) tai mies 1-5 v vanhempi (puolet).

Minä en niin välitä iästä kunhan ei näytä kauhean vanhalta tai nuorelta 😂

Vierailija
1055/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon viitaten niin voisi miettiä onkohan siihen joku syykin olemassa miksi miehet on nirsoja. Aika usein syy löytyy kun vilkaisee peiliin. Jos naisen ainoa harrastus on jääkaapilla käynti ja takaisin sohvalle sarjoja katsomaan niin ei kiitos. Itse olen hoikka sporttinen mies, vaatekokoni on xs/s. Voin rehellisesti sanoa että minua kiinnostaa vain saman kokoiset naiset.

Kun noita treffipalstojen kuvia katselee niin ei monta prosenttia tuohon raamiin sovi. Ihmettelen suuresti miksi niin moni päästää itsensä huonoon kuntoon eikä asia tunnu kiinnostavan ollenkaan. Kyse on kuitenkin myös terveydestä.

XS/s kokoisena naisena kommentoin vaan että mua ei todellakaan kiinnosta kokoiseni miehet.

en ole xs/s kokoinen mies enkä nainen, mutta miesten xs/s koko on paljon isompi kuin naisten. xs/s kokoinen mies ei siis ole samankokoinen kuin xs/s kokoinen nainen.

Vierailija
1056/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?

Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.

Kerran viikossa vai jopa kaksi kertaa viikossa. Naisille tärkeitä on marimekko kuosit ja pään sisäinen jatkuva epäilys kaikesta.

Ja naisista on tullut ahneita, pitäisi jaksaa tuntikausia hieroa jotain nautintonappulaa jotta hän ehkä saa orgasmin...vastineeksi saa mitä?

Jos sitä tarvitsee tuntikausia hieroa, niin sinä teet kyllä jotain ihan helvetin pahasti väärin.

Ja sitten on naisia jotka eivät saa koskaan, mitenkään, kenenkään kanssa, edes yksin. Yritä siinä nyt sitten.

tämä on oikea ongelma. noloa naureskella sille täällä.

Vierailija
1057/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.

Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.

Komeaksi kehumiset voit lokeroida kohteliaisuuksien piikkiin. Komeana puolituisenakin hukkuisit lemmenliemiin pikkukintuillasi. Kolme yhteydenottoa vuosikymmeneen on hyvin keskimääräisen miehen lukema. Maailma nyt vaan on mennyt tämmöiseksi nettipariutumisen myötä. Pieni miesjoukko kerää lähes koko naispopulaation huomion ja ne puskat sitten suhisevat kun muualla voi nauttia täydellisestä hiljaisuudesta.

Mutta ei ole syyttäminen naisia, sillä naiset ovat nirsoudellaan koko lajin geneettisen laadun valvoajia. Jos koko aines siittäisi koko populaation niin kohta torakat ja rotat syrjäyttäisivät ihmisen ekologisesta lokerostaan sukupuuttoon.

Vierailija
1058/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirso olet, kun et kelpuuta feikkiprofiileita (15v vanhoja kuvia) ja mielisairaita.

Vierailija
1059/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi yli 10 vuotta vanhemman kanssa. Enkä kyllä 10 vuotta nuoremmankaan.

Vierailija
1060/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon viitaten niin voisi miettiä onkohan siihen joku syykin olemassa miksi miehet on nirsoja. Aika usein syy löytyy kun vilkaisee peiliin. Jos naisen ainoa harrastus on jääkaapilla käynti ja takaisin sohvalle sarjoja katsomaan niin ei kiitos. Itse olen hoikka sporttinen mies, vaatekokoni on xs/s. Voin rehellisesti sanoa että minua kiinnostaa vain saman kokoiset naiset.

Kun noita treffipalstojen kuvia katselee niin ei monta prosenttia tuohon raamiin sovi. Ihmettelen suuresti miksi niin moni päästää itsensä huonoon kuntoon eikä asia tunnu kiinnostavan ollenkaan. Kyse on kuitenkin myös terveydestä.

XS/s kokoisena naisena kommentoin vaan että mua ei todellakaan kiinnosta kokoiseni miehet.

en ole xs/s kokoinen mies enkä nainen, mutta miesten xs/s koko on paljon isompi kuin naisten. xs/s kokoinen mies ei siis ole samankokoinen kuin xs/s kokoinen nainen.

Jep. Minä olen xs/s kokoinen nainen ja mieheni xs/s kokoinen mies. On hän minua

n. 10cm pidempi ja päälle 10kg painavampi kuitenkin. Ja paljon vahvempi.