Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.
Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.
+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.
Kommentit (1336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa lihava +40 yh nainen joka etsii lapsilleen uutta isää?
Harvassa ovat ne miehet. Jos jotain niin kyllä sen +40 yh naisen pitäisi olla ainakin vartaloltaan timmissä kunnossa sekä pärjätä taloudellisesti omillaan.Ja kun otamme huomioon miten iso osa 40+ miehistä on lihavia isukkeja, jotka etsii lastenhoitaja/kodinhoitajaa seksiedulla, niin eipä ihme että parisuhteita ei synny. Kuka sellaisen haluaa? Fiksut, hyväkroppaiset, hyvännäköiset, omillaan pärjäävät ja mukavat on nirsoja molemmissa sukupuolissa, koska ei he halua ketä tahansa vaivoikseen.
Ja kun otamme huomioon miten iso osa 40+ naisista on lihavia tatuoituja VT-mammoja, jotka etsii elatuksenhoitajaa/matkusteluedulla, niin eipä ihme että parisuhteita ei synny. Kuka sellaisen haluaa? Fiksut, hyväkroppaiset, hyvännäköiset, omillaan pärjäävät ja mukavat on nirsoja molemmissa sukupuolissa, koska ei he halua ketä tahansa vaivoikseen.
VT? Mistä se on lyhenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa ovat ne miehet. Jos jotain niin kyllä sen +40 yh naisen pitäisi olla ainakin vartaloltaan timmissä kunnossa sekä pärjätä taloudellisesti omillaan.Ja kun otamme huomioon miten iso osa 40+ miehistä on lihavia isukkeja, jotka etsii lastenhoitaja/kodinhoitajaa seksiedulla, niin eipä ihme että parisuhteita ei synny. Kuka sellaisen haluaa? Fiksut, hyväkroppaiset, hyvännäköiset, omillaan pärjäävät ja mukavat on nirsoja molemmissa sukupuolissa, koska ei he halua ketä tahansa vaivoikseen.
Ja kun otamme huomioon miten iso osa 40+ naisista on lihavia tatuoituja VT-mammoja, jotka etsii elatuksenhoitajaa/matkusteluedulla, niin eipä ihme että parisuhteita ei synny. Kuka sellaisen haluaa? Fiksut, hyväkroppaiset, hyvännäköiset, omillaan pärjäävät ja mukavat on nirsoja molemmissa sukupuolissa, koska ei he halua ketä tahansa vaivoikseen.
VT? Mistä se on lyhenne?
No esimerkiksi
Vanha testamentti
varatuomari
virtuaalitodellisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VT? Mistä se on lyhenne?
En tiedä mutta noin väärin kirjottaminen kertoo siitä, että tuo naisten haukkuja ei älyllä loista.
Vierailija kirjoitti:
Teologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoon viitaten niin voisi miettiä onkohan siihen joku syykin olemassa miksi miehet on nirsoja. Aika usein syy löytyy kun vilkaisee peiliin. Jos naisen ainoa harrastus on jääkaapilla käynti ja takaisin sohvalle sarjoja katsomaan niin ei kiitos. Itse olen hoikka sporttinen mies, vaatekokoni on xs/s. Voin rehellisesti sanoa että minua kiinnostaa vain saman kokoiset naiset.
Kun noita treffipalstojen kuvia katselee niin ei monta prosenttia tuohon raamiin sovi. Ihmettelen suuresti miksi niin moni päästää itsensä huonoon kuntoon eikä asia tunnu kiinnostavan ollenkaan. Kyse on kuitenkin myös terveydestä.XS/s kokoisena naisena kommentoin vaan että mua ei todellakaan kiinnosta kokoiseni miehet.
en ole xs/s kokoinen mies enkä nainen, mutta miesten xs/s koko on paljon isompi kuin naisten. xs/s kokoinen mies ei siis ole samankokoinen kuin xs/s kokoinen nainen.
Saivartelua mutta korjaan. XS/s kokoisena naisena mua ei todellakaan kiinnosta XS/s kokoinen mies. Ja mulla ON ollut varaa valita.
Ne S / XS kokoiset miehet eivät usein voi tehdä asialle mitään. Outoa ettei laihalle naiselle kelpaa laiha mies? on pakko olla iso ja voimakas neandertaali. Todennäköisesti myös pitkä. Masentavaa!
Milloin pienempiä miehiä arvostetaan taas? 15-20 vuotta sitten saliharrastus oli pienten piirien hommaa eikä "normaaleja" ihmisiä asia kiinnostanut. Nykyään on pakko olla fitness-intoilija, muuten ei kelpaa. Tämä on mielestäni iso ongelma ihmisille jotka ovat luonnostaan pieniä ja / tai laihoja.
Aika rajallisesti ne amatsonin kokoiset naisetkaan sille mitään voi. Aina voi laihduttaa, mutta iso ruumiinrakenne ei muutu siroksi vaikka kilot vähenisivät. Eikä se laihduttaminenkaan niin yksinkertaista aina ole, monilla ylipainoisilla on tutkitusti hormonit pielessä minkä takia kroppa huutaa ruokaa vaikka kalorit on jo täynnä. Suolistohormonipohjaiset lääkkeet auttaisi tasapainottamaan näläntunteen normaalitasolle, mutta ne maksaa satasia kuukaudessa ja pitäisi käyttää loppuelämän. Eikä niitä kovin helposti edes määrätä. Samoja lääkkeitä käyttää myös diabeetikot ja osalla käytetyimmistä on toimitusvaikeuksia, lääkärit priorisoi (ihan oikeutetusti) ne diabeetikot.
Ylipaino ei johdu mistään hormooneista jotka "huutavat" ruokaa vaikka kalorit on jo täynnä, ylipaino johtuu osittain geeneistä ja suurimmalta osin joko emotionaalisesta, fyysisestä tai seksuaalisesta traumasta jota itselääkitään ruuan avulla. Ruoka antaa usein "turvallisen" olon ylipainoisille joka auttaa siinä hetkessä lieventämään masennusta ja ahdistusta. Kyse on addiktiosta.
Samaa mieltä siitä että vähän pidemmillä ja rotevimmilla amatsoni-naisilla voi myös olla vaikeuksia parisuhdemarkkinoilla. Lyhyillä miehillä tietysti vielä vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen tullut siihen lopputulokseen, että miehistä on niin paljon vaivaa, että yhtäkään ukkoa en enää ota samaan huusholliin asumaan. Ihan mielelläni käyn kyllä treffeillä silloin tällöin, mutta yhteiselon kompromissit on minun osaltani tehty. Yksikään mies ei minua enää määräile.
Miehenä aivan täysin samaa mieltä naisista mutren näe yhtään mitään syytä käydä edes treffeillä. Ehkei minulla miehenä ole alitajuista vimmaa hakea huomiota ja hyväksyntää?
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ketju.
Täällä suomi24:n incelit (ei mitään kokemusta naisista) luettelevat keskenään pelimiesoppaista luettuja määritelmiä siitä, mitä miehet tai naiset haluavat.
Vaihtelua niihin 999 ketjuun joissa palstan nais-incelít tekee samaa miehistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päälle 40-vuotias eronnut mies ja tunnistan piirteen itsessäni.
En halua syvempää suhdetta naisen kanssa, koska en jaksa kuunnella draamaa milloin mistäkin turhasta. Monilla naisilla on taipumus kehittää ongelmia tyhjästä ja en vain halua enää kuluttaa voimavarojani turhaan.
Asenteeseeni ehkä vaikuttaa se että eksälläni oli PMS ja olen kuluttanut loppuun sen määrän ymmärrystä mitä miehelle on varattu eliniäksi. Tiedän ja tiedostan että kaikki naiset eivät ole hormonipäissään riehuviaa raivottaria, mutta voimavarat ovat loppu.
Onneksi iän myötä alkaa halut vähetä ja ajattelen seksiä entistä harvemmin. Seksi ei korvaa sitä henkistä painolastia mikä tulisi parisuhteen mukana. Eron jälkeen olen tuntenut voivani paljon paremmin. Mielialani on kohentunut ja elämä tuntuu hyvältä. Vain parisuhde voisi pilata fiilikseni.
Täydennän vielä edellä kirjoittamaani, kun se näyttää niin negatiiviselta.
En siis vihaa naisia ja tuttavapiiriini kuuluu paljon naisia, monet heistä ovat läheisiä ystäviä ja pidän heistä. Heidän kanssaan on mukava vaihdella ajatuksia. Pidän heihin kuitenkin tietyn etäisyyden. Päällepäin ihmisestä näkee vain jäävuoren huipun ja useimmat haluavat näyttää vain parhaat puolensa. Pinnan alle jäävään osaan en halua tutustua. Tämä pätee niin naisiin kuin miehiin.
En ole päättänyt jäädä ikuisesti yksin, mutta tällä hetkellä se tuntuu hyvältä. Tässä iässä alkaa näkyä se miten elämää on elänyt ja siksi keskityn oman fyysisen ja henkisen kuntoni vaalimiseen.
Ihmettelen miksi saman ikäiset vapaat naiset eivät tee samoin vaan haikailevat suhteen perään. Miettisitte omia motiivejanne mihin te sitä miestä enää siinä iässä tarvisisitte. Ja mitä teillä on antaa vastineeksi sille mitä te siltä mieheltä edellyttäisitte.
Sulla on nyt ajatusvirhe siinä, että kuvittelet kaikkien miesten olevan kuin sinä ja että naisissa ei vastaavalla tavalla ajattelevia olisi. Mitä nyt ihan sivusta olen seurannut, niin naisten keskuudessa on tavallisempi se ajatusmalli, että mieluummin yksin kuin kenen tahansa kanssa, miehet taas joko sarjaseurustelee (jos on vientiä) tai masentuu yksinäisyyteensä (jos ei ole vientiä). Hieno homma kuulla, että elämäänsä tyytyväisiäkin sinkkumiehiä on.
Huomautat miehelle yleistämisestä ja yleistät itse.
Klassikko, ihanaa miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Nyky naiset tuntuvat olevan lihavan lompakon perään.
Miesten on syytä olla tarkkana ettei joudu ns.kupatuksi.No varmaankin sellaiset nuoret naiset ja nimenomaan rahaan perään olevat, jotka tajunneet rahastaa vanhoja ukkoja mutta sitähän saa mitä tilaa. Pitäisi jo järjen sanoa ettei nuori nainen kiinnostu vanhemmasta miehestä kuin rahan takia 😄
Tämä.
Vauvapalstan miehet: nuoret naiset tykkää varakkaista vanhemmista miehistä, onneksi ei tarvitse ottaa omanikäistä mummelia. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos ei muualta niin Thaikuista löytyy!
Myös vauvapalstan miehet: yää naiset on inhottavia onnenonkijoita ja haluaa pelkkää rahaa! Mä en haluis tarjota edes kahvikuppia treffeillä!
40+ naiset, jotka rakastaisivat omanikäistä miestä ilman lompakkoakin, mutta eivät kelpaa koska pari ryppyä ja BMI yli 20: hmm...
Ongelma on siinä että naiset käytöksellään todistavat etteivät he miestä rakasta.
Rakastatte jotain mitä mies tarjoaa. Joskus se on rahaa, joskus se jälkeläinen.
Tämä ei ollut valitus siitä että mies jää kakkoseksi naisen lapsille, se on faktan toteaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Miesten on syytä olla tarkkana ettei joudu ns.kupatuksi.No varmaankin sellaiset nuoret naiset ja nimenomaan rahaan perään olevat, jotka tajunneet rahastaa vanhoja ukkoja mutta sitähän saa mitä tilaa. Pitäisi jo järjen sanoa ettei nuori nainen kiinnostu vanhemmasta miehestä kuin rahan takia 😄
Tämä.
Vauvapalstan miehet: nuoret naiset tykkää varakkaista vanhemmista miehistä, onneksi ei tarvitse ottaa omanikäistä mummelia. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos ei muualta niin Thaikuista löytyy!
Myös vauvapalstan miehet: yää naiset on inhottavia onnenonkijoita ja haluaa pelkkää rahaa! Mä en haluis tarjota edes kahvikuppia treffeillä!
40+ naiset, jotka rakastaisivat omanikäistä miestä ilman lompakkoakin, mutta eivät kelpaa koska pari ryppyä ja BMI yli 20: hmm...
Ongelma on siinä että naiset käytöksellään todistavat etteivät he miestä rakasta.
Tämä ei ollut valitus siitä että mies jää kakkoseksi naisen lapsille, se on faktan toteaminen.
sä itse oot valkannut ne pinnalliset rahanperässä olevat naiset.
miksi?
suurin osa naisista ei ole sellasia.
Kelpaa vaan nippa nappa täysi-ikäiset: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.
Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.
Jotenkin en tunnista itseäni aloittajan kuvauksesta.
Ei riitä että on joskus komeaksi kehuttu. Nykyään pitää kuulua komeimpaan 10%, että saisi siedettäviä tuloksia tinderissä. Kaikkein komeimmilla pyyhkiikin sitten tosi hyvin, löytyy fwb-suhdetta ja irtoseksiä. Nuoria kauniita naisia, kaksi naista kerralla jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?
Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.
Kerran viikossa vai jopa kaksi kertaa viikossa. Naisille tärkeitä on marimekko kuosit ja pään sisäinen jatkuva epäilys kaikesta.
Ja naisista on tullut ahneita, pitäisi jaksaa tuntikausia hieroa jotain nautintonappulaa jotta hän ehkä saa orgasmin...vastineeksi saa mitä?
Jos sitä tarvitsee tuntikausia hieroa, niin sinä teet kyllä jotain ihan helvetin pahasti väärin.
Ja sitten on naisia jotka eivät saa koskaan, mitenkään, kenenkään kanssa, edes yksin. Yritä siinä nyt sitten.
tämä on oikea ongelma. noloa naureskella sille täällä.
En naureskellut, olen syvästi turhautunut.
Vierailija kirjoitti:
En saa kumpaakaan. Lapset on tehty ajat sitten. Ei asu kotona. Minä maksan vuokran ja ruoat. Joskus mies ostaa jotakin ruokaa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.
Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.
Ei riitä että on joskus komeaksi kehuttu. Nykyään pitää kuulua komeimpaan 10%, että saisi siedettäviä tuloksia tinderissä. Kaikkein komeimmilla pyyhkiikin sitten tosi hyvin, löytyy fwb-suhdetta ja irtoseksiä. Nuoria kauniita naisia, kaksi naista kerralla jne jne
Mutta jos on ihan aikuiseksi kasvanut ja toiveissa on ennemminkin rakkaus kuin pilluralli niin ihan tavallinen mies on just hyvä. Sitä te pillurallista haaveilevat ette tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoon viitaten niin voisi miettiä onkohan siihen joku syykin olemassa miksi miehet on nirsoja. Aika usein syy löytyy kun vilkaisee peiliin. Jos naisen ainoa harrastus on jääkaapilla käynti ja takaisin sohvalle sarjoja katsomaan niin ei kiitos. Itse olen hoikka sporttinen mies, vaatekokoni on xs/s. Voin rehellisesti sanoa että minua kiinnostaa vain saman kokoiset naiset.
Kun noita treffipalstojen kuvia katselee niin ei monta prosenttia tuohon raamiin sovi. Ihmettelen suuresti miksi niin moni päästää itsensä huonoon kuntoon eikä asia tunnu kiinnostavan ollenkaan. Kyse on kuitenkin myös terveydestä.XS/s kokoisena naisena kommentoin vaan että mua ei todellakaan kiinnosta kokoiseni miehet.
en ole xs/s kokoinen mies enkä nainen, mutta miesten xs/s koko on paljon isompi kuin naisten. xs/s kokoinen mies ei siis ole samankokoinen kuin xs/s kokoinen nainen.
Saivartelua mutta korjaan. XS/s kokoisena naisena mua ei todellakaan kiinnosta XS/s kokoinen mies. Ja mulla ON ollut varaa valita.
Ne S / XS kokoiset miehet eivät usein voi tehdä asialle mitään. Outoa ettei laihalle naiselle kelpaa laiha mies? on pakko olla iso ja voimakas neandertaali. Todennäköisesti myös pitkä. Masentavaa!
Milloin pienempiä miehiä arvostetaan taas? 15-20 vuotta sitten saliharrastus oli pienten piirien hommaa eikä "normaaleja" ihmisiä asia kiinnostanut. Nykyään on pakko olla fitness-intoilija, muuten ei kelpaa. Tämä on mielestäni iso ongelma ihmisille jotka ovat luonnostaan pieniä ja / tai laihoja.
Ei silloinkaan miesten ulkonäköihanne ollut pieni ja hintelä, vaan pitkähkö ja sopusuhtainen. Erityisesti pienet naiset on tyypillisesti halunneet rinnalleen "turvallisen" tuntuisen ison miehen, jonka kainaloon käpertyä. Ei kaikki, mutta aika tyypillistä, eikä tämä johdu fitnessboomista.
Lisään vielä, että aika pieni osa xs-naisista on sitä ihan luonnostaan. Moni noudattaa tiukkaa dieettiä ja treenaa paljon. Miksi on liikaa toivottu, että myös se kumppani treenaisi ja katsoisi mitä syö? Vai mitä meinasit tuolla fitnessintoilusta valittamisella? Millaisilla elintavoilla luulet niiden pienten naisten pysyvän pieninä, varsinkin 30-40+ iässä?
Olen eri, mutta joillain tuntuu unohtuvan ettei se salitreeni ja lihasten kasvatus, eli fitness-urheilu, ole suinkaan ainoa tapa treenata ja pysyä kunnossa. Ne xs-koon miehet ja naiset löytyy tyypillisesti hiihtoladuilta, lenkkipoluilta ja pyöräilemästä.
En tarkoittanutkaan että pieni mies on välttämättä sohvaperuna. Viittasin ajatuskulkuun, jossa annettiin ymmärtää että olisi jotenkin kohtuuton ajatus käydä salilla kehittämässä ulkomuotoa siihen naisia kiinnostavaan suuntaan. Ei se naisten timmi xs-kroppakaan helpolla tule saati pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Tämä.
Nainenhan se tarjoaa miehelle jälkeläisiä, nainen voisi sellaisia hankkia ihan itsellisestikin jos haluaisi. Ja rahansa valtaosa naisista tienaa itse, tosin toki kahden aikuisen perheessä rahaa on (yleensä) enemmän käytettävissä kuin yksin olisi, mutta tämä koskee kyllä sekä naisia että miehiä.
Mitä se mies siis naiselle tarjoaa, mitä nainen ei miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on ihan aikuiseksi kasvanut ja toiveissa on ennemminkin rakkaus kuin pilluralli niin ihan tavallinen mies on just hyvä. Sitä te pillurallista haaveilevat ette tajua.
Rakkaus löytyy jos hyvä tuuri käy. Sitä odotellessa on mukavaa harrastaa paljon seksiä monien eri naisten kanssa, jos siihen on mahdollisuus. Tästä varmaan harva mies on eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa."
Ehkä naiset voisivat pikkhiljaa käsittää että teidän koulutus, ura tai tulot eivät merkitse miehelle MITÄÄN. Eritoten tuossa iässä uransa huipulla. Miehet eivät etsi mitään elättäjää kuten naiset tekevät. Isoin red flag on nämä korkeakoulutetut "u can't handle me"- bitchit, kukaan mies ei halua parisuhdetta jossa joutuu taistelemaan jonkun kiukuttelevan akan kanssa. Taistelemaan joutuu joka päivä uralla ja arjessa, parisuhteen pitää olla rauhallinen turvasatama ilman mitään konflikteja. Onko sinulla tarjota sitä miehelle? Jos ei, niin et tule (hyvää) suhdetta samaan.
- Hyvätuloinen MIES (ei miesvauva)
Miksi miehille tulee naisen pienet tulot ongelmaksi parisuhteen aikana tai eron yhteydessä? Ettehän te voi edes traffailla tulotonta naista, kun hänellä ei ole varaa edes harrastaa seksiä.
Niin, kauhea valitus monessa eri keskustelussa siitä, miten epäreilua on, jos kaikkea ei makseta 50-50. Mutta ehkä ajatus on, että tuloilla ei ole väliä, kunhan rahaa kuitenkin löytyy. Tai sitten ei ole ajateltu loppuun asti.
Miten tulot liittyy naisen maksuhalukkuuteen? Ei täällä niin isot tuloerot ole etteikö nainen voisi maksaa omaa osuuttaan. Ostaa tarpeetonta roinaa vähän vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne "kohtuulliset tulokset" on nuoria, hoikkia ja lapsettomia naisia, joilla ei ole mitään pahoja handicappeja esim vaikeat mt- tai päihdeongelmat, niin aika helposti ollaan siinä naistenkin top 10% joukossa. Suurimmassa osassa ihmisistä - ja varsinkin niistä sinkuista, jotka ei löydä livenä seuraa - kun on vikoja, jopa isoja. Joko ulkonäössä, elämänhallinnassa tai luonteessa. Miksi sinun pitäisi saada top 10% nainen, jos et itse kuulu miesten parhaimmistoon?
Varattuja tuntuvat olevan sielläkin...