Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
1021/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?

Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.

Kerran viikossa vai jopa kaksi kertaa viikossa. Naisille tärkeitä on marimekko kuosit ja pään sisäinen jatkuva epäilys kaikesta.

Ja naisista on tullut ahneita, pitäisi jaksaa tuntikausia hieroa jotain nautintonappulaa jotta hän ehkä saa orgasmin...vastineeksi saa mitä?

Jos sitä tarvitsee tuntikausia hieroa, niin sinä teet kyllä jotain ihan helvetin pahasti väärin.

Ja sitten on naisia jotka eivät saa koskaan, mitenkään, kenenkään kanssa, edes yksin. Yritä siinä nyt sitten.

Vierailija
1022/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon viitaten niin voisi miettiä onkohan siihen joku syykin olemassa miksi miehet on nirsoja. Aika usein syy löytyy kun vilkaisee peiliin. Jos naisen ainoa harrastus on jääkaapilla käynti ja takaisin sohvalle sarjoja katsomaan niin ei kiitos. Itse olen hoikka sporttinen mies, vaatekokoni on xs/s. Voin rehellisesti sanoa että minua kiinnostaa vain saman kokoiset naiset.

Kun noita treffipalstojen kuvia katselee niin ei monta prosenttia tuohon raamiin sovi. Ihmettelen suuresti miksi niin moni päästää itsensä huonoon kuntoon eikä asia tunnu kiinnostavan ollenkaan. Kyse on kuitenkin myös terveydestä.

Kansan läskistyminen on kyllä ihan kansanterveydellinen ongelma. Koskee sekä miehiä että naisia. Niitä hoikkia ja sporttisiakin tosin on, tilastojen valossa enemmän naisissa kuin miehissä, mutta he ei välttämättä ole sinkkuja tai muuten seuraa vailla. Treffipalstoilla pyörii isoilta osin ne jämät, jotka ei ole kenellekään kelvanneet tai jotka eivät itse ole kelpuuttaneet ketään. Ja ne jotka etsii salaista seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?

Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.

Kerran viikossa vai jopa kaksi kertaa viikossa. Naisille tärkeitä on marimekko kuosit ja pään sisäinen jatkuva epäilys kaikesta.

Ja naisista on tullut ahneita, pitäisi jaksaa tuntikausia hieroa jotain nautintonappulaa jotta hän ehkä saa orgasmin...vastineeksi saa mitä?

Jos sitä tarvitsee tuntikausia hieroa, niin sinä teet kyllä jotain ihan helvetin pahasti väärin.

Ja sitten on naisia jotka eivät saa koskaan, mitenkään, kenenkään kanssa, edes yksin. Yritä siinä nyt sitten.

Se on totta, mutta niitä naisia on ihan turha hieroa tuntikausia ja harva niistä sellaista pyytääkään. Ja hyvin harvan naisen paikat edes kestää tuntikausien tauotonta räpläämistä.

Vierailija
1024/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai valitsee aina sen seksisairaan naisen.

Vierailija
1025/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiselle miehelle on usein tarjolla naismarkkinoilla ikäisistään naisista vain paskoja vaihtoehtoja vakavassa parisuhdemielessä. Naisella usein pyörii entisen ukon nussimat lapset jaloissa ja kaikki on vaikeaa kikkailua asumisjärjestelyistä lähtien. Ei sellainen sirkus tunnu kunnon parisuhteelta.

Valitettavasti näin, olen kohta 45v lapseton mies, vientiä on yksinhuoltajien keskuudessa. Pari kertaa kokeillut serustelua yksinhuoltajan kanssa, ja säätämistä on jatkuvasti. Osalla myös kiire muuttaa yhteen, vissiin jakamaan kustannuksia.

-Rauhallinen koti-ilta? Ei todellakaan

-Etätöitä kesäisin? Älä unta näe

-Mene ruokakauppaan ostamaan ruokaa viikoksi? 200€/kerta

-Matka jonnekkin lasten kanssa? Ei ikinä enää, aivot sulaa

-Matka ilman lapsia? Heikko ehkä, jos isovanhemmat tai joku muu hoitaa niitä

Nykyisin vuoroviikkosysteemi on monissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus ja ratkaisee aika monta noista ongelmista. Totaali-yh:ta jonka lastenhoito on pelkkien isovanhempien varassa saat kyllä ihan etsimällä etsiä.

Minkä takia kukaan lapseton mies haluaisi olla isä toisen miehen lapsille?

Sen mä ymmärrän kyllä, että voisin sellaisen naisen kanssa ollakkin, jonka lapset ovat jo aikuisia, eivätkä pyöri jaloissa.

Kertoo vaan jotain siitäkin naisesta, jos mies on lähtenyt heti pois, kun lapsi on edes vaippaiästä selviytynyt.

Ja sanottakoon tähän nyt vielä, että sekin on vähän eri asia jos joku on jäänyt leskeksi.

Siis mikä ihmeen isä??? Niillä lapsilla on jo olemassa isä. Äidin paneskelu ei todellakaan tee sinusta isää.

Ei niin.

Jos äitiä paneskelee parisuhteessa, se tuo isän velvollisuudet mutta ei isän oikeuksia.

Uutta miestä ei katsota hyvällä jos tämä ei osallistu kuskaamisiin, lapsiin liittyviin kotitöihin, lahjojen ostamiseen, juhlien järjestelyihin, muuttoon, häihin, jne.

Vierailija
1026/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi naisethan on just parhaita. Niiden kanssa ei tartte tehdä mitään temppuja että ne sais kun ne ei saa kuitenkaan, ja ne tietää sen itsekin. Runttaa vaan jalkoväliin niin paljon kuin kropasta lähtee.

Mulla oli kerran tollanen tipu. Tosin se oppi saamaan kun pärrytti sitä klitan päältä sähköhammasharjalla samalla kun oli tunkenut munan suoleen. Sitä se sit haluskin aina.

Pervo tyyppi.

Vierailija
1027/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 40-vuotias eronnut mies ja tunnistan piirteen itsessäni.

En halua syvempää suhdetta naisen kanssa, koska en jaksa kuunnella draamaa milloin mistäkin turhasta. Monilla naisilla on taipumus kehittää ongelmia tyhjästä ja en vain halua enää kuluttaa voimavarojani turhaan.

Asenteeseeni ehkä vaikuttaa se että eksälläni oli PMS ja olen kuluttanut loppuun sen määrän ymmärrystä mitä miehelle on varattu eliniäksi. Tiedän ja tiedostan että kaikki naiset eivät ole hormonipäissään riehuviaa raivottaria, mutta voimavarat ovat loppu.

Onneksi iän myötä alkaa halut vähetä ja ajattelen seksiä entistä harvemmin. Seksi ei korvaa sitä henkistä painolastia mikä tulisi parisuhteen mukana. Eron jälkeen olen tuntenut voivani paljon paremmin. Mielialani on kohentunut ja elämä tuntuu hyvältä. Vain parisuhde voisi pilata fiilikseni.

Jep, just tämä.

Täälläkin on kerrottu siitä "tutkimuksesta" jonka mukaan miehet ovat onnettomampia sinkkuina kuin naiset... olisiko aihetta tehtä miesten keskuudessa tarkempi tutkimus kuka näin oikein sanoo. Kenties joku kokematon joka ei tajua elämän tosiasioita?

Ainoa tutkimus joka tuosta on tehty, osoitti että parisuhde lisää sekä miesten että naisten onnellisuutta.

Ero kyselyihin on siinä, että tutkimuksessa seurattiin samoja miehiä ja naisia, ja katsottiin miten pariutuminen vs sinkkuus muuttaa heidän onnellisuuttaan.

Kyselyt menevät mönkään siinä että onnellisuuden kanssa korreloi kaikkein eniten tulot ja varallisuus. Todiestetusti varakkaat naiset ovat haluttomimpia pariutumaan, ja köyhät miehet kelpaavat huonoimmin parisuhteisiin. Tästä johtuen pariutuneiden vs sinkkujen populaatiot ovat lähtökohtaisesti erilaiset miehissä vs naisissa. Miehelle on ok pariutua esimerkiksi masentuneen naisen kanssa jota mies joutuu kannattelemaan. Toisin päin se ei ole ok. Masentuneesta kaupan kassa-Annesta tulee harvoin parisuhteessakaan yhtä onnellista kuin varakkaasta ja sporttisesta sinkku-Tiinasta.

Ei pidä paikkansa. Varakkaat naiset ovat todennäköisimmin naimisissa ja heillä myös on enemmän lapsia kuin keskituloisilla naisilla. Eniten perheettömiksi jääneitä on alimmissa tuloluokissa molemmissa sukupuolissa.

Siinä olet oikeassa, että onnellisuuteen, lasten lukumäärään ja avioitumiseen liittyy tulotaso vahvasti tilastoja tarkastelemalla. Nämä tiedot ovat siis Suomesta.

En oikein ymmärrä mistä kummasta on alun perin peräisin ajatus, että varakkaat, koulutetut naiset olisivat sinkkuja? Kun sellaista ei tietoa ei ole olemassa. Kun mennään vanhempiin ikäluokkiin, on sinkkunaisia ylipäätään enemmän, koska miehet kuolevat aikaisemmin. He ovat leskiä, jotka eivät halua pariutua uudestaan. Se on kuitenkin täysin eri ilmiö kuin väite siitä, että varakkaat naiset olisivat ikisinkkuja.

Vierailija
1028/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 - 50 -vuotiailla miehillä ovat hormonitasot laskeneet sen verran, ettei ole enää pakko päästä panemaan. Siitä syystä naisessa alkaa kiinnostamaan muutkin asiat kuin pillu, kuten:

-

-

sekä

-

Tätä ilmiötä jotkut naiset erehtyvät luulemaan nirsoudeksi.

Pätee varmaan niihin miehiin jotka tosiaan on eläneet muna edellä. Olisi kuitenkin pahaa miesten aliarviointia väittää, että kaikki ajattelisivat noin.

Vierailija
1029/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiselle miehelle on usein tarjolla naismarkkinoilla ikäisistään naisista vain paskoja vaihtoehtoja vakavassa parisuhdemielessä. Naisella usein pyörii entisen ukon nussimat lapset jaloissa ja kaikki on vaikeaa kikkailua asumisjärjestelyistä lähtien. Ei sellainen sirkus tunnu kunnon parisuhteelta.

Valitettavasti näin, olen kohta 45v lapseton mies, vientiä on yksinhuoltajien keskuudessa. Pari kertaa kokeillut serustelua yksinhuoltajan kanssa, ja säätämistä on jatkuvasti. Osalla myös kiire muuttaa yhteen, vissiin jakamaan kustannuksia.

-Rauhallinen koti-ilta? Ei todellakaan

-Etätöitä kesäisin? Älä unta näe

-Mene ruokakauppaan ostamaan ruokaa viikoksi? 200€/kerta

-Matka jonnekkin lasten kanssa? Ei ikinä enää, aivot sulaa

-Matka ilman lapsia? Heikko ehkä, jos isovanhemmat tai joku muu hoitaa niitä

Nykyisin vuoroviikkosysteemi on monissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus ja ratkaisee aika monta noista ongelmista. Totaali-yh:ta jonka lastenhoito on pelkkien isovanhempien varassa saat kyllä ihan etsimällä etsiä.

Minkä takia kukaan lapseton mies haluaisi olla isä toisen miehen lapsille?

Sen mä ymmärrän kyllä, että voisin sellaisen naisen kanssa ollakkin, jonka lapset ovat jo aikuisia, eivätkä pyöri jaloissa.

Kertoo vaan jotain siitäkin naisesta, jos mies on lähtenyt heti pois, kun lapsi on edes vaippaiästä selviytynyt.

Ja sanottakoon tähän nyt vielä, että sekin on vähän eri asia jos joku on jäänyt leskeksi.

Siis mikä ihmeen isä??? Niillä lapsilla on jo olemassa isä. Äidin paneskelu ei todellakaan tee sinusta isää.

Ei niin.

Jos äitiä paneskelee parisuhteessa, se tuo isän velvollisuudet mutta ei isän oikeuksia.

Uutta miestä ei katsota hyvällä jos tämä ei osallistu kuskaamisiin, lapsiin liittyviin kotitöihin, lahjojen ostamiseen, juhlien järjestelyihin, muuttoon, häihin, jne.

Ihan itse voi valita millaiseen rooliin heittäytyy. Saat siivota vaikka naapurin mummon kämppää mutta turha siitä on uhriutua, ei kukaan pakota. Isän velvollisuudet = elatusmaksut ja huoltajan vastuu ei äidin miesystävää koske. Äidin miesystävä voi koska tahansa lähteä, isä on isä lapsen loppuelämän. Sinä et tunnu edes ymmärtävän mitä "isä" tarkoittaa.

Vierailija
1030/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html

Nyt mammoille vähän bensaa liekkeihin :) kyllä nuorille naisille kelpaa myös vanhempi mies, olen huomannut saman Tinderissä. Niitä 18-22 vuotiaita tulee vastaan todella paljon, ovat itse säätääneet ikähaarukan tällä tavalla.

Vierailija
1031/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin Erä kirjoitti:

Nyt mammoille vähän bensaa liekkeihin :) kyllä nuorille naisille kelpaa myös vanhempi mies, olen huomannut saman Tinderissä. Niitä 18-22 vuotiaita tulee vastaan todella paljon, ovat itse säätääneet ikähaarukan tällä tavalla.

Ja olet ihan varma, ettei ne kalastele pelkkiä itsetunnonboostausmatcheja ja/tai rahaa?

Vierailija
1032/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin Erä kirjoitti:

On se haitari minullakin 30-45, mutta yhdellekään itseä vanhemmalle miehelle en ole sanaakaan jutellut saati tavannut.

Vierailija
1033/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aiemmin ihmeteltiin että miehet haluaisi itseään nuoremman naisen. Tuohan on luonnollista. En tunne yhtään perhettä jossa puolisot olisivat saman ikäisiä. Nainen on aina jonkinverran nuorempi. Joskus ikäeroa voi olla 10-15 vuotta eikä tunnu haittaavan yhtään. Minullakin kumppanit ovat aina olleet selvästi nuorempia. Julkkiksilla 30 vuoden ikäero on jo tavallista.

Vierailija
1034/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa lihava +40 yh nainen joka etsii lapsilleen uutta isää?

Harvassa ovat ne miehet. Jos jotain niin kyllä sen +40 yh naisen pitäisi olla ainakin vartaloltaan timmissä kunnossa sekä pärjätä taloudellisesti omillaan.

Vierailija
1035/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sinkku lähinnä sen takia että yli 20 vuoden hyvän ja mukavan parisuhteen jälkeen nautin suunnattomasti yksin olosta. Erottiin (lapsettomina) yhteisellä päätöksellä ystävinä noin 5 vuotta sitten. Eron jälkeen ollut pari seurustelusuhdetta, joista kumpikaan ei tuntunut sellaiselta, että sitä olisi jaksanut pidemmän päälle. Ei mulla sinänsä mitään parisuhdetta vastaan ole, mutta en kyllä yhtään jaksa mitään deittailusäätöjä tai muitakaan säätöjä. Jos se "oikea" tulee vastaan niin sitten tulee. Jos ei niin sitten ei. Parisuhde ei ole minulle mikään pakko.

Olenko siis "nirso"? En omasta mielestäni.

M 46

Vierailija
1036/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44-vuotias mies on yli 20 vuotta myöhässä, jos hän haluaa olla naiselle ensimmäinen valinta. Ei kukaan nuori nainen halua olla tulevaisuudessa vanhan miehen omaishoitaja, kun itse on vasta viisikymppinen.

Vierailija
1037/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aiemmin ihmeteltiin että miehet haluaisi itseään nuoremman naisen. Tuohan on luonnollista. En tunne yhtään perhettä jossa puolisot olisivat saman ikäisiä. Nainen on aina jonkinverran nuorempi. Joskus ikäeroa voi olla 10-15 vuotta eikä tunnu haittaavan yhtään. Minullakin kumppanit ovat aina olleet selvästi nuorempia. Julkkiksilla 30 vuoden ikäero on jo tavallista.

Suurimmassa osassa parisuhteissa ikäero on kuitenkin alle viisi vuotta, ja isomman ikäeron suhteissa eroamisen riski kasvaa voimakkaasti. On niitä 10-15v ikäerojakin, mutta harvassa. Ainakin omassa tuttavapiirissä se selvästi nuoremman ottanut mies sai armotonta kuittailua kavereilta aiheesta. Muutaman vuoden se suhde kesti, kunnes mies vaihtoi omanikäiseen.

Vierailija
1038/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa lihava +40 yh nainen joka etsii lapsilleen uutta isää?

Harvassa ovat ne miehet. Jos jotain niin kyllä sen +40 yh naisen pitäisi olla ainakin vartaloltaan timmissä kunnossa sekä pärjätä taloudellisesti omillaan.

Juu. Olen tuollainen. Ja ottajia olisi tosiaan ollut jonoksi asti. Itsehän oikeasti olen nirso mutta nyt tuli vastaan sellainen mies jollaista ei kertakaikkiaan yhden naisen kohdalle voi osua kuin kerran elämässä. Tähän jään.

Että jos kaltaiseni haluaa, pitää oikeasti olla hyvä tyyppi.

Vierailija
1039/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin me eletään eri maailmoissa. Omassa tuttavapiirissä tiedän vain yhden 9 vuoden ikäeron ja siinäkin nainen mietti pitkään, voiko hän olla niin paljon vanhemman miehen kanssa. Muut parit ovat suunnilleen saman ikäisiä.

Vierailija
1040/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin Erä kirjoitti:

Kyseessä on niin ääriharvinainen tapaus, että se kelpasi uutiseksi. Todistaa juuri päinvastaista kuin kuvittelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi