Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.
Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.
+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.
Kommentit (1336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että on helppo löytää kumppani kunhan on hoikka ja timmi. Niin, helppo löytää kumppani seksiin. Se, että löytyisi koulutettu, normaalipainoinen &timmi, keskimittainen mies, onkin jo ihan eri vaikeusluokkaa näin nelikymppisenä. Niin ja vielä lapseton!
Jos tuollainen mies ei ole todella ruma naamaltaan tai käytökseltään, niin melko todennäköistä, että tuossa iässä on jo lapsia. Joten totta ihmeessä se on vaikeaa.
Ei ole lapsia, en ole seurustellut edellisen eron jälkeen kertaakaan ja olen ollut yksin jo 8-vuotta.
kuka nyt olisi seurustellut edellisen eron jälkeen kertaakaan..
En ole ollut missään kontaktissa yhteenkään naiseen 8- vuoteen, joka sä autisti ymmärsit lukemasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiselle miehelle on usein tarjolla naismarkkinoilla ikäisistään naisista vain paskoja vaihtoehtoja vakavassa parisuhdemielessä. Naisella usein pyörii entisen ukon nussimat lapset jaloissa ja kaikki on vaikeaa kikkailua asumisjärjestelyistä lähtien. Ei sellainen sirkus tunnu kunnon parisuhteelta.
Valitettavasti näin, olen kohta 45v lapseton mies, vientiä on yksinhuoltajien keskuudessa. Pari kertaa kokeillut serustelua yksinhuoltajan kanssa, ja säätämistä on jatkuvasti. Osalla myös kiire muuttaa yhteen, vissiin jakamaan kustannuksia.
-Rauhallinen koti-ilta? Ei todellakaan
-Etätöitä kesäisin? Älä unta näe
-Mene ruokakauppaan ostamaan ruokaa viikoksi? 200€/kerta
-Matka jonnekkin lasten kanssa? Ei ikinä enää, aivot sulaa
-Matka ilman lapsia? Heikko ehkä, jos isovanhemmat tai joku muu hoitaa niitä
Nykyisin vuoroviikkosysteemi on monissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus ja ratkaisee aika monta noista ongelmista. Totaali-yh:ta jonka lastenhoito on pelkkien isovanhempien varassa saat kyllä ihan etsimällä etsiä.
Minkä takia kukaan lapseton mies haluaisi olla isä toisen miehen lapsille?
Sen mä ymmärrän kyllä, että voisin sellaisen naisen kanssa ollakkin, jonka lapset ovat jo aikuisia, eivätkä pyöri jaloissa.
Kertoo vaan jotain siitäkin naisesta, jos mies on lähtenyt heti pois, kun lapsi on edes vaippaiästä selviytynyt.
Ja sanottakoon tähän nyt vielä, että sekin on vähän eri asia jos joku on jäänyt leskeksi.
Enemmän se kertoo siitä miehestä ettei kestä pikkulapsiarkea.
Ja siitä naisesta, joka valitsi lastensä isäksi sellaisen miehen. Ei siitä miehestä, jonka pitäisi olla toisen miehen lapselle "sijaisisä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päälle 40-vuotias eronnut mies ja tunnistan piirteen itsessäni.
En halua syvempää suhdetta naisen kanssa, koska en jaksa kuunnella draamaa milloin mistäkin turhasta. Monilla naisilla on taipumus kehittää ongelmia tyhjästä ja en vain halua enää kuluttaa voimavarojani turhaan.
Asenteeseeni ehkä vaikuttaa se että eksälläni oli PMS ja olen kuluttanut loppuun sen määrän ymmärrystä mitä miehelle on varattu eliniäksi. Tiedän ja tiedostan että kaikki naiset eivät ole hormonipäissään riehuviaa raivottaria, mutta voimavarat ovat loppu.
Onneksi iän myötä alkaa halut vähetä ja ajattelen seksiä entistä harvemmin. Seksi ei korvaa sitä henkistä painolastia mikä tulisi parisuhteen mukana. Eron jälkeen olen tuntenut voivani paljon paremmin. Mielialani on kohentunut ja elämä tuntuu hyvältä. Vain parisuhde voisi pilata fiilikseni.
Jep, just tämä.
Täälläkin on kerrottu siitä "tutkimuksesta" jonka mukaan miehet ovat onnettomampia sinkkuina kuin naiset... olisiko aihetta tehtä miesten keskuudessa tarkempi tutkimus kuka näin oikein sanoo. Kenties joku kokematon joka ei tajua elämän tosiasioita?
Ainoa tutkimus joka tuosta on tehty, osoitti että parisuhde lisää sekä miesten että naisten onnellisuutta.
Ero kyselyihin on siinä, että tutkimuksessa seurattiin samoja miehiä ja naisia, ja katsottiin miten pariutuminen vs sinkkuus muuttaa heidän onnellisuuttaan.
Kyselyt menevät mönkään siinä että onnellisuuden kanssa korreloi kaikkein eniten tulot ja varallisuus. Todiestetusti varakkaat naiset ovat haluttomimpia pariutumaan, ja köyhät miehet kelpaavat huonoimmin parisuhteisiin. Tästä johtuen pariutuneiden vs sinkkujen populaatiot ovat lähtökohtaisesti erilaiset miehissä vs naisissa. Miehelle on ok pariutua esimerkiksi masentuneen naisen kanssa jota mies joutuu kannattelemaan. Toisin päin se ei ole ok. Masentuneesta kaupan kassa-Annesta tulee harvoin parisuhteessakaan yhtä onnellista kuin varakkaasta ja sporttisesta sinkku-Tiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiselle miehelle on usein tarjolla naismarkkinoilla ikäisistään naisista vain paskoja vaihtoehtoja vakavassa parisuhdemielessä. Naisella usein pyörii entisen ukon nussimat lapset jaloissa ja kaikki on vaikeaa kikkailua asumisjärjestelyistä lähtien. Ei sellainen sirkus tunnu kunnon parisuhteelta.
Valitettavasti näin, olen kohta 45v lapseton mies, vientiä on yksinhuoltajien keskuudessa. Pari kertaa kokeillut serustelua yksinhuoltajan kanssa, ja säätämistä on jatkuvasti. Osalla myös kiire muuttaa yhteen, vissiin jakamaan kustannuksia.
-Rauhallinen koti-ilta? Ei todellakaan
-Etätöitä kesäisin? Älä unta näe
-Mene ruokakauppaan ostamaan ruokaa viikoksi? 200€/kerta
-Matka jonnekkin lasten kanssa? Ei ikinä enää, aivot sulaa
-Matka ilman lapsia? Heikko ehkä, jos isovanhemmat tai joku muu hoitaa niitä
Nykyisin vuoroviikkosysteemi on monissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus ja ratkaisee aika monta noista ongelmista. Totaali-yh:ta jonka lastenhoito on pelkkien isovanhempien varassa saat kyllä ihan etsimällä etsiä.
Minkä takia kukaan lapseton mies haluaisi olla isä toisen miehen lapsille?
Sen mä ymmärrän kyllä, että voisin sellaisen naisen kanssa ollakkin, jonka lapset ovat jo aikuisia, eivätkä pyöri jaloissa.
Kertoo vaan jotain siitäkin naisesta, jos mies on lähtenyt heti pois, kun lapsi on edes vaippaiästä selviytynyt.
Ja sanottakoon tähän nyt vielä, että sekin on vähän eri asia jos joku on jäänyt leskeksi.
Enemmän se kertoo siitä miehestä ettei kestä pikkulapsiarkea.
En ymmärrä miehiä, jotka kestävät.
Olisikohan niin, että tuon ikäinen mies on jo oppinut tuntemaan naiset - ja on siitä syystä äärimmäisen varovainen ja kranttu välttääkseen uudet katastrofit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päälle 40-vuotias eronnut mies ja tunnistan piirteen itsessäni.
En halua syvempää suhdetta naisen kanssa, koska en jaksa kuunnella draamaa milloin mistäkin turhasta. Monilla naisilla on taipumus kehittää ongelmia tyhjästä ja en vain halua enää kuluttaa voimavarojani turhaan.
Asenteeseeni ehkä vaikuttaa se että eksälläni oli PMS ja olen kuluttanut loppuun sen määrän ymmärrystä mitä miehelle on varattu eliniäksi. Tiedän ja tiedostan että kaikki naiset eivät ole hormonipäissään riehuviaa raivottaria, mutta voimavarat ovat loppu.
Onneksi iän myötä alkaa halut vähetä ja ajattelen seksiä entistä harvemmin. Seksi ei korvaa sitä henkistä painolastia mikä tulisi parisuhteen mukana. Eron jälkeen olen tuntenut voivani paljon paremmin. Mielialani on kohentunut ja elämä tuntuu hyvältä. Vain parisuhde voisi pilata fiilikseni.
Jep, just tämä.
Täälläkin on kerrottu siitä "tutkimuksesta" jonka mukaan miehet ovat onnettomampia sinkkuina kuin naiset... olisiko aihetta tehtä miesten keskuudessa tarkempi tutkimus kuka näin oikein sanoo. Kenties joku kokematon joka ei tajua elämän tosiasioita?
Ainoa tutkimus joka tuosta on tehty, osoitti että parisuhde lisää sekä miesten että naisten onnellisuutta.
Ero kyselyihin on siinä, että tutkimuksessa seurattiin samoja miehiä ja naisia, ja katsottiin miten pariutuminen vs sinkkuus muuttaa heidän onnellisuuttaan.
Kyselyt menevät mönkään siinä että onnellisuuden kanssa korreloi kaikkein eniten tulot ja varallisuus. Todiestetusti varakkaat naiset ovat haluttomimpia pariutumaan, ja köyhät miehet kelpaavat huonoimmin parisuhteisiin. Tästä johtuen pariutuneiden vs sinkkujen populaatiot ovat lähtökohtaisesti erilaiset miehissä vs naisissa. Miehelle on ok pariutua esimerkiksi masentuneen naisen kanssa jota mies joutuu kannattelemaan. Toisin päin se ei ole ok. Masentuneesta kaupan kassa-Annesta tulee harvoin parisuhteessakaan yhtä onnellista kuin varakkaasta ja sporttisesta sinkku-Tiinasta.
Tämä pitää paikkansa.
Naiset haluavat järjestään miehen joka ei ole tarpeessa, koska sellaisella miehellä on eniten tarjottavaa.
Monikin mies taas ottaa miehellään naisen jolla on tarpeita, jotka mies tyydyttää.
Tästä syystä TUTKIMUS tehdään siten että otetaan kontrolliryhmä ja katsotaan miten tietyt asiat (parisuhde) vaikuttavat heihin. Ei siten että "Mersun omistajat ovat onnellisempia kuin Ladan omistajat, siispä Mersu tekee onnelliseksi".
Taidan siis olla huippuyksilö naiseksi, kun kelpasin 47 vuotiaana 43 vuotiaalle fiksulle, raittiille, liikunnalliselle ja rakastavalle DI-miehelle. Nykyään ollaan kihloissa.
40 - 50-vuotiaana mies on jo oppinut erottamaan laadun mutta ei ole vielä tajunnut, ettei hän ole itse enää yhtä laadukas kuin 20 - 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Nyky naiset tuntuvat olevan lihavan lompakon perään.
Miesten on syytä olla tarkkana ettei joudu ns.kupatuksi.No varmaankin sellaiset nuoret naiset ja nimenomaan rahaan perään olevat, jotka tajunneet rahastaa vanhoja ukkoja mutta sitähän saa mitä tilaa. Pitäisi jo järjen sanoa ettei nuori nainen kiinnostu vanhemmasta miehestä kuin rahan takia 😄
Tämä.
Vauvapalstan miehet: nuoret naiset tykkää varakkaista vanhemmista miehistä, onneksi ei tarvitse ottaa omanikäistä mummelia. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos ei muualta niin Thaikuista löytyy!
Myös vauvapalstan miehet: yää naiset on inhottavia onnenonkijoita ja haluaa pelkkää rahaa! Mä en haluis tarjota edes kahvikuppia treffeillä!
40+ naiset, jotka rakastaisivat omanikäistä miestä ilman lompakkoakin, mutta eivät kelpaa koska pari ryppyä ja BMI yli 20: hmm...
Ei rypyt haittaa eikä BMI kunhan on alle 30. Sivistystä vaadin ja tyylikästä pukeutumista. Ja siis tuolla tarkoitan sitä että pukeutuu sopivan kokoisiin vaatteisiin jotka eivät ole kulahtaneita eivätkä Cittarista ostettuja.
On kuulkaas vaikea löytää näilläkin ehdoilla sopivaa daamia.
Erikoista, jos ei löydy. Millä paikkakunnalla tai alueella asut? Helsingistä löytyisi jopa helposti.
Suurin ongelma lienee se, että daamin pitäisi myös kiinnostua tästä kirjoittajasta. Kuvauksen mukaisia naisia kyllä on vaikka millä mitalla, sinkkunakin, siitä ei ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Taidan siis olla huippuyksilö naiseksi, kun kelpasin 47 vuotiaana 43 vuotiaalle fiksulle, raittiille, liikunnalliselle ja rakastavalle DI-miehelle. Nykyään ollaan kihloissa.
Se oli ratkaisevaa, että sinulle kelpasi DI-mies. Muut naiset valitsivat mieluummin toisenlaisen miehen tunteen perusteella. "Kemiaa" oli enemmän niissä muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ratkaisevaa, että sinulle kelpasi DI-mies. Muut naiset valitsivat mieluummin toisenlaisen miehen tunteen perusteella. "Kemiaa" oli enemmän niissä muissa.
Osalle taitaa tosiaan jo tieto toisen koulutuksesta olla liikaa. Kemia on sen jälkeen ikuisesti off-tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalle taitaa tosiaan jo tieto toisen koulutuksesta olla liikaa. Kemia on sen jälkeen ikuisesti off-tilassa.
Naisena mun kemia on ikuisesti off-tilassa juristien, kaupunginjohtajien, toimitusjohtajien ja turkistarhaajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa."
Ehkä naiset voisivat pikkhiljaa käsittää että teidän koulutus, ura tai tulot eivät merkitse miehelle MITÄÄN. Eritoten tuossa iässä uransa huipulla. Miehet eivät etsi mitään elättäjää kuten naiset tekevät. Isoin red flag on nämä korkeakoulutetut "u can't handle me"- bitchit, kukaan mies ei halua parisuhdetta jossa joutuu taistelemaan jonkun kiukuttelevan akan kanssa. Taistelemaan joutuu joka päivä uralla ja arjessa, parisuhteen pitää olla rauhallinen turvasatama ilman mitään konflikteja. Onko sinulla tarjota sitä miehelle? Jos ei, niin et tule (hyvää) suhdetta samaan.
- Hyvätuloinen MIES (ei miesvauva)
Lähes kaikki minun tuntemani koulutetut hyvätuloiset miehet etsivät naista samasta sosioekonomistesta luokasta. Et siis voi väittää puhuvasi kaikkien miesten suulla. Nekin, jotka alkavat katselemaan matalammin koulutettuja pienituloisia naisia, tekevät sen yleensä vasta siinä vaiheessa kun tajuavat ettei rahkeet riitä hyvännäköisiin koulutettuihin naisiin vaan pitäisi ottaa koulutettu kurppa tai hehkeämpi kampaaja. Noin niinkuin rumasti sanottuna. Ei se koulutus heillekään ole siis yhdentekevä asia ole ollut, ei vaan ole ollut saumoja niihin naisiin jotka klikkaa kaikki boksit ja jostain pitää joustaa.
Tässä oot kyllä väärässä. Ei lähtökohtaisesti kiinnosta naisten koulutus- tai tulotaso. Älykkyyden taso kiinnostaa jossain määrin, mutta kouluja käymätönkin voi olla erittäinkin älykäs. Kun lähden valitsemaan naista, prosessi alkaa sillä että esitän itselleni yksinkertaisen kysymyksen "panisinko?". Koulutus tai sen olemattomuus tai naisen tulotaso ei ole merkittävä tekijä.
En minä sinusta henkilökohtaisesti puhunutkaan, vaan miehistä yleisesti kuten sinäkin ilmeisesti esitit tekeväsi. Satun olemaan hyväpalkkaisessa statusammatissa ja näen kyllä ihan omin silmin millaisia naisia saman viiteryhmän miehet valitsee.
Juuri näin, myös minun tuttavapiirini koostuu varakkaista ja koulutetuista ihmisistä eivätkä nämä ihmiset erottuaan koskaan pariudu kampaajien kanssa - sen kertoo jo paikka, jossa pääasiassa ovat kumppaninsa tavanneet. Joko oman tuttavapiirin tai työpaikan kautta.
Vielä tuosta Tinderistä eli siitähän uutisoitiin, että puolet siellä olevista ovat naimisissa. On turha ihmetellä, ettei matcheja tule tai rakennella sen perusteella minkäänlaisia teorioita, vaikka täällä monesti on tehty niin. Sinne eivät pakkaudu ne varakkaat, koulutetut ja parisuhdeainesta olevat ihmiset jo siitäkin syystä, ettei työn takia voi niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa."
Ehkä naiset voisivat pikkhiljaa käsittää että teidän koulutus, ura tai tulot eivät merkitse miehelle MITÄÄN. Eritoten tuossa iässä uransa huipulla. Miehet eivät etsi mitään elättäjää kuten naiset tekevät. Isoin red flag on nämä korkeakoulutetut "u can't handle me"- bitchit, kukaan mies ei halua parisuhdetta jossa joutuu taistelemaan jonkun kiukuttelevan akan kanssa. Taistelemaan joutuu joka päivä uralla ja arjessa, parisuhteen pitää olla rauhallinen turvasatama ilman mitään konflikteja. Onko sinulla tarjota sitä miehelle? Jos ei, niin et tule (hyvää) suhdetta samaan.
Lähes kaikki minun tuntemani koulutetut hyvätuloiset miehet etsivät naista samasta sosioekonomistesta luokasta. Et siis voi väittää puhuvasi kaikkien miesten suulla. Nekin, jotka alkavat katselemaan matalammin koulutettuja pienituloisia naisia, tekevät sen yleensä vasta siinä vaiheessa kun tajuavat ettei rahkeet riitä hyvännäköisiin koulutettuihin naisiin vaan pitäisi ottaa koulutettu kurppa tai hehkeämpi kampaaja. Noin niinkuin rumasti sanottuna. Ei se koulutus heillekään ole siis yhdentekevä asia ole ollut, ei vaan ole ollut saumoja niihin naisiin jotka klikkaa kaikki boksit ja jostain pitää joustaa.
Tässä oot kyllä väärässä. Ei lähtökohtaisesti kiinnosta naisten koulutus- tai tulotaso. Älykkyyden taso kiinnostaa jossain määrin, mutta kouluja käymätönkin voi olla erittäinkin älykäs. Kun lähden valitsemaan naista, prosessi alkaa sillä että esitän itselleni yksinkertaisen kysymyksen "panisinko?". Koulutus tai sen olemattomuus tai naisen tulotaso ei ole merkittävä tekijä.
En minä sinusta henkilökohtaisesti puhunutkaan, vaan miehistä yleisesti kuten sinäkin ilmeisesti esitit tekeväsi. Satun olemaan hyväpalkkaisessa statusammatissa ja näen kyllä ihan omin silmin millaisia naisia saman viiteryhmän miehet valitsee.
Minä olen yhden uranaisen kanssa ollut yhdessä ja ei ikinä enää. En halua seurakseni mitään neuroottista suorittajaa.
Ei uraihminen voi olla neuroottinen, olet ihan pihalla. Jos aiot pärjätä työelämässä, pitää olla neuroottisen vastakohta! Itselläni ei ole merkittävää uraa, mutta kaikki naispuoliset ystäväni ovat ns. uranaisia. Yksikään ei ole neuroottinen. Menestyminenhän vaatii aivan toisenlaisia ominaisuuksia jo lähtökohtaisesti.
44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, myös minun tuttavapiirini koostuu varakkaista ja koulutetuista ihmisistä eivätkä nämä ihmiset erottuaan koskaan pariudu kampaajien kanssa - sen kertoo jo paikka, jossa pääasiassa ovat kumppaninsa tavanneet. Joko oman tuttavapiirin tai työpaikan kautta.
Vielä tuosta Tinderistä eli siitähän uutisoitiin, että puolet siellä olevista ovat naimisissa. On turha ihmetellä, ettei matcheja tule tai rakennella sen perusteella minkäänlaisia teorioita, vaikka täällä monesti on tehty niin. Sinne eivät pakkaudu ne varakkaat, koulutetut ja parisuhdeainesta olevat ihmiset jo siitäkin syystä, ettei työn takia voi niin tehdä.
Sattumalta juuri minunkin tuttavapiirissä varakas nelikymppinen statusmies lähti uudelle kierrokselle ikäisensä statusnaisen kanssa. Ei siis puhettakaan mistään panisin-missi-kampaaja-kodinhengettärestä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan niin, että tuon ikäinen mies on jo oppinut tuntemaan naiset - ja on siitä syystä äärimmäisen varovainen ja kranttu välttääkseen uudet katastrofit.
AAMEN.
Vierailija kirjoitti:
44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?
Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.
Kerran viikossa vai jopa kaksi kertaa viikossa. Naisille tärkeitä on marimekko kuosit ja pään sisäinen jatkuva epäilys kaikesta.
sitten kun ne lapset ovat aikuisia alkaa isöäitinä oleminen, ja jonkun toisen miehen lapsenlapset pyörii jaloissa. Ei kiitos.