Hyviä naisia on oikeasti aika vähän
Monesti täällä saa lukea kun miehissä on puutteita, mutta sama pätee myös naisiin. Missä vika?
Deittiäpit pullollaan naisia, joilla ei elämänhallinta millään lailla kondiksessa. Juopottelijoita, irtosuhteilijoita, rahan kanssa holtittomia ja muita ikuisia lapsia.
Miten voi olla, että melkein nelikymppinen nainen ei vielä tiedä haluaako lapsia vai ei?
Mistä johtuu ettei aikuinen ihminen osaa pitää terveydestään huolta?
Miksi kolmekymppinen ei vieläkään osaa hallita omaa talouttaan?
Kuinka ei aikuisella ihmisellä ole unirytmi jotenkin edes kunnossa?
Ja kyllä, samoja ongelmia myös miehissä.
Kommentit (192)
Mä tunnen paljon hyviä naisia, osa on ihan sinkkujakin.
Vierailija kirjoitti:
Me hyvät naiset ei roikutakaan noissa. T. yliopisto-opiskelija
Miten hyvät naiset ja yliopisto-opiskelu liittyy toisiinsa? Siellähän niitä votakoita riittääkin.
Naiset on ihan kamalia tänäpäivänä. Täysin moraalittomia, ei minkäänlaisia perinteisiä arvoja, ei osata leipoa , tehdä ruokaa, huolehtia kodista ja siivota . Ainakin some antaa tämmöisen kuvan.
Se ihan mukava työkaverikin paljastuu somessa epätoivoiseksi tyrkyksi, jolle alko maistuu :/
No mua ei sieltä äpeistä löydy, kun se miesvalikoima oli niin huono. Lapseton, raitis, normaalipainoinen & liikunnallinen, koulutettu tuntuu olevan mahdoton vaatimuslista. Täytän itse nuo kriteerit, joten pidän niitä vähimmäisvaatimuksina miehelle. Ei löydy ei.
Rappiolla on hyvä olla , ei huolet paina eikä rasitu polla? Ainakin hyvät naiset ( niinkuin miehetkin) on harvinaisuus jos ikää jo 30 + ja vähintään toinen kierros menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta prosenttia siellä deittiäpissä on naisia ja kuinka monta miehiä?
Tilastollisesti kaikissa deittiapeissa on eniten miehiä.
Niinpä niin. Deittiapit, ros ka sakkia
Vierailija kirjoitti:
No mua ei sieltä äpeistä löydy, kun se miesvalikoima oli niin huono. Lapseton, raitis, normaalipainoinen & liikunnallinen, koulutettu tuntuu olevan mahdoton vaatimuslista. Täytän itse nuo kriteerit, joten pidän niitä vähimmäisvaatimuksina miehelle. Ei löydy ei.
Taidat trollata. Laitoin Treffit24-hakuun miehet 30-35 noilla vaatimuksilla, ja vastaan tuli useampi hyvä kuvallinen profiili.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut yrittää etsiä kovin ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri SINUN tulisi saada naisten kerma?
Mulla on hyvä koulutus, hyvä työ, tuottava sivutoiminen yritys, raha-asiat kunnossa, omistusasunto, ok geenit, urheilen paljon, enkä oo ihan täysi idiootti. Pidän huolta itsestäni, kavereistani ja perheestä.
Onko liikaa vaatia että nainen osaisi pitää itsensä ja elämänsä jotenkin edes kunnossa? Omasta näkökulmasta nämä on minimi ja se rima ei ole edes hirveän korkea. Ei tosiaan puhuta mistään "kermasta".
Et ole hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihan kamalia tänäpäivänä. Täysin moraalittomia, ei minkäänlaisia perinteisiä arvoja, ei osata leipoa , tehdä ruokaa, huolehtia kodista ja siivota . Ainakin some antaa tämmöisen kuvan.
Se ihan mukava työkaverikin paljastuu somessa epätoivoiseksi tyrkyksi, jolle alko maistuu :/
Leivon mielelläni, mutta en kenelle tahansa.
Minulla ei ole mitään noista ongelmista, joista aloittaja mainitsi.
En myöskään ole deittisivuilla.
95% tarjonta on siellä huonoa.
Miehiä, joilla on noita ongelmia.
Enkä halua niitä minun elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kahjompi nainen niin sitä varmemmin miehet juoksevat sen perässä. Me normaalit, joilla on pakka kunnossa, mukava luonne ja hyvä ulkonäkökin, saamme mulqquja, jotka yrittävät joko hyväksikäyttää taloudellisesti tai alistaa henkisesti.
Eipä kuulkaa miehet oikein enää kiinnosta.
Tämä on muuten niin totta! Mitä pahempi sekopäänainen, sitä kovempaa on vienti misten keskuudessa. Ja vastaavasti kunnolliset naiset keräävät näitä tavalla tai toisella hyväksikäyttämään pyrkiviä.
Hittolainen, että nyt kun tätä alkoi oikein miettimään, niin miten tuo kuvio onkin aina samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen paljon hyviä naisia, osa on ihan sinkkujakin.
Hyvät (hetero)naiset ne vasta sinkkuja ovatkin, kun ei löydy tasoistaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kahjompi nainen niin sitä varmemmin miehet juoksevat sen perässä. Me normaalit, joilla on pakka kunnossa, mukava luonne ja hyvä ulkonäkökin, saamme mulqquja, jotka yrittävät joko hyväksikäyttää taloudellisesti tai alistaa henkisesti.
Hauskaa että tämä saa ylänuolia, vaikka on ihan käytännössä incel miesasia lassukoiden naisversio.
Jatkuvasti huomaa kadulla, mihin miehet joutuvat sitten tyytymään. Komea, hyväkroppainen mies ja käsipuolessa lyllertää kauhea ryhävalas.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti huomaa kadulla, mihin miehet joutuvat sitten tyytymään. Komea, hyväkroppainen mies ja käsipuolessa lyllertää kauhea ryhävalas.
Katoit peiliin? Oikeesti näkyi vähemmän komea surkea mies ja kädessä ilmapallo. Ei sulla mitään naista edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole niin loistavia mitä luulette. Roska vetää roskaa puoleensa.
Ongelmia on siinä että juuri ne ihmiset, joiden ei missään nimessä pitäisi pariutua ovat kaikkein kovimpia sitä yrittämåän. Kaikki ongelmatapaukset on aina seuraansa tyrkyttämässä. Pätee molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Köyhälle kaikki on vaikeaa jopa sometus
Mitä sekopäisempi tai epätoivoisempi niin sitä helpompi sitä(kin) naista on alistaa ja pompotella. Eikä tarvitse itse skarpata yhtään.