Mieheni aikoo hankkia sähköpotkulaudan jolla pääsee sitten baarista kotiin
Tästä on lähi baariin noin 1.5 km. Minusta sen rahan voisi käyttää hyödyllisempäänkin.
Kommentit (10)
Ihme, että uutiset sähköpotkulautaonnettomuuksista, joista monet tapahtuvat humalassa ja voivat johtaa vakaviin vammoihin kuten pään ja aivojen vaurioihin, eivät vaikuta niin, että ihmiset pyrkisivät suojelemaan itseään sen sijaan että tieten tahtoen altistavat itsensä.
Kannattaa samalla matkalla hankkia hautapaikka ja -kivi kun niin kovasti haluaa päästä hengestään.
No just, jos ei meinaa laudalla muuta ajoa suorittaa, niin ihan suotta ostaa oman laudan. Vuokralaista riittää tuollaiseen ajeluun. Oma sitten jos sillä ajaa muutenkin.
No sinä voit varmaan omat rahasi käyttää hyödyllisemmin.
Vierailija kirjoitti:
No just, jos ei meinaa laudalla muuta ajoa suorittaa, niin ihan suotta ostaa oman laudan. Vuokralaista riittää tuollaiseen ajeluun. Oma sitten jos sillä ajaa muutenkin.
Mutta omaa voi virittää joten sillä pääsee nopsemmin baarista kotiin. Eikä ainakaan jää invalidiksi.
Samalla lailla fillarin kanssa voi itsensä teloa, lisäksi pyörällä pääsee esim alamäet paljon kovempaa kuin sähköpotkulaudalla. Minulla on oma, jolla ajan noin 20 km päivittäin. Siinä on rajoitin 25 km/h eli jarruttaa alamäessä, jos alkaa mennä lujempaa.
Minusta erittäin kätevä kulkuneuvo. Auton starttaan kerran viikossa, kun käyn marketissa ruokaostoksilla.
Tiedän kaksi miestä jotka ajattelivat samalla lailla, molemmat kaatuivat ensimmäisillä baari kerroillaan kun olivat kyseisellä mööpelillä liikenteessä, toinen lähti ambulanssilla sairaalaan ja toinen pääsi itse kävelen, molemmille tuki kattava hammasremontti. Toisella vielä huonot vakuutukset ja joutui itse maksamaan tuhansia euroja hammaslääkäri kuluja. En suosittele ostamaan lautaa tätä tarkoitusta varten. Selvinpäin suojavarusteet päällä ja pienellä nopeuksilla voi olla ihan mukavakin
Loistava idea! 🙌