Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo: Kuulin vasta nyt. En osaa kommentoida enempää.

Vierailija
02.06.2023 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009554249.html

Eikö viestintäfirmassa keksittäisi Petelle jo joku parempi vastaus, kun kai kohuja tulee jatkossakin?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Orpo-vastaus. Yllättikö ketään ettei hällä mene hissi ihan ylös asti?

Vierailija
2/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Valtonen kampanja­päällikkönsä raiskaus­syytettä: ”Minulla on kaikki syyt tukea Matiasta”

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009629472.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina Valtonen kampanja­päällikkönsä raiskaus­syytettä: ”Minulla on kaikki syyt tukea Matiasta”

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009629472.html

Miten Ellu tietää missä vesissä ja miten Matias on kaluaan uittanut? Onko silmä kovana kyylännyt vierestä ja pitänyt kädestä kiinni?

Vierailija
4/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajula on lopettanut jo Säätytalolla koska hänen jaostonsa on saanut työt päätökseen. Ei sinänsä mitään vaikutuksia neuvotteluihin.

Vierailija
5/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetas nyt käydä päälle, Matias. Nyt sulla on vastassa raavas mies eikä mikään avuton nainen.

Vierailija
6/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela kirjoitti:

Koetas nyt käydä päälle, Matias. Nyt sulla on vastassa raavas mies eikä mikään avuton nainen.

WUAAAAHHHHHH!!! IRMAA

Vierailija
7/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Suomen ykköspuoluetta oikein johdetaan jos tämmöinen asia ei ole muka edes huhuna kantautunut johtajalle asti?

Vierailija
8/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen vakiovastauksia "kuulin asiasta vasta nyt". Sen jälkeen asia yritetään vaieta ja siirrytään muina miehinä tai naisina muihin aiheisiin. Tämä on ihan puolueesta riippumaton tapa ohittaa näitä uutisia.

Samaan aikaan piilossa yleisön katseilta ja salassa neuvotellaan asioista jotka koskettavat kansalaisia ja kuuluisivat julkisuuteen. 

Vierailija
9/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että Rydman joutui lähtemään jo pelkästä epäilystä joka ei edennyt syyteharkintaan asti ja nyt Pajulan kohdalla itse syyte ei riitä poistamaan tyyppiä puolueesta. Jotain outoa.

Vierailija
10/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pajula on lopettanut jo Säätytalolla koska hänen jaostonsa on saanut työt päätökseen. Ei sinänsä mitään vaikutuksia neuvotteluihin.

Luulisin että neuvottelut ovat tässä kohussa pienempiä ongelmia.

Vierailija
11/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Rydman joutui lähtemään jo pelkästä epäilystä joka ei edennyt syyteharkintaan asti ja nyt Pajulan kohdalla itse syyte ei riitä poistamaan tyyppiä puolueesta. Jotain outoa.

Toivottavasti ei se että vaalit meni just, kun taas edellisellä kerralla ne oli just tulossa?

Vierailija
12/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei se että vaalit meni just, kun taas edellisellä kerralla ne oli just tulossa?

Kokoomuksen moraalitajun huomioon ottaen en olisi lainkaan yllättynyt jos asia olisi juuri näin

Vierailija
13/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuiko se vanha ketju tästä?

Vierailija
14/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja kysyy, että mikä on vikana kokoomusnuorissa kun jatkuvasti kuuluu jotain ikäviä uutisia sieltä ja Orpo vastaa tähän, että olen keskustellut heidän kanssa ja olen oikein tyytyväinen ja luottavainen heidän toimintaan. 😳

Vierailija
15/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän voisi toimittajat kysyä puolueen johdolta, vaan tuskinpa kysyvät.

Vierailija
16/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja kysyy, että mikä on vikana kokoomusnuorissa kun jatkuvasti kuuluu jotain ikäviä uutisia sieltä ja Orpo vastaa tähän, että olen keskustellut heidän kanssa ja olen oikein tyytyväinen ja luottavainen heidän toimintaan. 😳

No siinäpä tuli kokoomuksen arvot tiivistettynä.

Vierailija
17/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo vastasi, että kuulen tästä vasta nyt ja samalla voimakkaasti räpäytti silmiään, ja mietti varmaan siinä sekunnin, että meneeköhän tää vale näin helposti läpi.

Vierailija
18/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kokoomuksen johdolla oli tieto Pajulan raiskaussyytteestä

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009629287.html

Pajula ei ollut ehdolla kevään eduskuntavaaleissa, vaikka hän on nouseva nuori kokoomuspoliitikko.

Helsingin kokoomuksen puheenjohtajan mukaan Pajula ei halunnut asettua ehdolle, eikä asiasta käyty tarkempia keskusteluja.

Miksi Pajula kieltäytyi ehdokkuudesta?

”Emme käyneet tästä keskustelua.”

Vierailija
19/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen julkaistu puoliltapäivin, joten mitä ihmeellistä on siinä, että Orpo kuulee siitä vasta kello 15.00?

Purralta vei yli viikko saada selville, että PS:n entinen puoluesihteeri oli paennut Säätytalon neuvotteluista.

Vierailija
20/112 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan kokoomusnuorissa häärännyt ihan murhaajikin ja tekivät edellisen hallituksen aikana aloitteen, että ihmisruumiita pitää saada kompostoida. Tämä ihan tosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi