Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä naisia on oikeasti aika vähän

Vierailija
10.07.2023 |

Monesti täällä saa lukea kun miehissä on puutteita, mutta sama pätee myös naisiin. Missä vika?

Deittiäpit pullollaan naisia, joilla ei elämänhallinta millään lailla kondiksessa. Juopottelijoita, irtosuhteilijoita, rahan kanssa holtittomia ja muita ikuisia lapsia.

Miten voi olla, että melkein nelikymppinen nainen ei vielä tiedä haluaako lapsia vai ei?
Mistä johtuu ettei aikuinen ihminen osaa pitää terveydestään huolta?
Miksi kolmekymppinen ei vieläkään osaa hallita omaa talouttaan?
Kuinka ei aikuisella ihmisellä ole unirytmi jotenkin edes kunnossa?

Ja kyllä, samoja ongelmia myös miehissä.

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pähkinänkuoressa: En osaa oikein mitään, mutta jumppaan välillä ja tykkään sushista sekä viinistä. Haluun kunnianhimoisen, atleettisen, pitkän, ruskeasilmäisen, juuri tiettyä harrastusta harrastavan. Ja ai niin, miehen pitää olla remonttitaitoinen, supliikki ja huomioida mua tosi paljon koska tarviin sitä.

Vierailija
162/192 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa pitää terveydestään huolta? Entä jos ei vaan halua.

t. suklaalevy päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri SINUN tulisi saada naisten kerma?

Olen komein ja älykkäin.

Vierailija
164/192 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hyvät naiset (ja miehet) on vakiintuneissa parisuhteissa, eikä deittiäpeissä.

Eikö ihmiset enää muuten seuraa saa kuin äpeistä? Olen niin vanha, nelikymppinen, etten ole koskaan tuollaisia käyttänyt. Ne tuli sen jälkeen kun olin jo ehtinyt naimisiin asti. 

Vierailija
165/192 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hyvät naiset (ja miehet) on vakiintuneissa parisuhteissa, eikä deittiäpeissä.

Eikö ihmiset enää muuten seuraa saa kuin äpeistä? Olen niin vanha, nelikymppinen, etten ole koskaan tuollaisia käyttänyt. Ne tuli sen jälkeen kun olin jo ehtinyt naimisiin asti. 

Minun vakiintunut parisuhteeni lähti menemään, koska hänellä meni huonosti. En tullut siitä itse sen saastuneemmaksi.

N50.

Vierailija
166/192 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkärinaisen kotona on yleensä poikkeuksetta eläimiä monikossa. Eikös tämä ollut yleensä miehille nou nou. Eläinlääkäriasemat ovat avoinna myös iltaisin, jotkut viikonloppuisin ja öisinkin. 

Riippuu miehistä kuka tykkää ja kuka ei. Minä tykkään ja siksi mainitsinkin eläinlääkärin ihanteellisena ammattina. Mutta yleisesti ottaen naiset eivät pidä miehistä jotka pitävät eläimistä, koska naiset näkevät sen heikkoutena

Naiset eivät näe miesten eläinrakkautta heikkoutena vaan hyvänä ominaisuutena, johon liittyy vastuuntunto ja hyvät hermot jne. (olettaen, että mies kohtelee eläintään hyvin). Sen sijaan naiset eivät voi sietää miehiä, joilla on joku vimma jauhaa heikkoudesta ja kuvitelluista naisten ajatuksista. 

Olet siinä oikesssa, että naiset ehkä luulevat näkevänsä eläinrakkauden hyvänä ominaisuutena, mutta tosiasia on, että alitajuisesti näkevät sen heikkoutena.

Sivusta heitän, että eräs todella vastenmielinen ylimielisyyden piirre on, että ihminen kokee oikeudekseen päättää ja sanella, mitä hänelle täysin vieraat ihmiset kuten "naiset" ajattelevat.

Vierailija
167/192 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki hyvä ole varattuja. Ihmisiä kun syntyy, kuolee, aikuistuu ja eroaa jatkuvasti. Tilanne ei ole stabiili.

Se on totta, että hyvästä kumppanista pidetään kiinni.

Vierailija
168/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki hyvä ole varattuja. Ihmisiä kun syntyy, kuolee, aikuistuu ja eroaa jatkuvasti. Tilanne ei ole stabiili.

En halua käytettyä, kun olen itsekin koskematon.

Vierailija
169/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua golfia pelaavaa miestä joka järjestelee kavereilleen töitä ja haukkuu työttömiä naisia.

Vierailija
170/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua golfia pelaavaa miestä joka järjestelee kavereilleen töitä ja haukkuu työttömiä naisia.

Ovat varmaan pelanneet samassa jääkiekkojoukkueessa.

Vierailija
171/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne hyvät viedään markkinoilta pois ihan helposti ilman mitään deitti-appejakin. Siihen on syy että jotkut notkuu deitti-apeissa.

Riittää että on huomaamaton. Tai jollain lailla ulkopuolinen. Tai "outo" - mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Silloin toisen eka ajatus on, että "tossa on oltava jotain vikaa, kun ei noillekaan kelpaa" - ei kauaakaan kun toi syrjiminen jo elää omaa elämäänsä, eikä kukaan uskalla tutustua. Ja bonuksena syyttävät sitä syrjittyä siitä, että on ulkopuolinen.

T. Kokemusasiantuntija

Mun mielestä (myös kokemusasiantuntijana) vielä suurempi ongelma on, että sitä alkaa itsekin pitää itseään outona ja kelpaamattomana. Ja se sitten näkyy ulospäin vaikka kuinka yrittäisi esittää että kaikki on kunnossa. Ihmiset vaistoaa sen olemattoman itsetunnon ja kiertää sellaiset kaukaa.

Ja sitten kun tarpeeksi kauan on yksin, sitä alkaa ihan oikeastikin olla kelvoton parisuhteeseen, koska on jo liian oppinut elämään yksin ja ei osaa sillä tavalla "heittäytyä" virran vietäväksi, vaikka tulisikin jotain tilaisuuksia. Mä en esimerkiksi enää hahmota asioita normaalisti koska elän niin omassa kuplassani, en esimerkiksi tajua ajoissa jos joku onkin minusta kiinnostunut.

Taidan siis itsekin olla tuossa samassa tilanteessa - ollut niin kauan yksin, että ei enää osaa. Ja se sitten näkyy ulospäin. Kaikkein eniten vi...hatuttaa se, että itse olen kuitenkin yrittänyt saada kontaktia muihin, jos ovat vaikuttaneet jollain lailla mielenkiintoisilta. Se toinen on ollut sitten se, joka ei uskaltanut tehdä mitään. Sitten sitä jossain vaiheessa vaan luovutti, kun tuntui että hakkaa vaan päätä seinään.

T. Se, jonka viestiin vastasit

Vierailija
172/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei taida edes huomata hyviä naisia. Tuijotetaan vaan pinnallisia asioita.

Vierailija
173/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei taida edes huomata hyviä naisia. Tuijotetaan vaan pinnallisia asioita.

Pata kattilaa soimaa...

Vierailija
174/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvät naiset pitää itsestään huolta.

Vierailija
175/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi unirytmi on omgelma?

Tää vastas sympaattisesti itse kysymykseensä 🤣

Vierailija
176/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkärinaisen kotona on yleensä poikkeuksetta eläimiä monikossa. Eikös tämä ollut yleensä miehille nou nou. Eläinlääkäriasemat ovat avoinna myös iltaisin, jotkut viikonloppuisin ja öisinkin. 

Riippuu miehistä kuka tykkää ja kuka ei. Minä tykkään ja siksi mainitsinkin eläinlääkärin ihanteellisena ammattina. Mutta yleisesti ottaen naiset eivät pidä miehistä jotka pitävät eläimistä, koska naiset näkevät sen heikkoutena

Naiset eivät näe miesten eläinrakkautta heikkoutena vaan hyvänä ominaisuutena, johon liittyy vastuuntunto ja hyvät hermot jne. (olettaen, että mies kohtelee eläintään hyvin). Sen sijaan naiset eivät voi sietää miehiä, joilla on joku vimma jauhaa heikkoudesta ja kuvitelluista naisten ajatuksista. 

Olet siinä oikesssa, että naiset ehkä luulevat näkevänsä eläinrakkauden hyvänä ominaisuutena, mutta tosiasia on, että alitajuisesti näkevät sen heikkoutena.

Sivusta heitän, että eräs todella vastenmielinen ylimielisyyden piirre on, että ihminen kokee oikeudekseen päättää ja sanella, mitä hänelle täysin vieraat ihmiset kuten "naiset" ajattelevat.

Luepa kirjoituksesi uudestaan ja vaihda sanan "nainen" tilalle "mies". Naiset kun on erittäin hyviä päättämään kaiken miehen puolesta. Henkinen pahoinpitely on useimmiten naisen puolelta tulevaa

Vierailija
177/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta on naisilla keskimäärin erittäin paljon parempi kuin miehillä. Toki naisissakin on rapajuoppoja, nistejä, murhaajia ja vankeja, mutta erittäin paljon vähemmän kuin miehissä. 

Maksuhäiriötkin ovat lähinnä 20-40-vuotiaiden miesten juttu, joten äläpä höpäjä, ap.

Vierailija
178/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa kirjoituksesi uudestaan ja vaihda sanan "nainen" tilalle "mies". Naiset kun on erittäin hyviä päättämään kaiken miehen puolesta. Henkinen pahoinpitely on useimmiten naisen puolelta tulevaa

Sovitaan sitten vaikka niin. MIksi siis vingut, vongut ja uikutat, että sun pitäis saada nainen kotiin toimitettuna.

Vierailija
179/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vaikea erottaa röllipajan ja persujen paskavirsiä toisistaan. Ensimmäisille maksetaan 500 euroa kuussa, jälkimmäiset väsäävät näitä ilmaiseksi. Kummat ovat tyhmempiä?

Vierailija
180/192 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pähkinänkuoressa: En osaa oikein mitään, mutta jumppaan välillä ja tykkään sushista sekä viinistä. Haluun kunnianhimoisen, atleettisen, pitkän, ruskeasilmäisen, juuri tiettyä harrastusta harrastavan. Ja ai niin, miehen pitää olla remonttitaitoinen, supliikki ja huomioida mua tosi paljon koska tarviin sitä.

Toisinaan hymyilyttää kun lukee tätä palstaa ja sen oletettuja vaatimuksia miehille. Kun itse olen satummoisin korkeasti koulutettu, ns. laatikkoleukainen :) lentäjä ja toimitusjohtaja, joka asuu meren rannalla olevassa omassa talossa ja harrastaa musiikkia ja kuvataiteita sekä maanpuolustusta ja liikuntaa eri muodoissa, alhaisella rasvaprosentilla. Moni nainen on ihastunut ja lähestynyt mutta yksikään ei ole edes auttavasti täyttänyt mitään kriteereitä, joita naiselle asetan. Ja ne kriteerit eivät edes liity ulkonäköön. Silti täällä jatkuvasti mollataan miehiä erilaisista miehisistä ominaisuuksista, vaikka oma pesä olisi hoitamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän