Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän erikoinen päänvaivaa, naiset vois antaa neuvoa

Djjd
08.07.2023 |

Miten mä otan puolisoni kanssa puheeksi tälläisen asian.. Loukkaamatta.

Mulla on erittäin kaunis vaimo. Luonnollisesti kaunista ihmistä lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen toimesta.

Ongelmaksi on alkanut muodostua se että vaimolla ei ole minkäänlaista pelisilmää ihmisten suhteen. Joka on sitten taas johtanut useampaan ongelmaan. mm on ollut viittä vaille ettei häntä ole raiskattu, koska luottaa lapsenuskoisesti jokaiseen vastaantulijaan.

Myös työ ja harrastus toiminnan kautta on tullut haasteita parisuhteelle. Kun itse näät miksi joku ihminen on puolisollesi super kiva ja puoliso vaan viheltelee et onpa mukava ihminen.

Kommentit (689)

Vierailija
81/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että vika on sinun päässäsi. 

Tää meni kyl nyt väärin. Kuten aiempaan trollaukseesi vastasin. Puolisoni on joutunut jopa vaaraan tämän lapsenomaisen luottamuksen takia.

Kerro esimerkki.

Pitkä selostus, pahoittelut siitä.

Hänen yritykseensä tuli virolainen mies töihin, pariksi viikoksi, todella mukava ihminen. No tämä virolainen sitten löysi tiensä puolison Instagramiin ja alkoi sieltä jutella ja tutustua kauhean paljon..

Mä sanoin puolisolle et toi kyl vaikuttaa nyt siltä et suhun on ihastuttu. Puoliso sanoi ettei ole.

No pari viikkoa meni ja tuli aika lähteä kotiin. Mut virolaisen auto ei käynnistynyt, jolloin tämä virolainen soitti et voitko tulla antaa apuvirta? Tottakai mimmi lähti. Päästyään paikalle auto oli asunnon pihalla käynnissä, virolainen kertoi et se lähti itsekseen mut hei tule kahville..

Tottakai hän suostui. Sisällä tää virolainen sitten oli yhtäkkiä työntänyt hänet seinää vasten ja yrittänyt suudella. Samalla kourien takapuolta..

Puoliso sanoi että vasta todella kovan tönäisyn jälkeen tää virolainen oli lopettanut.

Kyllä kieltämättä aika naiivilta kuulostaa. Aiheesta ap on huolissaan. Mutta palstalaiset vaan ilkeilee.

Vierailija
82/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille ketkä epäilee meidän suhteen olevan huono. Niin ei ole. Ollaan siinä pisteessä et otetaan isoja askeleita yhteiselämään.

Ei ole kyse huomion hausta tää nainen saa sitä varmasti ilman hakuakin.

Ei ole kyllästymistä..

On vaan lapsenomainen halu uskoa kaikista ihmisistä pelkästään hyvää.

No, olen itse kuin vaimosi ja tulin seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. En voi sanoa rais*aus, koska hän onnistui vedättämään minulta suostumuksen.

Ei se ole HALU uskoa ihmisistä hyvää vaan sitä uskoo ihmisistä hyvää. Maailmankuva nyt vaan on sellainen. En itsekään ikinä usko, että joku olisi minuun ihastunut, se pitää vääntää ratakiskosta.

Nyt sitten olen terapiassa opettelemassa realistista ihmiskuvaa tultuani ensin useamman kerran henkisen väkivallan kohteeksi, taloudellisen ja seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi, huijatuksi ja käytetyksi ilmaisena palveluntuottajana.

Näinhän se on. vaimo yrittää etsiä jokaisesta ihmisestä jotain hyvää ja selittelee sitten kokemiansa negatiivisia asioita todella pitkään.

Tämä ihminen ei yksinkertaisesti suostu uskomaan että joku voisi olla ihan vaan paha ihminen.. Tyyliin Hitleriäkin varmaan kiusattiin koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti edellä hyvin: Nainen ei ole omaisuuttasi, eikä sinulla ole oikeutta yrittää muuttaa häntä toisenlaiseksi kuin hän on. Tämä pitää olla lähtökohta kaikkeen.

Vierailija
84/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää meni kyl nyt väärin. Kuten aiempaan trollaukseesi vastasin. Puolisoni on joutunut jopa vaaraan tämän lapsenomaisen luottamuksen takia.

Kerro esimerkki.

Hänen yritykseensä tuli virolainen mies töihin, pariksi viikoksi, todella mukava ihminen. No tämä virolainen sitten löysi tiensä puolison Instagramiin ja alkoi sieltä jutella ja tutustua kauhean paljon..

Mä sanoin puolisolle et toi kyl vaikuttaa nyt siltä et suhun on ihastuttu. Puoliso sanoi ettei ole.

No pari viikkoa meni ja tuli aika lähteä kotiin. Mut virolaisen auto ei käynnistynyt, jolloin tämä virolainen soitti et voitko tulla antaa apuvirta? Tottakai mimmi lähti. Päästyään paikalle auto oli asunnon pihalla käynnissä, virolainen kertoi et se lähti itsekseen mut hei tule kahville..

Tottakai hän suostui. Sisällä tää virolainen sitten oli yhtäkkiä työntänyt hänet seinää vasten ja yrittänyt suudella. Samalla kourien takapuolta..

Puoliso sanoi että vasta todella kovan tönäisyn jälkeen tää virolainen oli lopettanut.

Toi on tosi tavallista miehiltä ainakin silloin kun minä olin nuori eikä ollut mitään metoo-liikettä. Ei ole lähelläkään raiskausta. Lähentelyä ja seksuaalista ahdistelua kyllä ja ikävää. Nyt vähän suurentelet uhkaa. Et voi tehdä noille tilanteille mitään. Maailma on tämmöinen. Et voi vangita naistasi kotiin ja kyllähän hän selviää, kuten tuostakin tapauksesta ilman sinuakin.

Vierailija
85/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen ja ollut mieheni kanssa 16-vuotiaasta saakka. Luulen, että toisenlaisella parisuhdehistorialla ja sinkun elämäntyylillä olisi kehittynyt toisenlainen pelisilmä ja kyynisyys. Mutta mä aidosti tulkitsen ystävällisyyden ystävällisyydeksi ja jos joskus mulle käy selväksi, että sitä se ei ollut, niin entäs sitten. Vaaratilanteisiin en ole joutunut. Mieheni ei ole mustasukkainen. Monesti hän on tiennyt, että miespuolinen ystävä toivoo muutakin kuin ystävyyttä, mutta hänelle tämä ei ole vaarallista, enemmän koomista. Kun on kaunis, avoin ja ystävällinen, niin saa osakseen paljon ystävällisyyttä. Ainakaan en aio ryhtyä kyyniseksi kyräilijäksi ja tunnen oloni aivan turvalliseksi näin. 

Et ole ilmeisesti mikään himoja herättävän kaunis kuitenkaan. Minä olen myös kaunis ja ystävällinen nainen ja olen joutunut kokemaan paljon seksuaalista väkivaltaa. Myös työkavereilta. Luonnollisesti olen hieman varuillani, kun näen jonkun tuijottavan minua tietyllä tapaa. Esimerkiksi lähellä olevassa kaupassa on töissä joku ulkomaalainen siivoojamies, joka lähtee aina seuraamaan minua kaupan sisällä. Hymyilee maireasti ja tiedän kyllä mitä hänellä on mielessä. Olen alkanut tuijottaa häntä supervihaisesti, mikä on vähentänyt stalkkausta. Ei tulisi mieleenkään mennä ystävällisesti juttelemaan hänelle. En ole tollo.

Minä olen aina ollut ruma ja jo nuorena sain pyytämättä ihan liikaa huomiota miehiltä. Olin ujo ja tylykin ehkä sen vuoksi, eikä sekään helpottanut asiaa. Pitivät varmaan tyhmänäkin kun olin hiljainen. Onneksi en ole koskaan ollut kaunis, nyt sen ymmärrän että on päässyt kuitenkin paljon helpommalla.

Näinhän se on, kaikista asioista voi löytää hopeareunuksen. :)

Vierailija
86/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Toi on kyllä paha, jos ei osaa lukea ihmisten motiiveja yhtään. Onko puolisosi todella nuori? Yleensä ikä ja kokemukset opettavat näissä asioissa.

37 vuotta.. Mä siis suuresti ihmettelen että hän on ylipäätään elossa sinkkuvuosiensa jälkeen.

Se meininki silloin on ollut ihan uskomatonta ympäri mailmaa.

Vierailija
87/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap, mitä mun mies tekisi, jos toimisin vaimosi lailla? No suuttuisi tietenkin! Vaimot eivät mene vieraiden miesten koteihin "kahvittelemaan". Mun mies olisi nakannut turpiin sitä miestä ja ragennut mulle sen jälkeen huolella. Mieheni ei ole toistaiseksi koskaan lyönyt minua tms, mutta en menisi takuuseen etteikö menettäisi kunnolla malttinsa, jos tuolla tavoin lähtisin muiden miesten mukaan. Nyt vain sanot sille vaimolle, joka selkeästi koettelee sinua, että vieraiden miesten kotiin meneminen on kiellettyä.

Tämä mies ehti onneksi lähteä Viroon ennenkuin pääsin pois töistä. kävin kyllä todella kuumana myös vaimolle.

Selitys oli no eihän tämä ollut vieras mies vaan työkaveri.. Niinpä niin 2 viikkoa ja muutama kymmenen viestiä niin henkilöstä tuli tuttu, johon voi luottaa.

Kiinnostaa, että kuinka nopeasti nainen tuli sun luo/sinä menit hänen luo? Kaksi viikkoa samassa työpaikassa on vähintään 10 treffit, jos laskee päivän aina yksinä treffeinä. Lisäksi tossa on muutkin työkaverit nähneet tuota miestä.

Oikeesti, tapaillaanko nykyään vähintään 100 kertaa muualla, ennen kuin uskaltaa esim. työkaverin kotona käväistä?

Oltaisiinko tavattu julkisilla paikoilla joku 5x mutta ero on varmaan se että hän oli tuossa vaiheessa valmis harrastamaan mun kanssa seksiä. Hän myös tiesi minusta paljon yhteisten ystävien kautta.. lähtötilanne on ihan eri kuin tuiki tuntematon virolainen mies.

Eli ei enempää kuin sustakaan. Kyllähän diyä meinaan luottaa esim. työnantajaansa, että nämä tietää asioistaan jotain.

Lisäksi kääntäisin asian toisinpäin: miten sinä, joka et luota ihmisiin, uskaldit vain viiden tapaamiskerran jälkeen tavata tuon naisen kahden kesken? Olisi voinut paljastua mikä vain sieppaus ja pakotettu rahan siirto vieraalle tilille? Näitä tapahtuu.

Vierailija
88/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Toi on tosi tavallista miehiltä ainakin silloin kun minä olin nuori eikä ollut mitään metoo-liikettä. Ei ole lähelläkään raiskausta. Lähentelyä ja seksuaalista ahdistelua kyllä ja ikävää. Nyt vähän suurentelet uhkaa. Et voi tehdä noille tilanteille mitään. Maailma on tämmöinen. Et voi vangita naistasi kotiin ja kyllähän hän selviää, kuten tuostakin tapauksesta ilman sinuakin.

Elämä opettaa. Niin karua kuin se onkin.

Vierailija
89/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Joo tämä. Lähes 50-vuotias muistelee myös aikaa enne metoota. Omat pojat ei aina ymmärrä, kun kertoo millaista nuorena oli.

Mutta joo. Ostivat kakun uuden seksuaalilain kunniaksi. Tiesivöt, että oli tärkeä asia!

Vierailija
90/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Miten nainen olisi voinut toimia toisin?

Olla auttamatta auton käynnistyksessä ikinä ketään? Olla ikinä menemättä työkaverin luo kahville, kun on autoa käynnistämässä?

Ei ole normaalia varoa aina jokaisena arkipäivänä aivan kaikkea ja olla luottamatta ikinä keneenkään vähänkään.

Naisen käytöksessä ei ollut mitään väärää. Nainen ei ole syyllinen muiden käytökseen.

Mies toimi väärin ja rikollisesti. Kyseessä on lain mukaan rikos. Poliisille ilmoitus.

Nainen olisi voinut vaikka ottaa naapurin kaverin mukaan kuten suosittelin.. Olisi voinut miettiä pihalla kun virolaisen Mersu oli käynnissä et miten tää nyt sopii tähän tarinaan. Että akku on täysin tyhjä?

Miksi tää virolainen ylipäätään oli hirveässä paniikissa ehtiikö lautalle, jos on sitten kuitenkin aikaa kahvitella.

Ehkä olisi voinut jo miettiä viestittely vaiheessa mikä on normaalia tutustumista jne.

Rikosilmoitusta hän ei tekisi vaikka hänet puskaraiskattaisiin. Hän etsisi selityksen miksi tekijä toimi noin.

Vierailija
91/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen oli valmis 5 treffitapaamisen jälkeen seksiin ap:n kanssa, mutta se on eri asia kuin se, että nainen on tuntenut työkaverimiehen jo pidempään ja uskalsi käydä kahvilla hänen kotonaan? Ap on mielestään erityistapaus ja pitää tyttöystävää henkisesti vajaana, kun hän suhtautuu samalla logiikalla muihinkin.

En tiedä mikä tässä aloituksessa häiritsee eniten, sairaalloinen mustasukkaisuus ja tyttöystävän esineellistäminen ja omistushaluisuus vai se, että ap pitää tyttöystäväänsä jonkinlaisena henkisesti vajaakykyisenä uhrina.

Vierailija
92/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Toi on kyllä paha, jos ei osaa lukea ihmisten motiiveja yhtään. Onko puolisosi todella nuori? Yleensä ikä ja kokemukset opettavat näissä asioissa.

37 vuotta.. Mä siis suuresti ihmettelen että hän on ylipäätään elossa sinkkuvuosiensa jälkeen.

Se meininki silloin on ollut ihan uskomatonta ympäri mailmaa.

Samanikäinen kuin minä itse. Aika jännä, ettei ole oppinut olemaan enemmän varuillaan ja tarkkailemaan ihmisten motiiveja. Ihan sukupuolesta riippumatta. Maailma on täynnä ikäviä ihmisiä. Pointti on se, että tottakai hän voi olla jatkossakin mukava ja ystävällinen kaikkia kohtaan, mutta olisi hyvä oppia lukemaan tiettyjä merkkejä toisten käytöksestä. Pahoin pelkään, että sinä et pysty muuttamaan häntä tai "kouluttamaan* häntä järkevämmäksi. Tuollainen ihminen tulee helposti huijatuksi tai hyväksikäytetyksi, eikä sillä oikein voi mitään. Pitäkää avoin kommunikaatioyhteys, niin sentään voit katsoa että hän ei ole seuraavaksi lähettämässä rahojaan jollekin Nigerialaiselle prinssille.

Vierailija
93/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Miten nainen olisi voinut toimia toisin?

Olla auttamatta auton käynnistyksessä ikinä ketään? Olla ikinä menemättä työkaverin luo kahville, kun on autoa käynnistämässä?

Ei ole normaalia varoa aina jokaisena arkipäivänä aivan kaikkea ja olla luottamatta ikinä keneenkään vähänkään.

Naisen käytöksessä ei ollut mitään väärää. Nainen ei ole syyllinen muiden käytökseen.

Mies toimi väärin ja rikollisesti. Kyseessä on lain mukaan rikos. Poliisille ilmoitus.

Nainen olisi voinut vaikka ottaa naapurin kaverin mukaan kuten suosittelin.. Olisi voinut miettiä pihalla kun virolaisen Mersu oli käynnissä et miten tää nyt sopii tähän tarinaan. Että akku on täysin tyhjä?

Miksi tää virolainen ylipäätään oli hirveässä paniikissa ehtiikö lautalle, jos on sitten kuitenkin aikaa kahvitella.

Ehkä olisi voinut jo miettiä viestittely vaiheessa mikä on normaalia tutustumista jne.

Rikosilmoitusta hän ei tekisi vaikka hänet puskaraiskattaisiin. Hän etsisi selityksen miksi tekijä toimi noin.

Tyhmästä päästä kärsii koko....

Vierailija
94/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on usein tuota naiiviutta eivätkä näe miesten taka-ajatuksia. Naiset haluaa aina uskoa ja nähdä pelkän positiivisen, kai ne sillä huijaa itseään etteivät sekoa maailman pahuudesta

Vierailija
95/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmävaikuttaa vajaalta ja on luultavasti jo nussinut yhtä sun toista miestä suhteenne aikana. Omapa on asiasi.

Vierailija
96/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tässä aloituksessa on se håuritsevä vivahde,jossa suomalaisia naisia pidetään suomalaisten miesten omaisuutena, johon suomalaisilla miehillä on seksuaaliset käyttöoikeudet.

Vierasmaalaisia miehiä pidetään uhkana naisille (=naisten omistajille eli suomalaisille miehille), kun ne ulkomaalaiset voivat vääryydellä tulla ja viedä niitä suomalaisten miesten omistuksia.

Että oikeen VIROLAINEN oli se uhkaava pahismies tässä tarinassa. Juu.

Vierailija
97/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa virolais tapauksessa, mä näin parissa päivässä et tää tyyppi oli ihastumassa.. Sekään ei ole paha tai ongelma tässä.

Mutta se että sä menet naisena itseäsi paljon isomman miehen asuntoon ketä et oikeasti tunne yhtään. On aika vaarallista nykyää.

Eikä tullut mieleenkään edes siinä vaiheessa kun auto oli käynnissä pihalle et aika outoa jos akku oli jo tunti sitten tyhjä.

Miksi et mennyt naisesi mukana virolaista auttamaan?

Ihan suoraan ja rehellisesti nyt sanon: sinä et voi muuttaa naistasi millään tavalla. Hän on sellainen kuin on, sekä ulkoa, että sisältä. Hän on elänyt ennen sinuakin ja elää sinun jälkeenkin. Sinä et ole mikään ukkoylivaltias, jolla olisi mahtia päättää millä tavalla naisesi on ihmisten kanssa sosiaalinen. Ainoa mitä voit tehdä on käsitellä mustasukkaisuutesi omassa päässäsi tai mene vaikka terapiaan jos et muuten selviä. Hän ei ole sinun omaisuutta.

Kerroin jo aiemmin että olin töissä.

Ihmiset voivat muuttua. Mä toivon että se muutos tapahtuisi tajuamalla asioita eikä kantapään kautta. Mikä on jo meinannut tapahtua useamman kerran hänen elämänsä aikana. Tää virolainen ei ole eka kerta hänen historiastaan.

Vierailija
98/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen oli valmis 5 treffitapaamisen jälkeen seksiin ap:n kanssa, mutta se on eri asia kuin se, että nainen on tuntenut työkaverimiehen jo pidempään ja uskalsi käydä kahvilla hänen kotonaan? Ap on mielestään erityistapaus ja pitää tyttöystävää henkisesti vajaana, kun hän suhtautuu samalla logiikalla muihinkin.

En tiedä mikä tässä aloituksessa häiritsee eniten, sairaalloinen mustasukkaisuus ja tyttöystävän esineellistäminen ja omistushaluisuus vai se, että ap pitää tyttöystäväänsä jonkinlaisena henkisesti vajaakykyisenä uhrina.

Minua häiritsee se, että miksi pitää valittaa puolisonsa naiiviudesta, kun se on varmasti ollut nähtävissä jo tutustumisvaiheessa. Ei sille voi mitään. Kyse ei ole käytöksestä vaan sisäsyntyisestä ominaisuudesta.

Vierailija
99/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti edellä hyvin: Nainen ei ole omaisuuttasi, eikä sinulla ole oikeutta yrittää muuttaa häntä toisenlaiseksi kuin hän on. Tämä pitää olla lähtökohta kaikkeen.

Ei kukaan ole kenenkään omaisuutta mutta kyllä kait nyt jokainen puolisostaan sen verran välittää että haluaa toisen olevan turvassa ja kykenevä puolustautumaan. Rinnalla ei kukaan voi kulkea 24/7. Jotain on kasvatuksessa jäänyt kesken kun ei ole lapselle opetettu perusasioita eli kaikki eivät ole kilttejä ja hyvää tarkoittavia eikä kaikkiin saa luottaa. Turvallisuudesta siinä on kyse. Oman rakkaan ihmisen turvallisuudesta. Täytyy olla aika tunteeton ja kylmä ihminen jos näkee toisen toimivan liian varomattomasti eikä puutu asiaan.

Vierailija
100/689 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein tuota naiiviutta eivätkä näe miesten taka-ajatuksia. Naiset haluaa aina uskoa ja nähdä pelkän positiivisen, kai ne sillä huijaa itseään etteivät sekoa maailman pahuudesta

Myönnän, että itselläni on välillä liian positiivinen kuva muista ihmisistä. En vaan voi uskoa, miten kamalia jotkut ovat. Se ei mahdu tajuntaani, ellen muistuta itseäni että pitää olla varuillaan. No, mieluummin olen hyvä ihminen, vaikka joudun välillä kärsimään siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän