Vähän erikoinen päänvaivaa, naiset vois antaa neuvoa
Miten mä otan puolisoni kanssa puheeksi tälläisen asian.. Loukkaamatta.
Mulla on erittäin kaunis vaimo. Luonnollisesti kaunista ihmistä lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Ongelmaksi on alkanut muodostua se että vaimolla ei ole minkäänlaista pelisilmää ihmisten suhteen. Joka on sitten taas johtanut useampaan ongelmaan. mm on ollut viittä vaille ettei häntä ole raiskattu, koska luottaa lapsenuskoisesti jokaiseen vastaantulijaan.
Myös työ ja harrastus toiminnan kautta on tullut haasteita parisuhteelle. Kun itse näät miksi joku ihminen on puolisollesi super kiva ja puoliso vaan viheltelee et onpa mukava ihminen.
Kommentit (689)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap, mitä mun mies tekisi, jos toimisin vaimosi lailla? No suuttuisi tietenkin! Vaimot eivät mene vieraiden miesten koteihin "kahvittelemaan". Mun mies olisi nakannut turpiin sitä miestä ja ragennut mulle sen jälkeen huolella. Mieheni ei ole toistaiseksi koskaan lyönyt minua tms, mutta en menisi takuuseen etteikö menettäisi kunnolla malttinsa, jos tuolla tavoin lähtisin muiden miesten mukaan. Nyt vain sanot sille vaimolle, joka selkeästi koettelee sinua, että vieraiden miesten kotiin meneminen on kiellettyä.
Tämä mies ehti onneksi lähteä Viroon ennenkuin pääsin pois töistä. kävin kyllä todella kuumana myös vaimolle.
Selitys oli no eihän tämä ollut vieras mies vaan työkaveri.. Niinpä niin 2 viikkoa ja muutama kymmenen viestiä niin henkilöstä tuli tuttu, johon voi luottaa.Vaikuttaa siltä ettei sinulla ja vaimollasi oikein synkkaa yhteen. Ei silloin kumpikaan lähde häröilemään kun toista arvostaa ja haluaa pitää puolisonaan.
Ollu joskus hiema samantyylinen ongelma että puoliso jäi katselemaan ja tupakille kun mikä tahansa tilanne alkoi eskaloitumaan ja helpoimmalla olisi päässyt ilman mieliharmeja poistumalla yksinkertaisesti paikalta.
Sä luot mielikuvan pelkästään tämän keskustelun perusteella.. Mulla ja avovaimollani synkkaa niin hyvin et ollaan menossa naimisiin ja ostamassa yhteinen talo.
Tämä on sellainen asia johon kaipaisin apua. Ajattelin kysyä täältä olisiko jollain kokemusta tai miten haluaisitte että miehenne ottaisi asian esiin rakentavasti.
Olen myös miettinyt saisiko hänet keskustelemaan psykiatrin takia.
Ja mua ajaa tässä huoli ei mustssukkaisuus.
Ei tuossa ole yhtään mitään keskusteltavaa, vaan sinun täytyy korjata omia ajatusmallejasi. Nainen ei ole millään tavalla sinun oma. Tajuatko? Se millä tavalla hänelle toiset miehet juttelee tai ovat ystävällisiä, ei ole sinun asiasi. Naisella on oma elämä ja sinulla sinun elämä. Luulet, ettei tuo ole sinun kohdalla mustasukkaisuutta, mutta oletpa hyvin sokea itsellesi. Naamioit sen huoleksi, mutta pelkkää omistushalua tuo on.
Peteee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se, että ap on niin huolissaan tyttöystävän turvallisuudesta, kun tämä on kaksin jonkun miehen kanssa, on todella iso red flag. Olin kerran treffeillä, joissa kun kerroin harrastaneeni yhden yön suhteita, kun mieskin kertoi niitä harrastaneensa creepyä oli siinä se, että mies reagoi sanomalla, että eikö minua pelottanut, että miten uskalsin, kun ne ovat niin vaarallisia naisille. Eli mies, joka on harrastanut yhdenyönsuhteita naisten kanssa on sitä mieltä, että ne ovat todella vaarallisia naisille. Melkoinen red flag.
Realistisesti ajatellen. Normaali nainen ei pysty luomaan uhkaa miehelle.
Rikostilastojen valossa naisia raiskataan ja pahoinpidellään yhden illan jutuissa lähes 100% kerroista.Tän perusteella mies voi aika huoletta lähteä tuntemattoman naisen luo vs toisinpäin
Nyt on kyllä paksua settiä.
Väität että naisia pahoinpidellään ja raiska4aan 100% yhden illan suhteissa! Paitsi että se ei ole totta nähnytkään, niin se kertoo myös, että sinun mielestäsi kaikki yhden illan suhteita harrastavat miehet ovat väkivaltaisia raiskaajia. Kerro nyt vielä, että sinä olet harrastanut yhden illan suhteita. Tai ei tarvitse edes kertoa, nimittäin tuollaista ajattelutapaa ei ole kellään normaalilla miehellä, vain pahasti häiriintyneillä.
Ja tuli siten todistettua taas yksi Why does he do that -kirjan kohta eli se, että yksi väkivaltaisen miehen mies ätyyppi on sellainen, jolla on ylikorostunut pyrkimys 'suojella' naista muilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että vika on sinun päässäsi.
Tää meni kyl nyt väärin. Kuten aiempaan trollaukseesi vastasin. Puolisoni on joutunut jopa vaaraan tämän lapsenomaisen luottamuksen takia.
Kerro esimerkki.
Pitkä selostus, pahoittelut siitä.
Hänen yritykseensä tuli virolainen mies töihin, pariksi viikoksi, todella mukava ihminen. No tämä virolainen sitten löysi tiensä puolison Instagramiin ja alkoi sieltä jutella ja tutustua kauhean paljon..
Mä sanoin puolisolle et toi kyl vaikuttaa nyt siltä et suhun on ihastuttu. Puoliso sanoi ettei ole.No pari viikkoa meni ja tuli aika lähteä kotiin. Mut virolaisen auto ei käynnistynyt, jolloin tämä virolainen soitti et voitko tulla antaa apuvirta? Tottakai mimmi lähti. Päästyään paikalle auto oli asunnon pihalla käynnissä, virolainen kertoi et se lähti itsekseen mut hei tule kahville..
Tottakai hän suostui. Sisällä tää virolainen sitten oli yhtäkkiä työntänyt hänet seinää vasten ja yrittänyt suudella. Samalla kourien takapuolta..
Puoliso sanoi että vasta todella kovan tönäisyn jälkeen tää virolainen oli lopettanut.
Toi on kyllä paha, jos ei osaa lukea ihmisten motiiveja yhtään. Onko puolisosi todella nuori? Yleensä ikä ja kokemukset opettavat näissä asioissa.
37 vuotta.. Mä siis suuresti ihmettelen että hän on ylipäätään elossa sinkkuvuosiensa jälkeen.
Se meininki silloin on ollut ihan uskomatonta ympäri mailmaa.Samanikäinen kuin minä itse. Aika jännä, ettei ole oppinut olemaan enemmän varuillaan ja tarkkailemaan ihmisten motiiveja. Ihan sukupuolesta riippumatta. Maailma on täynnä ikäviä ihmisiä. Pointti on se, että tottakai hän voi olla jatkossakin mukava ja ystävällinen kaikkia kohtaan, mutta olisi hyvä oppia lukemaan tiettyjä merkkejä toisten käytöksestä. Pahoin pelkään, että sinä et pysty muuttamaan häntä tai "kouluttamaan* häntä järkevämmäksi. Tuollainen ihminen tulee helposti huijatuksi tai hyväksikäytetyksi, eikä sillä oikein voi mitään. Pitäkää avoin kommunikaatioyhteys, niin sentään voit katsoa että hän ei ole seuraavaksi lähettämässä rahojaan jollekin Nigerialaiselle prinssille.
Mitähän hittoa nyt taas. Ihan kuin nainen olisi joku tyhmä ja heikko olento, jota pitäisi suojella. Jos ap:n nainen on jo hyvään ikään ehtinyt, niin kyllä hän osaa elää tässä maailmassa omillakin valinnoillaan.
Ei ole tyhmä mutta on heikko jos verrataan miehiin.
Ja kyllä hän on päässyt tähän ikään saamatta pahasti osumaa syy siihen on ollut jo useamman kerran valtavan hyvä tuuri. Mä pelkään sitä ettei se tuuri jatku ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti edellä hyvin: Nainen ei ole omaisuuttasi, eikä sinulla ole oikeutta yrittää muuttaa häntä toisenlaiseksi kuin hän on. Tämä pitää olla lähtökohta kaikkeen.
Leikitään että sulla on mies ketä rakastat hirveästi.. Sä katsot kun tää mies lähtee joka perjantai kalaan merelle pikkuisella veneellä. Koskaan tarkastamatta tulevaa säätä.
Sä et voi sanoa hänelle et hei katso nyt hyvä mies sää. Siellä on nousemassa myrsky. Koska sä yrittäisit muuttaa häntä. Parempi etsiä toinen mies.
Jos mies olisi aiemminkin kalastanut, niin tietenkin luottaisin häneen ja uskoisin, että hän pärjää vaikka eteen tulisi haasteita. Olisi aikamoista kusipäisyyttä alkaa päsmäröimään toisen elämää ja kuvitella olevansa oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää meni kyl nyt väärin. Kuten aiempaan trollaukseesi vastasin. Puolisoni on joutunut jopa vaaraan tämän lapsenomaisen luottamuksen takia.
Kerro esimerkki.
Hänen yritykseensä tuli virolainen mies töihin, pariksi viikoksi, todella mukava ihminen. No tämä virolainen sitten löysi tiensä puolison Instagramiin ja alkoi sieltä jutella ja tutustua kauhean paljon..
Mä sanoin puolisolle et toi kyl vaikuttaa nyt siltä et suhun on ihastuttu. Puoliso sanoi ettei ole.No pari viikkoa meni ja tuli aika lähteä kotiin. Mut virolaisen auto ei käynnistynyt, jolloin tämä virolainen soitti et voitko tulla antaa apuvirta? Tottakai mimmi lähti. Päästyään paikalle auto oli asunnon pihalla käynnissä, virolainen kertoi et se lähti itsekseen mut hei tule kahville..
Tottakai hän suostui. Sisällä tää virolainen sitten oli yhtäkkiä työntänyt hänet seinää vasten ja yrittänyt suudella. Samalla kourien takapuolta..
Puoliso sanoi että vasta todella kovan tönäisyn jälkeen tää virolainen oli lopettanut.
Toi on kyllä paha, jos ei osaa lukea ihmisten motiiveja yhtään. Onko puolisosi todella nuori? Yleensä ikä ja kokemukset opettavat näissä asioissa.
37 vuotta.. Mä siis suuresti ihmettelen että hän on ylipäätään elossa sinkkuvuosiensa jälkeen.
Se meininki silloin on ollut ihan uskomatonta ympäri mailmaa.Samanikäinen kuin minä itse. Aika jännä, ettei ole oppinut olemaan enemmän varuillaan ja tarkkailemaan ihmisten motiiveja. Ihan sukupuolesta riippumatta. Maailma on täynnä ikäviä ihmisiä. Pointti on se, että tottakai hän voi olla jatkossakin mukava ja ystävällinen kaikkia kohtaan, mutta olisi hyvä oppia lukemaan tiettyjä merkkejä toisten käytöksestä. Pahoin pelkään, että sinä et pysty muuttamaan häntä tai "kouluttamaan* häntä järkevämmäksi. Tuollainen ihminen tulee helposti huijatuksi tai hyväksikäytetyksi, eikä sillä oikein voi mitään. Pitäkää avoin kommunikaatioyhteys, niin sentään voit katsoa että hän ei ole seuraavaksi lähettämässä rahojaan jollekin Nigerialaiselle prinssille.
Mitähän hittoa nyt taas. Ihan kuin nainen olisi joku tyhmä ja heikko olento, jota pitäisi suojella. Jos ap:n nainen on jo hyvään ikään ehtinyt, niin kyllä hän osaa elää tässä maailmassa omillakin valinnoillaan.
Ja kyllä hän on päässyt tähän ikään saamatta pahasti osumaa syy siihen on ollut jo useamman kerran valtavan hyvä tuuri. Mä pelkään sitä ettei se tuuri jatku ikuisesti.
Sun menettämisen pelko on jotenkin ylikorostunut. Sun kannattaisi hakea jotain keskusteluapua. Melko raskasta elää tuollaisessa pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun täällä oltiin heti huutelemassa provoa. Noh, varsinkin osa suomalaisista naisista on kasvatuksesta johtuen todella sinisilmäisiä. Eivätkä ymmärrä potentiaalisia vaaratilanteita ollenkaan.
Ex-vaimo oli yksi tällainen. Saattoi tyyliin kävellä keskellä yötä pimeän puiston poikki kotiin tai jäädä juttelemaan jonkun ihan tuntemattoman tyypin kanssa iltamyöhällä tai ottaa vastaan tarjotun autokyydin joltain puolitulta. Erosimme muista syistä, mutta kyllähän tuollainen tietysti luottamustakin syö kun yrität neuvoa toista, mutta hän vain jääräpäisesti tekee jatkuvasti kaikkea hölmöä.
Hyvänen aika. Minä olen syntyperäinen helsinkiläinen ja täällä koko ikäni elänyt, harrastanut yhden yön suhteita, kåvellyt yöllä puistojen poikki, jutellut jonkun vieraan kanssa iltamyöhään ja ottanut autokyydin vastaan puolitutulta. Koskaan ei ole tapahtunut mitään. 99,99% miehistä on normaaleja, hyviä ihmisiä. Sinä sen sijaan kuulostat todella pelottavalta kaistapäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap, mitä mun mies tekisi, jos toimisin vaimosi lailla? No suuttuisi tietenkin! Vaimot eivät mene vieraiden miesten koteihin "kahvittelemaan". Mun mies olisi nakannut turpiin sitä miestä ja ragennut mulle sen jälkeen huolella. Mieheni ei ole toistaiseksi koskaan lyönyt minua tms, mutta en menisi takuuseen etteikö menettäisi kunnolla malttinsa, jos tuolla tavoin lähtisin muiden miesten mukaan. Nyt vain sanot sille vaimolle, joka selkeästi koettelee sinua, että vieraiden miesten kotiin meneminen on kiellettyä.
Tämä mies ehti onneksi lähteä Viroon ennenkuin pääsin pois töistä. kävin kyllä todella kuumana myös vaimolle.
Selitys oli no eihän tämä ollut vieras mies vaan työkaveri.. Niinpä niin 2 viikkoa ja muutama kymmenen viestiä niin henkilöstä tuli tuttu, johon voi luottaa.Vaikuttaa siltä ettei sinulla ja vaimollasi oikein synkkaa yhteen. Ei silloin kumpikaan lähde häröilemään kun toista arvostaa ja haluaa pitää puolisonaan.
Ollu joskus hiema samantyylinen ongelma että puoliso jäi katselemaan ja tupakille kun mikä tahansa tilanne alkoi eskaloitumaan ja helpoimmalla olisi päässyt ilman mieliharmeja poistumalla yksinkertaisesti paikalta.
Sä luot mielikuvan pelkästään tämän keskustelun perusteella.. Mulla ja avovaimollani synkkaa niin hyvin et ollaan menossa naimisiin ja ostamassa yhteinen talo.
Tämä on sellainen asia johon kaipaisin apua. Ajattelin kysyä täältä olisiko jollain kokemusta tai miten haluaisitte että miehenne ottaisi asian esiin rakentavasti.
Olen myös miettinyt saisiko hänet keskustelemaan psykiatrin takia.
Ja mua ajaa tässä huoli ei mustssukkaisuus.Ei tuossa ole yhtään mitään keskusteltavaa, vaan sinun täytyy korjata omia ajatusmallejasi. Nainen ei ole millään tavalla sinun oma. Tajuatko? Se millä tavalla hänelle toiset miehet juttelee tai ovat ystävällisiä, ei ole sinun asiasi. Naisella on oma elämä ja sinulla sinun elämä. Luulet, ettei tuo ole sinun kohdalla mustasukkaisuutta, mutta oletpa hyvin sokea itsellesi. Naamioit sen huoleksi, mutta pelkkää omistushalua tuo on.
Voi luoja näitä analyysejä ilman mitään tietoa asioista. Mun vaimon paras ystävä on mies. Hänellä on useita miespuolisia kavereita. Yksi läheinen ystävä on hänen ex puolisonsa.
Mun nainen saa mennä ja tulla ihan miten haluaa..
Mutta mä toivoisin että ajatusmailmassa olisi myös pieni itsesuojeluvaisto.
Koska tämä maailma ei ole ikinä ollut niin hyvä paikka että voit luottaa jokaiseen ihmiseen keneen törmäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti edellä hyvin: Nainen ei ole omaisuuttasi, eikä sinulla ole oikeutta yrittää muuttaa häntä toisenlaiseksi kuin hän on. Tämä pitää olla lähtökohta kaikkeen.
Leikitään että sulla on mies ketä rakastat hirveästi.. Sä katsot kun tää mies lähtee joka perjantai kalaan merelle pikkuisella veneellä. Koskaan tarkastamatta tulevaa säätä.
Sä et voi sanoa hänelle et hei katso nyt hyvä mies sää. Siellä on nousemassa myrsky. Koska sä yrittäisit muuttaa häntä. Parempi etsiä toinen mies.
Jos mies olisi aiemminkin kalastanut, niin tietenkin luottaisin häneen ja uskoisin, että hän pärjää vaikka eteen tulisi haasteita. Olisi aikamoista kusipäisyyttä alkaa päsmäröimään toisen elämää ja kuvitella olevansa oikeassa.
Entäs jos se mies olisi jo muutamaan kertaan pelastettu merivartioston toimesta ja useamman kerran kalareissulla olisi ollut vaara tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki.
Hänellä on kokemusta. Sinulla toivon mukaan ei. (Vai itse joku ahdistelija?). Ongelmasi on ettet luota vaimosi järkeen, pidät häntä tyhmänä. Hän on elänyt vuosia sitä elämää missä miehet ihastuu häneen ja missä kuka milläkin tavalla sitten yrittää saada hänet. Sinä tiedät kaikesta todennäköisesti jäävuorenhuipun, näet kaiken vain oman menettämisen pelkosi läpi. Se mitä toivot vaimollesi, että hän rajoittaisi menemisiään, se vahingoittaa eniten häntä itseä.
Peteee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se, että ap on niin huolissaan tyttöystävän turvallisuudesta, kun tämä on kaksin jonkun miehen kanssa, on todella iso red flag. Olin kerran treffeillä, joissa kun kerroin harrastaneeni yhden yön suhteita, kun mieskin kertoi niitä harrastaneensa creepyä oli siinä se, että mies reagoi sanomalla, että eikö minua pelottanut, että miten uskalsin, kun ne ovat niin vaarallisia naisille. Eli mies, joka on harrastanut yhdenyönsuhteita naisten kanssa on sitä mieltä, että ne ovat todella vaarallisia naisille. Melkoinen red flag.
Realistisesti ajatellen. Normaali nainen ei pysty luomaan uhkaa miehelle.
Rikostilastojen valossa naisia raiskataan ja pahoinpidellään yhden illan jutuissa lähes 100% kerroista.Tän perusteella mies voi aika huoletta lähteä tuntemattoman naisen luo vs toisinpäin
Trololoo, että nainen tulisi aina raiskatuksi kun hän menee miehen kanssa treffeille? Mitä helvettiä :D Tämä kertoo nyt teistä miehistä jotka näitä "totuuksia" täällä lauotte. Ei todellakaan naista raiskata joka kerta. Olen käynyt varmaan 200 kertaa treffeillä, eikä minua ole ikinä raiskattu. Olen kävellyt yöllä puistossa, jutellut vieraille miehille, ollut ystävällinen ja minulle on oltu ystävällisiä. Olen ollut hyvin kaunis ja tietenkin minua on yritetty iskeä ja lähennelty ja lääpitty on runsain mitoin. Mutta minä olen elänyt siinä maailmassa ja tiennyt missä raja menee. Oikeasti pelottavia miehiä ei pidä lähestyä. Ja sen varmasti ap:n nainenkin tietää. Virolaisen tapaus ei ole mitenkään esimerkki jotain pahasta miehestä vaan miehestä, joka on ollut ihastunut, mutta ei paha.
Sen sijaan ap on paha. Kuulostaa siltä, että haluaa vangita naisensa kotiin ja rajoittaa hänen elämää. Hyi olkoon. Tämä ei pääty hyvin. Toivottavasti nainen tulee järkiinsä ja jättää ap:n mahdollisimman pian. Tosin eron jälkeen ap alkaa vainoamaan exäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun täällä oltiin heti huutelemassa provoa. Noh, varsinkin osa suomalaisista naisista on kasvatuksesta johtuen todella sinisilmäisiä. Eivätkä ymmärrä potentiaalisia vaaratilanteita ollenkaan.
Ex-vaimo oli yksi tällainen. Saattoi tyyliin kävellä keskellä yötä pimeän puiston poikki kotiin tai jäädä juttelemaan jonkun ihan tuntemattoman tyypin kanssa iltamyöhällä tai ottaa vastaan tarjotun autokyydin joltain puolitulta. Erosimme muista syistä, mutta kyllähän tuollainen tietysti luottamustakin syö kun yrität neuvoa toista, mutta hän vain jääräpäisesti tekee jatkuvasti kaikkea hölmöä.
Hyvänen aika. Minä olen syntyperäinen helsinkiläinen ja täällä koko ikäni elänyt, harrastanut yhden yön suhteita, kåvellyt yöllä puistojen poikki, jutellut jonkun vieraan kanssa iltamyöhään ja ottanut autokyydin vastaan puolitutulta. Koskaan ei ole tapahtunut mitään. 99,99% miehistä on normaaleja, hyviä ihmisiä. Sinä sen sijaan kuulostat todella pelottavalta kaistapäältä.
Voit pitää itseäsi hyvin onnekkaana. Ei salamakaan iske kaikkiin jotka menee ulkonilmalla niitylle. Ja voi se vieläkin iskeä. Tosin sinun tapauksessasi minkä tahansa miehen lähentely olisi omasta mielestäsi vaan plussaa...
Tämä on oikeasti niin ylimielistä miehiltä. Meitä naisia ahdistellaan koko ajan. Te ette tosiaankaan tiedä siitä enemmän kuin me tai paremmin sitä miten tuon ilmiön kanssa eletään.
Mainitsin aiemmin noista sinkkuvuosista ja siitä et silloin vasta tapahtuikin. Ihmettelen kuinka hyvä tuuri on käynyt. Ettei ole päässyt hengestään Suomessa tai ulkomailla.
Tässä parhaita paloja olkaa hyvä.
Brasiliassa jossa ryöstöt ym on hieman yleisempiä. Hän tapasi kadulla pariskunnan jonka kanssa alkoi jutella. Juttu luisti hyvin ja nainen kysyi haluaisiko vaimoni nähdä illalla. Tottakai haluaa koska mukavia ihmisiä. Sopivat siinä tapaamiset ym.
Joku paikallinen kioskin pitäjä oli kuullut keskustelun.. Pysäytti vaimon ja kertoi että sut vähintäänkin huumataan ja ryöstetään jos menet noiden kanssa illalla. (Tiesi tän pariskunnan).
Toinen. Oli tallinkilla suht kännissä, kaverinsa bylsi hytissä jtn miestä joten hän oli asunnoton.
Tupakka paikalla tuli joku tumma mies juttelee ja kertoi et hänen hytissä on kyl tilaa. Et ei mitään seksi juttui yms saat nukkua rauhassa. No vaimoa väsytti ja hän meni hyttiin. Siellä tosiaan oli sänky ja 3 pikimustaa miestä. Mut sai nukkua rauhassa..
(Hänen naispuolinen kaveri on nauranut tätä vuosia)
Tässä on vasta pieni osa jutuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, aika raskas suhtautuminen asiaan ihmisiltä jotka ei tiedä oikein mitään.. Automaattisesti mä olen sairaalloisen mustasukkainen.. Meillä menee huonosti tai nainen vähintäänkin pettää.
Noita esimerkkejä tuosta kaikkiin luottamisesta olisi paljonkin.
Tehän miehet tuutte jo siitä tyytyväiseksi että nyt on saatu haaviin vähintään 8/10 tason nainen. Monen naisen tulisi oppia hyväksymään faktat. Mies rakastaa naisestaan irtoavia etuja, ei naista itsessään. Näillä säännöillä kun oppii pelaamaan tulee vähemmän sydänsuruja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti niin ylimielistä miehiltä. Meitä naisia ahdistellaan koko ajan. Te ette tosiaankaan tiedä siitä enemmän kuin me tai paremmin sitä miten tuon ilmiön kanssa eletään.
Jos asia huolestuttaa puolisoa ja olet omasta mielestäsi niin kokenut konkari, ei varmaan olisi kovin paha rasti sitten sanoa jotain rauhoittavaa omalle puolisolle tai sitten pitää mölyt mahassa niistä seikkailuista joissa melkein kävi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se mies olisi jo muutamaan kertaan pelastettu merivartioston toimesta ja useamman kerran kalareissulla olisi ollut vaara tilanne.
Niin? Siltikin mies olisi hengissä vielä ja kaikesta niistä kerroista hän ilmeisesti olisi oppinut uusia taitoja. Ei kukaan voi toista määrätä tai pelastaa miltään yrittämällä estää hänen luontaisia valintojaan. Sen yrittäminen tarkoittaisi sitä, että tukahduttaisit sen ihmisen oman elämän ja alistaisit omaan valtaan. Ei niin saa tehdä.
Ja ap:n vaimoa ei ilmeisesti ole tarvinnut kenenkään pelastaa, joten hän osaa ihan itse selviytyä noista tilanteista pois. Ihan silkkaa liioittelua tämä on ja ap on todella pelottava tapaus. Pahempi kuin se suutelija.
Lundy Bancroft eli Why does he do taht -kirjan kirjoittaja on laatinut väkivaltaisten miesten miestyyppejä. Yksi niistä on nimeltään Rambo.
Rambo believes that his worth lies in his physical strength, and that showing compassion is a weakness. Anything considered weak or feminine is inferior. Women are on earth to serve men. Men are on earth to protect women. Rambo sees his partner as his personal property.
Rambos partner is impressed, at first, that he defends her honor, but is in for a shock when that aggressive attitude targets her. The Rambo paradox is that he must protect women, as they are the weaker sex, but its OK to hit his own partner if she needs to be put in her place, or taught a lesson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Siltikin mies olisi hengissä vielä ja kaikesta niistä kerroista hän ilmeisesti olisi oppinut uusia taitoja. Ei kukaan voi toista määrätä tai pelastaa miltään yrittämällä estää hänen luontaisia valintojaan. Sen yrittäminen tarkoittaisi sitä, että tukahduttaisit sen ihmisen oman elämän ja alistaisit omaan valtaan. Ei niin saa tehdä.
Ja ap:n vaimoa ei ilmeisesti ole tarvinnut kenenkään pelastaa, joten hän osaa ihan itse selviytyä noista tilanteista pois. Ihan silkkaa liioittelua tämä on ja ap on todella pelottava tapaus. Pahempi kuin se suutelija.
Niin Brasiliassa pelasti kioskin pitäjä.
Suomessa on pelastanut sivullinen nainen kertaalleen.
Tiettyjä asioita vastaan ei voi oppia. Esim myrskyä jos sä olet meinannut kuolla ja sut on pelastettu niin en tiedä yhtään ihmistä kuka ei oppisi virheistään. Paitsi vaimoni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa virolais tapauksessa, mä näin parissa päivässä et tää tyyppi oli ihastumassa.. Sekään ei ole paha tai ongelma tässä.
Mutta se että sä menet naisena itseäsi paljon isomman miehen asuntoon ketä et oikeasti tunne yhtään. On aika vaarallista nykyää.Eikä tullut mieleenkään edes siinä vaiheessa kun auto oli käynnissä pihalle et aika outoa jos akku oli jo tunti sitten tyhjä.
Miksi et mennyt naisesi mukana virolaista auttamaan?
Ihan suoraan ja rehellisesti nyt sanon: sinä et voi muuttaa naistasi millään tavalla. Hän on sellainen kuin on, sekä ulkoa, että sisältä. Hän on elänyt ennen sinuakin ja elää sinun jälkeenkin. Sinä et ole mikään ukkoylivaltias, jolla olisi mahtia päättää millä tavalla naisesi on ihmisten kanssa sosiaalinen. Ainoa mitä voit tehdä on käsitellä mustasukkaisuutesi omassa päässäsi tai mene vaikka terapiaan jos et muuten selviä. Hän ei ole sinun omaisuutta.
Kerroin jo aiemmin että olin töissä.
Ihmiset voivat muuttua. Mä toivon että se muutos tapahtuisi tajuamalla asioita eikä kantapään kautta. Mikä on jo meinannut tapahtua useamman kerran hänen elämänsä aikana. Tää virolainen ei ole eka kerta hänen historiastaan.Pidätkö häntä oikeasti jotenkin tyhmänä? Meitä naisia ahdistellaan lapsesta asti. Itseäni 12-vuotiaasta lähtien. Silti on niin että ne ahdistelijat on harvassa, enkä halua alkaa elämään pelkäämällä kaikkea ystävällisyyttä mitä kohtaan. Se on valinta. Vaimollesikaan ei käynyt mitenkään. Joku yritti suudella. Se ei ole raiskaus, se on ikävää, mutta hänelle varmaan käy noin vähintään kerran vuodessa muutenkin. Me opimme selviytymään noista tilanteista. Ne on meille tavallisia. Vaihtoehto on kaiken epäily, kyräily, kotona pysyminen, vain ryhmissä liikkuminen ym. Mikä rajoittaa eniten meitä itseä, silti joku tuttu, yleensä se on oma puoliso, voi raiskata.
Vaimosi osaa huolehtia itsestään. Lakkaa suhtautumasta kuin pikkulapseen. Hän on kokenut tuota vuosia, sinä olet se noviisi tässä.
Komppi tälle.
Ensimmäinen lause kuulostaa siltä, että ap itse ei erota mitä eroa on seksillä ja raiskauksella. Onkohan tämä todella taitavasti laadittu provo?