Vähän erikoinen päänvaivaa, naiset vois antaa neuvoa
Miten mä otan puolisoni kanssa puheeksi tälläisen asian.. Loukkaamatta.
Mulla on erittäin kaunis vaimo. Luonnollisesti kaunista ihmistä lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Ongelmaksi on alkanut muodostua se että vaimolla ei ole minkäänlaista pelisilmää ihmisten suhteen. Joka on sitten taas johtanut useampaan ongelmaan. mm on ollut viittä vaille ettei häntä ole raiskattu, koska luottaa lapsenuskoisesti jokaiseen vastaantulijaan.
Myös työ ja harrastus toiminnan kautta on tullut haasteita parisuhteelle. Kun itse näät miksi joku ihminen on puolisollesi super kiva ja puoliso vaan viheltelee et onpa mukava ihminen.
Kommentit (689)
Tiedätkö ap, mitä mun mies tekisi, jos toimisin vaimosi lailla? No suuttuisi tietenkin! Vaimot eivät mene vieraiden miesten koteihin "kahvittelemaan". Mun mies olisi nakannut turpiin sitä miestä ja ragennut mulle sen jälkeen huolella. Mieheni ei ole toistaiseksi koskaan lyönyt minua tms, mutta en menisi takuuseen etteikö menettäisi kunnolla malttinsa, jos tuolla tavoin lähtisin muiden miesten mukaan. Nyt vain sanot sille vaimolle, joka selkeästi koettelee sinua, että vieraiden miesten kotiin meneminen on kiellettyä.
Tämä tilanne on oikeasti todella haastava, ei sen suhteen että lopettaisin parisuhdetta tai kokisin miehet uhkana..
Vaan sen takia että jos vaimo ei saa itsesuojelua tai perus epäluuloisuutta päähänsä.
Meidän suhteessa tulee olemaan tulevaisuudessa ihan turhia riitoja ja sitten on vielä tämä vaara aspekti..
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap, mitä mun mies tekisi, jos toimisin vaimosi lailla? No suuttuisi tietenkin! Vaimot eivät mene vieraiden miesten koteihin "kahvittelemaan". Mun mies olisi nakannut turpiin sitä miestä ja ragennut mulle sen jälkeen huolella. Mieheni ei ole toistaiseksi koskaan lyönyt minua tms, mutta en menisi takuuseen etteikö menettäisi kunnolla malttinsa, jos tuolla tavoin lähtisin muiden miesten mukaan. Nyt vain sanot sille vaimolle, joka selkeästi koettelee sinua, että vieraiden miesten kotiin meneminen on kiellettyä.
Tämä mies ehti onneksi lähteä Viroon ennenkuin pääsin pois töistä. kävin kyllä todella kuumana myös vaimolle.
Selitys oli no eihän tämä ollut vieras mies vaan työkaveri.. Niinpä niin 2 viikkoa ja muutama kymmenen viestiä niin henkilöstä tuli tuttu, johon voi luottaa.
Varmaan burgha ja tiukat kotiintuloajat. Tai jos sitä jotenkin rumentaisi? Käskisi ajaa hiukset pois ja tatuoisi naamaan jonkun tribalin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille ketkä epäilee meidän suhteen olevan huono. Niin ei ole. Ollaan siinä pisteessä et otetaan isoja askeleita yhteiselämään.
Ei ole kyse huomion hausta tää nainen saa sitä varmasti ilman hakuakin.
Ei ole kyllästymistä..On vaan lapsenomainen halu uskoa kaikista ihmisistä pelkästään hyvää.
Kaikki merkit viittaa siihen ettei nainen viihdy nykyisessä suhteessa. Sitä en tiedä miksei kykene sanomaan suoraan. Etkä ala lässyttämään. Käyttäydyt tyypillisen sponsorin tavoin, etkä suostu näkemään metsää puilta.
Joo just näin. Tämän takia nainen varmasti haluaa että ostetaan yhteinen asunto. Tutkii häämekkoja jokapäivä. Kaikenlisäks tällä naisella on rahaa enemmän kuin mulla.
Nainen ei vain yksinkertaisesti kunnioita sua. Mikä tässä on vaikea niellä?
Vierailija kirjoitti:
Wt
Vierailija kirjoitti:
Sirkka-Liisan turvatila on lapsiportin takana keittiössä.. You do you
Jos puolisosi ei luottaisi kusipäisiin miehiin lapsenomaisesti, hän ei myöskään olisi puolisosi. Kai tajuat sen ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies ehti onneksi lähteä Viroon ennenkuin pääsin pois töistä. kävin kyllä todella kuumana myös vaimolle.
Selitys oli no eihän tämä ollut vieras mies vaan työkaveri.. Niinpä niin 2 viikkoa ja muutama kymmenen viestiä niin henkilöstä tuli tuttu, johon voi luottaa.
Kiinnostaa, että kuinka nopeasti nainen tuli sun luo/sinä menit hänen luo? Kaksi viikkoa samassa työpaikassa on vähintään 10 treffit, jos laskee päivän aina yksinä treffeinä. Lisäksi tossa on muutkin työkaverit nähneet tuota miestä.
Oikeesti, tapaillaanko nykyään vähintään 100 kertaa muualla, ennen kuin uskaltaa esim. työkaverin kotona käväistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitys oli no eihän tämä ollut vieras mies vaan työkaveri.. Niinpä niin 2 viikkoa ja muutama kymmenen viestiä niin henkilöstä tuli tuttu, johon voi luottaa.Kiinnostaa, että kuinka nopeasti nainen tuli sun luo/sinä menit hänen luo? Kaksi viikkoa samassa työpaikassa on vähintään 10 treffit, jos laskee päivän aina yksinä treffeinä. Lisäksi tossa on muutkin työkaverit nähneet tuota miestä.
Oikeesti, tapaillaanko nykyään vähintään 100 kertaa muualla, ennen kuin uskaltaa esim. työkaverin kotona käväistä?
Minäkin haluan kuulla. Tapasitteko kymmenen kertaa julkisella paikalla?
Totuushan on se, ettei viisas sivistynyt (varattu) nainen mene vieraan miehen asuntoon ikinä yksin.
Se on vaarallista, sekä sillä saa kevytkenkäisen naisen maineen. Kukaan ei usko, ettei siellä tapahtuisi mitään seksiin liittyvää.
Sano tämä totuus naisellesi. Toimikoon sitten itse niin kuin järki antaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Näille ketkä epäilee meidän suhteen olevan huono. Niin ei ole. Ollaan siinä pisteessä et otetaan isoja askeleita yhteiselämään.
Ei ole kyse huomion hausta tää nainen saa sitä varmasti ilman hakuakin.
Ei ole kyllästymistä..On vaan lapsenomainen halu uskoa kaikista ihmisistä pelkästään hyvää.
No, olen itse kuin vaimosi ja tulin seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. En voi sanoa rais*aus, koska hän onnistui vedättämään minulta suostumuksen.
Ei se ole HALU uskoa ihmisistä hyvää vaan sitä uskoo ihmisistä hyvää. Maailmankuva nyt vaan on sellainen. En itsekään ikinä usko, että joku olisi minuun ihastunut, se pitää vääntää ratakiskosta.
Nyt sitten olen terapiassa opettelemassa realistista ihmiskuvaa tultuani ensin useamman kerran henkisen väkivallan kohteeksi, taloudellisen ja seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi, huijatuksi ja käytetyksi ilmaisena palveluntuottajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä päästä tuosta mustasukkaisuudestasi.
Kun ei nyt ole kyse mustasukkaisuudesta. Vaan siitä että puoliso asettaa itsensä jopa vaaraan tuon luottamuksen takia.
Tämä on nyt ihan pahimman laatuista mustasukkaisuutta. Kannattaa mennä terapiaan ja heittää tuo asia päästäsi ulos ihan kokonaan.
Jos et, tuloksena on vähintään ero puolisostasi. Pahimmassa tapauksessa ajat itsesi perhe s u r m a ajaksi.
Joutuu vielä parittajan uhriksi tuollainen sinisilmäinen.
"on ihan ok rajoittaa hänen elämäänsä, koska miehet eivät osaa käyttäytyä"
Tänhän sä halusit kuulla
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on se, ettei viisas sivistynyt (varattu) nainen mene vieraan miehen asuntoon ikinä yksin.
Se on vaarallista, sekä sillä saa kevytkenkäisen naisen maineen. Kukaan ei usko, ettei siellä tapahtuisi mitään seksiin liittyvää.
Sano tämä totuus naisellesi. Toimikoon sitten itse niin kuin järki antaa myöten.
Tuo on sairas ajatusmaailma.
Miehet eivät ole mitään villieläimiä, joita pitäisi pelätä joka puolella. Se että joku mies kuvittelee heidän olevan tarkoittaa, että hän ITSE on ja siksi luulee muita samanlaisiksi.
Olen elämässäni mennyt monta kertaa yksin miesten luo kylään, eikä mitään pahaa ole koskaan tapahtunut. Minulla on aina ollut miespuoleisia ystäviäkin.
Tämä koko ap:n tarina kuulostaa hämärälle ja jokin siinä ei pidä paikkaansa. Todennäköisesti ap on sairaalloisen mustasukkainen, mutta toinen vaihtoehto on, että tyttöystävä pitää oikeasti peliä muiden miesten kanssa. Kolmas vaihtoehto, että ovat molemmat jälkeenjääneitä / erityistarpeisia, missä tapauksessa pahoittelen jyrkkää tekstiäni.
Aivan hiton hyvä aloitus. Minulla on myös avovaimo, joka on ihan hemmetin naiivi ja hyväuskoinen. Välillä on tosissaan hermo koetuksella, että etkö jumalauta tunne maailmaa tuon vertaa. Moni paha mieli olisi hänelläkin jäänyt tulematta, jos osaisi tulkita maailmaa paremmin. Maailma nyt vain ei ole pohjimmiltaan niin hyvä paikka kuin haluaisimme ja se pitää tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton hyvä aloitus. Minulla on myös avovaimo, joka on ihan hemmetin naiivi ja hyväuskoinen. Välillä on tosissaan hermo koetuksella, että etkö jumalauta tunne maailmaa tuon vertaa. Moni paha mieli olisi hänelläkin jäänyt tulematta, jos osaisi tulkita maailmaa paremmin. Maailma nyt vain ei ole pohjimmiltaan niin hyvä paikka kuin haluaisimme ja se pitää tiedostaa.
Olen samanlainen ja siinä on vaan se ikävä, etten ainakaan itse uskonut ennen kuin otin riittävästi osumaa.
Jos naisesi on mielestästi typerä ja naivi - mitä hän ehkä onkin, mutta se ei ole tässä edes tärkein pointti - niin silloin et kyllä aidosti kunnioita ja rakasta häntä tasaveroisena kumppanina. Asetut ällöttävästi hänen yläpuolelleen ja koet olevasi oikeutettu neuvomaan ja kasvattamaan häntä. Mitäpä jos jättäisit hänet omilleen kasvamaan hänet ja valitsisit puolisoksesi sen sijaan ihmisen, jota et pidä lapsellisena?
Joo just näin. Tämän takia nainen varmasti haluaa että ostetaan yhteinen asunto. Tutkii häämekkoja jokapäivä. Kaikenlisäks tällä naisella on rahaa enemmän kuin mulla.