Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän erikoinen päänvaivaa, naiset vois antaa neuvoa

Djjd
08.07.2023 |

Miten mä otan puolisoni kanssa puheeksi tälläisen asian.. Loukkaamatta.

Mulla on erittäin kaunis vaimo. Luonnollisesti kaunista ihmistä lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen toimesta.

Ongelmaksi on alkanut muodostua se että vaimolla ei ole minkäänlaista pelisilmää ihmisten suhteen. Joka on sitten taas johtanut useampaan ongelmaan. mm on ollut viittä vaille ettei häntä ole raiskattu, koska luottaa lapsenuskoisesti jokaiseen vastaantulijaan.

Myös työ ja harrastus toiminnan kautta on tullut haasteita parisuhteelle. Kun itse näät miksi joku ihminen on puolisollesi super kiva ja puoliso vaan viheltelee et onpa mukava ihminen.

Kommentit (689)

Vierailija
681/689 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos olet vielä linjoilla niin kiinnostaisi terapiakuulumiset.

Minuakin kiinnostaa miten siellä terapiassa kävi.

Vierailija
682/689 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais terapia epäonnistua kun ei aloittaja tule kertomaan miten terapeutti tuijotti suu auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/689 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia oli menestys monessa mielessä. Ymmärsin vähän vaimon ajatusmailmaa paremmin. Tämä avoimuus on hänelle pakotie hankalista tilanteista eroon. Pelkää ihmisten suuttuvan jos hän kieltäytyy vaikka kertomasta osoitetaan. Nämä tilanteet ovat niin nopeita ettei hän ehdi ajatella. Tilanteiden jälkeen tulee sitten se ei hitto mä tein sen taas olo..

Ensimmäisen kerran historiamme aikana vaimo myös joutui oikeasti ajattelemaan asioita ja keskustelemaan niistä. Mikä oli tosi hieno juttu.

Tuntui että hän tajusi viimeinkin myös sen oman osuuden tapahtumiin. Terapeutti oli aivan loistava ei antanut mennä tällä kertaa asioiden kieltämiseen eikä vähättelyyn.

Vierailija
684/689 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais terapia epäonnistua kun ei aloittaja tule kertomaan miten terapeutti tuijotti suu auki.

Ei tuijottanut suu auki. Mutta ei todellakaan pitänyt tuota toimintaa normaalina. Haastoi tosi paljon vaimoa ja pakotti vastaamaan ihan suoraan kysymyksiin. Kiertelemättä ja kaunistelematta.

Eikä myöskään suositellut vaimolle eroa musta tai diagnisoinut mua narsistiksi, natsiksi tai mitä näitä oli. Diagnisoi mun huolet välittävän avomiehen huoliksi

Vierailija
685/689 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja varmaan se tärkein kysymys. Olenko näyttänyt ketjun vaimolle. Kyllä. Ihmetteli mm sitä miksi mua kohtaan on hyökätty näin paljon.

Totesi että ihmisillä on varmaan niin paha olla että pitää purkaa muihin ihmisiin.

Peace and love

Vierailija
686/689 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn mielikuvitusnaisystävä joutui taas tilanteeseen jossa on ollut tuntemattomien kanssa. On kokenut että parempi kertoa se osoite ettei utelias suutu.

Nyt joutui apn pakottaman terapeutin juttusille ja alistumaan ettei ap suutu.

Siinä vaiheessa kun itse tämän tajuaa niin hengen lähtö on lähellä.

Ap:n tapauksessa se on joku sijaiskärsijä tai exä koska ap on edelleen osastolla eikä hänellä ole naisystävää

Vierailija
687/689 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn mielikuvitusnaisystävä joutui taas tilanteeseen jossa on ollut tuntemattomien kanssa. On kokenut että parempi kertoa se osoite ettei utelias suutu.

Nyt joutui apn pakottaman terapeutin juttusille ja alistumaan ettei ap suutu.

Siinä vaiheessa kun itse tämän tajuaa niin hengen lähtö on lähellä.

Ap:n tapauksessa se on joku sijaiskärsijä tai exä koska ap on edelleen osastolla eikä hänellä ole naisystävää

Montakohan naista ap on jo tappanut? Ikää taisi olla lähemmäs 40 jo kuitenkin.

Muista kuitenkin sinäkin ottaa iltalääkkeet.

Vierailija
688/689 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin aikoihin syöpäisin ketju.. Hienosti näkee miten hiton paljon kaksinaismoralismi kukkii täällä. Feministit ja katkerat yyhoot aukoo päätään ja lukee niin ihmeellisillä laseilla kirjoituksia ettei pysty edes käsittämään. Jos tämä ap olisi nainen. Ei olisi tullut ainuttakaan v......u vastausta. Kukaan ei pitäisi toimintaa normaalina ja ap ylistettäisiin miten upea puoliso hän on

Tero

Vierailija
689/689 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaapeeeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia oli menestys monessa mielessä. Ymmärsin vähän vaimon ajatusmailmaa paremmin. Tämä avoimuus on hänelle pakotie hankalista tilanteista eroon. Pelkää ihmisten suuttuvan jos hän kieltäytyy vaikka kertomasta osoitetaan. Nämä tilanteet ovat niin nopeita ettei hän ehdi ajatella. Tilanteiden jälkeen tulee sitten se ei hitto mä tein sen taas olo..

Ensimmäisen kerran historiamme aikana vaimo myös joutui oikeasti ajattelemaan asioita ja keskustelemaan niistä. Mikä oli tosi hieno juttu.

Tuntui että hän tajusi viimeinkin myös sen oman osuuden tapahtumiin. Terapeutti oli aivan loistava ei antanut mennä tällä kertaa asioiden kieltämiseen eikä vähättelyyn.

Mielettömän hienoa kuulla! Kaikkea hyvää teille jatkoon :)

-Deb

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä