Miten ihmeessä nämä Jaajot, Harkimot, Hedbergit yms. saa pokattua itselleen tuollaisia kaunottaria
Keskivrtalopositiivisia, ja kasvoiltakaan ei niin erityisen komeita miehiä
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly ja huumori kuuluvat yhteen, ja ovat ominaisuuksia, jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa. Myös taviksissa hauska seuramies saa helpommin naisen kuin juro jöröttäjä.
Ei noista kolmesta kyllä kukaan vaikuta erityisen älykkäältä
Huumori on tutkitusti älykkäiden ominaisuus. Toki on sitten erikseen älykästä huumoria, mutta ehkä nuo naiset ovat tässä suhteessa puolisoittensa tasolla.
Joka tapauksessa ei puhuttaisi naisten naurattajista, jos ei olisi tiedossa ollut aina, että olemalla hauska saa naisia.
Mutta kun puhutaan, että nämä naisten naurattajat ovat ensisijaisesti komeita ja saman ikäisiä, kuin nauratettavat naiset, niin se naurattajan rooli jääkin huomattavasti pienemmäksi.
Tottakai ovat saman ikäisiä? Mikä ihme tämä ikäjuttu on? Miksi nainen haluaisi esim itseään vanhemman miehen? Haluatko sinä vanhoja naisia?
MIksi nainen haluaisi esimerkiksi itseään rumemman miehen? No ei minkään takia. Tai vanhemman, tai köyhemmän, tai värillisen tai mitä tahansa muuta...
Tuosta väristä olen eri mieltä. Jos kahdella ihmisellä muuten on paljon yhteistä, toisen ulkonäkö on silloin vähemmän tärkeää. Esim. jos molemmat ovat kotoisin suunnilleen samanlaisesta maasta tai heillä on sama uskonto
Eli etnisyydellä on suuri merkitys. Kyllä minä väitän, että suurin osa naisista ei pysty edes koskemaan täysin tummaihoista miestä, vaikka olisi syntynyt Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suotta ulisette niiden kaunottarien perään. Hyvin harvan miehen itsetunto kestää sen että se puoliso on niin kaunis ettei se jää muiltakaan huomaamatta.
Suurin osa miehistä ei edes uskalla lähestyä, korkeintaan kännissä.
Ei suurimman osan tarvitse uskaltaa lähestyä. Kovin moni mies ei Suomessa ansaitse kaunotarta, joten kaunotar lähestyy itse tai sitten kaunotarta lähestyvät potentiaalisesti ne miehet, joilla tällaiseen on ulkoisia resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaamasi eron syyt olisi huomattavasti lyhyempi olkyt kirjoittaa että eron syyt ovat kaikki ne mitä miehet ei tee juuri niin kuin nainen vaatii. On minutkin nainen jättänyt sen takia kun minun varallisuus ei riittänyt hänen vaatimaan elintasoon niin kun hän itse sanoi mutta kylillä hän puhui että seksin ja huomion puute oli eron syy. Seksin puutteenkin hän puhui minun syyksi vaikka se oli hän itse joka ei seksiä yli vuoteen halunnut
Mun elintaso on aina ollut matala. Mun vanhemmat olivat pienipalkkaisia. Mä olen pienipalkkainen.
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten itse mitä tasoa.
9+. Entäs sinä?
Mitä hittoa? Tämä ei ole mun vastaus. Mun vastaus on että duunari vaan. Mutta jos numero pitää sanoa niin 7.
Noh, mihin hävisit tason kysyjä?
Minähän vastasin jo tälle ysiplussalle, että oma tasoni on max 7, ehkä vähän alle.
Lisään vielä että se oli mies joka ei halunnut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen ja nautin siitä, kun mies puhuu pääni pyörryksiin. Ei siinä ole ulkonäöllä väliä, kun aivot saavat koko kehon kipinöimään. Liekö tässä sama ilmiö?
Ulkonäöllä juurikin on väliä, etenkin sinulle.
Sinä arvioit "pään pyörryksiin puhumisen" tunteen avulla. Siihen tunteeseen vaikuttaa eniten miehen olemus, ääni, jne. Pitkän ja komean miehen matalan sointuvalla äänellä hörisemät läpät aheuttavat täysin erilaisen tunteen kuin lyhyen ja ruman miehen narisevalla äänellä vinkumat jutut Näin on, vaikka miehet sanoisivat sanasta sanaan samat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Osa noista naisista ihan taviksia ja saman ikäisiäkin kuin miehensä. Esim Sami ja Saija ihan saman ikäisiä jne.
Miten nämä "kauneus on katsojan silmissä"-ihmiset perustelevat tämän täysin älyttömän sanonnan? Näyttääkö maailma siltä, että huippukauniit ja komeat pariutuvat aivan sattumalta minkä näköisten ihmisten kanssa tahansa?
Keskimäärin puolisot lienevät ulkonäön puolesta suunnilleen samalla tasolla, mutta poikkeuksia on helppo nimetä. Voihan käydä myös niin, että pitkän suhteen aikana toinen vanhentuu toista nopeammin, mutta kun on hyvä ja rakastava suhde, ei toista jätetä vain siksi, että tämän ulkonäkö on joidenkin standardien mukaan rapistunut. Julkisuudesta tulee mieleen Pierce Brosnan sekä Hugh Jackman. Kummankaan vaimoa ei voi kutsua Hollywood-mittapuulla viehättäväksi, vaan he ovat melko tavallisen näköisiä ikäisiään naisia. Sekä Brosnan että Jackman saisi varmasti halutessaan vaihdettua vaimonsa helposti johonkin missiin tai malliin.
Brian May ja näyttelijä vaimo Anita Dobson ovat sympaattisia harmaahapsia. Jon Bon Jovi oli nuorena paremman näköinen kuin vaimonsa, ikä on tasoittanut eroa paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkailla on vaan aina niin ihana luonne mihin me naiset rakastutaan eikä niihin miehen rahoihin millä voin hakkia itselleni mitä haluan ja miehen sosiaaliseen statukseen mitä voin käyttää hyväkseni huomion haussa
Tämä nimenomaa, kokemukseni mukaan, ei pidä ollenkaan paikkaansa. Varakkaat miehet ovat parisuhteessa pääsääntöisesti hankalampia, ja mielellään käyttävät sitä taloudellista valtaa ihan kotonakin. Jos jotain hankkivat sinulle, saat kyllä kuulla siitä useaan kertaan; näillä lahjoilla on aina oma hintansa. Missään fiksuista piireissä ei arvosteta naista naisen puolison statuksen perusteella, lähinnä kaverit naureskelee takanapäin jos olet vain tyhjä kaunis kuori. Suosittelen jokaiselle naiselle, että luo oman uran ja rahat itse, ja valitsee kumppanin luonteenpiirteiden ja älykkyyden perusteella, eikä anna lompakkoon paksuuden vaikuttaa asiaan,
Ikävä kyllä hyvin monen ihmisen kyvyt ja taidot ei riitä menestyksen hankintaan mutta jokainen oikeuttaa itselleen menestystä ja rikkauksia vaikka niiden eteen ei isaa mitään tehdä niin ainoaksi vaihtoedoksi hyvin monella jää hakkia vaurautta niin sanotusti reittä pitkin. Ja varsinkin kun hyvin monen ihnisen kanssa huomaa saman ongelman että kaikkea vaaditaan ja halutaan mutta kaikki putää saada mahdollisimman helpolla ja vaivatta niin ei ihmiset enää panosta muuhun kuin vaatimiseen
Sun elämä menee hukkaan jos pohdit tällaisia asioita. Mitä ihmeen väliä täysin tuntemattomien ihmisten parisuhteet on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Osa noista naisista ihan taviksia ja saman ikäisiäkin kuin miehensä. Esim Sami ja Saija ihan saman ikäisiä jne.
Miten nämä "kauneus on katsojan silmissä"-ihmiset perustelevat tämän täysin älyttömän sanonnan? Näyttääkö maailma siltä, että huippukauniit ja komeat pariutuvat aivan sattumalta minkä näköisten ihmisten kanssa tahansa?
Minusta suurin osa tosielämän työssäkäyvistä ihmisistä on ihan taviksen näköisiä. En tunne yhtään huippukomeaa miestä, en huippukaunista naista. Aste-eroja toki ja persoonallisia preferenssejä sitäkin enemmän.
Ei sillä ole väliä, vaikka et tuntisikaan. Mutta jos tuo "kauneus on katsojan silmässä" pitäisi paikkaansa, niin maailma olisi täynnä aivan epäsuhtia pariskuntia, missä ulkoiset tasot eivät kohtaisi mitenkään. Malleina työskentelisi ties minkä näköisiä ihmisiä, kun kukaan ei tietäisi, mitä ovat kauniit ja komeat. Hollywoodin romanttisiin draamoihin laitettaisiin ylipainoisia ja vanhoja miehiä, koska kukaan ei osaisi sanoa, minkä näköinen mies on naisille mieleen, koska komeus/kauneus olisi katsojan silmässä.
No onhan ne vanhoja ja rumia usein vrt. lwffojen naiset. Koska Hollywood edustaa miesten unelmia ja egoismia.
Onko heittää esimerkkiä romanttisesta draamasta, missä mies on huomattavasti rumempi ja vanhempi, kuin elokuvan nainen?
Selaa vaikka tuolta.
https://www.buzzfeed.com/katherinepickhardt/major-tv-and-movie-relation…
No tuolla ei kovin montaa rumaa miestä näkynyt, joskin kaikki meistä osaavat tunnistaa tuolta juuri ne rumat miehet.
Juuei 😂
Katson noita omasta näkökulmastani. Minä olen ruma mies ja noista Hollywood-näyttelijöistä suurin osa ei. Jos nuo miehet ovat rumia, niin minä en ole maailmassa edes arvoasteikkoskaalalla.
Ihanaa että miesmakusi painottuu vanhoihin ja rujoihin miehiin. Monen naisen ei.
Tiedän. Naiselle ihannemiehen maksimi-ikä on 27 vuotta.
Jollekin parikymppiselle naiselle ehkä. . .
Juurihan sanoit, että monen naisen miesmaku ei painotu vanhoihin ja rujoihin miehiin.
Naisten miesmaku painottuu samanikäisiin miehiin.
Jos puhutaan taviksista, mutta julkkisten suhteen tilanne on eri.
Vakka kantensa valitsee, sanoo vanha karjalainen sananlaskukin. Ulkonäkö on aika pinnallinen asia, mutta parisuhteessa sekin täytyy olla tasapainotettu!
Vierailija kirjoitti:
Sun elämä menee hukkaan jos pohdit tällaisia asioita. Mitä ihmeen väliä täysin tuntemattomien ihmisten parisuhteet on?
Sun elämä menee hukkaan kun vastailet täällä kysymyksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta suurin osa tosielämän työssäkäyvistä ihmisistä on ihan taviksen näköisiä. En tunne yhtään huippukomeaa miestä, en huippukaunista naista. Aste-eroja toki ja persoonallisia preferenssejä sitäkin enemmän.
Ei sillä ole väliä, vaikka et tuntisikaan. Mutta jos tuo "kauneus on katsojan silmässä" pitäisi paikkaansa, niin maailma olisi täynnä aivan epäsuhtia pariskuntia, missä ulkoiset tasot eivät kohtaisi mitenkään. Malleina työskentelisi ties minkä näköisiä ihmisiä, kun kukaan ei tietäisi, mitä ovat kauniit ja komeat. Hollywoodin romanttisiin draamoihin laitettaisiin ylipainoisia ja vanhoja miehiä, koska kukaan ei osaisi sanoa, minkä näköinen mies on naisille mieleen, koska komeus/kauneus olisi katsojan silmässä.
No onhan ne vanhoja ja rumia usein vrt. lwffojen naiset. Koska Hollywood edustaa miesten unelmia ja egoismia.
Onko heittää esimerkkiä romanttisesta draamasta, missä mies on huomattavasti rumempi ja vanhempi, kuin elokuvan nainen?
Selaa vaikka tuolta.
https://www.buzzfeed.com/katherinepickhardt/major-tv-and-movie-relation…
No tuolla ei kovin montaa rumaa miestä näkynyt, joskin kaikki meistä osaavat tunnistaa tuolta juuri ne rumat miehet.
Juuei 😂
Katson noita omasta näkökulmastani. Minä olen ruma mies ja noista Hollywood-näyttelijöistä suurin osa ei. Jos nuo miehet ovat rumia, niin minä en ole maailmassa edes arvoasteikkoskaalalla.
Ihanaa että miesmakusi painottuu vanhoihin ja rujoihin miehiin. Monen naisen ei.
Tiedän. Naiselle ihannemiehen maksimi-ikä on 27 vuotta.
Jollekin parikymppiselle naiselle ehkä. . .
Juurihan sanoit, että monen naisen miesmaku ei painotu vanhoihin ja rujoihin miehiin.
Naisten miesmaku painottuu samanikäisiin miehiin.
Jos puhutaan taviksista, mutta julkkisten suhteen tilanne on eri.
Ja julkkisten pariutumisen tulisi kiinnostaa meitä, koska..?
Vierailija kirjoitti:
Minähän vastasin jo tälle ysiplussalle, että oma tasoni on max 7, ehkä vähän alle.
Mutta sä kysyit minulta sitä ja tuo 9+ ei ollut mun vastaus. Vastasin myöhemmin että olen duunari. Sen jälkeen lisäsin että olen 7.
Suurin osa naisista ei tajua miten raha ja status vaikuttavat.
He ajattelevat "enhän minä tavoittele rikastumista miehen avulla koska en ole gold digger. Siispä minuun raha ja status eivät tee vaikutusta".
Kyllä ne tekevät. On tutkittua että korkeamman statuksen omaava mies arvioidaan huomattavasti komeammaksi kuin sama mies matalammalla statuksella (testattu näyttämällä samoja kuvia verrokkiryhmille, alle oli vain laitettu eri ammatti, lähihoitaja vs aivokirurgi, jne). Tämä päti kautta linjan.
Kun tähän lisätään irlä status, eli kuinka statusmies saa enemmän ihailua ja pokkurointia osakseen - statuksen vaikutus vain kasvaa, ja pian statusmies näyttää ei vain komeammalta vaan myös käsittämättömän itsevarmalta ja briljantilta kun hänen jokaiseen sanaansa reagoidaan positiivisesti ja surkeillekin vitseille nauretaan.
Status on halo-efekti, sädekehä. Mikään ei komista miestä niin paljon kuin vaikutusvalta.
Heberg ja Harkimo nyt on hyviä suustaan ja hyviä seuramiehiä. Varmaan tulee myös helpommin sellaisia naisia, joille julkissus on plussaa. Eipä siinä mitään kummempaa. Jaajosta en ole edes koskaan kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma ja älykkyys. Eli ne asiat, jotka tuoneet statusta ja julkisuutta.
Kultalusikka suussa syntynyt on karismaattinen ja älykäs?
Nämä ominaisuudet kun tuppaa periytymään. Kultalusikoilta kun vielä vaaditaankin jotain.
Ei valitettavasti.
Muista ettei Joelin tarvinnut saada kaikkia kaunottaria, yksi bimbo joka haistoi rahan riittää
No käsittääkseni tällä "bimbolla" oli jo kovemmat tulot ennen Joeliakin.
Tosin jos itsekin tienaisin yli 100 000e vuodessa niin enpä enää mitään persaukista huolisi.Juuri näin. "Bimbo" tienaa selvästi miestään enemmän:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59706d2e-9649-4435-9742-23d3e1…
Samassa jutussa selviää ettei muutama vuosi sitten ollut tuollainen tilanne.
Bimbo on kiivennyt miehen reittä pitkin hyviin "duuneihin".
No mitå se Joel edes tekee työkseen?
Yrittäjä
Ei vaan poliitikko
Helsingin valtuuston jäsenyys isän maineella ja eduskunta ehdokkuus eivät vielä täyspäiväistä poliitikkoa tee, ainakaan niin, että sillä elättäisi itsensä.
Vierailija kirjoitti:
No ei noilla ap.n mainitsemilla mitenkään kauniita ole noi naikkoset, perus pirkkoja.
Jep. Ihan samalla tavalla aika monessa tavisparissakin se nainen on normipainoinen ja mies punkerompi.
Vierailija kirjoitti:
Heberg ja Harkimo nyt on hyviä suustaan ja hyviä seuramiehiä. Varmaan tulee myös helpommin sellaisia naisia, joille julkissus on plussaa. Eipä siinä mitään kummempaa. Jaajosta en ole edes koskaan kuullut.
Mikä ihme tekee harkimosta "hyvän seuramiehen"? Mitä olen tuon juttuja katsellut niin erittäin kuivalta tyypiltä vaikuttaa. En huomaa hänessä huumorintajua, en komeutta enkä älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo on suomalainen näyttelijä. Näytellyt mm. Syke-tv sarjassa ja kaikissa kolmessa Luokkakokous- elokuvassa myös siinä Renny Harlinin ohjaamassa
Suurin osa miehistä ei edes uskalla lähestyä, korkeintaan kännissä.