Miten ihmeessä nämä Jaajot, Harkimot, Hedbergit yms. saa pokattua itselleen tuollaisia kaunottaria
Keskivrtalopositiivisia, ja kasvoiltakaan ei niin erityisen komeita miehiä
Kommentit (588)
Julkkismiehet ovat tasoteorian ulkopuolella julkisuutensa vuoksi. Jos kaikki noista olisivat lähihoitajia, niin ratkaiseva tekijä naisten parissa olisi ulkonäkö, ja näiden miesten kumppanit olisivat paljon vaatimattomampia.
Ulinaaaa!! Heti aamusta moottori käyntiin, vai?
Vierailija kirjoitti:
Julkkismiehet ovat tasoteorian ulkopuolella julkisuutensa vuoksi. Jos kaikki noista olisivat lähihoitajia, niin ratkaiseva tekijä naisten parissa olisi ulkonäkö, ja näiden miesten kumppanit olisivat paljon vaatimattomampia.
Ei riitä perusteluksi. Hyvä jutunheittäjä ja naurattaja parantaa aina asemiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei paranna. Kauniit ovat komeiden kanssa ja rumat rumien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei paranna. Kauniit ovat komeiden kanssa ja rumat rumien.
No näin se yleensä toimii ainakin tavisten keskuudessa
No ei noilla ap.n mainitsemilla mitenkään kauniita ole noi naikkoset, perus pirkkoja.
Olen kaunis nainen ja nautin siitä, kun mies puhuu pääni pyörryksiin. Ei siinä ole ulkonäöllä väliä, kun aivot saavat koko kehon kipinöimään. Liekö tässä sama ilmiö?
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen ja nautin siitä, kun mies puhuu pääni pyörryksiin. Ei siinä ole ulkonäöllä väliä, kun aivot saavat koko kehon kipinöimään. Liekö tässä sama ilmiö?
Tällä palstalla kaikki naiset ovat omasta mielestään kauniita. Noiden miesten kohdalla kyseessä ei ole sama ilmiö, vaan julkisuus.
Miehen ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä, kun etsitään turvallista suhdetta. Muut asiat ratkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Ulinaaaa!! Heti aamusta moottori käyntiin, vai?
Miksipä ei
Vierailija kirjoitti:
Miehen ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä, kun etsitään turvallista suhdetta. Muut asiat ratkaisevat.
Kyllä, silloin julkisuus ja raha muodostuvat helpottavaksi tekijäksi. Muussa tapauksessa ulkonäölliset ja iälliset tasot yleensä kohtaavat melko moitteettomasti (länsimaissa).
Sun pitää varmaan kysyä niiden puolosoilta, kuinka kukaan muu voi tietä mikä se yksittäinen syy on.
Aloittajat näyttää täydellisen tyhmyytensä alkamalla kyselemään palstalla mitä joku kolmas osapuoli ajattelee ja luulemalla vielä saavansa vastauksen.
Status ja varallisuus tekee yllättäen miehestä komean ja mukavan persoonan naisen silmissä.
Mun edesmennyt isäpuoleni ei ollut millään mittarilla komea, mutta oli todella älykäs ja erinomainen seuramies. Hänen ensimmäinen vaimonsa oli ollut todella kaunis, minun äitini oli kaunis kuin nuori Johanna Raunio ja äidistäni eron jälkeen tullut avovaimo oli todella kaunis. Jo lapsuudestani muistan, kuinka kaikissa juhlissa naiset kihersi sen jutuille ja kadehti mun äitiä.
Että kyllä sillä läpällä ja älyllä vaan on ihan todella suuri merkitys myös tavallisten ihmisten keskuudessa. Ja nimenomaan noin päin, että supliikki ja älykäs ei minkään näköinen mies saa kauniita naisia, mutta älykäs ja hauska ei minkään näköinen nainen ei kyllä vetoa miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun edesmennyt isäpuoleni ei ollut millään mittarilla komea, mutta oli todella älykäs ja erinomainen seuramies. Hänen ensimmäinen vaimonsa oli ollut todella kaunis, minun äitini oli kaunis kuin nuori Johanna Raunio ja äidistäni eron jälkeen tullut avovaimo oli todella kaunis. Jo lapsuudestani muistan, kuinka kaikissa juhlissa naiset kihersi sen jutuille ja kadehti mun äitiä.
Että kyllä sillä läpällä ja älyllä vaan on ihan todella suuri merkitys myös tavallisten ihmisten keskuudessa. Ja nimenomaan noin päin, että supliikki ja älykäs ei minkään näköinen mies saa kauniita naisia, mutta älykäs ja hauska ei minkään näköinen nainen ei kyllä vetoa miehiin.
Miksi hauska mies saisi kauniimpia naisia? Nuoret ja komea miehet saavat nuoria ja kauniita naisia ja nämä yleensä pariutuvat/harrastavat seksiä keskenään. Normaalissa elämässä esimerkiksi Sami Hedbergin näköiset miehet seurustelevat ylipainoisten ja oman ikäistensä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, ainakaan ton yhden navanalusasiat ei naurata yhtään!
Ja komeita, ei todellakaan! Yksikään.
Todella komeilla on vaatimattomat vaimot.
Vierailija kirjoitti:
Niin nautitte niistä pettävistä "pelimiehistä", jotka manipuloi teitä ja jauhavat kaikkea paskaa.
Niille te avatte haaranne ja sitten itkette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, ainakaan ton yhden navanalusasiat ei naurata yhtään!
Ja komeita, ei todellakaan! Yksikään.
Todella komeilla on vaatimattomat vaimot.
Todella komeilla on todella kauniit vaimot, pääasiassa. Ja länsimaissa. Aina on poikkeuksia, mutta normaali tilanne on, että ulkoisesti samantasoiset ja ikäiset ihmiset pyörivät keskenään. Moni noista julkkismiehistä olisi todennäköisesti jopa sinkku ilman julkisuutta ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Status ja varallisuus tekee yllättäen miehestä komean ja mukavan persoonan naisen silmissä.
Naiset on just niin pinnallisia ja yksinkertaisia, että joku isänsä kautta julkisuuteen päässyt Harkimokin saa naisia.
Koska status ja varallisuus ovat yksi naisia keskeisesti viehättäviä asioita miehessä.