Miten ihmeessä nämä Jaajot, Harkimot, Hedbergit yms. saa pokattua itselleen tuollaisia kaunottaria
Keskivrtalopositiivisia, ja kasvoiltakaan ei niin erityisen komeita miehiä
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma ja älykkyys. Eli ne asiat, jotka tuoneet statusta ja julkisuutta.
Kultalusikka suussa syntynyt on karismaattinen ja älykäs?
Nämä ominaisuudet kun tuppaa periytymään. Kultalusikoilta kun vielä vaaditaankin jotain.
Ei valitettavasti.
Muista ettei Joelin tarvinnut saada kaikkia kaunottaria, yksi bimbo joka haistoi rahan riittää
No käsittääkseni tällä "bimbolla" oli jo kovemmat tulot ennen Joeliakin.
Tosin jos itsekin tienaisin yli 100 000e vuodessa niin enpä enää mitään persaukista huolisi.Juuri näin. "Bimbo" tienaa selvästi miestään enemmän:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59706d2e-9649-4435-9742-23d3e1…
Samassa jutussa selviää ettei muutama vuosi sitten ollut tuollainen tilanne.
Bimbo on kiivennyt miehen reittä pitkin hyviin "duuneihin".
No mitå se Joel edes tekee työkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Status ja varallisuus tekee yllättäen miehestä komean ja mukavan persoonan naisen silmissä.
Naiset on just niin pinnallisia ja yksinkertaisia, että joku isänsä kautta julkisuuteen päässyt Harkimokin saa naisia.
Et taida tietää Harkimosta mitään. Jo se, että hän on purjehtinut yksin maailman ympäri, on jotain täysin poikkeuksellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ettei kukaan ole vielä heittänyt listaan Vesa Keskistä.
Sille ei suominainen kelpaa nalkutuksineen, vaatimuksineen ja turpoavan ulkonäön takia mikä tapahtuu joka naiselle kun se saa parisuhteen niin se on suominaisten mustalla ja haukkumis listalla ja toisekseen se ei anna suominaisilla mahdollisuutta käyttää itseään taloudellisesti hyväksi mitä lähes joka nainen tekee
Onhan sillä Veskullakin vähän mahaa, makuupussit silmien alla ja turvotusta all over. Yök.
En usko että kovin moni suomalainen nainen vesaa huolisi.
Erittäin moni huolisi
Toki jos kiinnostaa juoppo joka on sekoillut useiden eri naisten kanssa. Ulkomäkö ja ulosantikaan eivät veskulla kovin häävit ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Osa noista naisista ihan taviksia ja saman ikäisiäkin kuin miehensä. Esim Sami ja Saija ihan saman ikäisiä jne.
Miten nämä "kauneus on katsojan silmissä"-ihmiset perustelevat tämän täysin älyttömän sanonnan? Näyttääkö maailma siltä, että huippukauniit ja komeat pariutuvat aivan sattumalta minkä näköisten ihmisten kanssa tahansa?
Minusta suurin osa tosielämän työssäkäyvistä ihmisistä on ihan taviksen näköisiä. En tunne yhtään huippukomeaa miestä, en huippukaunista naista. Aste-eroja toki ja persoonallisia preferenssejä sitäkin enemmän.
Ei sillä ole väliä, vaikka et tuntisikaan. Mutta jos tuo "kauneus on katsojan silmässä" pitäisi paikkaansa, niin maailma olisi täynnä aivan epäsuhtia pariskuntia, missä ulkoiset tasot eivät kohtaisi mitenkään. Malleina työskentelisi ties minkä näköisiä ihmisiä, kun kukaan ei tietäisi, mitä ovat kauniit ja komeat. Hollywoodin romanttisiin draamoihin laitettaisiin ylipainoisia ja vanhoja miehiä, koska kukaan ei osaisi sanoa, minkä näköinen mies on naisille mieleen, koska komeus/kauneus olisi katsojan silmässä.
No onhan ne vanhoja ja rumia usein vrt. lwffojen naiset. Koska Hollywood edustaa miesten unelmia ja egoismia.
Onko heittää esimerkkiä romanttisesta draamasta, missä mies on huomattavasti rumempi ja vanhempi, kuin elokuvan nainen?
Selaa vaikka tuolta.
https://www.buzzfeed.com/katherinepickhardt/major-tv-and-movie-relation…
No tuolla ei kovin montaa rumaa miestä näkynyt, joskin kaikki meistä osaavat tunnistaa tuolta juuri ne rumat miehet.
Juuei 😂
Katson noita omasta näkökulmastani. Minä olen ruma mies ja noista Hollywood-näyttelijöistä suurin osa ei. Jos nuo miehet ovat rumia, niin minä en ole maailmassa edes arvoasteikkoskaalalla.
Ihanaa että miesmakusi painottuu vanhoihin ja rujoihin miehiin. Monen naisen ei.
Tiedän. Naiselle ihannemiehen maksimi-ikä on 27 vuotta.
Jollekin parikymppiselle naiselle ehkä. . .
Juurihan sanoit, että monen naisen miesmaku ei painotu vanhoihin ja rujoihin miehiin.
Naisten miesmaku painottuu samanikäisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ettei kukaan ole vielä heittänyt listaan Vesa Keskistä.
Sille ei suominainen kelpaa nalkutuksineen, vaatimuksineen ja turpoavan ulkonäön takia mikä tapahtuu joka naiselle kun se saa parisuhteen niin se on suominaisten mustalla ja haukkumis listalla ja toisekseen se ei anna suominaisilla mahdollisuutta käyttää itseään taloudellisesti hyväksi mitä lähes joka nainen tekee
Onhan sillä Veskullakin vähän mahaa, makuupussit silmien alla ja turvotusta all over. Yök.
En usko että kovin moni suomalainen nainen vesaa huolisi.
Erittäin moni huolisi
Useimmat ihmiset joku huolii. Monikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Osa noista naisista ihan taviksia ja saman ikäisiäkin kuin miehensä. Esim Sami ja Saija ihan saman ikäisiä jne.
Miten nämä "kauneus on katsojan silmissä"-ihmiset perustelevat tämän täysin älyttömän sanonnan? Näyttääkö maailma siltä, että huippukauniit ja komeat pariutuvat aivan sattumalta minkä näköisten ihmisten kanssa tahansa?
Minusta suurin osa tosielämän työssäkäyvistä ihmisistä on ihan taviksen näköisiä. En tunne yhtään huippukomeaa miestä, en huippukaunista naista. Aste-eroja toki ja persoonallisia preferenssejä sitäkin enemmän.
Ei sillä ole väliä, vaikka et tuntisikaan. Mutta jos tuo "kauneus on katsojan silmässä" pitäisi paikkaansa, niin maailma olisi täynnä aivan epäsuhtia pariskuntia, missä ulkoiset tasot eivät kohtaisi mitenkään. Malleina työskentelisi ties minkä näköisiä ihmisiä, kun kukaan ei tietäisi, mitä ovat kauniit ja komeat. Hollywoodin romanttisiin draamoihin laitettaisiin ylipainoisia ja vanhoja miehiä, koska kukaan ei osaisi sanoa, minkä näköinen mies on naisille mieleen, koska komeus/kauneus olisi katsojan silmässä.
No onhan ne vanhoja ja rumia usein vrt. lwffojen naiset. Koska Hollywood edustaa miesten unelmia ja egoismia.
Onko heittää esimerkkiä romanttisesta draamasta, missä mies on huomattavasti rumempi ja vanhempi, kuin elokuvan nainen?
Selaa vaikka tuolta.
No tuolla ei kovin montaa rumaa miestä näkynyt, joskin kaikki meistä osaavat tunnistaa tuolta juuri ne rumat miehet.
Juuei 😂
Katson noita omasta näkökulmastani. Minä olen ruma mies ja noista Hollywood-näyttelijöistä suurin osa ei. Jos nuo miehet ovat rumia, niin minä en ole maailmassa edes arvoasteikkoskaalalla.
Ihanaa että miesmakusi painottuu vanhoihin ja rujoihin miehiin. Monen naisen ei.
Juurihan sanoit, että monen naisen miesmaku ei painotu vanhoihin ja rujoihin miehiin.
Ei painotu. Vanhemmat naiset ovat mielellään nuorempien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Status ja varallisuus tekee yllättäen miehestä komean ja mukavan persoonan naisen silmissä.
Naiset on just niin pinnallisia ja yksinkertaisia, että joku isänsä kautta julkisuuteen päässyt Harkimokin saa naisia.
Et taida tietää Harkimosta mitään. Jo se, että hän on purjehtinut yksin maailman ympäri, on jotain täysin poikkeuksellista.
Yksin? SIllähän on ollut seuranaan liuta julkkiksia, kamera- ja äänimies sekä ohjaaja + veneen ammattimiehistö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaa vaikka tuolta.
Juuei 😂
Eivätkä naiset, kukaan nainen, myöskään harrasta irtosuhteita, vaan haluavat parisuhteen ja rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaa vaikka tuolta.
Juuei 😂
Osa on 🙂. Kyllähän nuoreen mieheen työnainen kerran jos toisenkin tarpeensa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaamasi eron syyt olisi huomattavasti lyhyempi olkyt kirjoittaa että eron syyt ovat kaikki ne mitä miehet ei tee juuri niin kuin nainen vaatii. On minutkin nainen jättänyt sen takia kun minun varallisuus ei riittänyt hänen vaatimaan elintasoon niin kun hän itse sanoi mutta kylillä hän puhui että seksin ja huomion puute oli eron syy. Seksin puutteenkin hän puhui minun syyksi vaikka se oli hän itse joka ei seksiä yli vuoteen halunnut
Mun elintaso on aina ollut matala. Mun vanhemmat olivat pienipalkkaisia. Mä olen pienipalkkainen.
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten itse mitä tasoa.
9+. Entäs sinä?
Mitä hittoa? Tämä ei ole mun vastaus. Mun vastaus on että duunari vaan. Mutta jos numero pitää sanoa niin 7.
Noh, mihin hävisit tason kysyjä?
Lisään vielä että se oli mies joka ei halunnut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin? SIllähän on ollut seuranaan liuta julkkiksia, kamera- ja äänimies sekä ohjaaja + veneen ammattimiehistö
Kummasta te nyt puhutte, jollesta vai hjalliksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaa vaikka tuolta.
Juuei 😂
Moni nainen ottaa turhan vanhan miehen.
Vanhukseksi päätynyt mies on omaishoitovaiheessa raskas käsitellä. Myös terveyshuoltomme pian romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkuus viehättänee useimpia meistä sukupuoleen ja ikään katsomatta. Raha on kuitenkin todella tärkeää nyky-yhteiskunnassa, jos haluat asua mukavasti, matkustella, käydä yksityisellä lääkärillä, hankkia koiran jne. Köyhän elämä on usein varsin kurjaa ja erittäin stressaavaa tavoilla, joita varakkaat eivät tule edes ajatelleeksi.
Osalla ihmisistä on myös tietoinen tai tiedostamaton halu olla esillä ja julkisuudessa, joten heitä luonnollisesti viehättää julkimot.
Miehen ylipaino näyttäisi olevan pienempi ongelma parisuhdemarkkinoilla kuin naisen ylipaino. Ehkä liittyy siihen, että useimmat naiset haluavat miehensä olevan isompi (=turvallisempi) ja myös läski tekee miehestä isomman. Miehet taas mielellään haluavat "suojella" pienempää naista. Ja nää jutut tulee meille tuhansien vuosien takaa evoluution myötä.
Ej se ole yhtään sen pienempi ongelma parisuhdemarkkinoilla. Lihavat ovat lihavien kanssa, hyväkuntoiset hyväkuntoisten.
Palon näkee pariskuntia, joissa mies on liki normaalipainoinen ja naisen ylipainokilot ovat 30-40. Vastaavia pareja ei näy, joissa mies on lihava ja nainen normaalipainoinen.
Jaa ei vai. Minä viimeksi eilen katsoin, kun kahvilaan astelivat mies ja nainen käsi kädessa. Mies oli lyhyt ja lihava risuparta, nainen huoliteltu ja liikunnallinen.
Etkö tunnistanut kuuluisaa originellia taiteilijaa ja tuo oli vain yksi esimerkki.
Miksi sinä ap sillä vaivaat päätäsi? Mitä väliä muiden seurusteluilla on? Keskity omaan elämääsi ja itsesi kehittämiseen.
Mikä noissa naisissa muka on niin erityisen upeaa? Ei kyllä mene jalat alta : D
Yhteisenä piirteenä pitäisin kalliita hammasremppoja ja kalliita kampaamoita. Ei näytä ihan pakasta otetuilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 11v. mua vanhempi.
T. Vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkismiehet ovat tasoteorian ulkopuolella julkisuutensa vuoksi. Jos kaikki noista olisivat lähihoitajia, niin ratkaiseva tekijä naisten parissa olisi ulkonäkö, ja näiden miesten kumppanit olisivat paljon vaatimattomampia.
Ei riitä perusteluksi. Hyvä jutunheittäjä ja naurattaja parantaa aina asemiaan.
Joo mutta ei sillä pukille pääse ellei ole sopivan määrätietoinen ja vie keskustelua härskimpään suuntaan. Kyllä se on se kuuluisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma ja älykkyys. Eli ne asiat, jotka tuoneet statusta ja julkisuutta.
Kultalusikka suussa syntynyt on karismaattinen ja älykäs?
Nämä ominaisuudet kun tuppaa periytymään. Kultalusikoilta kun vielä vaaditaankin jotain.
Ei valitettavasti.
Muista ettei Joelin tarvinnut saada kaikkia kaunottaria, yksi bimbo joka haistoi rahan riittää
No käsittääkseni tällä "bimbolla" oli jo kovemmat tulot ennen Joeliakin.
Tosin jos itsekin tienaisin yli 100 000e vuodessa niin enpä enää mitään persaukista huolisi.Juuri näin. "Bimbo" tienaa selvästi miestään enemmän:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59706d2e-9649-4435-9742-23d3e1…
Samassa jutussa selviää ettei muutama vuosi sitten ollut tuollainen tilanne.
Bimbo on kiivennyt miehen reittä pitkin hyviin "duuneihin".
No mitå se Joel edes tekee työkseen?
Yrittäjä
Mua aina huvittaa nämä palstaulit jotka luulevat tietävänsä naisten maun naisia itseään paremmin :D Naisista näillä ei tietenkään mitään kokemusta tosiasiassa ole.
Erittäin moni huolisi