Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tietäisit sen, mitä nyt tiedät, tekisitkö lapsia?

Vierailija
07.07.2023 |

Te lapsia hankkineet, miten on, rehellisesti? Liitä vastaukseen lasten lukumäärä ja ikä. Kysyn tätä siksi, että minä en rehellisesti sanottuna tiedä. Minulla on kaksi, 12- ja 14-vuotiaat. Olen miettinyt tätä paljon näiden nettikeskustelujen pohjalta. Lasteni kasvuvuosina olen katunut monta kertaa ja ajatellut, että en sovi äidiksi. Kuitenkin nyt, kun ovat jo isoja, en tiedä. Olisin jäänyt paljosta paitsi jos heitä ei olisi, toisaalta olisin voinut elää oman elämäni kokonaan itselleni enkä todennäköisesti olisi enää naimisissa heidän isänsä kanssa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en ole katunut koskaan. Sitä kadun joka päivä että en tajunnut synnyttää sektiolla. Alatiesynnytyksen riskit kun ovat oikeasti ihan toista kun annetaan ymmärtää.

Vierailija
82/82 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia en ole katunut koskaan. Sitä kadun joka päivä että en tajunnut synnyttää sektiolla. Alatiesynnytyksen riskit kun ovat oikeasti ihan toista kun annetaan ymmärtää.

Tämä! Sektion riskeillä aina pelotellaan, mutta minä ja kaikki sektiolla synnyttäneet tuttuni olemme toipuneet sektiosta nopeasti, imetys on onnistunut eikä muutenkaan mitään valittamista. Arpi tietty jäi, mutta sitä tuskin huomaa. Useammalla alateitse synnyttäneellä tutulla on ties mitä pidätysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla