Tapailumies ei halua lopettaa kumin käyttöä. Missä vika?
Eka mies mun elämässä, joka haluaa käyttää kumia.
Kommentit (23)
Itse käytän aina kumia jos ei olla sovittu lasten hankinnasta.
Valitat tosissaan siitä että miehesi on älykäs ja vastuullinen Mies?
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä on joku sp-tauti, tai pelkää raskautta?
Tai pelkää että ap.lla sp-tauti? Fiksu mies.
Ei halua yllätyslapsia. Vastuullista käytöstä!
Ei halua todellakaan mitään elaripullaa riesakseen 18 vuodeksi sun kanssa. Tyh jen tää vaan ittesä suhun. Järkevä mies. Muuten, outo kysymys.
Naisen ehkäisy on paljon vaikeampaa. Vai haluatko ilman kumia?
Se tuulee liian nopeasti ilman kumia.
Ehkä olet hänelle niin kiihottava että pelkää tulemista
Ei halua yllätyselätettäviä.
Fiksu mies.
Pelkää raskautta niin paljon. Eräs kertapano vei jopa sen kumin mennessään, hieman ehkä outoa. Tosin ehkä vähän ymmärrän miehiä tässä, naisena saan kuitenkin itse päättää että lasta en pitäisi.
Selvästi kumifetissi. Mun työkaverilla sama. Olla. Rengasfirmassa töissä.
Mäkin käytän kumia aina, paitsi kustessa ja naidessa.
Jos sinua tai häntä ei ole sterilisoitu, siinä sulla on fiksu mies. Muut ehkäisykeinot eivät ole 100 % luotettavia. Mies ei voi päättää raskauden keskettämisestä. Minut on leikattu, mutta siitä huolimatta vaadin kondomin niin kauan kunnes asumme yhdessä tautivaaran vuoksi.
Elarit pelottaa aivan liikaa tai sitten pelkää pöpöjä. Ei siinä mistään kunnollisuudesta sun muusta ole kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua todellakaan mitään elaripullaa riesakseen 18 vuodeksi sun kanssa. Tyh jen tää vaan ittesä suhun. Järkevä mies. Muuten, outo kysymys.
Kumiinhan se tyhjentyy.
Jos on vaan tapailumies niin eikö ole järkevääkin käyttää?
Tapailusuhteessa tulee käytettyä kumia niin ykköseen kuin kakkoseen naidessa, vaikka tapailu olisi kestänyt pidempäänkin. Ymmärrän kyllä, että jos hieman järeämmällä vehkeellä pidempään laittaa, kumi aiheuttaa väkisinkin kitkaa ennemmin tai myöhemmin. Itse annan aina kumppanille perusteelliset ennakko- ja välilämmittelyt eikä liukkareiden käytössäkään kannata säästellä. Kaikkein 'mehukkaimmilla' tapauksilla ei kumin käyttäminen ole ongelma.
Mä haluun aina tuntea kun lastit vyöryvät sisääni, siksi kaikkien pitää panna mua ilman kondomia.
Kestää hiukan pitempään tositoimissa.
No jos sillä on joku sp-tauti, tai pelkää raskautta?