Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän mahtoi vanhasta koulukiusaajastani tuntua

Vierailija
07.07.2023 |

Kun näimme kaupassa tänään. Katselemme kohtasivat, emme tervehtineet.

Hän aikoinaan haukkui mua mm. Rumaksi ja nössöksi. Olin lapsieni kanssa ja hän omiensa. Teki mieli kyllä sanoa, että toivottavasti olet onnistunut kasvatuksessa. Tätä mietin nyt sitten, että muistaako kiusaaja itse niitä kauheita puheitaan muita kohtaan?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin muistaa omaa käytöstään.

Kyllä ne muistaa.

Minun kiusaajani oli kysellyt minusta useamman kerran vielä aikuisena, muut kertoo. En ymmärrä.

Vierailija
22/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi ei. toivottavasti selviät näistä kauhean traumaattisista kokemuksista vaikka 200 terapiakäynnin jälkeen. 

Koulukiusaajalla meni aloitus ihon alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi ei. toivottavasti selviät näistä kauhean traumaattisista kokemuksista vaikka 200 terapiakäynnin jälkeen. 

Koulukiusaajalla meni aloitus ihon alle.

Kyllä. He pelkäävät karmaa, sitä kun ei voi paeta. Nyt se kiusaaja tulee kohta itkemään ettei mitään karmaa ole. Tottakai se itselleen yrittää peloissaan niin vakuuttaa.

Vierailija
24/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappasm jotkut ne kiusaa vielä aikuisinakin. 

Mun kiusaajani kuoli ja se on vain hyvä asia.

Vierailija
25/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiusaaja sairastui syöpään tosi nuorena, selvisi kyllä

Vierailija
26/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla monilla kiusaajilla menee elämässä hyvin, jos tavataan kaupassa niin kääntää äkkiä katseen pois.

Kukaan kiusaajistani ei ole pyytänyt anteeksi, vaikka mm: haukuttu pahoilla nimillä mitä en sano tässä, sanottu että minun pitää tappaa itteni ja sukuni kuolla pois, ruma ja muuten vain vääränlainen ihminen, kaveri levitteli salaisuudet facebookissa, kiristettiin, minun kotiin tultiin sisälle ilman lupaa (vanhemmat töissä ja he tiesivät.) Fyysistä ja henkistä kiusaamista oli ala-asteelta yläasteen loppuun.

Ennen olin katkera ja kieltämättä välillä tulee katkeria muistoja mieleen. Yritän silti mennä elämässä eteenpäin ja olen iloinen omaan elämään. Ihana työpaikka, avopuoliso, lapsi tulossa ja elämässä menee hyvin.

Vierailija
27/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun koulukiusaajani tuli työhaastatteluun eräälle läheiselleni. Sanoin, ettei palkkaa. Ei palkannut.

Samoin minä ja puolisoni olemme asemassa, jossa kumpikin omassa suuressa työpaikassamme valitsemme työnhakijoista parhaat. Huonoja tyyppejä ei työyhteisöt kaipaa ilmapiiriä pilaamaan. Tämä kannattaa kiusaajien muistaa sekä myös kiusaajien vanhemmat. Hekin tuppaavat jäämään ilman työpaikkaa.

Vierailija
28/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus on kiusaajien puolue. Aina syyllistämässä uhrejaan eli köyhiä. Tietysti siksi, että sadisminsa olisi "oikeutettua"

Vierailija
29/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kiusaajani ihmeellisen ihmetyksen. Kai hän mietti, että miten tuo on lapsia saanut edes. Säälin kyllä hänen lapsia

Vierailija
30/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi hukkua - epäselvissä olosuhteissa ...

Vierailija
31/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun koulukiusaajani tuli työhaastatteluun eräälle läheiselleni. Sanoin, ettei palkkaa. Ei palkannut.

Samoin minä ja puolisoni olemme asemassa, jossa kumpikin omassa suuressa työpaikassamme valitsemme työnhakijoista parhaat. Huonoja tyyppejä ei työyhteisöt kaipaa ilmapiiriä pilaamaan. Tämä kannattaa kiusaajien muistaa sekä myös kiusaajien vanhemmat. Hekin tuppaavat jäämään ilman työpaikkaa.

Paitsi että useimmat kiusaajat ovat oppineet jo lapsena esittämään hyvää tyyppiä tarpeen vaatiessa.

Vierailija
32/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihmishirviöille sellaisille kuuluva kohtelu eli häkkiin tai saunan taakse.

Vierailija
33/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä toinenkin poski, ja anna anteeksi niille jotka ovat teitä vastaan rikkoneet.

Hähhähähäää, voi stana mitä pskaa!

Vielä se mulkku tulee sonninpolulla vastaan. Kosto se kourii ...

Vierailija
34/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne penskat mene samaa rataa kuin äitinsä. Muuten aika hauskaa miettiä, että jos kiusaaja sanoo omalle lapselleen "ei saa kiusata" ... Tai jos hänen lastaan kiusataan niin mitähän mahtaa tuntua.

onhan kiusaajakin voinut mahdollisesti aikuiseksi kasvettuaan muuttua? ja tehdä parannuksen

Vierailija
35/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena huono ryhti. Siitä kiusattiin. Kerran olin keittiöapulaisena koulun TET päivänä ja kiusaajapojat tuli taputtamaan olalle ja sanoi, että kyllä se siitä reppana ja nauroivat isoon ääneen.

On tosi mukavaa nähdä noita tyyppejä nykyään omien lasten kanssa.

Vierailija
36/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihmishirviöille sellaisille kuuluva kohtelu eli häkkiin tai saunan taakse.

Mutta onko se parempi vaihtoehto vajota heidän tasolleen? Ei mun mielestä, ei se poista kipeitä muistoja ja koettuja asioita ja tuo mielihyvää. Antaa mielummin elämän turmella ja karman tehdä tehtävänsä

Vierailija
37/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei nössöksi haukkuminen ole väärin? sehän on vain rohkaisemista.

ei haukku haavaa tee, paljon pahempaa oli fyysiset pahoinpitelyt.

Tuo vielä kasarilla yleinen sanonta "ei haukku haavaa tee" näyttää sittemmin jotenkin hävinneen suomen kielestä.

Vierailija
38/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajista tuli kriminaaleja, alkoholisteja tai narsisteja pomoja. 

Vierailija
39/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että useimmat kiusaajat ovat oppineet jo lapsena esittämään hyvää tyyppiä tarpeen vaatiessa.

En sanoisi useimmat, vaan että ehkä jotkut. Toki haastattelutilanteessa näkee sen esityksen läpi monesti ja he jäävät pois siinävaiheessa. Entisten tuntemiemme kiusaajien ja heidän sekä nykyisten kiusaajien vanhempien hakemukset eivät etene kuin ö-mappiin. Heitä on turha haastatella edes, koska ovat tiedetysti ilmapiirin saastuttajia.

Vierailija
40/94 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajani valitti facebookissa että hänen lasta kiusataan. Karma kostaa.