HUHTIKUISET viikko 50
Kommentit (25)
Olipas ihmeellinen olo, kun herättiin Lauran " äiti, kakka, kuukataan (=kurkataan)" -kuiskailuihin vasta klo 8.29!!! L kyllä jutteli jotain jo aikaisemminkin aamulla, mutta ilmeisesti nukahti sitten kuitenkin. Ihanaa!
Miirulle täältäkin osanottomme. Voi olla joulu vähän kadoksissa tänä vuonna. Minunkin toinen pappani kuoli (tosin 10 vuotta sitten) juuri joulun alla, ja hautajaiset olivat aatonaattona. Olihan se aika surullista varsinkin isälleni. Voimia.
Onnea Milenna teidän yritykselle!! Hienoa, että miehesikin on nyt mukana vauvatoiveissa. Toivotaan, ettei mene kauaa. Samoin (hys hys) Korelialle peukut pystyyn!
Mullakin on tänään rentoutumispäivä - tosin joulusiivouksen merkeissä : ). Laura lähti mieheni kanssa appivanhempien mökille päiväksi, joten saan häärätä täällä rauhassa. Meillähän ei suursiivousta enää huomenna huomaa, mutta tiedänpähän ainakin, että puhdasta pitäisi olla. Meinaan kyllä käväistä myös kaupungilla myyjäisissä, jos kerkeän ja jaksan.
Valitettavasti en nyt muista mistä muusta oli puhe, joten lopettelen tähän ja oikeasti tartun siihen moppiin! Mukavaa viikonloppua kaikille!
t. Ompunäiti
se piti vielä kertoa, että Lauralla on alkanut sellainen kausi, että joinain hetkinä vain äiti saa tehdä tiettyjä juttuja - kuten nostaa pois syöttötuolista tai pinniksestä tai kaataa maitoa.. Se on kyllä aika huvittavaa, ja kauheat raivarit seuraa jos isi kuitenkin käskystä huolimatta hoitaakin homman. Ja muutenkin niitä raivareita tulee muissakin tilanteissa useat päivässä! Tänään esimerkiksi kaadoin Lauran puuron joukkoon maitoa ja erehdyin s e k o i t t a m a a n annosta kuten aina ennenkin. Se olikin virhe, ja L veti kovat pultit aiheesta! : )
Mun mies ei jotenkin kestä sitä raivoamista samalla tavalla kuin minä (olen tietysti tottunut niihin paremmin, kun enemmän niitä kohtaan) ja rupeaa em. tilanteissa kauheasti hääräämään ja hössöttämään, jotta raivo vaan jotenkin lakkaisi (mieleeni tulee kukas muu kuin anoppi!). Itse olen huomannut, että Laura rauhoittuu parhaiten, kun saa itse huomata, että tilanne onkin ihan okei. Siis tietysti lohdutan ja selitän tarpeen tullen, mutten ala muuten kauheasti säätämään! Miten teillä hippuset rauhoittuu?
Terkkuja!
O.
Minullakin siivouspäivä, tosin taitaa olla joka päivä tällä viikolla, no ompas puhdasta jouluna =)
Oikein hauskaa iltaa kaikille rentoutumaan lähtijöille =) Viettäkää renotouttava ilta
MIlennalle ja Korelialle ja muille yrittäjille tsemppiä. Me varmaan vuoden kuluttua aletaan pikkukolmosta yrittämään, nyt nautin näistä jo olemassa olevista kullanmuruista =)
Vaakamom: Jos treffaatte Korelian kanssa, niin sopiiko änkeä mukaan? Me ollaan täällä melkein Espoossa ja mulla on aina auton, niin äkkiä hurutan minne vaan.
Ompunäidin rauhoittumisG: ELi Anton yleensä tarvitsee oman aikansa huutamiseen ja rauhoittuu sitten. Tosi paljon riippuu tilanteesa, jos on väsy ja suuttumine johtuu kieltämisestä, niin Antonin tarvitsee saada raivota yksin lattialla, josta sitten nyhkyttäen kiipeää syliin, muissa tapauksissa A rauhoittuu, kun ottaa syliin ja kuiskii " shhh, kaikki on hyvin" korvaan. Ja samalla onnittelut loistavista yöunista =) Minä heräsin tänään 9.45 kun Anton huuteli " mammaa, kakkaa..." ja sitä itseään oli hieman jokapaikassa, no eikun suihkuun vaan.
Meilläkään ei mies oikein osaa suhtautua Antonin raivareihin, mutta kokemuksesta tiedän, kun Anton alkaa puhumaan, niin sekin helpottuu. Tosin on siltikin huono ottamaa vastaan lapsen raivoa.
Kuningaskobra, kiitos siitä kestovaipasta, jonka lainasit. Antonilla oli se neljätuntia, eikä ollut edes kamalan kostea, eli hyvin toimii tuo, ainakin tällä kokemuksella. Täytyy tässä pitää sitä päivisin.
TOivottavasti Sma pääsette sinne putkitukseen ja se auttaisi noihin tulehduksiin
Toivotaan että mahdollisimman moni pääsee välipäivinä tapaamiseen =)
Nyt rätin luo ja siivoamaan
Mareila+Anton
Jee jee nahdaan Espoossa. Kunhan osaan tapaamispaikalle, olisikohan kiva nahda jossain puistossa vai sisatiloissa?
Mies lahtee enkkuihin 5.1 eli sen jalkeen sopii. 8-12-1 kayn yhden kurssin eli olen paivisin pois, muuten kay koska vaan.
Laittakaa vaikka mailia korelia75 at yahoo piste co.uk
Lylelle ja Vaakikselle erittäin onnistunutta iltaa!!!!!!ja muillekkin jotka olivat lähdössä rentoutumaan!
S