Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voin pahoin tässä miessuhteessa

Vierailija
05.07.2023 |

Mies käyttää mua välillä hyväksi. Ottaa nautinnon itselleen ja minä jään paitsi.
On tosi paha olo ja epämiellyttävä olo.
Tänään todennäköisesti jään taas kitumaan.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi etteivät miehet ole seksikoneita.

No, aiemmat miehet ovat halunneeet seksiä joka ilta.

Tämä ei. Turhauttaa maata vieressä.

Mutta oletko aivan varma, että vika ei olisi sinussa?

Olen. Mies sanoi äskettäin että mulla on seksikäs katse mutta ei edennyt pitkälle, se ei vaan viitsi.

Ei ymmärrä että etsin jossain vaiheessa seksiä haluavan miehen muualta.

Sanot sille lerppamulkullesi, että tänään minulla on seksiä. Joko sun kanssasi tai jonkun muun. Ja pidät sanasi.

Vierailija
82/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaa ja munaa, kyllä se on niin, ettei se pelkkä munan työntely pilluun mitään orgasmia (ainakaan useimmiten) anna, eikä se aivojenkaan työstö auta.

Ei se mieskään orgasmia saa ilman sen kalun saamaa stimulaatiota, siksihän miehet vatkaa sitä munaansa edestakasin pillussa.

Huoh, eikö miehet vie-lä-kään tiedä mistä ja mitä  stimuloimalla se orgasmi tulee?

Vaikeetahan se olisikin miehelle sitä klitorista hiplata, sormin, suulla tai vaikkapa sillä kalulla. Huoh.

Taasko täällä hinkataan. Jos nainen ei itse voi nappulaansa koskea seksin aikana (jos siihen tarvetta on), niin jääköön ilman orkkuaan. Tämä on sitä aktiivista asennetta seksissä. Jos ei halua orkkuaan, olkoon sitten ilman.

Älä sinäkään  sitten tunge sitä kullias siihen pilluun. Voit yhtähyvin vedellä kätees, se oli fifty-fifty,

Oman miehen kosketus on jumalallista, ei oman käden tai koneen tai muun. Tajuatko? Onko sulle miespolo, sama mihin reikään kullias hinkkaat? Mutta hinkkausta tarviit se on selvä.

Tietysti työnnän, koska nainen palvoo mun munaani.

Mä taas saan kaikkein jumalallisimmat orkut silloin, kun ei tarvitse hinkkailla nappulaa. Nuolen sitä jo ennen itse aktia. Joskun ihan orkkuun saakka. Siihen loppuu mun hinkkauspalveluni. Sitten panen toisen orkun. Haluan myös itse nauttia hommasta täysillä. Harmittaako tää sua jotenkin?

En mä jaksa alkaa vääntämään sun kanssasi tän enempää. Hinkatkaa te miten haluatte. Jos ette halua, saatatte jäädä ilman orkkuanne. Mulle aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surku kuulla miehistä, jotka eivät halua naiselleen tyydytystä tuottaa. Mitä sellaiset miehet sitten kuvittelevat naiseltaan saavan.

Ja on sellaisiakin miehiä, kuten omani on, että voi jäädä itse ilman ja vain tyydyttää minut; monasti päivässä. Useimmiten itselleen riittä se yksi orgasmi. Saan aina monta.

Vierailija
84/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surku kuulla miehistä, jotka eivät halua naiselleen tyydytystä tuottaa. Mitä sellaiset miehet sitten kuvittelevat naiseltaan saavan.

Ja on sellaisiakin miehiä, kuten omani on, että voi jäädä itse ilman ja vain tyydyttää minut; monasti päivässä. Useimmiten itselleen riittä se yksi orgasmi. Saan aina monta.

Vielä surullisempaa on naiset, jotka eivät kosketa itseään. Sulkeutuneita tapauksia. Eivät uskalla, eivät kehtaa, eivät puhe eivätkä kerro. Mutta mikä pakko sellasten kanssa on olla. Ei mikään. Jos nautit seksistä, niin tuollaisen naisen kanssa siitä ei hyvää tule ikinä.

Vierailija
85/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitten aina vertaat, että jos mieskään ei saisi. No sun omasi ainakin näyttää nauttivan tilanteesta.

Vierailija
86/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap voi todellakin NOIN pahoin tässä suhteessa, niin ehkäpä se olisi järkevää lopettaa noin epätyydyttävä suhde ja etsiä toinen kumppani?

Sitä mietin joka toinen päivä.

En voi käyttää seksuaalista energiaani, se on hyvin raskasta ja olla miehen vieressä ja kitua kun mies ei tajua panostaa parisuhteeseen.

Rupeeppa nyt miettimään ihan jokainen päivä, niin helvettisi päättyy paljon nopeammin. Kuinka tyhmä ihminen voi ollakaan?

Ei se ole tyhmyyttä, on tosi vaikea luopua ihmisestä johon on kiintynyt.

Turhaa sitten valittaa. Täytyy vaan sopeutua tilanteeseen.

Sitä olen yrittänyt.

Vierailija
87/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkettää

Vierailija
88/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitten aina vertaat, että jos mieskään ei saisi. No sun omasi ainakin näyttää nauttivan tilanteesta.

'

No ajatteles omalle kohdallesi: jos et koskaan saisi aina vaan siinä rajalla kövisit, viikko viikolta ja vuodelta. Vitko sanoa ettei vituttais? Mutta kun olet mies , niin sä vaan panet ja saat. Niin se menee, Ja sitten täällä viisastellaan ja oikeesti vittuillaan, että "piuhat poikki" ja opettele sun muuta skeidaa.

Kuka mies on noin ulapalla. Mieheltä ne aivopiuhat poikki on, joka noin puhuu.

Vierailija
89/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä odotellessa...

Vierailija
90/101 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

No ajatteles omalle kohdallesi: jos et koskaan saisi aina vaan siinä rajalla kövisit, viikko viikolta ja vuodelta. Vitko sanoa ettei vituttais? Mutta kun olet mies , niin sä vaan panet ja saat. Niin se menee, Ja sitten täällä viisastellaan ja oikeesti vittuillaan, että "piuhat poikki" ja opettele sun muuta skeidaa.

Kuka mies on noin ulapalla. Mieheltä ne aivopiuhat poikki on, joka noin puhuu.

Molemmat saa, niin se vaan menee. Joka kerta.

Se että naiselta on piuha poikki pillun ja pään väliltä ei ole mitään viisastelua vaan fakta. Miehet kyllä tietää tän paremmin kuin sinä.

Vierailija
91/101 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko parisuhdeterapia?

Mua auttaisi kyllä. Mies ei tajua että ongelmaa on.

Älä suostu seksiin jos et saa siitä mitä haluat. Mies tajuaa aika nopeasti, että jotain pitää tehdä sinun tyydytyksen eteen jos mielii itsekin saada. Mikä tässä yhtälössä on naisille niin vaikeaa? Ylsipuolisessa seksissä ole mitään järkeä.

Mä jättäisin pihtaavan akan. Pihtaamalla ei saada koskaan mitään hyvää aikaiseksi. Jos ei osaa puhua suoraan mitä haluaa, sitten voi jäädä ilman. Jos minä en saa, et saa sinäkään. Kun minä saan vain yhden orgasmin, sinun ei tule saada enempää? Kaksinaismoralismi on aina yhtä huvittavaa. Jokainen on todellakin vastuussa orgasmeistaan ja jos ei orgasmia kuulu, asialle kannattaa tehdä jotain.

Vierailija
92/101 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua naiselleen orgasmia antaa, naisen haluamalla tavalla, niin mieshän siinä silloin pihtaa, ei nainen!

Vierailija
93/101 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pihtareita! Vaihtoon vaan!

Vierailija
94/101 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta vaihtaminen. Mä aloin nuolemaan pillua.

Vierailija
95/101 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen? vaihdoitko miehesi naiseen?

Vierailija
96/101 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen? vaihdoitko miehesi naiseen?

Vaihdoin. Mutta samalla lailla tääkin nyt pihtaa. Mikä helvetti noita oikein vaivaa?

Vierailija
97/101 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis pihtaa.

Vierailija
98/101 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanonut, että jos nainen saa hyvää seksiä, ei halua pihdata. Jos mies siis pihtaa, saa syyttää itseään.

Toki aina on poikkeuksia.

Itsellä niin, että haluan aina vaan enemmän, kun saan hyvää seksiä, ja saankin. Halut tapissa! Ja tappiin...

Vierailija
99/101 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin joka päivä. Mies ei edes viitsi yrittää.

Näen silmissäni jo uuden miehen.

Vierailija
100/101 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas odotellaan, on tää yhtä helvettiä.